Novinky
Anonym
1
Jak Das Skoudofku bytostně nenávidím, tak musím uznat, že Favorit byl zjevení. Výtečné auto, které vyrobili šikovní lidé navzdory dusivému bolševickému smradu z Ruzzka, který nás tehdy už 40 let ničil. Škoda, že tehdejší "partajník" byl patrně o parník lepší manažer, než ti současní....
Honza Mička
4
@Roman Horký doporučuju přečíst si knížku V soukolí okřídleného šípu. Melu o tom často, četl jsem ji několikrát a díky ní jsem pochopil, proč jsou auta taková, jaká jsou.
Anonym
1
@Honza Mička Přečtu si, díky.
Doba byla tezka, o to vic klobouk dolu.
Favorit ve sve dobe fakt nebyl spatne auto.
Jasne, s OHC patnactistovkou mpi by byl jeste lepsi, ale to tehdy proste bylo nemozne.
Tak diky aspon za zazrak, pane Hrdlicko.
😄
Favorit ve sve dobe fakt nebyl spatne auto.
Jasne, s OHC patnactistovkou mpi by byl jeste lepsi, ale to tehdy proste bylo nemozne.
Tak diky aspon za zazrak, pane Hrdlicko.
😄
Pan Hrdlička je neskutečný fenomen.. před časem jsem s ním mluvil skoro tři hodiny v kuse, respekt co za totálu v oerlikonu, ale i v česaně dokázal... a to i pak později po AZNP jinde, frajer 😊
Pan Hrdlička společně s panem Kecem a Medunou jsou určitě nejvýznamějšími konstruktéry této země. Jinak ale VW koupil škodovku především kvůli dobře zavedenému tlakovému lití hliníku, což se zde vyvíjelo už od 20. let.