Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet chce v Evropě prodávat milion aut ročně

Smělé plány má v Evropě koncern General Motors se značkou Chevrolet. Prodeje vozů této značky by se mohly podle koncernu v budoucnu více než zdvojnásobit a dosáhnout tak jednoho milionu kusů.
Zpět na článek
28. 6. 2007 08:24
anonym
28. 6. 2007 09:31
28. 6. 2007 12:26
neregistrovaný "Tonda"
29. 6. 2007 08:51
9. 7. 2007 14:32
neregistrovaný "Olda"
9. 7. 2007 14:33
neregistrovaný "Olda"
28. 6. 2007 12:49
neregistrovaný "Bender"
29. 6. 2007 08:44
28. 6. 2007 09:15
neregistrovaný "Homer"
28. 6. 2007 10:33
neregistrovaný "andy"
28. 6. 2007 11:36
neregistrovaný "Fullsize"
28. 6. 2007 20:38
29. 6. 2007 00:41
neregistrovaný "rs"
29. 6. 2007 09:19
28. 6. 2007 20:55
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 6. 2007 21:00
neregistrovaný "Pol"
anonym
28. 6. 2007 08:24
Bender
Věřím.....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
28. 6. 2007 09:31
Re: Bender
Já ne, Daewoo/Chevrolet prodává hlavně prcky a nižší střední, ve vyšších třídách nemá co nabídnout resp. čím zaujmout, Epice nepomáhá ani o 200tis. nižší cena oproti konkurenci a jeho SUV si Evropané raději koupí jako Opel. Prodat milion aut v Evropě je vysoká ambice, zvlášť pokud teď prodávají max. třetinu, a z této třetiny tvoří polovinu Matiz.
neregistrovaný "Tonda"
28. 6. 2007 12:26
Re: Bender
Az na to, ze nic s nazvem Matiz uz davno Chevrolet nenabizi... :o)

BTW komu "nevoni" Jizni Korea, treba mu vic zavoni Australie nebo Novy Zeland:

www.daewoo.co.nz

...jsou to ta sama auta, co se v Asii prodavaji jako Daewoo a v Evrope jako Chevrolet... Jinak nic proti, ale vzhledove je Chevrolet Captiva mnohem hezci, nez jeho plagiat Opel Antara. :)
Avatar - Dinar
29. 6. 2007 08:51
Re: Bender
Ano, Matiz to není, Aveo nebo jak to přejmenovali? Ale to je jedno, prostě malá auta, v nich je v EU obrovská konkurence, Chevrolet si svůj kus utrhnul, může i růst, ale tady se mluví o skocích v řádech, na to jednoduše není mezi malými auty potažmo nižší střední prostor, a dál už Chevrolet nic nenabízí, tedy nic z čeho by si konkurence měla dělat hlavu v tom smyslu, že se jich prodá na jejich úkor o 300 nebo 400 tis. více. Nesmysl, současná modelová skladba Chevroletu v Evropě na milion ks ročně nemá ani náhodou. Leda by od někud vytáhli dva nové silné modely... je to reálné? :-) ;-)
neregistrovaný "Olda"
9. 7. 2007 14:32
Re: Bender
Prvni si zjisti o jakych modelech pises a potom reaguj. Kritizovat umi kazdy....evidentne ani nemas predstavu jake modely Chevrolet prodava a nevic nic o jeho historii ;-\
neregistrovaný "Olda"
9. 7. 2007 14:33
Re: Bender
Prvni si zjisti o jakych modelech pises a potom reaguj. Kritizovat umi kazdy....evidentne ani nemas predstavu jake modely Chevrolet prodava a nevic nic o jeho historii ;-\
neregistrovaný "Bender"
28. 6. 2007 12:49
Re: Bender
Víš co měl by jsi si otevřít atlas a zjistíš, že neexistuje jenom ČR ale i ostatní země v EU.....
Avatar - Dinar
29. 6. 2007 08:44
Re: Bender
Ty máš nějaká čísla prodejů např. modelu Epica v EU, která ukazují, že je to prodejní trhák, resp. nějaká, která ukazují něco jiného než ve třídě jen podprůměrné prodeje, a to přesto, že cena je několik tisíc EUR nižší než u konkurence? Pokud ano, tak se o ně poděl.
neregistrovaný "Homer"
28. 6. 2007 09:15
Chevrolet = velké plus
No určitě bych si nekoupil Chevrolet made in Russia nebo Spark. Ale nová Epica je tím pravým autem, co se mi líbí. Tohle auto přesně splňuje požadavky na velké a pohodlné auto pro běžné ježdění. Není to nic pro blázny co vymetají zákruty ve 150 km/h. Design pěkný, kvalita jako u evropské konkurence a cena potěší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "andy"
28. 6. 2007 10:33
Chevrolet vs. Hyundai vs. Kia
Hyundai a Kia majú viacej úspešných modelov s celkom zaujímavými predajmi, v SUV robia dobré predaje.
A predsa sa Kia aj Hyundai (samostatne počítané) veľmi ťažko prepracovávajú k miliónu (a začínajú s výrobou "európskych" vozov)
To musí Chevrolet mať viac modelov a viac úspechov ako zvyšné dve kórejské značky, ktoré sú myslím lepšie etablované v EU.
Je to síce pekný sen od Chevroletu, ale konkurencia tiež nespí a každý chystá niekoľko veľmi zaujímavých modelov :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fullsize"
28. 6. 2007 11:36
Chevrolet
Jezdil jsem během pobytu v Arizoně ve Chevroletu Malibu Classic a taky jsem si tam vyzkoušel řídit Chevrolet Silverado. Byla to nejlepší auta, která jsem kdy měl v ruce. Co se týká US Chevy, tak v těch se jezdí výborně :)! Licenční Daewo bych ale taky nechtěl :( Epica se zdá být dobrým derivátem amerického modelu Malibu a měla by kvalitou tomu odpovídat, nicméně reálnou zkušenost teorie nenahradí!
Rozbalit vlákno
3
28. 6. 2007 20:38
Re: Chevrolet
Korejskym autam so znackou Chevrolet este stale nieco k dokonalosti chyba. V priamom porovnani u mna Aveo voci Accentu totalne prepadlo. Velmi neisty podvozok, najma pri bocnom vetre katastrofa, interier vyrazne mensi ako u Accentu, najma na zadnych sedadlach, farebne fadnejsi, kvalitou a vypracovanim o celu triedu nizsie. Snad jedine auto (okrem Lady), kde v kabine plasty nevonaju novotou, ale smrdia. Kufor fajn, len pristup cez pomerne maly otvor slabsi.
Chevrolet este len nedavno zaviedol prvy turbodiesel s objemom 2 litre, maly vznetovy agregat im chyba ako sol. Podobne na tom bolo Lacetti, s lepsim priestorom v kabine, ale s horsim kufrom (dost plytky, najma u hatchbacku a kombi). Tiez chyba ekonomicky turbodiesel s mensim objemom.
neregistrovaný "rs"
29. 6. 2007 00:41
Re: Chevrolet
Porovnavat Accent a Aveo nie je celkom namieste. Aveo je male auto, Accent je hybrid medzi malymi a nizsou strednou, ma vacsi razvor - takze logicky je tam viacej miesta. Co sa tyka priestoru, treba porovnavat Aveo a Getz.
Je fajn, ze Hyundai ma teraz novy Accent, ale ten je fakt cerstvy. Este zaciatkom roka predavali predchadzajuci model, a ten vyzeral ako zo stredoveku. Vtedy uz Aveo davno ficalo.
29. 6. 2007 09:19
Re: Chevrolet
Nepovedal by som, Accent a Aveo su co do velkosti a urcenia rovnocenne. Kia Rio je tiez male auto, a techniku ma zhodnu s Accentom. Podobne Skoda Fabia Sedan spada do tejto kategorie. Je jasne, ze Aveo je o nieco starsie, ale nie zase az tak markantne, este nedavno sa predaval jeho predchodca Kalos. Predchadzajuci Accent nebol zrovna vykrikom techniky a mody, ale co poznam dvoch majitelov tohto auta, su vcelku spokojni. Vzhladovo a vykonmi nic moc, ale prakticka stranka dobra (je to patdverove auto, otvaranie kufra podobne ako na Octavii), a taktiez sa to nekazi, co je nezanedbatelna vec.
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 6. 2007 20:55
Běžte do p**e *
Takovejhle milion vy * *...prodávejte si ty svoje šmejdy tam v *, ale neserte se sem vy *. Už mě to * * tady s tím bordelem s Korejenebo odkud jsou ty ***. Běžte do * jak jsem řekl...jsem vážně vytočenej. Na úkor těch vašich * budeme muset naše auta downgradovat co? *. :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pol"
28. 6. 2007 21:00
Re: Běžte do p**e *
Už to nehul >:-[]
28. 6. 2007 22:57
Milion je nerealny
Je nerealne predat milion Chevroletov v Europe. Na to Captiva s Epicou nestacia. Ale s prichodom novych mensich modelov a malych dieselov by mohli predavat cca 600tis aut rocne :-!
Chevroletu sa tradicne dari v Rusku, Polsku, Madarsku, Beneluxe, Taliansku a Spanielsku
Rozbalit vlákno
1