Novinky
Co jim zbývá, když nemehla diesel neumí. Přišroubovat motůrek a baterku umí každý, ale na diesla to chce už fištróna. Chudáci musí dodávky kupovat od Frantíků. RAVka by jezdila moc dobře s motorem s Proace a je k tomu vymazlený japonský automat.
Toyota je celkem vysmátá, díky ohromným prodejům hybridů jim žádnej dieselgate moc nehrozí a maj tu nejlepší techniku, jak se ještě dlouho vejít do emisních limitů, takže pragmaticky budou tu svou polospalovací krávu ještě v pohodě dlouho dojit. Těch pár klínů v Číně a Kalifornii vytlučou pomocí účelových sérií elektroaut, zatímco do zbytku světa budou furt lifrovat hromady spalováků. Ostatně v Číně už nějaké modely BEV aut vyráběj ve společných podnicích s Číňany.
Toyota bude baterkáče dělat jen z donucení, ne proto, že chce nebo aby pomohla planetě. Kdepák.
A vodíkáče Mirai? To je jenom falešná ropácká stopa, aby zmátla co nejvíc lidí.
Toyota bude baterkáče dělat jen z donucení, ne proto, že chce nebo aby pomohla planetě. Kdepák.
A vodíkáče Mirai? To je jenom falešná ropácká stopa, aby zmátla co nejvíc lidí.
@gil54
Taky si říkám, že jsem rád, že lidi, kteří pro své pohodlí by zničili vše kolem sebe ve stylu "po nas potopa", jsou už starý.
Taky si říkám, že jsem rád, že lidi, kteří pro své pohodlí by zničili vše kolem sebe ve stylu "po nas potopa", jsou už starý.
@Mikesus Co ti kdo s díslem udělal? 😄 Podváděly diesly bez močky, ty s močkou jsou i na 20% NOx. Potírat dnešní diesly je zbytečnost. Benzín voní, ale vem si dobu Avií, Tater a Trabošů
@KANKUNEN
Proti fungujícím dieselu nemám vůbec nic, proto se bavím jen o tech podvodných. A ohledně těch s adblue, fakt si jseš jist, že ty systému fungujou a neobchazi se?
https😐/www.leighday.co.uk/news/news/2020-news/mercedes-face-legal-action-over-adblue-emissions-cheat-device/
Stačilo by dodržovat limity a nikdo by nic neřekl.
https😐/driving.ca/auto-news/news/e😜lainer-how-cars-can-cheat-with-their-diesel-adblue-additives
Proti fungujícím dieselu nemám vůbec nic, proto se bavím jen o tech podvodných. A ohledně těch s adblue, fakt si jseš jist, že ty systému fungujou a neobchazi se?
https😐/www.leighday.co.uk/news/news/2020-news/mercedes-face-legal-action-over-adblue-emissions-cheat-device/
Stačilo by dodržovat limity a nikdo by nic neřekl.
https😐/driving.ca/auto-news/news/e😜lainer-how-cars-can-cheat-with-their-diesel-adblue-additives
Každá doba má své, v preferencích pohonných médií v automobilismu. Od páry, elektřiny, benzínu, dřevoplynu, LPG, nafty až po opět elektřinu. Důvodů pro změnu bývá a bývalo vždy víc.
Je jen otázka času, kdy výrobci budou víceméně nuceni lhát, šidit a podvádět i o údajích u BEV, dnes výrazně, až nebývale preferovaných, pokud jim bude v rámci úspor a ekologického šílenství - já nevím - třeba nastaven povinný a těžko splnitelný limit spotřeby el. energie. A zatím lhát nemusí, přesto lžou už i dnes. Tréning dělá mistra.
No a kdyby to nestačilo, mohou nařídit, v rámci úspor, ekologie a udržitelnosti, limit na hmotnost, cenu nebo nějaká další omezování užívání případně i vlastnictví aut.
Někdy si poslední dobou říkám, - a nikdy jsem si to nedokázal představit, že to někdy navážno řeknu - že je docela fajn, že už jsem starej.
Je jen otázka času, kdy výrobci budou víceméně nuceni lhát, šidit a podvádět i o údajích u BEV, dnes výrazně, až nebývale preferovaných, pokud jim bude v rámci úspor a ekologického šílenství - já nevím - třeba nastaven povinný a těžko splnitelný limit spotřeby el. energie. A zatím lhát nemusí, přesto lžou už i dnes. Tréning dělá mistra.
No a kdyby to nestačilo, mohou nařídit, v rámci úspor, ekologie a udržitelnosti, limit na hmotnost, cenu nebo nějaká další omezování užívání případně i vlastnictví aut.
Někdy si poslední dobou říkám, - a nikdy jsem si to nedokázal představit, že to někdy navážno řeknu - že je docela fajn, že už jsem starej.
@Mikesus
Diky tem lidem ktere ted urazis si žiješ v tom blahobytu co mas ted. Neumis do predstavit, co to dalo prace. Zeptej se taty, jestli nebyl kovanej komunista, tak vi o cem mluvim.
Diky tem lidem ktere ted urazis si žiješ v tom blahobytu co mas ted. Neumis do predstavit, co to dalo prace. Zeptej se taty, jestli nebyl kovanej komunista, tak vi o cem mluvim.
@KANKUNEN
OK
Na střední dodávku je asi moc velká. Na velkou dodávku malá. Jenže to je tím, že velké dodávky do 3,5t jsou zase taková evropská specialita, jinde ve světě takovou práci většinou zastávají malá nákladní auta.
OK
Na střední dodávku je asi moc velká. Na velkou dodávku malá. Jenže to je tím, že velké dodávky do 3,5t jsou zase taková evropská specialita, jinde ve světě takovou práci většinou zastávají malá nákladní auta.
@KANKUNEN
Jj, jen taková úvaha, také se kvůli tomu skákat z mostu nechystám. Zejména když to ani v nejmenším nemohu zásadně ovlivnit.
Účel měl být spíš rozšíření obzorů zarytým fanatikům, ale o něco podobného se kdysi snažil i Don Quijote de la Mancha... 😄
Jj, jen taková úvaha, také se kvůli tomu skákat z mostu nechystám. Zejména když to ani v nejmenším nemohu zásadně ovlivnit.
Účel měl být spíš rozšíření obzorů zarytým fanatikům, ale o něco podobného se kdysi snažil i Don Quijote de la Mancha... 😄
@KANKUNEN
Ani to nie je bez problému, AdBlue je kurvítko, ktoré žerie nervy a ťahá ľuďom z vrecák peniaze (a niekto sa na tom samozrejme pekne balí) bez ohľadu na značku a napriek výhodám diesla po skúsenostiach uvažuješ radšej o hybridnom benzíne...
Ani to nie je bez problému, AdBlue je kurvítko, ktoré žerie nervy a ťahá ľuďom z vrecák peniaze (a niekto sa na tom samozrejme pekne balí) bez ohľadu na značku a napriek výhodám diesla po skúsenostiach uvažuješ radšej o hybridnom benzíne...
@Horký Rom
Co třeba brazilské Toyoty jezdící na 100% ethanol vyráběný z cukrové třtiny? To je taky falešná stopa?
Co třeba brazilské Toyoty jezdící na 100% ethanol vyráběný z cukrové třtiny? To je taky falešná stopa?
@Mikesus
Není. Je to navíc malá Li-Ion baterka a malý elektromotor/generátor. Ale přínos je zanedbatelný,
Není. Je to navíc malá Li-Ion baterka a malý elektromotor/generátor. Ale přínos je zanedbatelný,
To je zase dedukce. Slova šéfa amerického zastoupení se týkají amerického trhu. Toyota je globální a ne všude se jim plná hybridizace vyplatí, už kvůli ceně. Navíc není novinkou, že pracuje na nové generaci motorů pro různé druhy paliv, různé konfigurace etc.
V Evropě je situace jiná, tady kvůli flotilovým emisím vypadl z nabídky už i litrový Yaris a hehybridní 1.5ka údajně nejde objednat (zrovna včera jsem mluvil s prodejcem), takže cena "již od" šla opět nahoru.
V Evropě je situace jiná, tady kvůli flotilovým emisím vypadl z nabídky už i litrový Yaris a hehybridní 1.5ka údajně nejde objednat (zrovna včera jsem mluvil s prodejcem), takže cena "již od" šla opět nahoru.
@Horký Rom
Vidím, že ani v zeměpise nejsi slabý. Ale neboj, když to umí vyrobit v Brazílii, budou to umět vyrobit i v Indii. A výrobci, kteří nabízejí auta na pohon pomocí E100 v Brazílii, mezi které patří i Toyota, budou mít v Indii na startovní čáře výhodnější pozici.
Vidím, že ani v zeměpise nejsi slabý. Ale neboj, když to umí vyrobit v Brazílii, budou to umět vyrobit i v Indii. A výrobci, kteří nabízejí auta na pohon pomocí E100 v Brazílii, mezi které patří i Toyota, budou mít v Indii na startovní čáře výhodnější pozici.
@Horký Rom
Dávám.
V Brazílii se v roce 2023 vyrobilo (a spotřebovalo) cca 32 miliard litrů ethanolu jako paliva pro auta (je v tom jak E100, tak ethanol přidávaný do směsných paliv).
To je více, než kolik se v Německu v roce 2023 spotřebovalo benzínu (cca 25 mld. litrů).
Vidíš, propásl si to.
Dávám.
V Brazílii se v roce 2023 vyrobilo (a spotřebovalo) cca 32 miliard litrů ethanolu jako paliva pro auta (je v tom jak E100, tak ethanol přidávaný do směsných paliv).
To je více, než kolik se v Německu v roce 2023 spotřebovalo benzínu (cca 25 mld. litrů).
Vidíš, propásl si to.
@Tycoon
Skvěle, jakmile začne tento úžasný produkt vyrábět ve velkém, dej vědět, abych to nepropásl!
Skvěle, jakmile začne tento úžasný produkt vyrábět ve velkém, dej vědět, abych to nepropásl!
@Horký Rom
Měl jsem chybu v odkazu, soudruhu. Ale už je to editováno.
A není to jen na cukrovou vatu, ale i na melasu a cornflaky.
Měl jsem chybu v odkazu, soudruhu. Ale už je to editováno.
A není to jen na cukrovou vatu, ale i na melasu a cornflaky.
@KANKUNEN
Toyota prodává auta po celém světě a nelze očekávat, že pro každý trh bude vyvíjet užitková auta. Existuje třeba Toyota HiAce, ale pro Evropu je asi moc velká a i diesel 2.8 litru 130 kW by byl pro Evropu moc objemný a výkonný.
Ono vem si, že výrobců dodávek už v Evropě moc není. Zbyli v podstatě jen 4 (Stellantis, Renault, VW/Ford a Mercedes).
Toyota prodává auta po celém světě a nelze očekávat, že pro každý trh bude vyvíjet užitková auta. Existuje třeba Toyota HiAce, ale pro Evropu je asi moc velká a i diesel 2.8 litru 130 kW by byl pro Evropu moc objemný a výkonný.
Ono vem si, že výrobců dodávek už v Evropě moc není. Zbyli v podstatě jen 4 (Stellantis, Renault, VW/Ford a Mercedes).
Jestli to není trochu opačně
Hybrid zatím moc nikdo neumí, i když se o to každý snaží. A diesel taky ne, když to neprojde emisemi a musí podvádět.