Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ten sedan je vážně otřesný. Hatch je už lepší. Technika.. no.. 😄 .. prostě skákavá koza, žigul. Při pohledu na tohle mi je jasné, proč většina kradených aut putuje na východ >😒]
Měl by jsi si překalibrovat vnímání, když zrak Tvůj spočine na produktu pocházejícího východně od Košic 😉 Ruskej medvěd byl vždycky velikej, stejně jako všechno z toho kraje. Třeba takový problém s alkoholem. Říká se, že dáni mají problém s pitím, ale v Rusku je teprve Problém s velikým P. Už jen samotná rozloha je Veliká. Vliv "soukromé sféry" na politiku a národní hospodářství - veliký. Vojsko - veliké. A když už průser v Rusku, tak velikej! Viz Černobyl. Už Áďa zjistil před pár desítkami let, že Rusko je příliž Veliké sousto. Automobily? Nákladní..Kamaz, Zil..Veliké. Osobní..Zil, Volga.. Vem si Ladu, která měla "konkurovat" Trabantu..a porovnej velikosti 😄 A Veliký Ruský Medvěd se teď pokouší udělat něco..v normální velikosti. Tak se nedivme 😄 Jo a s tou "skákavou kozou, Žigulem" si spousta z nás užila hromadu zábavy! :-! Na závěr jeden vtípek, co ilustruje Ruskou snahu o malé věci... Proč ruská mikroelektronika nikdy nedobyla světový trh? Protože ji nedostali přes bránu fabriky...
Velke neznamena vzdy dobre :-!
To ani netvrdím 😉
Podle toho, co říkal mates, tak se ti o velkých věcech může jen zdát >😒] 😉
Mates má poněkud pokřivený pohled na realitu, na jeho neoprenový úsudek bych se nespoléhal. Nezapomínej, že denně delší dobu zírá do análního otvoru veliké divoké kočky :-!
Tibby, Tibby, tvoje zkreslené pohledy na svět skrz dno láhve charakterizují i ten "vtip" na konci. Z tvého pokusu o humor mi naskakuje husí kůže. Měl by jsi na sobě makat, studovat jazyky a možná jednou i na tu ojetinu žigula budeš mít, špuntofile 😉
Co se vzhledu týká, tak jestli to třeba nebude tím, že jako se kdysi z Fáva udělala Felda, tak z 2110,2111,2112 se dělá Priora. Jinak, jestli si už na nějaké koze jel, tak si asi nejel v Ladě. Jedno z mála aut, které nemusí brzdit na příčných prazích. A na rozdíl od tebe, vcelku hodnověrně vím, že většina kradených aut putuje na východ nikoliv kvůli existenci Lady, nýbrž proto, že je tam díky korupci, jejich legalizace jednodušší a levnější, než oficiální dovoz. 😄
Opravdu mě přístrojová deska velice překvapila, i když je to částečně vzdálený plagiát Fordu, celkově však působí zajímavě. Ovšem jak to bude s materiály a hlavně se zpracováním, lze těžho hodnotit. Jinak venkovní křivky opět nezklamaly, změny přední a zadní části, toť vše, ostatní stále to samé.
Priora má slávne mäkčené plasty,pozink 52 %,motor má veľmi dobrú priemernú spotrebu (ruské údaje o spotrebe sú iné ako reálne),to dokázali už testy.Je to konkurent Logana.
Cena lux verzie s klímou 2 bagmi,atď má byť 12 000 $.
Výsledoko crash testu je lepší ako Logan,veľmi dobrý podvozok,mix komfortu a tvrdosti.
Dvere majú byť iné,začiatkom roka 2008 facelift.
Zvlášť 5D hatchback vyzerá slušne.
Hlavnou výhodou auta je výkonný motor,kufor,cena a celkom slušné spracovanie.Ináč interieér lux verzie,ktorá sa bude k nám dovážať vyzerá lepšie ako na fotkách,lebo to nie je lux verzia.
Cena lux verzie s klímou 2 bagmi,atď má byť 12 000 $.
Výsledoko crash testu je lepší ako Logan,veľmi dobrý podvozok,mix komfortu a tvrdosti.
Dvere majú byť iné,začiatkom roka 2008 facelift.
Zvlášť 5D hatchback vyzerá slušne.
Hlavnou výhodou auta je výkonný motor,kufor,cena a celkom slušné spracovanie.Ináč interieér lux verzie,ktorá sa bude k nám dovážať vyzerá lepšie ako na fotkách,lebo to nie je lux verzia.
No, úplně jsi mě navnadil. Dá se někde vyplnit objednávka? Nemůžu se dočkat té dřevěné samolepky v luxusní verzi.
Uvedom si,že auto má konkurovať Loganu. 😄
Nedovážajú to preto,lebo zatiaľ hatch nevyrábajú a dávajú si na čas ako vždy.Tá "samolepka" vydrží podľa všetkého viac ako p 2 rokoch hnijúci Logan. 😉
A motor má dávno Euro 4.
Nedovážajú to preto,lebo zatiaľ hatch nevyrábajú a dávajú si na čas ako vždy.Tá "samolepka" vydrží podľa všetkého viac ako p 2 rokoch hnijúci Logan. 😉
A motor má dávno Euro 4.
Ovšem, že vydrží! Všechno ruské je dimenzováno tak, aby to vydrželo a přestálo všechno! Vsadím se, že go Lady uděláš hasákem a kladivem přímo u silnice, i když stála jen kilometr od epicentra atomového výbuchu. :-!
To o tom Fordu máš pravdu.Předek Ford v Ruském stylu a zadek u 3dveraku z Astry (Vektry pred predešlé genezace).Ale možná to bude lepsi nez logan.Kdyby se tam dal i jiny motor? Chce to svest a projet sni nejakou IV tridu po zimě. 😄 Balšoje Ruskyje mašiny
lady se dají spíše srovnávat s čínskými vozy
lada je tam kde by byla škodofka bez fauvé...měli bysme patnáctý facelift faborita...
... kolik lidí tu opěvuje ten bolševickej tank. Díky těm vašim milovanejm rusákům jsme tam, kde jsme. Ještě tu děláte z Lady výhru na ty naše silnice. A proč asi ty silnice máme takové, jaké máme? Protože nám je rozjezdili tankama v 68. Stejně jako nám rozjezdili životy, vývoj, průmysl, ekonomiku. Ale Lada je výhrou... hezky se tu předvádíte :no: 8-s
ok.Nebudeš kupovať nemecké autá,lebo reich si urobil z Čiech protektorát ?
Treba žiť v prítomnosti.Prioru tu neospevujem,len o nej informujem. 😉
Treba žiť v prítomnosti.Prioru tu neospevujem,len o nej informujem. 😉
Komplexy? Kde jsme díky Rusákům? Já myslel že už jsou skkoro 20 let pryč. Na rusáky jsme to mohli svádět maximálně 10 let te´d už je pozdě brečet. Já se mám fajn mám dům auto a každý rok jezdím 2x na dovolenou. Za to že si socka si můžeš sám.
> Na rusáky jsme to mohli svádět maximálně 10 let.
Ano, bordel pěstovaný (i v lidech) 40 let se jistě hravě smázne za 10.
Tak to je odzbrojující naivita.
Tvůj dům, auto, 2x dovolenou, a třeba 8 aut ti přeju. Jenže životní úroveň není všechno. (Tím méně konkrétně tvoje.)
Ano, bordel pěstovaný (i v lidech) 40 let se jistě hravě smázne za 10.
Tak to je odzbrojující naivita.
Tvůj dům, auto, 2x dovolenou, a třeba 8 aut ti přeju. Jenže životní úroveň není všechno. (Tím méně konkrétně tvoje.)
Komplexy? Kde jsme díky Rusákům? Já myslel že už jsou skkoro 20 let pryč. Na rusáky jsme to mohli svádět maximálně 10 let teď už je pozdě brečet. Já se mám fajn mám dům auto a každý rok jezdím 2x na dovolenou. Za to že si socka si můžeš sám.
Normálně na takový hovadiny nereaguju, protože tohle jsou argumenty prosťáčků, ale při tvé inteligenci ZZ, to zkusím alespoň zkratkou. Ad bolševickej tank = původní Lada byl ital, zkonstruovaný italy podle požadavku rusů, zhruba na bázi F 124. Od Samary výše, to je spolupráce s Porschem a GM. Ad milovanej rusák = úplně normální běloch. Akorát že měl smůlu a přešel z absolutistického feudalismu rovnou do diktátorského socialismu. Němec se k tomu diktátorskému národnímu socialismu dostal přes demokracii. Že si oba režimy padly (i) v důsledku Versailleské smlovy kolem krku, a časem si na to udělaly smlouvu i Ribentropperův - Molotovův tajný dodatek, a rozdělily si sféru zájmů, Polsko, Pobaltí i Evropu, jde zcela mimo běžného rusa i němce. A používat tyto argumenty i následný poválečný vývoj Evropy, proti technikům té, či oné strany je přinejmenším nepochopení politických zájmů velmocí, včetně britských a francouzských. Asi by to chtělo, načíst něco z politických memoárů, a pak to provětrat, ale v jiné diskuzi. 😄
Tady nejde o Ladu, ale o reakci na ty stupidní argumenty typu: "ideální auto na naše silnice" a "za 300tis. máš výjimečné auto" 😄 Uznávám, trochu jsem to přitáhnul za vlasy a čekal jsem vlnu odporu >😁
Možná Ti přijdou stupidní, ale já si za nimi stojím. Podívej se na kombík řady 110. Za ty peníze větší auto, kromě Logana MCV, nekoupíš. Už chápeš, na co narážím?
Jenže rok 68, to už je takřka čtyřicet let... 😄 Spíš bych se Tě chtěl zeptat, proč jsou od roku 1989, odkdy budujeme naší malou "pseudodemokracii", silnice stále v tomtéž katastrofálním stavu a naši zákonodárci ještě nenašli lék na stále vzrůstající provoz? 😄 Nesváděj všechno na komanče, i když byli takoví, jací byli.... a jsou stále, akorát mají jiné kabátky, dost jich svou politickou orientaci otočilo úplně na druhou stranu (jmenovat raději nebudu). A proč mají v jedné malé zemičce na východ od našich hranic kvalitnější silnice, ač je do roku 1993 měli stejné....? Kdo umí, umí, kdo neumí, ten kouká 😄
Nechám se podat, co je ta zemička na východ. Dík
Píše se "poddat", měl by ses vrátit na základku 😄 Zkus přemýšlet... je těsně za našimi východními hranicemi. Nebo ještě lépe, zkus se po tamních silnicicíh projet. Možná budeš překvapen.
No tak že mě zrovna ty budeš pérovat za jednu chybu, to bych nečekal... ;-\ Jestli myslíš slovenské silnice, tak ty jsou skutečně v ještě horším stavu než ty příšerné naše...
Myslíš si, že ustrnutí vývoje společnosti A VŠEHO na 40 let doženeš za polovinu toho času? To je jako myslet si, že náskok 10s v F1 stáhneš za 5s. Prostě blbost.
Dál jsem radši ani nečetl...
Dál jsem radši ani nečetl...
Tak bys měl vědět, že v roce 1968, tedy před vpádem "spřátelených vojsk", na tom, co se týče životní úrovně bylo tehdejší Československo lépe než sousední Rakousko. Takže ne za čtyřicet, ale za dvacet let. No a jak tak počítám, od naší "sametové revoluce" to bude let devatenáct.... 😄 Hm?
Můžeš to tvrzení o životní úrovni něčím doložit? Co třeba měnová reforma, kdy se úspory občanů ČR víceméně škrtly? Co Marhshallův plán aplikovaný na Rakousko? A jaká byla alternativa u nás? Komunismus importovaný z Ruska. To chlapče NEZAČALO rokem 68.
A 40 let (a ani těch tvých 20) prostě za 19 NE-DO-ŽE-NEŠ.
Shrnutí😒br /> Podívám-li se na to, v čem se 40 babraly země, které během WW2 _OSVOBODIL_ RUSÁK, a jak dopadly země, které _PORAZILI_ SPOJENCI, nemám se s tebou dál o čem bavit.
A 40 let (a ani těch tvých 20) prostě za 19 NE-DO-ŽE-NEŠ.
Shrnutí😒br /> Podívám-li se na to, v čem se 40 babraly země, které během WW2 _OSVOBODIL_ RUSÁK, a jak dopadly země, které _PORAZILI_ SPOJENCI, nemám se s tebou dál o čem bavit.
Ona v roce 1953, kdy u nás proběhla měnová reforma, existovala Česká republika? 😄 To jsou mi novinky 😄
Bojím se, že slovenské silnice tak dobře neznáš... Nesuď podle úseku Kúty - Blava. Jinak je to bída. Moc si to SK neidealizujte.
Na Slovensku su dobre cesty, az na usek PB ZA. Ty vole, to je des a hruza, inak je to velmi dobre. K madarom nechodim, takze tam neviem ake su cesty. :-!
Skvele si to povedal :yes: . Plne s tebou suhlasim, najme s druhou vetou.Rusaci nech si zostanu v Sovietskom zveze a nes.eru sa nam sem. Tu uz narobili kopec zleho. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Bohužel se nám sem se.rou pořád. Je tu tý chamradě čím dál tím víc 8-s :no: ;-\
Mi cosi hovor, vy mate aspon konecne demokraticku vladu, kukni sa co sedi tam u nas. Totalne nas Sovieti zlikvidovali a ludia su taki hlupi, ze ich zase volili. :no: :no: :no: Nech zostanu, kde su, ja ich tu nechcem.
a za toto všetko môžu súdruhovia z automobilky VAZ :no: :no:
zaujimává teoria,ale su tam medzery ako na čínskych autách
zaujimává teoria,ale su tam medzery ako na čínskych autách
GTI
Tak to si přečti. Skákající čvrček. Velký souhlas s testem. Kdyby nechali Pandu v rovině milé dámské nákupní tašky, bylo by to optimální využití tohoto auta. Proč se ausgerechnet snaží udělat z Pandy malé Quattroporte? P.S. ... a neříkej my bejby... že by i ta reklama měla tehdy něco naznačovat?
Preco pises o Pande do debaty o Lade? Napis nieco k Lade...
..nemůže, protože by musel napsat, že Lada je lepší než VW. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Nahoře upozorňuji na příspěvek odtržený od hlavního tématu. A kam jinam mám o testu Pandy psát? Když se pod testem nedá diskuzovat... O Ladě jsem napsal níže.
Homer J
Tak to je jasná kopie staré přístrojovky Fordu, ale určitě nebude tak kvalitní. Ftaláty a jiné, to bude v Ladě určitě ono. Jinak ze předu to kopíruje design starších Nissanů určených pro Japonsko, jako je Teana.
nesmíš se do tý přístrojovky zakusovat a olizovat jí 25 hodin denně, aby ty ftaláty na tebe měli nějaký účinek >😁 osobně si myslím, že kdby ses zakousl do přístrojovky kteréhokoliv auta včetně vymodleného VW od GTI >😁 , že by Ti neudělalo dobře v trávicím ústrojí
Tohle tu nepiš... pokud jsi nikdy nezažil, co jsou výpary z přístrojovky u nového auta, těžko tohle posoudíš. Pamatuji dobu, kdy nové auto tak uvnitř páchlo, žes v červenci musel mít otevřená okénka a ještě jsi přesto slzel. Co to s tebou muselo dělat uvnitř ani raději nedomýšlejmě. Tohle už je naštěstí většinou stará píseň. Většinou. Najdi si tu tabulku těch nejlepších v uvolňování chemikálií z přístrojovek. Světová jednička je VOLVO...
GTI
Tak to si přečti. Možná se budeš muset velmi silně zamýšlet nad svým dosavadním hodnocením Seatu. Hodně se dozvíš, například o blízké příbuznosti s AUDI S3... a jestli fakt umíš číst, budeš se koupat v dokonale vystavěném textu testu. BRAVO TEST :yes: BRAVO SEAT :yes:
Ten žlutý SEAT se mi fakt líbí, ovšem jen do té chvíle, než vidím interiér... Ten je u všech současných SEATů bez přehánění otřesný, takže všechny jejich auta degraduje o dvě třídy dolů... ;-\
Jo... ten nesouměrný střední panel... no, pokusili se o originalitu. Mebuďme však přespříliš kritičtí... mně osobně velmi potěšilo, že SEAT v této mutaci těží z techniky AUDI... to je velké dobrodiní koncernu VW a pro majitele Seatů příznivá zpráva. Obdobně to bude nepochybně i s Novou FABIÍ. Jsem zvědav, na model RS...
GTI
Zajímavé... člověk na to mrkne a okamžitě vidí inspiraci - Lexík IS, jen na to mrkni. [odkaz] Jako z oka...
??No ja tam nic nevidim.Snad jen zacatecni pismena obou automobilek a fakt, ze maji oba jak interier tak exterier.A ctvero dveri a kufr.A ctyri kola.Proste nevidim.Ze by dalsi nesmysl ala GTI???? :no:
Zkus to znovu. Zvenku. Interier jsem neporovnával. Ten bude nepochybně v Ladě prostornější. P.S. Proč další nesmysl? Já tam velkou inspiraci cítím. Ty tu mé pocity hodláš kvalifikovat jako nesmyslné či smyslné? To je velmi odvážné, stydlíne. Vedle toho myslím, že je to dobré, na silnici si budu říkat - hele, jede starej Lex... a když přijede blíže, řeknu, nene, je to Lada... 😄 :yes: Prostě si to tak neber... buď nad věcí.
Mozna se smejete, ale uvědom te si že stavajíci OKA stojí kolem 60 000 Kč. Pokud OKA 1121 bude stát kolem 80 000 - 90 000 Kč tak je to solidní, ale stejně se do seriové výroby nedostane v tonhle desetileti😊
steer.ru/archives/2007/04/13/003101.php
steer.ru/archives/2007/04/13/003101.php
Musim uznat, že to je snad první koukatelný Láďa. :yes: Jak je však v zemi netušených možností zvykem, toto vozítko buď nikdy nespatří linku světa, nebo na ní najede až v době, kdy bude našemu oku lahodit stejně jako dosavadní Láďovo podprodukce :-! Jinak přeju Láďě vše nej k dnešnímu svátku 😉
V čem je to lepší než ünterwagen Kalina?
kalina je mensí a "skaredsi" (je to jak: Dacia Solenzo - Logan)
Test: gaz 3110: ( www.carblog.cz/modules.php?…… )
Test: gaz 3110: ( www.carblog.cz/modules.php?…… )
BOMBA. PRIPOMINA MI TO BMW RADY 5. MOZNA TROCHU VICE SPORTOVNI. >😁
Banjo
Mně to vizuálně trochu připomíná tak 15 let staré Korejce nebo ještě o něco starší Mitsubishi (např. starý Lancer). Nijak mě to neuráží, ale asi bych si to nekoupil, leda by to bylo hodně levné (řekněme do 150 000), což asi nehrozí.
Dobrý voko s tím lancerem. Já tam velmi silně vnímám i stopu předchozího lexíka IS, zejména partie zádi je snad bouchaná stejným lisem 😄
Ale spřízněnost proporcí např. s KIA Sephia je taky až nápadná... Ačkoliv Sephia bude nejspíš taky nějaký obšlehnutý Japonec (jsem líný hledat a přesně nevím který).
Hele, kdybys rekl, ze ti to pripomina Hyundai Pony, nebo nektery stary nissany a tak, to bych este bral, ale kdyz reknes, ze ti to pripomina Lexus, to jsi asi fakt trochu bumbal, sorry - ale IMHO je to stejny jako bys srovnaval to tvoje GTI s Deawoo Tico, to je prece taky 5-dverovy Hatch.
GTI
Pánové, provnejte šikmé zadní pohledy na Ladu a zde [odkaz] Kdo nevidí dokonalou spřízněnost nemůže mít voči. Teda, ani jedno voko. Nakonec, jak píši nahoře... myslím, že tu bude pár tisíc Lad jezdit... a plést si je s předchozí generací Lexuse IS... to přece není vůbec špatné... P.S. A když se člověk mrkne na celou siluetu zadní části střechy při tom šikmém pohledu... no... že by Lexík prodal Ladě staré lisy?
Domnívám se, že tys je ztratil, viděl si někdy IS200 ve skutečnosti? Asi ne, to s tím nemá nic společného.
RS
Miluji články o Ladě. Ta soudržnost obvyklých rivalů v diskuzi mě téměř dojímá >😁 :yes:
Na jednej stránke Lada dáva jeden ,na druhej druhý parameter spotreby!Chápete tomu? 😲 😲 8-s
Mimochodom celkom dobré paramentre! Zrýchlenie aj výkony motora. 😄
A ruské média kritizujú?!Nech mi idú do...
Toto je budíček! To je niečo čo konečne, konečne nieje vzdialené miliardy míľ od "bežných" Európanov! Konečne!HURÁ!!!!!!!!!!!!!!!
Mimochodom celkom dobré paramentre! Zrýchlenie aj výkony motora. 😄
A ruské média kritizujú?!Nech mi idú do...
Toto je budíček! To je niečo čo konečne, konečne nieje vzdialené miliardy míľ od "bežných" Európanov! Konečne!HURÁ!!!!!!!!!!!!!!!
...jsem vážně zvědav, jak si tahle designová katastrofa povede proti zdi...
Podľa ruských testov lux verzia Priory určená na naše trhy má 4*.
Verzia predávaná v Rusku medzi 3 až 4*.
Verzia predávaná v Rusku medzi 3 až 4*.
...to jako fakt...!? Dokud neuvidím výsledek testů a nepřečtu si černé na bílém, neuvěřím... Typoval bych max. 3, spíš 2...
Aby si to prečítal,musel by si vedieť rusky.Euro NCAP to zatiaľ netestovalo,ale Rusi to testovali podľa týchto noriem.Je to iste niekde medzi 3 až 4*.Pretože lux verzia s klímou,ktorá sa tu bude ponúkať má mať ďalšie vylepšenia ohľadom pasívnej bezpečnosti oproti súčasnej Priore,ktorá je predávaná v Rusku.Je to bezpečnejšie auto ako Logan.
Dle prvních informací Oskaři odmítli nastoupit do vozu >😒]
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
marianek
Pamatujte si v jake tride se tato Lada pohybuje a za jakou cenu se asi tak prodava. Pomer ceny a kvality je to, co hlavne v teto tride prodava auta do rozumnych rukou. Ti z nas co pamatuji, vime, jake postaveni mela Lada pred 25 lety v porovnani se Skodou. Take vime, ze co se tyce podvozku jde o poctivou kovarskou praci, ktera se hodi na silnice v CR. Sportovni vlastnosti od tohoto auta nikdo neceka. Interier je na fotkach prijemnym prekvapenim, vypada tak jak by ho clovek v Lade ocekaval. Motor Lada 1.6 je osvedcenym motorem ve kterem asi budou vsechny mouchy vychytane. Take si pamatujeme motor 1,4MPI ve Skode Fabia, VW Polo... Take jde o letity motor Skoda 130 prevrtany a vylepseny. Na auto jako Lada se musime divat nezaujate, jde o dobry pomer ceny a kvality. Dle meho nazoru je uplne jedno kde byl vuz vyroben.
Zajimavy test tohoto auta [odkaz]
Zajimavy test tohoto auta [odkaz]
K tomu poměru cena-kvalita - tu kvalitu si celkem představit dokážu, ale cenu zatím neznám. Vozítko IMHO konkuruje Loganu, takže by mělo jít na cenu Loganu. Kdyby ho dali za 150, možná bych ho koupil i já... (no, asi ne, ale za ty prachy >😁 ) Za 200 to lidi budou hodně kupovat, za 250 už málo a za 300 je to naprosto neprodejné.
Takhle bezpohlavni pristrojovou kaplicku jsem dlouho nevidel 😒
To uz i moje 2103 (r.v. 8😄 ma "vetsi" dusi 😊
To uz i moje 2103 (r.v. 8😄 ma "vetsi" dusi 😊
Homer J
to co je na středovým panelu. Osobně bych to typoval na tu kalkulačku nebo digihru vlk a zajíc
ze zrusili prior. to by bolo idealne miesto na predaj tohto auta. slogan: pridite si po svoju prioru do prioru
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
s exterierom a technikou to budu mat na eu trhoch dost tazke...viem si ale predstavit ze doma sa to predava, batuska ktory nema sajnu o technike vzhladom na cenu ropy a cenu auta si to bez problemov kupi
Hmm ako to fakt nechapem co ty vyvojari v rusku spia alebo co??? ved keby aspon daco trosku odkukali ako sa to ma robit... take auto by pasovalo akurat k mojmu dedkovi ale ten ma uz 89 a zhabali mu vodicak takze nic... ked som videl pristrojovu dosku tak som zaplakal... 😒
Hmm ako to fakt nechapem co ty vyvojari v rusku spia alebo co??? ved keby aspon daco trosku odkukali ako sa to ma robit... take auto by pasovalo akurat k mojmu dedkovi ale ten ma uz 89 a zhabali mu vodicak takze nic... ked som videl pristrojovu dosku tak som zaplakal... 😒
Chválím,že se chlapci z SSSR snaží,vo tom žádná,to kupéčko nevypadá nejhůř,bojovně rozkročená přední náprava před iljušinem,ten dekl pod motorem,pravda,asi bude trochu plandat,vypadnul šroubek,neva,to zadní křidýlko je určo vodzkoušený a přítlak bude bezva,ten volant taky do kupéčka kluci asi daj jinej,přimlouvám se za Momo,ale jinak,proč ne,i když sou to jen šikovně udělaný fotky,tak vše dobrý a přeju úspěch
jj přesně pro voliče sociální demokracie a komunistů. Jen ať se povozí sociálové bych do toho auta ani nevlez. To bych musel mít 8 promile jako pan Čurda >😁 >😁 >😁 LADA IS DEAD
Hmm konečně si taky někdo všiml,že Lada již nedělá 40 let staré plechové krabice..,ano co se týká Priory jde pouze o výraznější facelift,zejména dveře mohli být pozměněné,poněvadž ty tohle auto dělají zastaralým(vidím v něm řadu 10)ale je to pouze přechodný typ který má být ve výrobě do r.2010 kdy by jej měl již nahradit plě s evrop.vozy srovnatelný vůz nyní pod jménem-koncept C.Co se týče palubní desky vrch je z měkčeného plastu.
"zapadna europa" by si mohla vziat priklad - jednoduche, ucelne = pekne
Zkus to spisovne: oči
:-!