Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Rezna
0
To je zase článek o....
Arese
Jako fór jakž takž dobrý, tak hlavně neodflákněte ten test!
Maxmilian_Von_Mondeo
Opět článek, za který byste si měli dát po tlamě. Jestliže na každém autě zkoumáte, jestli má jednu nebo dvě zpátečky, proč jste o tom ještě v žádném článku nenapsali.
Jen tak mimochodem, od doby co jste změnili design stránek se Vám z článků pomalu ale jistě vytrácejí technická data o autech o kterých píšete. To že už nepíšete objem válců motoru přisuzuji tomu, že nám potichu vnucujete elektromobily, ale začíná tam dost často chybět třeba i údaj o kroutícím momentu. Výkon asi bude následovat, že?
Jen tak mimochodem, od doby co jste změnili design stránek se Vám z článků pomalu ale jistě vytrácejí technická data o autech o kterých píšete. To že už nepíšete objem válců motoru přisuzuji tomu, že nám potichu vnucujete elektromobily, ale začíná tam dost často chybět třeba i údaj o kroutícím momentu. Výkon asi bude následovat, že?
@Maxmilian_Von_Mondeo Dobrý den, v mých testech zmínku o couvacích světlech či zadních mlhovkách v páru zpravidla najdete, pokud jsou opravdu v páru. Ono to dnes není až tak běžné ani u aut, která by na to měla fyzicky prostor, bohužel.
Technická data jsou v článcích tak, jak byla dosud. Vždy uvádíme ta čísla, která jsou známá; např. u některých hybridů výrobce neuvádí celkový maximální točivý moment nebo u některých čerstvě představených aut ještě nejsou všechna tech. data dostupná, protože třeba ještě probíhá homologace.
S novým designem webu (nebudu lhát, že jeho uvádění bylo bez problémů) se u testů "jen" tabulka s výbavou a tech. daty přesunula do kapitoly Závěr, zatímco dříve byla vidět pod každou kapitolou. Objem motoru je v nich vždy obsažen, ať už ve formě přesných kubických centimetrů, nebo celým číslem či označením motoru, tedy třeba "2,8 D-4D".
Technická data jsou v článcích tak, jak byla dosud. Vždy uvádíme ta čísla, která jsou známá; např. u některých hybridů výrobce neuvádí celkový maximální točivý moment nebo u některých čerstvě představených aut ještě nejsou všechna tech. data dostupná, protože třeba ještě probíhá homologace.
S novým designem webu (nebudu lhát, že jeho uvádění bylo bez problémů) se u testů "jen" tabulka s výbavou a tech. daty přesunula do kapitoly Závěr, zatímco dříve byla vidět pod každou kapitolou. Objem motoru je v nich vždy obsažen, ať už ve formě přesných kubických centimetrů, nebo celým číslem či označením motoru, tedy třeba "2,8 D-4D".
×
Sdílení komentáře
×