Novinky
Stejsn
1
Všude samé protihlukovky a my chudáci řidiči se nemůžeme kochat krajinou... ne, dělám si prhel. Protihlukové stěny by měly být na všech úsecích všech dálnic, kde je v dohledu zástavba nebo les!
Supr. Dalsi kus dulezite dalnice otevren. Jen kdyz koukam na mapu, tak bych zacal urychlene resit obchvat KV jinak se tam z toho provozu picnou, protoze dokoncenim useku pristi rok, se tam tudy zacne valit spousty dopravy na Nemecko.
Obchvat Varů je z říše snů, všechen nápor bude viset na průtahu a emisní zátěž na lázeňské město bude velká.
Ale za cca hoďku v Praze, taky dobrý.
Ale za cca hoďku v Praze, taky dobrý.
@Olík13 to ale neni reseni nechat KV bez obchvatu. Chapu ze to bude problem, ale tak se to holt bude muset obkrouzit kolem celyho mesta. Z jihu to postavit nepujde. Par km navic, ale skrz mesto to dlouhodobe nejde provozovat.
@ryccardo
Já si nemyslím, že by dalnice přivedla víc dopravy. Kdo chce smer Německo, volí buď D5 nebo 😱, pro koho to bylo z ruky, stejně jel po D6. Nicméně ano, prutah Varů není dlouhodobě udržitelný, obzvlášť v lázeňském městě. A jestli se to nakonec udělá obchvatem nebo tunelem je vesměs asi jedno. Ale to je ještě na hodně dlouho
Já si nemyslím, že by dalnice přivedla víc dopravy. Kdo chce smer Německo, volí buď D5 nebo 😱, pro koho to bylo z ruky, stejně jel po D6. Nicméně ano, prutah Varů není dlouhodobě udržitelný, obzvlášť v lázeňském městě. A jestli se to nakonec udělá obchvatem nebo tunelem je vesměs asi jedno. Ale to je ještě na hodně dlouho
@Mikesus Většina řidičů dnes jezdí podle navigace. Postavením dálničního úseku se cesta tím směrem urychlí natolik, že navigace začnou tento směr houfně volit a velká část tranzitní dopravy tudy začne jezdit, prostě proto, že to už bude rychlejší. Pokud příkladně teď pojedeš z Prahy směr Würzburg, tak pojedeš po D5, protože je to rychlejší a navigace tě tudy potáhne. Nicméně příští rok po otevření dalších úseků už bude rychlejší jet po D6 a navigace potáhnou tranzitní dopravu od Prahy tudy.
https😐/mapy.cz/turisticka?…
To samé se stane počítám příští rok s D35 po otevření těch 3 rozestavětných úseků, kdy tam navigace přetáhnout velkou část tranzitní dopravy. Vrchem po D35 to začne být pro spoustu cest rychlejší než po D1 a vzroste tam provoz.
https😐/mapy.cz/turisticka?…
To samé se stane počítám příští rok s D35 po otevření těch 3 rozestavětných úseků, kdy tam navigace přetáhnout velkou část tranzitní dopravy. Vrchem po D35 to začne být pro spoustu cest rychlejší než po D1 a vzroste tam provoz.
Po dlouhém paběrkování se konečně rozjely stavby dálnic. Staví se po celé republice: D3, D4, D6, D7, D35.... Až na severní část pražského okruhu, tam to snad bude za 150 let.
Peníze vyhozené do luftu. Doprava tímto směrem je minimální a peníze by bylo potřeba prostavět úplně jinde. Dodnes není dokončen pražský okruh a pokud se podívám na Karlovy Vary, tak jejich obchvat není ani pořádně naplánovaný a tím směrem tím pádem budou i nadále jezdit jen místní dálnice nedálnice a to je plus mínus stejná dopravní zátěž jako dnes, tedy minimum.
D6 je temer hotova??!! Co je to za totalni blabol? Chybi desitky km! RSD uz desitky let posouva harmonogram.