Novinky
Mild Hybridy jsou zadarmo.
Dokonce ani Suzuki Swift již není bez hybridu.
Dokonce ani Suzuki Swift již není bez hybridu.
To je zase dedukce. Slova šéfa amerického zastoupení se týkají amerického trhu. Toyota je globální a ne všude se jim plná hybridizace vyplatí, už kvůli ceně. Navíc není novinkou, že pracuje na nové generaci motorů pro různé druhy paliv, různé konfigurace etc.
V Evropě je situace jiná, tady kvůli flotilovým emisím vypadl z nabídky už i litrový Yaris a hehybridní 1.5ka údajně nejde objednat (zrovna včera jsem mluvil s prodejcem), takže cena "již od" šla opět nahoru.
V Evropě je situace jiná, tady kvůli flotilovým emisím vypadl z nabídky už i litrový Yaris a hehybridní 1.5ka údajně nejde objednat (zrovna včera jsem mluvil s prodejcem), takže cena "již od" šla opět nahoru.
Co jim zbývá, když nemehla diesel neumí. Přišroubovat motůrek a baterku umí každý, ale na diesla to chce už fištróna. Chudáci musí dodávky kupovat od Frantíků. RAVka by jezdila moc dobře s motorem s Proace a je k tomu vymazlený japonský automat.
@KANKUNEN
Jestli to není trochu opačně
Hybrid zatím moc nikdo neumí, i když se o to každý snaží. A diesel taky ne, když to neprojde emisemi a musí podvádět.
Jestli to není trochu opačně
Hybrid zatím moc nikdo neumí, i když se o to každý snaží. A diesel taky ne, když to neprojde emisemi a musí podvádět.
@Mikesus Co ti kdo s díslem udělal? 😄 Podváděly diesly bez močky, ty s močkou jsou i na 20% NOx. Potírat dnešní diesly je zbytečnost. Benzín voní, ale vem si dobu Avií, Tater a Trabošů
@KANKUNEN
Ani to nie je bez problému, AdBlue je kurvítko, ktoré žerie nervy a ťahá ľuďom z vrecák peniaze (a niekto sa na tom samozrejme pekne balí) bez ohľadu na značku a napriek výhodám diesla po skúsenostiach uvažuješ radšej o hybridnom benzíne...
Ani to nie je bez problému, AdBlue je kurvítko, ktoré žerie nervy a ťahá ľuďom z vrecák peniaze (a niekto sa na tom samozrejme pekne balí) bez ohľadu na značku a napriek výhodám diesla po skúsenostiach uvažuješ radšej o hybridnom benzíne...
@KANKUNEN
Proti fungujícím dieselu nemám vůbec nic, proto se bavím jen o tech podvodných. A ohledně těch s adblue, fakt si jseš jist, že ty systému fungujou a neobchazi se?
https😐/www.leighday.co.uk/news/news/2020-news/mercedes-face-legal-action-over-adblue-emissions-cheat-device/
Stačilo by dodržovat limity a nikdo by nic neřekl.
https😐/driving.ca/auto-news/news/e😜lainer-how-cars-can-cheat-with-their-diesel-adblue-additives
Proti fungujícím dieselu nemám vůbec nic, proto se bavím jen o tech podvodných. A ohledně těch s adblue, fakt si jseš jist, že ty systému fungujou a neobchazi se?
https😐/www.leighday.co.uk/news/news/2020-news/mercedes-face-legal-action-over-adblue-emissions-cheat-device/
Stačilo by dodržovat limity a nikdo by nic neřekl.
https😐/driving.ca/auto-news/news/e😜lainer-how-cars-can-cheat-with-their-diesel-adblue-additives
@KANKUNEN
Toyota prodává auta po celém světě a nelze očekávat, že pro každý trh bude vyvíjet užitková auta. Existuje třeba Toyota HiAce, ale pro Evropu je asi moc velká a i diesel 2.8 litru 130 kW by byl pro Evropu moc objemný a výkonný.
Ono vem si, že výrobců dodávek už v Evropě moc není. Zbyli v podstatě jen 4 (Stellantis, Renault, VW/Ford a Mercedes).
Toyota prodává auta po celém světě a nelze očekávat, že pro každý trh bude vyvíjet užitková auta. Existuje třeba Toyota HiAce, ale pro Evropu je asi moc velká a i diesel 2.8 litru 130 kW by byl pro Evropu moc objemný a výkonný.
Ono vem si, že výrobců dodávek už v Evropě moc není. Zbyli v podstatě jen 4 (Stellantis, Renault, VW/Ford a Mercedes).
@Tycoon V klidu, potřeba to trochu rozjet jak kdysi. Hiace není přece velká dodávka.
Každá doba má své, v preferencích pohonných médií v automobilismu. Od páry, elektřiny, benzínu, dřevoplynu, LPG, nafty až po opět elektřinu. Důvodů pro změnu bývá a bývalo vždy víc.
Je jen otázka času, kdy výrobci budou víceméně nuceni lhát, šidit a podvádět i o údajích u BEV, dnes výrazně, až nebývale preferovaných, pokud jim bude v rámci úspor a ekologického šílenství - já nevím - třeba nastaven povinný a těžko splnitelný limit spotřeby el. energie. A zatím lhát nemusí, přesto lžou už i dnes. Tréning dělá mistra.
No a kdyby to nestačilo, mohou nařídit, v rámci úspor, ekologie a udržitelnosti, limit na hmotnost, cenu nebo nějaká další omezování užívání případně i vlastnictví aut.
Někdy si poslední dobou říkám, - a nikdy jsem si to nedokázal představit, že to někdy navážno řeknu - že je docela fajn, že už jsem starej.
Je jen otázka času, kdy výrobci budou víceméně nuceni lhát, šidit a podvádět i o údajích u BEV, dnes výrazně, až nebývale preferovaných, pokud jim bude v rámci úspor a ekologického šílenství - já nevím - třeba nastaven povinný a těžko splnitelný limit spotřeby el. energie. A zatím lhát nemusí, přesto lžou už i dnes. Tréning dělá mistra.
No a kdyby to nestačilo, mohou nařídit, v rámci úspor, ekologie a udržitelnosti, limit na hmotnost, cenu nebo nějaká další omezování užívání případně i vlastnictví aut.
Někdy si poslední dobou říkám, - a nikdy jsem si to nedokázal představit, že to někdy navážno řeknu - že je docela fajn, že už jsem starej.
@gil54 Snažím se mít ty blbosti u zádele.
@gil54
Taky si říkám, že jsem rád, že lidi, kteří pro své pohodlí by zničili vše kolem sebe ve stylu "po nas potopa", jsou už starý.
Taky si říkám, že jsem rád, že lidi, kteří pro své pohodlí by zničili vše kolem sebe ve stylu "po nas potopa", jsou už starý.
Toyota bude baterkáče dělat jen z donucení, ne proto, že chce nebo aby pomohla planetě. Kdepák.
A vodíkáče Mirai? To je jenom falešná ropácká stopa, aby zmátla co nejvíc lidí.
Co třeba brazilské Toyoty jezdící na 100% ethanol vyráběný z cukrové třtiny? To je taky falešná stopa?
Kde ještě kromě Brazílie?Děj mi vědět.
Indie. Není zač.
https😐/auto.economictimes.indiatimes.com/…adkari/112303806
Nic tam nepíší o autech na cukrovou vatu, ach jo.
Měl jsem chybu v odkazu, soudruhu. Ale už je to editováno.
A není to jen na cukrovou vatu, ale i na melasu a cornflaky.
Skvěle, jakmile začne tento úžasný produkt vyrábět ve velkém, dej vědět, abych to nepropásl!
Dávám.
V Brazílii se v roce 2023 vyrobilo (a spotřebovalo) cca 32 miliard litrů ethanolu jako paliva pro auta (je v tom jak E100, tak ethanol přidávaný do směsných paliv).
To je více, než kolik se v Německu v roce 2023 spotřebovalo benzínu (cca 25 mld. litrů).
Vidíš, propásl si to.
Tvuj odkaz byl o Indii. Brazílie je jeden z 28 indických státu?
Namaste.
Vidím, že ani v zeměpise nejsi slabý. Ale neboj, když to umí vyrobit v Brazílii, budou to umět vyrobit i v Indii. A výrobci, kteří nabízejí auta na pohon pomocí E100 v Brazílii, mezi které patří i Toyota, budou mít v Indii na startovní čáře výhodnější pozici.
OK. Až to začnou vyrábět v Indii, dej mi vědět.
Hare Krishna.