Novinky
Vychází Svět motorů Speciál: 30 let Škody Felicia! Nikde na světě se o ní nedočtete více
37 komentářů
Honza Mička
9
@Stejsn ajo vlastně, sakra, ale je to v řešení. Na vývoji o tom vědí.
Přejít do diskuze
@Roman Horký už to takhle někde funguje? Máme konkrétní příklad nějakého diskusního webu u nás?
Zeptám se na vývoji, kolik by to stálo, na druhou stranu my tady v diskusi neděláme žádnou raketovou vědu. Tady si jenom povídají anonymní diskutéři. A ani tak nejsou lidé si mezi sebou udělat pořádek...
Zeptám se na vývoji, kolik by to stálo, na druhou stranu my tady v diskusi neděláme žádnou raketovou vědu. Tady si jenom povídají anonymní diskutéři. A ani tak nejsou lidé si mezi sebou udělat pořádek...
@3_diamanty problém byl v tom, že ty vybavené kusy se u nás vlastně neprodávaly. Sám jsem koukal, že mohla mít felicia elekricky ovládané střešní okno nebo výškově nastavitelná předná sedadla.
@Roman Horký já jsem přece neřekl, že to redakce více řešit nechce. Jenom říkám, že když něco uděláme, pořád je to jenom dočasné řešení.
Ok, zkusme to jinak: navrhni mi v dalším komentáři opatření, jaká bychom ještě měli zavést, aby se to už neopakovalo. Aby nebylo možné založit si nový profil, zřídit VPN, přihlásit se přes minutový mail, přihlásit se z jiné sítě a podobně.
Pojďme se o tom bavit, mě zajímý pohled zvenku. Ale pokud chystáš odpověď ve stylu "prostě ho smažte úplně, aby tady už nebyl", tak v tom ti opravdu nepomůžu.
Honza
Ok, zkusme to jinak: navrhni mi v dalším komentáři opatření, jaká bychom ještě měli zavést, aby se to už neopakovalo. Aby nebylo možné založit si nový profil, zřídit VPN, přihlásit se přes minutový mail, přihlásit se z jiné sítě a podobně.
Pojďme se o tom bavit, mě zajímý pohled zvenku. Ale pokud chystáš odpověď ve stylu "prostě ho smažte úplně, aby tady už nebyl", tak v tom ti opravdu nepomůžu.
Honza
@Roman Horký a to znamená, že se taky musíš chovat stejně? To je jako když zablokuješ krajnici na ucpané dálnici, aby to po ní nikdo nestřihnul, tím, že si do ní stoupneš. Děláš úplně to stejné - jsi na krajnici, na které nemáš co dělat.
Po 150. a snad naposle😜 NEŽIVTE TROLY! NEREAGUJTE NA NĚ! NECHAJÍ TOHO. Necháváte se vyprovokovat a pak se dovoláváte redakci, aby to vyřešila. Jak malí smradi na písku, akorát jste dospělí lidé. Použijte hatelist, jejich příspěvky neuvidíte. Blokace řeší problém jen krátkodobě a to, že nevidíš trvalý výsledek, neznamená, že se nic neděje.
Honza
Po 150. a snad naposle😜 NEŽIVTE TROLY! NEREAGUJTE NA NĚ! NECHAJÍ TOHO. Necháváte se vyprovokovat a pak se dovoláváte redakci, aby to vyřešila. Jak malí smradi na písku, akorát jste dospělí lidé. Použijte hatelist, jejich příspěvky neuvidíte. Blokace řeší problém jen krátkodobě a to, že nevidíš trvalý výsledek, neznamená, že se nic neděje.
Honza
@Roman Horký já jsem si početl teda naprosto luxusně. Znamená to, že jsem trapák? Budeš mi to psát jenom zbaběle v diskusi, nebo se zastavíš do redakce, kde bychom si o tom mohli v klidu pohovořit z očí do očí?
Adresa redakce
Kancelářský komplex Hagibor
Vinohradské hřbitovy
100 00 Praha 10 - Strašnice
Dej vědět
Honza
Adresa redakce
Kancelářský komplex Hagibor
Vinohradské hřbitovy
100 00 Praha 10 - Strašnice
Dej vědět
Honza
@KANKUNEN a to je právě ten největší omyl českého motoristického lidstva, protože on to jenom velký facelift favoritu nebyl. Taky jsem si to myslel, ale teď už vím, jak to je. A v tom speciálu je to podrobně popsáno.
Honza
Honza
Must-have.
BTW Felda je jedno z mála aut, které má svou vlastní píseň. Takže si určitě zaslouží i své vydání speciálu 👍
BTW Felda je jedno z mála aut, které má svou vlastní píseň. Takže si určitě zaslouží i své vydání speciálu 👍
Jo, měl jsem ji. Mezičlánek v přechodu Škodovky ze zastaralého socialistického na moderní koncernové vozidlo. Odskok od Favorita byl obrovský, ale ještě nedosahovala úrovně jakékoliv západního auta. Velice praktické a v tu dobu docela dostupné auto. Ale výběr motorů byl dost mizerný, vysoká hlučnost a kvalita stále dost podprůměrná.
První opravdu moderní Škodovka byla Octavia.
První opravdu moderní Škodovka byla Octavia.
@3_diamanty Ovšem až na přední sedadla - ve favoritu se mi opravdu nezarýval držák opěrky hlavy mezi lopatky a ani jsem neměl opěrku hlavy čtvrt metru za hlavou a o 20 cm níž, než bych potřeboval!
@Honza Mička Honzo, na přihlášení idnes se posílá občanka. Proč musím hledat ikonku odpovědět uprostřed vlákna?
@Honza Mička Hatelist se bohužel s novou podobou diskuse vytratil. Vidím přispěvky všech těch magorů, které jsem už na hatelistu dlouho měl a nevidím zde možnost, jak si je tam aspoň přidat znovu.
@Honza Mička Honzo, já už se bál, že mi to začnete vyvracet, že je to stejné auto. Stačilo říznout práh a hned člověk poznal ten rozdíl, Fela tam měla výztuhu navíc, celá kára byla mnohem pevnější, auto bylo tvdší, lépe zatáčelo a na dírach netlouklo.
@KANKUNEN Ale jo, docela byl. Nové auto to nebylo, ale skok v designu, komfortu i zpracování byl skutečně velký.
Nikde na světě, pochopitelně, protože ten krám nikde na světě nikoho vůbec nikdy nezajímal, nezajímá a zajímat nebude. Jenom pár trapáků v ČR si počte.
Teda klucí neodolal jsem a zakoupil jsem. Jen mě veclie překvapuje to kmnožství přepisu a jiných pravopisných chyb. Vy už nemusíte dávat finální texty ke korektruře?
Mimo to, je to velice zajímavé čtení!
Mimo to, je to velice zajímavé čtení!
@johny555 Mě nejvíc vadilo, že Felda ještě nebyla kompletně vyrobena z pozinkovaného plechu. Proto měla velký sklon ke korozi, hlavně na lemech blatníků, části blatníků přiléhajících k nárazníku a na 5.dveřích kolem té plastové lišty. Pod ní se totiž skrýval svar...
@KANKUNEN
presne,je viacero platforiem kde je mozne vstupovat do fora iba pod realnou identitou potvrdenou obcianskym...preco nie aj tu?
presne,je viacero platforiem kde je mozne vstupovat do fora iba pod realnou identitou potvrdenou obcianskym...preco nie aj tu?
@Tycoon
Sedan ci kombi... obe su bomby... pozname... ( akurat ze sedan nebol ale pesnicku to nijako nekazi )
Sedan ci kombi... obe su bomby... pozname... ( akurat ze sedan nebol ale pesnicku to nijako nekazi )
@Honza Mička
... ale je to v řešení...
Ok, ale můj názor je, že zprovoznění hatelistu (a je fajn, že jste si jeho absence konečně po těch týdnech všiml) je to poslední, spolu s absencí smajlíků a palců dolů, co mi zde vadí, resp. chybí.
Poměrně kvalitní formát webu a zároveň i diskuze v předminulé verzi byl zjednodušen a šlo by to přirovnat třeba jako amputace jedné nohy běžci - atletovi. Tenkrát se pan M.Machala snažil poskytnout nechápajícím a rozhořčeným diskutérům jakési poněkud kostrbaté vysvětlení, ale pravý důvod změny zůstal utajený. No, alespoň se pokusil. Někdo odešel, někdo zůstal.
Tomu jednonohému bývalému běžci jste postupně přidělali obyčejnou dřevěnou protézu, takže mohl alespoň kulhat. No a nyní jste v této nové verzi, opět bez vysvětlení, tomu kulhajícímu hendikepovanému tu protézu vzali a pro jistotu uřízli i druhou nohu.
První týden byl na lůžku na kapačkách, teď jste mu dali vozejk. A zprovoznění hatelistu je asi jako byste mu dofoukli gumy na tom vozejku. O moc lepší už to nebude, to cítí každý. Alespoň že snížit jeho hmotnost se podařilo.
Rozhodování je jen o tom, zda zůstat z nostalgie a žít ze vzpomínek, kdy ještě běhal nebo odejít. Staré seriózní kozáky, kteří zde zbyli - nebo lépe - občas se objeví, tu zbylo jako prstů na jedné ruce nešikovného truhláře.
Možná by pomohlo za této situace zdražit Prémium nebo Auto+ nebo jak se jmenuje ten výběr z hroznů. (Ironie - pro jistotu.)
... ale je to v řešení...
Ok, ale můj názor je, že zprovoznění hatelistu (a je fajn, že jste si jeho absence konečně po těch týdnech všiml) je to poslední, spolu s absencí smajlíků a palců dolů, co mi zde vadí, resp. chybí.
Poměrně kvalitní formát webu a zároveň i diskuze v předminulé verzi byl zjednodušen a šlo by to přirovnat třeba jako amputace jedné nohy běžci - atletovi. Tenkrát se pan M.Machala snažil poskytnout nechápajícím a rozhořčeným diskutérům jakési poněkud kostrbaté vysvětlení, ale pravý důvod změny zůstal utajený. No, alespoň se pokusil. Někdo odešel, někdo zůstal.
Tomu jednonohému bývalému běžci jste postupně přidělali obyčejnou dřevěnou protézu, takže mohl alespoň kulhat. No a nyní jste v této nové verzi, opět bez vysvětlení, tomu kulhajícímu hendikepovanému tu protézu vzali a pro jistotu uřízli i druhou nohu.
První týden byl na lůžku na kapačkách, teď jste mu dali vozejk. A zprovoznění hatelistu je asi jako byste mu dofoukli gumy na tom vozejku. O moc lepší už to nebude, to cítí každý. Alespoň že snížit jeho hmotnost se podařilo.
Rozhodování je jen o tom, zda zůstat z nostalgie a žít ze vzpomínek, kdy ještě běhal nebo odejít. Staré seriózní kozáky, kteří zde zbyli - nebo lépe - občas se objeví, tu zbylo jako prstů na jedné ruce nešikovného truhláře.
Možná by pomohlo za této situace zdražit Prémium nebo Auto+ nebo jak se jmenuje ten výběr z hroznů. (Ironie - pro jistotu.)
@Roman Horký Já ti říkal nereaguj, ty jsi mě neposlechl. Naopak jsis sám psal. Nevadí, jsem tu ještě já a zase budeš brečet u redakce, aby tě zachránili.
@Roman Horký Nelze pokračovat ve vlákně, proto prosím Honzo příklad bankovní identity zde😒a href="//www.idnes.cz" title="//www.idnes.cz" rel="nofollow" target="_blank">www.idnes.cz
Diskuze
Uprchlíci berou desetitisíce, lže snímek. Naprosto odporné, reaguje Jurečka
Vaše žádost o vstup do diskuse čeká na ověření totožnosti
Využijte nejrychlejší způsob ověření pomocí bankovní identity
-----
Rozumím, že se vám ta implementace nemusí vyplatit. V každém případě díky moc za reakci a slibuju, že za sebe přestanu s opruzováním spojeným s trollem Horký Rom.
Diskuze
Uprchlíci berou desetitisíce, lže snímek. Naprosto odporné, reaguje Jurečka
Vaše žádost o vstup do diskuse čeká na ověření totožnosti
Využijte nejrychlejší způsob ověření pomocí bankovní identity
-----
Rozumím, že se vám ta implementace nemusí vyplatit. V každém případě díky moc za reakci a slibuju, že za sebe přestanu s opruzováním spojeným s trollem Horký Rom.
@Honza Mička
Moje kolegyně z práce si přivezla jednu ze švýcar a mělo to dva airbagy a klimatizaci!
Moje kolegyně z práce si přivezla jednu ze švýcar a mělo to dva airbagy a klimatizaci!
@Honza Mička Co třeba bankovní identita? To je celkem neprůstřelné řešení, ale samozřejmě jen pokud je vůle nechtít v diskusi trolly a multiúčtové podvodníky.
https😐/github.com/…BankovniIdentita
https😐/github.com/…BankovniIdentita
@Roman Horký
Felda bola daleko lepsia ako favorit... aj v tuhosti karoserie aj motoricky ( ked uz prislo mpi ) ... aj komfortom vybavou bezpecnostou... vlastne vsetkym ...
Felda bola daleko lepsia ako favorit... aj v tuhosti karoserie aj motoricky ( ked uz prislo mpi ) ... aj komfortom vybavou bezpecnostou... vlastne vsetkym ...
Honzo, proboha, vždyť tady žádný hate list není. Ale když vidím, že i v přímém rozhovoru potvrzuješ, že do budoucna to více řešit nechcete, tak ustupuji. Nemám vlastně ani jinou možnost.
No a stran Felicie, každý ví, že nesnáším Škodovku, s tím taky nejde hnout. Objektivně, Favorit byl lepší auto, než Felda.
No a stran Felicie, každý ví, že nesnáším Škodovku, s tím taky nejde hnout. Objektivně, Favorit byl lepší auto, než Felda.
@Honza Mička Víš, řeknu ti to asi takto. Až zablokujete hajzla co mě tady roky uráží (a ostatní taky) tak rád přijedu na pokec. Podívej se prosím, co zase udělal v "diskusi" pod bz4X. Nevadí ti to, opravdu?
@Arese Už brzo ti zakážou spalovací motory hehe. Zapoj vlastní hlavu a neopakuj moje slova.