Elektromobilita
@ericn
problem je ze tendle
tvuj hodnotnej nazor neodpovida bazaru. Nejsrotovejsi 10 let stara TMS je porad z 15k euro, jetej enyaq 50 stoji stejne jako novej enyaq 50 po dotaci. Egolf stoji 300+ a e berlingo s baterkou na 100km 8k euro. Takze diky a objednej si klicenku
problem je ze tendle
tvuj hodnotnej nazor neodpovida bazaru. Nejsrotovejsi 10 let stara TMS je porad z 15k euro, jetej enyaq 50 stoji stejne jako novej enyaq 50 po dotaci. Egolf stoji 300+ a e berlingo s baterkou na 100km 8k euro. Takze diky a objednej si klicenku
@kesumb
ptr nevim jak u vas v uk, nejlevnejsi ix na mobile de je za 50k euro s dph. Ja na nej dostal 28% slevu. K tomu na to v de byla dotace podobna jako je ted u nas. Takze zkusme😒br /> 90k euro krat 0,72 minus 8k euro dotace a jsi na 56k euro.
A triletej propad ceny si jiste sectes uz sam. Akorat to pak nezni tak huste jako s neboenricem v hospode…
ptr nevim jak u vas v uk, nejlevnejsi ix na mobile de je za 50k euro s dph. Ja na nej dostal 28% slevu. K tomu na to v de byla dotace podobna jako je ted u nas. Takze zkusme😒br /> 90k euro krat 0,72 minus 8k euro dotace a jsi na 56k euro.
A triletej propad ceny si jiste sectes uz sam. Akorat to pak nezni tak huste jako s neboenricem v hospode…
@hiphop
Děkujeme za názor politbyra ÚV KSČ, soudruhu Jakeši. Ale zase budete jako kůl v plotě a budete se divit, že lid si to rozhodne sám a jinak než politbyro.
Děkujeme za názor politbyra ÚV KSČ, soudruhu Jakeši. Ale zase budete jako kůl v plotě a budete se divit, že lid si to rozhodne sám a jinak než politbyro.
@hiphop Čím větší vedra budou v létě, tím častěji budou požáry FVE a EV. Popřípadě zkrácená životnost akumulatorů, protože baterie nemají rády horko a vedra.
@hiphop Ne neděsí, je předvídatelná a jasná, kdežto elektro už bazary ani nechtějí vykupovat a pokud ano, tak za nízké ceny, aby se jim to vůbec vyplatilo. Leasingovky už na to taky začínají přicházet 😄
Pokud počítám dobře, tak vlastnictví EQE na 2 roky vychází na 988 tis. Kč včetně DPH, respektive na 41 tis. Kč měsíčně, respektive na 25 Kč/km při využití maximálního nájezdu.
Mercedes nabízí jistotu vysokých nákladů vlastnictví místo nejistoty spojené s náklady na vlastnictví.
Mercedes nabízí jistotu vysokých nákladů vlastnictví místo nejistoty spojené s náklady na vlastnictví.
@kesumb
twist😒br /> asi 5. nejlevnejsi enyaq je za 23k euro s dph. Pocitej se mnou (23x26)/1,19 je 502 tis kc. 3 roky stary auto verze 50. Podle mistnich debilu tedy vec co ma mrtvou baterku kvuli tomu ze v srpnu vloni bylo 31 ve stinu..
Novej enyaq 50 stoji 899 tis kc. Daj ti na nej minimalne 5% (ano slevy se davaj i na akcni idbuzz). Tzn😒br /> ((899x0,95)/1,21)-200 dotace je 505 tis kc.
Pokud opomenu ze novejsi verze je v pripade enyaqu uspornejsi a lepsi auto, tak to znamena, ze i bez dotace se na enyaqu odepsalo necelejch 6 tis. mesicne. Coz je na auto za milion strasne malo. Navic to znaci, ze je o to na trhu zajem. Kdyby to byly kraksny bez baterek jak tu galerka naznacuje tak to nestoji takovej nesmysl
takze abych odpovedel, ocekaval bych bazarovy ceny aspon o 20% niz
twist😒br /> asi 5. nejlevnejsi enyaq je za 23k euro s dph. Pocitej se mnou (23x26)/1,19 je 502 tis kc. 3 roky stary auto verze 50. Podle mistnich debilu tedy vec co ma mrtvou baterku kvuli tomu ze v srpnu vloni bylo 31 ve stinu..
Novej enyaq 50 stoji 899 tis kc. Daj ti na nej minimalne 5% (ano slevy se davaj i na akcni idbuzz). Tzn😒br /> ((899x0,95)/1,21)-200 dotace je 505 tis kc.
Pokud opomenu ze novejsi verze je v pripade enyaqu uspornejsi a lepsi auto, tak to znamena, ze i bez dotace se na enyaqu odepsalo necelejch 6 tis. mesicne. Coz je na auto za milion strasne malo. Navic to znaci, ze je o to na trhu zajem. Kdyby to byly kraksny bez baterek jak tu galerka naznacuje tak to nestoji takovej nesmysl
takze abych odpovedel, ocekaval bych bazarovy ceny aspon o 20% niz
@Robert Hlavaty
Presne. Kazde auto jde pouzit protiuctem tam kde je koupený ale je to nejhorsi zpusob jak ho zpeněžit. Co vynalezli u MB nám zůstává skryto. Žádná charita to nebude
Presne. Kazde auto jde pouzit protiuctem tam kde je koupený ale je to nejhorsi zpusob jak ho zpeněžit. Co vynalezli u MB nám zůstává skryto. Žádná charita to nebude
@Robert Hlavaty
Je to jako klasický finanční leasing, ale auto je po dobu leasingu ve vlastnictví podnikatele, aby mohl čerpat dotaci.
Prostě další geniální nápad, jak čerpat dotace. Kdybychom polovinu úsilí, která se věnuje dotačnímu šílenství, věnovali vytváření hodnot, jsme bohatší než Kuvajt.
Je to jako klasický finanční leasing, ale auto je po dobu leasingu ve vlastnictví podnikatele, aby mohl čerpat dotaci.
Prostě další geniální nápad, jak čerpat dotace. Kdybychom polovinu úsilí, která se věnuje dotačnímu šílenství, věnovali vytváření hodnot, jsme bohatší než Kuvajt.
O poziaroch nic neviem, ale pri vysokych priemernych teplotach sa znizuje zivotnost baterii. Daju sa dohladat stats, tusim v kalifornii maju batetie v ev najvatsiu degradaciu.
Nevím, asi je to tím horkem. Ale jaksi mi uniká to řešení zůstatkové hodnoty... Děkuji pěkně předem všem diskutujícím za objasnění. Rád bych prohlédl to geniální řešení od MB, stal se osvíceným a hned běžel uzavřít úvěrovou smlouvu/leasing....
@kesumb stejně to já můžu říct o tobě, vydáváš svoje doměnky za pravdu. Aut v bazerech je málo, bavíme se v promilích. Pokud by byl zájem a prodávali se, je plná nabídka, jenže není. Jsou to ležáky, co jsou na inzertních webech dlouho. A co se týká výroby, tam máš pravdu, vyrobilo se za cca 6let 140tis ks. Kde jsou, těžko říct, u nás je kupovali firmy, např Moneta… Oblibu ai ale nezískali. Na příkladu Monety vím, že e-Golf zbyl na toho, kdo si včas nevzal benzin 😂
@eric😒br />
jasny pokus o diskuzni faul dobrej..
Na trech e autech naprosto rozdilnejch kategorii jsem ti dokazal odkazama na nejvetsi inzertni server v eu jak se chova trh.
Jestli to nechapes, je to zbytecny.
jasny pokus o diskuzni faul dobrej..
Na trech e autech naprosto rozdilnejch kategorii jsem ti dokazal odkazama na nejvetsi inzertni server v eu jak se chova trh.
Jestli to nechapes, je to zbytecny.
@ericn😒br />
vazne nemas internet?
egolf na mobile 500+ kusu v inzerci, 5. nejlevnejsi 10K euro, 9 let stary auto. Urcite ceka 500 lidi az jim to v bazarech obrazi mechem….
vazne nemas internet?
egolf na mobile 500+ kusu v inzerci, 5. nejlevnejsi 10K euro, 9 let stary auto. Urcite ceka 500 lidi az jim to v bazarech obrazi mechem….
@ericn😒br />
mas internet tak se podivej na mobile de, etronu je pres 1000 a tocej se dost. Mel jsem vyhlinuty tri a behem tejdne dva pryc. Neuveris ale jsou bazary specializujici se na ev a funguje jim to. Ve vztahu k enyaqu to ani zminovat nebudu, stojici jebka je to v tvy hlavne je to normalni trzni prostredi.
@kesumb "jetej enyaq 50 stoji stejne jako novej enyaq 50 po dotaci"
A kolik by měl stát?
A kolik by měl stát?
@kesumb Jojo, vůbec, baterie mají rády teplo, zkuš tedy dát jednu baterii na sluníčko, ať na ní přimo valí.
A neboj se, je to bezpečné, baterie dle tebe odolávají jak zimě, tak horku (;
Tady např. když necháš mobil na sluníčku😒br />https😐/www.repairmate.com.au/…hone-in-sunlight
A neboj se, je to bezpečné, baterie dle tebe odolávají jak zimě, tak horku (;
Tady např. když necháš mobil na sluníčku😒br />https😐/www.repairmate.com.au/…hone-in-sunlight
Takže garantovaný protiúčet. Tedy nejméně vyhozený způsob, jak se zbavit ojetého auta. Tak to pak jo no 🤣
@eric😒br />
opet se pletes, egolfu bylo vyrobeno pres 140tis kusu, nekdo je tedy chtel.
Ale dobre, podivej se na nabidky tesly S, etronu nebo enyaqu. Vsecko se to a ted davej pozor chova trzne. Takze nemas pravdu a prodava se to.
problem je, ze ty svoje predstavy vydavas za obecny stav.
Ale dobre, podivej se na nabidky tesly S, etronu nebo enyaqu. Vsecko se to a ted davej pozor chova trzne. Takze nemas pravdu a prodava se to.
problem je, ze ty svoje predstavy vydavas za obecny stav.
@kesumb a di ty brepto 😋
Dokázal si kulový, poukazuješ na e-Golf - fail jak blázen, kterého je v bazarech jak šafránu (nikdo ho nechtěl a nechce) a smrdí v nabídkách měsíce až roky ať v CZ nebo DE nabídce. Dokaž mi, že se těch pár stovek aut z celkové 1.5 miliónté nabídky aut na mobile.de zrovna tahle elektrika točí 🤣
Dokázal si kulový, poukazuješ na e-Golf - fail jak blázen, kterého je v bazarech jak šafránu (nikdo ho nechtěl a nechce) a smrdí v nabídkách měsíce až roky ať v CZ nebo DE nabídce. Dokaž mi, že se těch pár stovek aut z celkové 1.5 miliónté nabídky aut na mobile.de zrovna tahle elektrika točí 🤣
@kesumb nebuď k smíchu, 500ks e-Golfu, co sotva dojede 150km, na webu kde je 1,5mil aut nikoho nezajímá 😋 btw ty nakupuješ auta jen v Německu? Btw na sautu je 87tis aut a z toho je jen 36 e-Golfů 🤣🤣🤣 tj podíl asi 3-4 tisíciny u obou 😋 Strašně důležitý model…
@kesumb tvl tak nejdřív argumentuješ e-Golfem, teď e-Tronem, mobile.de - tisíc aut v Německu je jak když plivne do Stromovky… No podívat se můžu, dokonce i na nové prodeje, ale obrázek je pořád stejný. Prodeje ojetých EV nejsou žádná hitparáda, ani v CZ ani v DE 😋
@hiphop "Vás se rozhodně ptát nikdo nebude"
Skvělé, takže koncových zákazníků se nikdo ptát nebude, co chtějí. Commie much?
Skvělé, takže koncových zákazníků se nikdo ptát nebude, co chtějí. Commie much?
@kesumb Otázkou je jak dlouho v tom bazaru ta jebka stojí, nikdo nechce ztrácet peníze, tak se čeká na kavku dokud to jde... EVček v nabídce je poměrně málo a moc se netočí, tj pokud má bazarník na place 30-40aut a jedno z nich je elektrický, tak si může ho tam dovolit držet dlouho, než ho nějakýmu chudákovi udá...Zkus ho tam ale udat na protiúčet, jsem zvědav na podmínky výkupu...
Btw ty e-Golfy jsou na sauto.cz klidně i 2 roky a budou tam dál... Viz car point Domažlice, má jich tam dost a dlouho, rv 2015 od 260-300tis Kč a postupně pomalu po desetitisících jde dolu a třeba se někdy někdo chytne... Btw Klasický Golf s 1.4TSI 90Kw ze stejného roku je 280-350tis Kč a dostaneš všestranně použitelné auto, které po 5tilet používání v pohodě prodáš, na rozdíl do té elektrické šlupky...
Btw ty e-Golfy jsou na sauto.cz klidně i 2 roky a budou tam dál... Viz car point Domažlice, má jich tam dost a dlouho, rv 2015 od 260-300tis Kč a postupně pomalu po desetitisících jde dolu a třeba se někdy někdo chytne... Btw Klasický Golf s 1.4TSI 90Kw ze stejného roku je 280-350tis Kč a dostaneš všestranně použitelné auto, které po 5tilet používání v pohodě prodáš, na rozdíl do té elektrické šlupky...
Podla mna je cena ojazdeneho ev auta bezpredmentna. Otazka je, ci maju ludia o ojazdene ev zaujem.
Je hezké, že nabídnou garantovaný odkup, když budu chtít. Ale dle čeho bude MB stanovovat zůstatkovou cenu?
Podle trhu - podle čeho jiného?
A pokud se zájemci budou bát ojetých elektromobilů, tak bude cena hodně nízká na trhu, i jako odkupní cena. A pak je jedno, jestli to auto prodám hodně lacino v bazaru, nebo u Mercedesu.
Spíš to vypadá tak, že pokud zájemci o ojetý elektromobil budou nedůvěřiví, nebude dávat smysl plně funkční a bezproblémový elektromobil vyměňovat za nový model po 6 - 8 letech. Kdyžtak bude kolovat v rodině dál, protože bude nabízet větší hodnotu, než kolik by se získalo jeho prodejem.
Podle trhu - podle čeho jiného?
A pokud se zájemci budou bát ojetých elektromobilů, tak bude cena hodně nízká na trhu, i jako odkupní cena. A pak je jedno, jestli to auto prodám hodně lacino v bazaru, nebo u Mercedesu.
Spíš to vypadá tak, že pokud zájemci o ojetý elektromobil budou nedůvěřiví, nebude dávat smysl plně funkční a bezproblémový elektromobil vyměňovat za nový model po 6 - 8 letech. Kdyžtak bude kolovat v rodině dál, protože bude nabízet větší hodnotu, než kolik by se získalo jeho prodejem.
Vtipný je, jak lidi co odmítají EV si cucaji takové nesmysly z prstu. Chytří jak radio, ale ve výsledku nic neznají.