Smělé plány má v Evropě koncern General Motors se značkou Chevrolet. Prodeje vozů této značky by se mohly podle koncernu v budoucnu více než zdvojnásobit a dosáhnout tak jednoho milionu kusů.
Já ne, Daewoo/Chevrolet prodává hlavně prcky a nižší střední, ve vyšších třídách nemá co nabídnout resp. čím zaujmout, Epice nepomáhá ani o 200tis. nižší cena oproti konkurenci a jeho SUV si Evropané raději koupí jako Opel. Prodat milion aut v Evropě je vysoká ambice, zvlášť pokud teď prodávají max. třetinu, a z této třetiny tvoří polovinu Matiz.
Az na to, ze nic s nazvem Matiz uz davno Chevrolet nenabizi... :o)
BTW komu "nevoni" Jizni Korea, treba mu vic zavoni Australie nebo Novy Zeland:
www.daewoo.co.nz
...jsou to ta sama auta, co se v Asii prodavaji jako Daewoo a v Evrope jako Chevrolet... Jinak nic proti, ale vzhledove je Chevrolet Captiva mnohem hezci, nez jeho plagiat Opel Antara. :)
Ano, Matiz to není, Aveo nebo jak to přejmenovali? Ale to je jedno, prostě malá auta, v nich je v EU obrovská konkurence, Chevrolet si svůj kus utrhnul, může i růst, ale tady se mluví o skocích v řádech, na to jednoduše není mezi malými auty potažmo nižší střední prostor, a dál už Chevrolet nic nenabízí, tedy nic z čeho by si konkurence měla dělat hlavu v tom smyslu, že se jich prodá na jejich úkor o 300 nebo 400 tis. více. Nesmysl, současná modelová skladba Chevroletu v Evropě na milion ks ročně nemá ani náhodou. Leda by od někud vytáhli dva nové silné modely... je to reálné? :-);-)
Prvni si zjisti o jakych modelech pises a potom reaguj. Kritizovat umi kazdy....evidentne ani nemas predstavu jake modely Chevrolet prodava a nevic nic o jeho historii ;-\
Prvni si zjisti o jakych modelech pises a potom reaguj. Kritizovat umi kazdy....evidentne ani nemas predstavu jake modely Chevrolet prodava a nevic nic o jeho historii ;-\
Ty máš nějaká čísla prodejů např. modelu Epica v EU, která ukazují, že je to prodejní trhák, resp. nějaká, která ukazují něco jiného než ve třídě jen podprůměrné prodeje, a to přesto, že cena je několik tisíc EUR nižší než u konkurence? Pokud ano, tak se o ně poděl.
No určitě bych si nekoupil Chevrolet made in Russia nebo Spark. Ale nová Epica je tím pravým autem, co se mi líbí. Tohle auto přesně splňuje požadavky na velké a pohodlné auto pro běžné ježdění. Není to nic pro blázny co vymetají zákruty ve 150 km/h. Design pěkný, kvalita jako u evropské konkurence a cena potěší.
Hyundai a Kia majú viacej úspešných modelov s celkom zaujímavými predajmi, v SUV robia dobré predaje.
A predsa sa Kia aj Hyundai (samostatne počítané) veľmi ťažko prepracovávajú k miliónu (a začínajú s výrobou "európskych" vozov)
To musí Chevrolet mať viac modelov a viac úspechov ako zvyšné dve kórejské značky, ktoré sú myslím lepšie etablované v EU.
Je to síce pekný sen od Chevroletu, ale konkurencia tiež nespí a každý chystá niekoľko veľmi zaujímavých modelov :-!
Jezdil jsem během pobytu v Arizoně ve Chevroletu Malibu Classic a taky jsem si tam vyzkoušel řídit Chevrolet Silverado. Byla to nejlepší auta, která jsem kdy měl v ruce. Co se týká US Chevy, tak v těch se jezdí výborně :)! Licenční Daewo bych ale taky nechtěl :( Epica se zdá být dobrým derivátem amerického modelu Malibu a měla by kvalitou tomu odpovídat, nicméně reálnou zkušenost teorie nenahradí!
Korejskym autam so znackou Chevrolet este stale nieco k dokonalosti chyba. V priamom porovnani u mna Aveo voci Accentu totalne prepadlo. Velmi neisty podvozok, najma pri bocnom vetre katastrofa, interier vyrazne mensi ako u Accentu, najma na zadnych sedadlach, farebne fadnejsi, kvalitou a vypracovanim o celu triedu nizsie. Snad jedine auto (okrem Lady), kde v kabine plasty nevonaju novotou, ale smrdia. Kufor fajn, len pristup cez pomerne maly otvor slabsi.
Chevrolet este len nedavno zaviedol prvy turbodiesel s objemom 2 litre, maly vznetovy agregat im chyba ako sol. Podobne na tom bolo Lacetti, s lepsim priestorom v kabine, ale s horsim kufrom (dost plytky, najma u hatchbacku a kombi). Tiez chyba ekonomicky turbodiesel s mensim objemom.
Porovnavat Accent a Aveo nie je celkom namieste. Aveo je male auto, Accent je hybrid medzi malymi a nizsou strednou, ma vacsi razvor - takze logicky je tam viacej miesta. Co sa tyka priestoru, treba porovnavat Aveo a Getz.
Je fajn, ze Hyundai ma teraz novy Accent, ale ten je fakt cerstvy. Este zaciatkom roka predavali predchadzajuci model, a ten vyzeral ako zo stredoveku. Vtedy uz Aveo davno ficalo.
Nepovedal by som, Accent a Aveo su co do velkosti a urcenia rovnocenne. Kia Rio je tiez male auto, a techniku ma zhodnu s Accentom. Podobne Skoda Fabia Sedan spada do tejto kategorie. Je jasne, ze Aveo je o nieco starsie, ale nie zase az tak markantne, este nedavno sa predaval jeho predchodca Kalos. Predchadzajuci Accent nebol zrovna vykrikom techniky a mody, ale co poznam dvoch majitelov tohto auta, su vcelku spokojni. Vzhladovo a vykonmi nic moc, ale prakticka stranka dobra (je to patdverove auto, otvaranie kufra podobne ako na Octavii), a taktiez sa to nekazi, co je nezanedbatelna vec.
Takovejhle milion vy * *...prodávejte si ty svoje šmejdy tam v *, ale neserte se sem vy *. Už mě to * * tady s tím bordelem s Korejenebo odkud jsou ty ***. Běžte do * jak jsem řekl...jsem vážně vytočenej. Na úkor těch vašich * budeme muset naše auta downgradovat co? *. :no::no::no::no::no:
Je nerealne predat milion Chevroletov v Europe. Na to Captiva s Epicou nestacia. Ale s prichodom novych mensich modelov a malych dieselov by mohli predavat cca 600tis aut rocne :-!
Chevroletu sa tradicne dari v Rusku, Polsku, Madarsku, Beneluxe, Taliansku a Spanielsku