Videa
Rezna
0
To je zase článek o....
Jako fór jakž takž dobrý, tak hlavně neodflákněte ten test!
Opět článek, za který byste si měli dát po tlamě. Jestliže na každém autě zkoumáte, jestli má jednu nebo dvě zpátečky, proč jste o tom ještě v žádném článku nenapsali.
Jen tak mimochodem, od doby co jste změnili design stránek se Vám z článků pomalu ale jistě vytrácejí technická data o autech o kterých píšete. To že už nepíšete objem válců motoru přisuzuji tomu, že nám potichu vnucujete elektromobily, ale začíná tam dost často chybět třeba i údaj o kroutícím momentu. Výkon asi bude následovat, že?
Jen tak mimochodem, od doby co jste změnili design stránek se Vám z článků pomalu ale jistě vytrácejí technická data o autech o kterých píšete. To že už nepíšete objem válců motoru přisuzuji tomu, že nám potichu vnucujete elektromobily, ale začíná tam dost často chybět třeba i údaj o kroutícím momentu. Výkon asi bude následovat, že?
@Maxmilian_Von_Mondeo Dobrý den, v mých testech zmínku o couvacích světlech či zadních mlhovkách v páru zpravidla najdete, pokud jsou opravdu v páru. Ono to dnes není až tak běžné ani u aut, která by na to měla fyzicky prostor, bohužel.
Technická data jsou v článcích tak, jak byla dosud. Vždy uvádíme ta čísla, která jsou známá; např. u některých hybridů výrobce neuvádí celkový maximální točivý moment nebo u některých čerstvě představených aut ještě nejsou všechna tech. data dostupná, protože třeba ještě probíhá homologace.
S novým designem webu (nebudu lhát, že jeho uvádění bylo bez problémů) se u testů "jen" tabulka s výbavou a tech. daty přesunula do kapitoly Závěr, zatímco dříve byla vidět pod každou kapitolou. Objem motoru je v nich vždy obsažen, ať už ve formě přesných kubických centimetrů, nebo celým číslem či označením motoru, tedy třeba "2,8 D-4D".
Technická data jsou v článcích tak, jak byla dosud. Vždy uvádíme ta čísla, která jsou známá; např. u některých hybridů výrobce neuvádí celkový maximální točivý moment nebo u některých čerstvě představených aut ještě nejsou všechna tech. data dostupná, protože třeba ještě probíhá homologace.
S novým designem webu (nebudu lhát, že jeho uvádění bylo bez problémů) se u testů "jen" tabulka s výbavou a tech. daty přesunula do kapitoly Závěr, zatímco dříve byla vidět pod každou kapitolou. Objem motoru je v nich vždy obsažen, ať už ve formě přesných kubických centimetrů, nebo celým číslem či označením motoru, tedy třeba "2,8 D-4D".