Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Roman Horký
2
Horký Rom Bednář už upaluje k Humpolci.
apoho
a k čemu ty zásuvky, když diesel čistí vzduch? 😂
https://www.autozive.cz/…ly-cisti-vzduch/
https://www.autozive.cz/…ly-cisti-vzduch/
@apoho
tady si někdo plete emise a pevné částice. Tohle už bylo 100x vyvráceno a stále se najde nějakej ubožák, který to zkouší znovu. Dej si dieselagregát na noc do ložnice, ať ti to tam čistí.
https://autobible.euro.cz/…ale-trochu-kazi/
Zde je ukázáno, že nijak vzduch nečistí. Sníží počet částic ve vzduchu, v některých případech, kdy je velmi znečištěný vzduch, a to naštěstí už tolik není. Dále není zahrnuto vypalování filtru.
Tahle blbost už tu koluje od cca 2019 a stále se najdou někteří, kteří jí papouškujou.
tady si někdo plete emise a pevné částice. Tohle už bylo 100x vyvráceno a stále se najde nějakej ubožák, který to zkouší znovu. Dej si dieselagregát na noc do ložnice, ať ti to tam čistí.
https://autobible.euro.cz/…ale-trochu-kazi/
Zde je ukázáno, že nijak vzduch nečistí. Sníží počet částic ve vzduchu, v některých případech, kdy je velmi znečištěný vzduch, a to naštěstí už tolik není. Dále není zahrnuto vypalování filtru.
Tahle blbost už tu koluje od cca 2019 a stále se najdou někteří, kteří jí papouškujou.
@Mikesus
tak samozřejmě, že titulek článku je dezinformační ale na druhou stranu je vhodné připustit kvalifikovanou diskusi o udržitelnosti spalovacích motorů bez ideologického podtextu.
Ono totiž ani jedna cesta není bez problémů a ani dokonalá.
Ale to už tady se skloňuje posledních asi 5 let a pořad jsou tady šílenci, kteří tvrdí, že nic lepšího než EV svět nevymyslel
tak samozřejmě, že titulek článku je dezinformační ale na druhou stranu je vhodné připustit kvalifikovanou diskusi o udržitelnosti spalovacích motorů bez ideologického podtextu.
Ono totiž ani jedna cesta není bez problémů a ani dokonalá.
Ale to už tady se skloňuje posledních asi 5 let a pořad jsou tady šílenci, kteří tvrdí, že nic lepšího než EV svět nevymyslel
@apoho Na ja, oni to tají, ale už nějakou dobu prosakuje, že bohaté rodiny v západní Evropě sice naoko jezdí v EVčkách, ale kupují si prémiové dieselové šestiválce (ba někteří i osmiválce!), které pak používají stacionárně jako čističky vzduchu do dětských pokojíčků. Sání míří do ulice, výfuk nad postýlku... Sdílejte, než to smažou!!!
@Barry Lyndon kdyby ubohost a hloupost nadnášela, překonal si Mlaska a už si dolítl až na Mars, trolle :)
@Barrichello
on jen ironicky souhlasí s tím, co píše apoho. Všichni, kteří aspoň jednou tenhle nasmysl pokládají ze realitu, tak šup dieslovou čističku do každé místnosti.
on jen ironicky souhlasí s tím, co píše apoho. Všichni, kteří aspoň jednou tenhle nasmysl pokládají ze realitu, tak šup dieslovou čističku do každé místnosti.
Arese
A co z toho? Raději co nejrychleji stavte nováová parkoací místa pro kamiony, v ČR jich chybí několik tisíc! 😠
@Arese
hlavně vyhnat kamionovou dopravu na železnici a lodě. Ale to ani hloupá Lejnová nezvládne, páč to už je jiná hra než trapný pokus zakázat spalováky u osobních aut
hlavně vyhnat kamionovou dopravu na železnici a lodě. Ale to ani hloupá Lejnová nezvládne, páč to už je jiná hra než trapný pokus zakázat spalováky u osobních aut
@Arese - Než je ŘSD postaví, nebudou je autonomní kamiony potřebovat :-D
@Barry Lyndon jasně, všechno bude autonomní, už maj vlády a výrobvi připraveno prvních 150 TRILIONU USD, až díky nehodám automnoních pleček umře prvních 500 000 lidé a pozůstalí je zažulují za odškodné? Měli by začít šetřit
honziss
Proc bych mel CEZu platit za rychle nabijeni 18,- Kc, kdyz Tesla ma rychle nabijeni za 10-11,- Kc?
@honziss U Humpolce na Tesle je věčně plno, což znamená:
1. Nabíjíš pak výkonem 75kW
2. Pokud nemáš Teslu, platíš na Superchargeru 13-15Kč/kWh...
3. ...což není při této rychlosti žádné terno
4. ve stejné lokalitě je i EON 300kW s cenou 13.50Kč/kWh
5. Souhlasím, že 18Kč ČEZ je drahých, ale určitě tam pár cizinců při průjezdu nabíjet bude, hlavně se nabíjená auta mají kam rozprostřít.
1. Nabíjíš pak výkonem 75kW
2. Pokud nemáš Teslu, platíš na Superchargeru 13-15Kč/kWh...
3. ...což není při této rychlosti žádné terno
4. ve stejné lokalitě je i EON 300kW s cenou 13.50Kč/kWh
5. Souhlasím, že 18Kč ČEZ je drahých, ale určitě tam pár cizinců při průjezdu nabíjet bude, hlavně se nabíjená auta mají kam rozprostřít.
@Dalibor Zacios
to je to, po čem každý správný motorista touží. Nechat se uprostřed D1 okrást dodavateli elektřiny poté, co si vystál frontu na kabel
to je to, po čem každý správný motorista touží. Nechat se uprostřed D1 okrást dodavateli elektřiny poté, co si vystál frontu na kabel
@Dalibor Zacios opravím ten tvůj omyl
U Tesly záleží na generaci stojanů. Pokud je to V2 (třeba Praha, Humpolec), tak máš pravdu, tam se dva sousední stojany dělí o výkon 150kW. Ovšem to pravidlo není čistě o 1:1, ale o tom, kolik teče do toho prvního auta. Pokud více jak 75kW, tak je uplatněno 1:1, ale pokud to první nabíjí už jen třeba 55kW, tak na toho druhého zbyde 95kW.
Na V3 a V4 k dělení výkonu téměř nedochází. Resp. jen pokud by tam naráz přijela kompletně vybitá auta. Což se nestává.
U Tesly záleží na generaci stojanů. Pokud je to V2 (třeba Praha, Humpolec), tak máš pravdu, tam se dva sousední stojany dělí o výkon 150kW. Ovšem to pravidlo není čistě o 1:1, ale o tom, kolik teče do toho prvního auta. Pokud více jak 75kW, tak je uplatněno 1:1, ale pokud to první nabíjí už jen třeba 55kW, tak na toho druhého zbyde 95kW.
Na V3 a V4 k dělení výkonu téměř nedochází. Resp. jen pokud by tam naráz přijela kompletně vybitá auta. Což se nestává.
@eLzyx Tak u Humpolce většína elektrofandu zastavuje u Benziny (pardon Orlenu), protože by nedojela dal 😋 Jezdím kolem často, tak 1-2x týdně a vždy tam někdo trčí, a buď drbou mobil v autě (to když se potkají s nějakým zájezdem) nebo na kafi uvnitř. Je to sranda… 🤣
@ericn Kolem Humpolce většina elektrofandů projede dál, zastaví tam jen ti, kteří potřebují dobít.
Stejně tak u benzinky zastaví jen ti, kteří potřebují dotankovat :)
Stejně tak u benzinky zastaví jen ti, kteří potřebují dotankovat :)
gil54
Fandím přátelům výborné kávy u Humpolce.
Spolu s rozvíjejícím se trendem BEV vítám zjednodušení doplňování energie. Další krok k nirváně by mohl být, kdyby každý distributor měl vlastní typ konektoru a chytrá zásuvka by nepřipustila jakoukoliv redukci nebo neoriginální kabel. Každý si musí si přece chránit svoje ekonomické sny. Jinak by mohli dopadnout jako ti naivní blbci, co se víc jak sto let babrají s prodejem tekutých paliv do aut a tankovací pistole jsou generálně kompatibilní prakticky po celém světě větší desítky let.
Spolu s rozvíjejícím se trendem BEV vítám zjednodušení doplňování energie. Další krok k nirváně by mohl být, kdyby každý distributor měl vlastní typ konektoru a chytrá zásuvka by nepřipustila jakoukoliv redukci nebo neoriginální kabel. Každý si musí si přece chránit svoje ekonomické sny. Jinak by mohli dopadnout jako ti naivní blbci, co se víc jak sto let babrají s prodejem tekutých paliv do aut a tankovací pistole jsou generálně kompatibilní prakticky po celém světě větší desítky let.
Pepa_007
Hustý..... 😉 3330kW. Masakr to vybudovat a provozovat.
Technické detaily by byly fajn. Velikost napájecího napětí? Vše funguje naráz?
Technické detaily by byly fajn. Velikost napájecího napětí? Vše funguje naráz?
@Pepa_
Naráz by to, ideálně při 800V architektuře, znamenalo 4162,5 Ampérů. No, reálná funkcionalita asi jen pro nejzaslepenější optimisty, v této konkrétní konfiguraci. Nepředpokládám, že do toho hubu vede kabel tlustej jako Vémolovo stehno.
Ale jinak hurá, výborné kávičce u Humpolce...
Naráz by to, ideálně při 800V architektuře, znamenalo 4162,5 Ampérů. No, reálná funkcionalita asi jen pro nejzaslepenější optimisty, v této konkrétní konfiguraci. Nepředpokládám, že do toho hubu vede kabel tlustej jako Vémolovo stehno.
Ale jinak hurá, výborné kávičce u Humpolce...
×
Sdílení komentáře
×