Ve Frankfurtu chce Mitsubishi prezentovat zejména nový Lancer Sport Sedan, ale už teď v tiskové zprávě potvrdilo, že se v příštím roce máme těšit na zcela nový pětidveřový Lancer Sportback.
SUPR;) chvalim;)) vsechny ty EVA na n-tou nesnasim, ale tohle je krasny...konecne se trochu probrali, navic verim, ze ten desugn skutecne takhle dotahnou do konce (viz. Lancer = temer 100% studie) PS. jinak to s tim Audi trochu ustrel ale budis...ale to ze jim sportovni diesel nepusti, to je snad jasny, a za par let to bude prilis silny handicap)
Prave ze z konceptu X sly do realu jen hlavni obrysy. Detaily, ktere ten koncept tolik odlisovaly, chybi. Lancer ted vypada, jakoby prisel na konci 90. let a ne v roce 2007.
prosim? Kde si vzal to moudro? Nemáš nějak posunutej čas? Přijde mi, že píšeš z roku 2017 a ne 2007. Lancery EVO XY byly fakt hrozný, takhle nějak tuní škodovky cikáni na slovensku. Tohle má čistý tvary. Tak můžou zase vesele prznit, za pár generací tady máme další rozšláplou masařku :-)))
Spis tobe se zastavil cas nekdy na prelomu tisicileti. Podivej se na puvodni Concept X */getfile.aspx?id_file=88575 a pak se podivej na vysledek */getfile.aspx?id_file=88570 a */getfile.aspx?id_file=88571. Jestli tomu rikas moderni design, tak nevim - vzdyt to vypada, jak Legacy minule generace skrizene s Alfou 156. Vsechny detaily, ktere delaly koncept atraktivnim jsou pryc - tvar prednich i zadnich svetel, zarez za prednim kolem, sklon zadniho okna, dokonce tam nenechali ani aerosterace. S tim, ze zmizi vdechy na kapote, jsem tak nejak pocital.
Když se chce udělat ze sedanu populárnější hatchback pro Evropu, tak to jde. A Mitsu nám to tu ukazuje. Subaru to s Imprezou velmi nezvládlo, kdežto tento hatch má potenciál, aby zamíchal karty :yes:
mas recht :yes: Vypada to skvostne...Skoda jen, ze Lancer nevyjel v podobe co nejblizsi koceptu X,nechapu to. Bali se neuspechu? To je blbost...Sportback bude to samy ;-\
"Subaru to s Imprezou velmi nezvládlo" Vzhledem k tomu že nová impreza se ještě neprodává ale ty už výš že to dopadlo špatně , nemohl by si mi poslat čísla na na tento víkend do sportky ? Hodili by se mi na první ale budu vděčný i za druhou .
tak to jsem nevěděl že si z japonska , poradíš i jak vozit auta do EU, předělat řízení , homologaci pro EU , a mít plnou záruku , servis u nás atd ... .Nebo prostě je děláš ze sebe "šaška" ??
Mícháš jablka a hrušky. Říkáš, že se neprodává. Já ti říkám, že prodává a už jezdí. Nebo máš pocit, že evropská / americká verze bude diametrálně odlišná od té japonské? Jak designově tak jízdními vlastnostmi? Tak už toho nech, šásulko zdeNíku. PS: Jestli jsem ti šáhnul na tvou modlu, na jejíž měsíční provoz bys spotřeboval svůj roční plat, tak to máš těžký. Nová Impreza hatchback je krokem do Koree 90. let minulého století a Mitsu s Lancerem mu krutě vytírá zrak ;-) Však ještě jednou projeď fotky - musíš to přeci vidět sám.
Tak jak říkáš , Impreza se v EU už dávno prodává - podle toho jsi určil její prodejnost , jízdní vlastnosti ( v Japonsku to je stejné jako v eu - a vůbec není pravda že japonské modely se od evropských liší jako den a noc , motorem počínaje , přes podvozek atd .)Dále pro mě je impreza nedostižným snem , který znám jen z fotek ( pokud bys náhodou měl cestu do Brna tak ti tu svoji "fotku" můžu ukázat na silnici ). Ještě něco pěkného mi napíšeš ??
Nauč se číst. Kde jsem napsal, že se v EU prodává? Jsi trochu mimo, ne? PS: Tak jsem se s tou modlou trefil, co? >:D Přesně takoví chudáci jako jsi ty degradují hodnotu Imprezy :no:8-s
no pokud vím tak japonská verze je uplně stejná jak evropská, protože to co se prodává v Japonsku tak je i v Anglii do kontinentální Evropy předělají jen volant. Jediný co je v Japonsku jinak tak že když je nějaká speciální verze tak se prodává třeba jen tam a do Evropy se nedostane. jak je na tom americká verze netuším. ale co se týče designu tak musím říct že mišák má navrch
Ne , JP verze se liší v mnohém ! Třeba použitý motor , turbo , ale i diferenciály a to i v základních verzích jako wrx , i u STI . Nejblíže jsou UK verze ale to hlavně speciální a i ty jsou modifikované až v UK (většinou u Prodrive )
no vzhledem k tomu že žijeme v EU tak bych očekával že když napíšeš "Subaru to s Imprezou velmi nezvládlo" - tak si se v EU prodává , protože v JP má impreza o dost jiné specifikace i cenu .A tedy podle nějakých údajů si ke svému prohlášení musel dojít ! A nebo si k nim došel stejně jako k "Přesně takoví chudáci jako jsi ty degradují hodnotu Imprezy" a potom se není tvému názoru třeba divit .- Jediné co je v EU o nové impreze ale i lanceru k dispozici jsou fotky a pokud někdo na základě fotek může "předpovědět" kvalitu vozu , tak jeho závěry budou opravdu hodnotné .... .Jinak kde si přišel na to že impreza je pro mě modla ? To že mám nějaké auto pro mě neznamená že bych se k němu modlil ale jednoduše protože za cenu imprezy byl jen jeden konkurent a to EVO a ostatní auta nemohli nabídnou ani stín toho co jsem chtěl .Ale samozřejmě ty mě odhadneš stejně jako novou imprezu - tedy podle ničeho a určitě naprosto přesně ? Že ?
Milý zdeNdo, jistě pochopíš, že když jsou na světě teprve retuše Sportbacku od Mitsu, tak se nedá hodnotit nic jiného než design. A k tomu velmi dobře poslouží fotky Imprezy prodávaná v Japonsku. Vidíš snad někde, že bych srovnával jízdní vlastnosti? Nevidíš. Přečti si, prosím, ještě jednou úvodní příspěvek a snad ti to konečně dojde. Impreza je nepovedený pokus o hatchback, kdežto Lancer ukazuje, jakou cestou se vydat. Na základě retuší sedanu a reálného výsledku se dá předpokládat, že to podobně zvládnou i u hatchbacku. V Japonsku nemá Impreza o tolik jiné specifikace, než v EU. Motoricky je to vždy o pár kw silnější doma, ale plus mínus to všechno sedí. Proto jsem i psal "nebude diametrálně odlišná". ;-) Nyní se ubíráš k chabým pokusům typu "žijeme v EU". Žij si, kde chceš, třeba si buď v tom svém Brně, ale prosimtě, než začneš plkat, tak zkus myslet. Dík a zkus, jak jsem tě žáda, ještě jednou přelouskat úvodní příspěvek. Bude ti to jasnější a pochopíš, že jsi to nezvládl :yes:;-) PS: Ti chudáci, jsou ti, co hned kopou kolem sebe, když se jim "šáhne" na to jejich autíčko. A to tu předvádíš úplně perfektně :-!
Krásný příspěvek , velmi hodnotný protože každému kdo se kolem imperzy pohybuje a zná i specifikace JP verzí tak je mu hned jasné jak tomu ty rozumíš ! Jenom malinkatá nápověda , co třeba DCCD ? U evropské verzi jako dodatek v roku 2005 - kdy si myslíš že se objevil v JP ? jeho první verze jdou snad až někam k roku 1992 ! Troch rozdíl že ? Jinak specifikace EU verzí jsou tak cca 3 roky pozadu za verzemi JP .I tak ovšem hodně osekané .Dále "Když se chce udělat ze sedanu populárnější hatchback pro Evropu" a "Subaru to s Imprezou velmi nezvládlo" tak si mluvil pouze teoreticky dle fotografií , že ? Doporučuji méně teorie a více praxe .
Nečekal jsem, že odpovíš k věci. Již výše jsi ukázal, že nejsi moc chápavý. Zkus to ještě jednou a pomaleji, zdeNdo ;-) Nebudeš se pak tak hloupě ptát :yes:
ne ne ne ste trochu informacne pozadu, WRC se rusi nebude, na sveto urovni ma odklepnuto do 2011 jeslti se nepletu, posledni zasedani FIA, jinak S2000 uz tet slusne nastupuji v narodni sampionatech a celkove zacinaji davat na***
produkcni vozum, Subaru oficilane udalo 5dvhatch kvuli tomu ze je konstrukcne lepsi pro WRC a S2000 to oficialni zprava. Konretne jse tam pise lepsi rozlozeni vahy a airodynamika u hatche.
Proto u Mitsu nemuzou byt pozadu, rally tyhle auta prodava.
Rikam vam doroka a do dodne, Vam bodou jezdi skoro vsechny produkcni vozy v hatchbacku >:D
Dovodem je neuspech Subaru v WRC s sedanem.
I kdyz mezi nami hatchback STi mne taky moc nesedi ale je to trend.
V Nkach je to tak nepali dokud tam nekdo nevytahne hatchback ale to se da cekat ze to subaru udela.
No tak s tou aerodynamikou bych to neviděl. V 99% případů má sedan lepší aerodynamiku než hatch ;) Problém je jiný, a to prostě příliš velká karoserie, která se jednoduše špatně vejde na některé tratě, moc velké převisy, a tím dané velké momenty setrvačnosti atd. Ale aerodnyamika za tím určitě není.
No tak s tou aerodynamikou bych to neviděl. V 99 procentech případů má sedan lepší aerodynamiku než hatch ;) Problém je jiný, a to prostě příliš velká karoserie, která se jednoduše špatně vejde na některé tratě, moc velké převisy, a tím dané velké momenty setrvačnosti atd. Ale aerodnyamika za tím určitě není.
Mirku je videt ze o aerodynamice vis kulove coy mne prekvapujes, aerodynamiku ma daleko lepsi kombi i hatch proti sedanu. Proc myslis za sedan v provedeni EVO nebo STi ma vzadu masivni kridlo.
Patrne je to u okruhovych vozu hatch jezdi i bez kridla nebo s mensim zahato sedany vsechny kridlo jak od F1. U hatche a Kombi dela pritlak pomerne slusne protahla strecha za kterou nic neni, u sedanu vznika nad kufrem turbolence ktere castecne brani kridlo.
Samo o velikost jde take ale mezi dnesni sedanem (EVO) a treba Focusem II 3DV neni moc velikostni rozdil. Naopak vozy se zvecuji veci stabilita ve vecich rychlestech, skus si ridi male auto na sotoline pri 160;)
velké převisy ano souhlas to sovisi s vahou lepsi rozlozeni a tak sme zase u * sedanu, hatch je diky mensi previsum ve finale lepe ovladatelny.
paci sa mi ten agresivny predok ! bocna linka neni zla, no a zadok sice zaujimavy, ale k autu sa nehodi... 8-s ktovie ako bude vyzerat seriovka a radsej ani nehovoriac o slabsich civilnych verziach... :-)
nie ze by bola nizsia stredna malo natlacena, ale take poriadne konkurencieschopne mitsubishi by tam rozhodne nevadilo ! privital by som tematickeho konkurenta civica ! :-):yes:
No je videt jak Subu i Mitsu chteji hodne vyhravat, Proste Citron s Fordem diky 3DVhatchi vedou WRC, japoncum to jak je videt sice pozde ale prece dochazi.
Je hezké, jak tu diskutujete nad obrázky konceptu, který je minimálně 2 roky starý, spíš víc a je ještě starší než Concept X, jako kdyby to bylo něco nového ;)