Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Petr Fojtík
Příspěvek podléhá schvalování.
Eidam1984
Jezdim do Indie pravidelne. Mame tam kancelar a zamestnavame pres stovku lidi. Na elektromobilitu tam neni nikdo zvedavy. Elektrinu v Mumbaji mnohdy lide maji doma tak, ze si prehodi pres ulici prodluzovacku. Samozrejme je to i moderni zeme, ale drtiva vetsina obyvatel ma uplne jine starosti. Myslim, ze nejvetsim problemem tam jsou miliony smradlavych skutru. Je to opravdu jiny svet. Je ale pravda, ze za 10 let co tam jezdim sla ta zeme i lide tam neskutecne ale neskutecne nahoru. V nekterych firmach se zavadi pracovni soboty. Zatimco u nas v Evrope bude za par let nelegalni volat zamestnacum o vikendu :)
×
Sdílení komentáře
×
6/2024 2566ks -35 procent
Toyota tam taky celkem paběrkuje
6/2024 25 tisíc ks +45 procent
No, kluci, to je pro vás neřešitelná meta, ani tu Toyotu nedoženete. Natož pak Tata a Suzuki.
A tato věta říká vše. Nic jste nepochopili:
Náš plán zahrnuje celou řadu vozů, celé portfolio s mild hybridy, plug-in hybridy a bateriovými elektromobily.
Toyota v Indii jede hodne spolecene se Suzuki, resp. Maruti.
V Indii je Maruti hodně oblíbené, toyota tam prodává i pod jejich logem a opačně.
Maruti má něco kolem 40% trhu v Indii. Spoustu toyot je tam i preznackovanych Maruti. Ale úplně přesně jaký podíl mají jednotliví sourozenci, to netuším.
Všichni, které zajímá moderní technologie.
souhlas, celej hybrid je mrtvej, jedine EV je budoucnost!
Ano s tím musím souhlasit, že hybrid v tomto pohledu nemá moc kam postoupit. Protoze je omezen slepou vývojovou uličkou splaováku, který není kam dál zlepšovat. Termodynamika je prefektne popsaná už přes 150 let. Baterie se vylepšují obrovským tempem.