Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Peugeot 208 dostane nové tříválce

Do premiéry nové dvěstěosmičky sice zbývá jeden až dva roky, ale už teď se začaly objevovat první představy o budoucím malém Peugeotu.
Zpět na článek
13. 3. 2010 13:02
13. 3. 2010 14:02
13. 3. 2010 14:11
14. 3. 2010 01:25
14. 3. 2010 20:33
13. 3. 2010 14:06
13. 3. 2010 22:20
13. 3. 2010 14:28
neregistrovaný "Oplik1.3"
13. 3. 2010 16:48
13. 3. 2010 16:51
13. 3. 2010 17:27
13. 3. 2010 18:13
13. 3. 2010 20:16
neregistrovaný "soukon"
13. 3. 2010 21:25
14. 3. 2010 12:32
neregistrovaný "soukon"
14. 3. 2010 19:44
15. 3. 2010 10:09
17. 3. 2010 19:26
neregistrovaný "soukon"
Avatar - sansk8
13. 3. 2010 13:02
Boze
Kdo dal tem frantíkum do ruky pravítko???
Rozbalit vlákno
6
13. 3. 2010 14:02
Re: Boze
To nevím spíš by mě zajímalo který idiot tam chce strčit ty motory nelíbí se mi to u VW a nebude se mi to líbit ani u žabožroutů :no: :no:
13. 3. 2010 14:11
Re: Boze
Medzi dobou vzniku HTP a týmito motormi ubehol nejaký ten rok, prečo teda tie obavy, zrovna Francúzi nepatria práve medzi spiatočníkov, takže čakať niečo podobné ani nemôžeš. Nakoniec HTP nie je jediný trojvalec, a nie všetky sú tak ako HTP kritizované, pokiaľ viem. Navyše to takmer určite nebudú jediné motory montované do daného modelu, rovnako ako do Fabie alebo Pola dávajú slušný rad motorov, a nie iba trojvalce. Vyberie si každý, tá mrzutosť je zbytočná...
14. 3. 2010 01:25
Re: Boze
jo to máš pravdu, ale prostě lichý počet válců to mi nesedí. Správný motor má mít min. 4 válce a ještě k tomu sudý počet. A je úplně jedno čí ten motor je.
14. 3. 2010 20:33
Re: Boze
Ani to by som s úplnou určiosťou netvrdil, čo 5-valce u Mercedesu, a myslím že aj u Volva...
A vieme aj to, že 4 valce a 4 valce môže byť v podaní rôznych výrobcov niečo celkom iné.
13. 3. 2010 14:06
Re: Boze
Nerob paniku, to je len predstava niekoho, kto sa nudil. Takých sa môže vyrojiť ešte pár kúskov a každý bude iný...
13. 3. 2010 22:20
Re: Boze
Jo jo, taky si myslím. Nedávno jsem držel v ruce časopis AotoTip (asi 5 let starý), kde byl obrázek nového Golfu VI, no dnes už vím jak Golf VI vypadá a taky už vím, že těmto obrázkům se moc věřit nedá. Pokud to nebude přímo fotka, tak tomu nevěřím.
neregistrovaný "Oplik1.3"
13. 3. 2010 14:28
tak si asi
ještě budeme muset počkat, snad se konečně zadní světla spojí s předními u 209 >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2010 16:01
Maska a "kukuč"
Teda ta maska a "kukuč" - to snad už není ani možné! To je fakt děs... kombinace + vzhled světel = výraz chudáčka... :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
13. 3. 2010 16:21
Re: Maska a "kukuč"
wow! ty uz vazne vis jak bude vypadat? nejakej odkaz by nebyl? >:-[]
13. 3. 2010 18:48
Re: Maska a "kukuč"
Když se ti to nelíbí máš tu koncern vw , nám ostatním to neber já jsem z toho vzhledu unešen a vůbec bych se za ně nestyděl ba naopak.
Avatar - gld
13. 3. 2010 16:48
no coment
Tu riešite montáže od lehmana či koho, takto peugeot vyzerať nebude, nevravím že lepšie ale takto nie ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
13. 3. 2010 16:51
208
Není to vůbec špatný. Předek i bok jsou naprosto ok, nelíbí se mi jen zadní světla sama o sobě, ale jako celek je zadek opticky lehký, což oceňuji, zejména u této kategorie vozů. Dává trochu vzpomenout na 205 nebo 106. :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2010 17:27
Ale ale ale...
VW, Škoda, Seat, Smart, Toyota, Opel, Nissan a nyní už i Peugeot a Citroen pojede základ na třech válcích.

Ti motoráři jsou ale hloupí, tady přece každý ví, že tři válce jsou nesmysl... ;-)
Rozbalit vlákno
18
13. 3. 2010 17:53
Re: Ale ale ale...
Motoráři nejsou hloupí, ale nerozhodují o tom co se bude dávat do aut za motory. O tom rozhodují ekonomové kteří vidí jen cenu. Motoráři prostě dostanou zadání a podle něj pracují. A i kdyby v tom zadání byla jen cena a výkon, většinou dojdou k tříválci (nebo i dvouválci), protože prostě třeba u tříválce chybí ve srovnání s čtyřválcem zhruba čtvrtina součástek. A to už znamená hodně peněz. Každý obrobený píst, ventil, ložisko zvedá cenu. A u základních provedení aut se hledí jen na cenu aby šlo napsat na reklamu "už od x Kč". A pokud jakž takž funguje i tříválec, není co řešit.
13. 3. 2010 18:13
Re: Ale ale ale...
Tak to by šlo i napsat, že nejlepší je osmiválec a všechno pod je jen úspora peněz na úkor kvality výrobku.
13. 3. 2010 19:23
Re: Ale ale ale...
V tom prípade hlasujem za motor bez valcov. >:D :yes:
13. 3. 2010 21:13
Re: Ale ale ale...
Tys byl vždycky ulítlej na eletriku. Viz nedávné obhajování toho šíleného elektromobilu s dojezdem necelých 200 km. >:-[] ;-)
13. 3. 2010 21:30
Re: Ale ale ale...
Čo je na elektromobile s dojazdom 200 km šialené? Bacha, to je dojazd na jedno nabitie, nie na celú životnosť auta...
13. 3. 2010 22:43
Re: Ale ale ale...
Je to málo. Minimálně pro mne. ;-)
14. 3. 2010 12:29
Re: Ale ale ale...
Tak si to nekupuj. Na účel, pre ktorý sú tieto vozy robené, je to akurát.
Mimochodom, do Formana tankujem pravidelne za 20 Eur, a je to akurát na nejakých 200 km. ;-)
13. 3. 2010 19:22
Re: Ale ale ale...
To si trochu prehnal, úbytok jedného valca neznamená úbytok štvrtiny súčiastok. Obvykle pribudne minimálne závažie na kľukovke alebo celý vyvažovací hriadeľ...
Ale súhlasiť sa dá s tým, že úspora materiálu a pracnosti je značná. Nakoniec aj samotný motor môže byť úspornejší, menej valcov=menej pohyblivých častí=menšie odpory=menšie straty výkonu. Plusy proste prevažujú, aj keď iste nie sú v hre iba plusy. V neďalekej budúcnosti sa iste dá čakať aj podobné rozšírenie dvojvalcov.
14. 3. 2010 15:45
Re: Ale ale ale...
Vyvažovací hřídel je jen jedna ne moc složitá obrobená součástka navíc. Cenu 4 ventilů, pístu a dalších věcí rozhodně nepřekoná. Závaží na klikovce se možná zvětší, ale ubudou ložiska na klice. Problémem tříválce jsou ne zcela odstranitelné vibrace, které neprospívají životnosti motoru ani pohodě posádky.
Osobně jsem hodně zvědavej na novej dvouválec Fiat. Věřím, že jestli se povede a překoná nedůvěru lidí, další značky se do dvouválců (možná i hybridních) pustí taky.
14. 3. 2010 20:31
Re: Ale ale ale...
Aj vyvažovací hriadeľ potrebuje viac ako len tú masu materiálu. Ten rozdiel v počte súčiastok až tak markantný nie je, väčším prínosom bude hlavne celkovo ľahší a jednoduchší blok motora.
Ten dvojvalec by naozaj mohol byť zaujímavý.
neregistrovaný "soukon"
13. 3. 2010 20:16
Re: Ale ale ale...
Ale když tam máš turbo tak tam stejně ani vo tu čtvrtinu míň součástek neni a cena neni vo moc nižší.
Avatar - gld
13. 3. 2010 21:25
Re: Ale ale ale...
turbo verzia už nebude základný motor ;-)
neregistrovaný "soukon"
14. 3. 2010 12:32
Re: Ale ale ale...
Proč by to nemohl bejt základní motor třeba u C5? Mohl by nahradit tu letitou 1.8.
Avatar - gld
14. 3. 2010 19:44
Re: Ale ale ale...
neviem, sme v diskusii o nových motorizáciách pre chystaný peugeot 208, c5-ka ma fakt nenapadla

Ale úprimne pochybujem že by dali do limuzíny ktorá sa snaží vybudovať si image trojvalec 1,2..aj keď s turbom
14. 3. 2010 21:31
Re: Ale ale ale...
samozrejme, to je blbosť....aj autá ako Passat s turbom 1.4 budú ešte nejaký čas skôr výnimkou...
Avatar - gld
15. 3. 2010 10:09
Re: Ale ale ale...
fúkanú jedna dvojku možno do nižšej strednej

aj s tými súčasnými downsizingovými motormi by som počkal na skúsenosti zo spoľahlivosťou
neregistrovaný "soukon"
17. 3. 2010 19:26
Re: Ale ale ale...
Máš pravdu dát tam 1,2 s turbem by byla blbost asi udělaj ještě nějakej jinej motor co nahradí tu 1,8.

JInak doufám že budou používat ještě pár let atmosféry 1,4VTi a 1,6VTi.