Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropská cla na čínské elektromobily jdou i proti těm, kterým mají pomáhat 

22 komentářů

Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
@Marquis de Sade Napiš to Horký Rome jako Horký Rom ne?
ptr078
Tak v cine hlavne decentny spalovak nevedia vyrobit 🤣. Inac dojimavy pribeh, ktory nenecha oko europskeho zakaznika a ochrancu zivotneho prostredia suche. Treba zriadit ucet na zachranu menovanych automobiliek. Len 5eur mesacne z vasej mzdy a my vam posleme certifikat a fotku vybraneho ev modelu z cinskej linky a fotku vysmiateho managera v jeho lamborgini s koktejlom v jednej a influencerkou v druhej ruke 😂
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@ptr čžk 1978 🫦
Avatar - Stejsn
Stejsn
A skutečně je nutné evropské auto vyrobit v Číně a pak ho sem přes půl světa vozit na lodi?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Stejsn Přesně, je to dokonce 2x win. Clo podporuje výrobu u nás.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Líbí se mi, jak evropští s proruZáckou Čínou kolaborující dezoláti kvičí...
Xprcek
@Barry Lyndon Už jsi někdy zaslechl o "letním Davosu" pořádaném Světovým ekonomickým fórem (WEF) pravidelně od roku 2007 v Číně?

https://www.weforum.org/…know-about-amnc/
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Xprcek A co jako? Povídat s nimi můžeme (nepochybuju, že svým způsobem si povídá i Ukrajina s Ruskem, ČLR s Tchaj-wanem, KLDR s Jižní Koreou atd...), ale pořídit si čínský auto (jako třeba ve švédsku vyrobené Volvo) a nebo v Číně vyrobené auto (jako třeba ten kvičící Seat nebo Tesla 3), tak to už je hooodně přes čáru. Ale zase se tak pozná dezolát... (dezolát v elektromobilu :-D)
Xprcek
@Barry Lyndon Už jsi někdy slyšel o Volkswagen Group China (https://volkswagengroupchina.com.cn/…swagengroupchina) nebo London EV Company
(https://en.wikipedia.org/…ondon_EV_Company), patřící pod čínskou Geely, která vyrábí londýnské taxíky?
PowerHouse
A USA,
Tesla nyní stopla továrnu v Mexicu, protože si myslí, že Trump zavede cla na auta z Mexika.
Tedy, nejde jenom o Čínu. Ale v budoucnu i o Indii, Mexiko a další.
Tycoon
@PowerHouse

Říkal si, že v Mexiku bude Tesla vyrábět 5 milionů aut.
Což by asi možná šlo, těžší by bylo těch 5 milionů aut někomu prodat.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@PowerHouse Ostatní země v tomto oboru evropské automobilky vyrábějící v Evropě neohrožují.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@PowerHouse Tesla to stopla protože prodeje jí klesají, to jste si pane nevšiml? :-):-):-)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@PowerHouse Přesně tohle kdysi dostalo Hitlera k moci:
1. hyperinflace
2. cla na všechno (což hospodářskou krizi jen násobně zhoršilo)

Trump je kretén (Kamala taky, ale pro nás míň škodlivá). Jediný štěstí je, že z toho, co Trump vytrubuje, nakonec udělá tak desetinu (a pro Kamalu platí totéž).
Tycoon
Tomu se říká střelba do vlastní nohy. Nejdříve do jedné a teď do druhé. EU zničí domácí automobilky a zároveň zabrání zlevnění elektromobilů.
Hendly
@Tycoon
Stale to same nepochopeni (spise asi zamer stale sirit kritiku EU na vsech frontach) od tebe a ostatnich trolls.

EU automobilky neznicila. Snazila se je zachranit, ale zrejme to prislo pozde.
Tycoon
@Hendly
EU zachraňuje evropské automobilky tak, jako kdyby krvácejícího pacienta zachraňovala odběrem krve a zdražením transfúzí.

Několik evropských automobilek, zejména německých, lobuje proto těm clům. Kdyby to pomáhalo, tak by byly pro.
Hendly
@Tycoon
Koukam ze opet jedes ve svem troll snazeni.
Aktualni problem je totalni zaostavani ve vyvoji EV a SW.
EV unie podporovala a tim umoznila investovat do vyvoje protoze poskytla legislativni zaruky.
Tim taky vyrovnala podporu ktera byla a je jak v Cine tak USA.

Ted se ukazuje, ze nektere klasicke znacky tuto podporu spise prožírají…
Tycoon
@Hendly

Německé automobilky a politici jsou také trollové, když jsou proti clům na elektromobily vyrobené v Číně?

Právě legislativní záruky, tedy zákaz prodeje aut se spalovacím motorem v roce 2035, automobilkám spíše uškodilo. Konkrétně těm, která na tuto politickou proklamaci vsadily svou budoucnost (VW, Ford apod).

Ale to není to nejhorší. Nejhorší je, že EU sabotuje rozvoj BEV svou další politikou (OZE za každou cenu), která zdražuje elektřinu a smazává jednu z výhod BEV.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Autor článku je pořádný zmatkař. Pokud budou některé rádobyevropské (Volvo) vyrábět v číně a jiné tam vyrábět nemohou, vzniká pro tzy druhé konkurenční nevýhoda, poane pisálku.
Proto je clo uvaleno na auta vyrobená v Číně a ne na auta čínských značek .... Ale vy nechápete.
Frfla
Už se těším na celní reakci Číny. To půjdou evropským značkám dolů zisky. Jak se tomu říká? Rána z milosti?
Už aby začali něco dělat pro evropského zákazníka, kterého odrbávají jak se jen dá. VW už to asi začíná chápat.