Novinky

Zpět na článek

Nová Alfa Romeo Junior poprvé naživo v Česku: V čem potěšila a kde naopak zklamala?

21 komentářů

Arese
Tak takhle si novou Alfu fakt nepředstavuju: místo sportovního nízkého hatchbacku se 4válcem a 6st. manuálem zase jen profláklý zvýšený crossover! 😠😠😠 A místo skvělých italských motorů trapný hybridní tříválec PSA výhradně s automatem nebo dokonce zkratowůz?!! 🤮🤮🤮 Vedle toho jsou laciné tvrdé plasty v interiéru už jen drobná piha na kráse...
P.S. Aspoň že ten design se jim stále daří, ale sám o sobě k prodejnímu úspěchu fakt nestačí...
Arese
@Ja Prvni 123 Jak můžes budgetový model Fiatu dávat na roveň s novinkou prémiové značky? 😧
Ota4
Ty plasty jsou ještě horší než v tipu. Fiat má aspoň měkčenou horní část palubní desky. Junior je komplet tvrdolín. Interiér na mě působí daleko hůře než třeba v novém dusteru. Je to fakt tragédie. I když to auto bude skvele jezdit tak za takové peníze co za to chtějí nemůže takto vypadat Interiér.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Pepa_007 Záchrana Alfy je velký počin. Tohle auto můžeš koupit manželce a prispet na zachranu i skutečné Alfy
Ota4
Už jsem v něm seděl a jako musím uznat že interiér je neskutečný propadák. To nemůžou myslet vážně. Věřím že auto bude jezdit perfektně (minimálně u verze Veloce je to už potvrzené prvními testy) ale ten interiér je vážně obrovský průser.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Neposmívejte se, Junior je primárně určen Itálii, Francii a Španělsku, kde ceny budou ještě nižší a kvalitu NĚKTERÝCH plastů řešit nebudou.
Je však třeba mít na paměti, že Stellantis nejvíce trpí v Americe, kam bude muset napřít finanční a organizační pozornost ode dneška na příští 2 roky. Mohlo by se snadno stát, že Tavares brzy přijde o místo, a nyní veřejně potvrzená politika zachování všech 14 značek koncernu může rychle vzít za své. Pak by ovšem Fiat, Alfa i Maserati měly hodně velký problém... Čína si mne ruce!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@KANKUNEN sorry jako. Srovnávat to s 205 GTI.....? Tři válce? Tragické jízdní výkony? Vysoká cena? Aušus materiály?

Alespoň Giulietta výdechy klima tam dali. 😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Prémiové informace zástupců, prémiový název.
Ve finále Dacia v jiném kabátě, nic moc plasty, název Junior (Skoda Fabia Junior) a korunuje to PureTech ve třech válcích. 🤮🤮🤮
Ani cena tomu neodpovídá.
Arese
@traveldrive Tak tomu říkám prvotřídní černý autohumor! 😁
traveldrive
Mne sa páči. Vo dverách má rovnaké tlačidlá na otváranie okien a nastavenie späťákov, ako mám v Berlingu, nemusel by som si zvykať... 😁
Arese
@Ja Prvni 123 Já si zase držím svou dvoulitrovou 156 a sorry jako, vedle ní je tohle jen zoufalá parodie na Alfu. Já vím, že to jsou nesrovnatelné segmenty, ale když tohodle Juniora srovnáš se 147 nebo MiTem, bohužel dojdeš k úplně stejnému závěru...😢
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese Ty vis, ze Alfy muzu... a jednu furt drzim doma.

Ale mne ten trivalec trapnej neprijde.
Technologicky slusnej.

Mozna to bude tim, kolik radosti jsem si uzil s triatricitkama... s boxery, a trivalcovym dieselem.

Vubec jsem se za nej nestydel. Ten prvni byl v pohode.
Ten druhej, s mezichladicem, byl uplne super.
A 33 v kombiku s nim litala jako vitr.

A ze to byla NEJAKA Alfa.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ota4 Vubec nemuzu komentovat.

Jeste jsem nevidel.
😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese Chtel jsem tim pripomenout, ze i do toho Tipa sel objednat pekny, dvoubarevny interier.

A ani nestal navic tolik penez.
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007 Alfa Romeo z Wishe 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Po 205 GTI je tato Alfa nejlepší počin Peugeotu. Doufám že to auto bude mít úspěch a pak budou prachy na zadokolku. Na tomto autě je patrný i italský podpis, každou Alfu doposud nějak zprasili a tady jen název.
British
Novou Alfu Romeo Junior jsem si poprvé naživo prohlédl tento víkend na akci "125let značky FIAT" v pražské Troji. Ač jsem celý život skalním příznivcem Italských vozů, tato Alfa je pro mne velkým zklamáním. Přední část vozu s jakousi novou modifikací tradičního loga AR již nevypadá jako Alfa Romeo. Bohužel ne každá inovace, snaha o modernost je to správné řešení, jako v tomto případě. Interier, tvar palubní desky a tvrdé materiály , další velké zklamání. O technice PSA již ani hovořit nebudu. Když jsem se díval na staré Fiaty, napadlo mne jediné. Kam se FIAT a jeho značky dostal? Kdysi slavné značky, udávající směr v designu i technice, dnes pod vedením novodobých koncernů bohužel umírají. Kde jsou sliby Stelantisu, obnovit slávu těchto značek? Tímto způsobem? To asi určitě ne !!! Kdyby auta z posledních 20 let, nebo i více, viděli bývalí konstruktéři Fiatu, AR, Lancie, nebo sám Giovanni Agneli, museli by se stydět za své potomky. Tak zbývá už jediné, ještě věřit v bájného Fenixe, který je zase zvedne z popela. Ještě, že nám zásluhou fanoušků zůstává alespoň ta slavná historie.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
@Ja Prvni 123 Jenže ten pohon 4xe u Jeep je tragedie, provnával jsem svůj Renegade 2016 4x4 Active drive 2 pohonem co mám s 9ZF vs toto elektro a mělo to problém už na lehké lesní cestě
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Arese, jen nám tu hezky pověz, co jsi koupil domů, auto jako je tato Alfa, malé tříválcové SUV.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Trosku preplacany face.... starsia sestra mokka vyzera za mna lepsie ... ale alfe takyto model stejne moze len pomoct
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, jestli jsou ty plasty tak otresny jako v Tipu, tak s tim problem nemam.
(Pouzivam Tipo ke spokojenosti ctvrtym rokem.)
Chce to videt.
Ten pohon ctyrkolky bude stejnej jako u Jeepa, toho tam zapomneli napsat.
Jinak moje pristi auto asi stejne bude Velkej Pandulak.😄