Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
traveldrive
Tak toto je fakt rebríček jak prasa. ACZ láme nové rekordy v úbohosti zverejňovaných materiálov. Sorry, pán redaktor, ale takéto "vyčerpávajúce" informácie každý nájde na nete ľavou zadnou v priebehu pár minút. Aký by mal byť dôvod hľadať pár mizerných číslic na ACZ?
@traveldrive Hele to jde dobře k sobě. ACZ ubohé články a ty společně s Horkým Romem ubohé komentáře.
Ringhofer
Tak já hledám kombíky tam, kde za podobné peníze nabídnou ještě více: taková mírně ojetá Insignia nebo Mondeo jsou tím typem, na který lze vsadit celkem bez rizika. Jen je třeba si ponechat dosti slušný obnos stranou na servis, aby pak tyto nejlepší kombíky na trhu nejezdily na Barumkách a neměnily původní brzdové destičky za polské...
Roman Horký
V P605 sedan (bez přívěsu) jsem tehdy přestěhoval na 2x celý staromládenecký byt. Na co hnusný kombík by mi byl?
sir
A kde pak máme Ford Focus? 635 l.......a jo..to by se do prvních 5ti nevešlo o koncernove auto navíc :)
Roman Horký
Moje averze ke kombíkům je založena na jejich designovém hnusu. Zprzněný sedan = kombi. Na(ne)štěstí, dnes už to je celkem jedno. Nová auta jsou všechna vesměs tak hnusná, že kombíky ztrácejí svoji výsadu etalonu hnusu. Hezkých aut jako jsou například Tesly 3 či Toyoty Corolly, Priusy, Camry, C-HR je dnes poskrovnu.
@Roman Horký
Jsou auta, kde to neplatí. Třeba u první generace Fabie byl kombík hodnocen jako designově zdařilejší než základní hatchback. A sedan je potvrzoval, že udělat hezký malý sedan je u moderních aut nemožné.
Jsou auta, kde to neplatí. Třeba u první generace Fabie byl kombík hodnocen jako designově zdařilejší než základní hatchback. A sedan je potvrzoval, že udělat hezký malý sedan je u moderních aut nemožné.
@Roman Horký uz je to jasne, proste nemas vkus. Ani veci nerozumies, lebo sedan nie je kombi.
Roman Horký
Díky ACZ, že nemůžu pokračovat v diskusi ve vlákně s Ozzmanem a Tycoonem, protože rozhodnutím ACZ to vlákno končí. Tedy mé odpovědi se vážení pánové už nedozvědí. Možná o ně ani nestojí, takže cajk.
A mě by zajímala ta odpověď, nás kombíkové socky to asi zajímá všechny :D @Roman Horký
@Ozzman Jednoduše si myslím, že když OBČAS (tvoje slova) něco potřebuješ převézt, tak kvůli tomu nemusíš mít POŘÁD kombík :-). Ale když ti nevadí obětovat vzhled pro praktičnost, tak proč ne.
Protože občas skočím do bazénu, tak taky nechodím pořád v plavkách :-)
Protože občas skočím do bazénu, tak taky nechodím pořád v plavkách :-)
Hele, asi takhle ,žít se dá s ledasčím, ale přístupnost do kufru kombi/SUV je prostě ideální, proč něco lovit v sedanu (nehledě na to, že sedanu je poskrovnu), když to mužeš vylovit z kombíku...a vozím dětské věci, sportovní věci, hudební věci, na to ten kufr potřebuji a nemusím snad hned jezdit Tranzitem ne ? @Roman Horký
@Ozzman Ano, jak píšu, můžeš upřednostnit praktičnost před vzhledem.
Jak u blbých vy paka z ACZ, abych odpověděl Ozzmanovi tak musím odpovědět sobě. Jděte se už léčit, čím dřív začnete Šámale Horký Rome tím dřív vás vyléčí.
Jak u blbých vy paka z ACZ, abych odpověděl Ozzmanovi tak musím odpovědět sobě. Jděte se už léčit, čím dřív začnete Šámale Horký Rome tím dřív vás vyléčí.
lukas13
Sakra, alespoň jsem čekal že to v reálu ověříte.
Srovnání čísel, která uvádí výrobce, to je na autoweb žalostné.
Ps.: Za mě - kufr beru ve smyslu binárním - 1/0, vyhovuje/nevyhovuje. Nejen litry, ale i praktičnost.
Nyní mi stačí (skvěle využitelných) cca 440l.
Srovnání čísel, která uvádí výrobce, to je na autoweb žalostné.
Ps.: Za mě - kufr beru ve smyslu binárním - 1/0, vyhovuje/nevyhovuje. Nejen litry, ale i praktičnost.
Nyní mi stačí (skvěle využitelných) cca 440l.
Klobása Uzená
To je hrozná kvalita článku. Zbytečný článek i novinář tedy "novinář".
Chápu, hlavně, že se klikne. .
Tohle je jiná: https://www.autorevue.cz/…adelnik/ch-52901#as
CO uvést rozměry zavazadelníku, fotku, sklopit sedadla, změřit délku po sedadla, uvést jestli to jde do roviny, rozměry vstupu atd...
Chápu, hlavně, že se klikne. .
Tohle je jiná: https://www.autorevue.cz/…adelnik/ch-52901#as
CO uvést rozměry zavazadelníku, fotku, sklopit sedadla, změřit délku po sedadla, uvést jestli to jde do roviny, rozměry vstupu atd...
×
Sdílení komentáře
×
Kupříkladu jízdní kolo, které jsem mohl dát po sklopení sedaček do kufru "krátké" Felicie hatchback, se k mému překvapení nevlezlo do "dlouhé" Fabie Combi, jelikož nešlo nasoukat před nakládací otvor.
Proto bych si nikdy nekoupil sedan, kde je využitelnost kufru velmi omezená.
Další věcí je nosnost. Některé kombíky mají poměrně nízkou nosnost zadní nápravy (odpovídající plus minus hatchbacku, ale s nevýhodou delšího převisu) a tahají záď po zemi už při poměrně malém naložení.
Na popis Tebou zmienených vlastností už asi nezostal priestor...
:-/
Ale keď je každý taký expert na balenie auta ako ty, tak potom neprekvapí ani názor na druh karosérie. :) S rodinou som jazdil sedanmi dve dekády a nebol to nikdy najmenší problém.
1) Kolo byl jen příklad. Určitě někdo najde jiný neskladný předmět.
2) Nemluvím o pravidelné přepravě kol, ale jednou za pár let se mi stane, že potřebuju naložit kolo. Naposledy mně o to někdo nečekaně požádal - předpokládám, že ani ty nejezdíš neustále s nosičem na kola :-)
BTW Favorit/Felicia je auto pomezí tehdejších subkompaktů (B) a kompaktů (C), v našich chudých podmínkách musel plnit všemožné role. Naše obec měla třeba Favorita ve funkci "nákladní auta" s trvale vymontovanými zadními sedadly.
BTW2 Mr. Bean odvezl křeslo i pomocí 3,05 m malého Mini :-)
Pokud osobák není na převážení předmětů, proč tedy tvé sedany 605 a 406 měly kufr? Karoserie mohla končit hned za zadními sedadly.
tu uz vsetci vedia ze si uplny blbec, nemusis ich presviedcat tvojimi dalsimi mudrami
Jo litry jsou litry. A pak přijde kodiaq s 910 litry a já tam nedám nic než 2 koloběžky, narozdil od kufru s 552l.
Byl jsem k papírovým hodnotám vždy skeptický, tohle mne přesvědčilo, že litr není litr a jsou automobilky, které úspěšně lžou snad ve všem.
Srovnání kodiaq 910l
https://ibb.co/pZ6ShMK
Highlander v uspořádání 552l
https://ibb.co/DMcMQbq
Kdyby aspoň to bylo schované, ale tam mezipodlaha neni
Jo, i objem se hodí. Ono je docela problém, že dnes výrobci do těch litrů započítávají i různá místa po podlážkou, takže na první pohled má OIV litrů více než OI, jenže pod tu podlážku se jakýkoliv trochu větší předmět stejně nevejde, takže jsou některé ty litry "zbytečné". To je právě ta využitelnost, o které jsem psal.
Přesně tak, kvádr je kvádr :-)
Zajímavé je to právě s tím schodem.
Tehdejší typické kombíky, jako třeba Astra, Vectra, Focus, Mondeo atd. mívaly páté dveře jako "vrata", která sahala k úrovni podlahy kufru.
Oktávky či Fabie nikoliv.