Novinky
Ty plasty jsou ještě horší než v tipu. Fiat má aspoň měkčenou horní část palubní desky. Junior je komplet tvrdolín. Interiér na mě působí daleko hůře než třeba v novém dusteru. Je to fakt tragédie. I když to auto bude skvele jezdit tak za takové peníze co za to chtějí nemůže takto vypadat Interiér.
@Pepa_007 Záchrana Alfy je velký počin. Tohle auto můžeš koupit manželce a prispet na zachranu i skutečné Alfy
Už jsem v něm seděl a jako musím uznat že interiér je neskutečný propadák. To nemůžou myslet vážně. Věřím že auto bude jezdit perfektně (minimálně u verze Veloce je to už potvrzené prvními testy) ale ten interiér je vážně obrovský průser.
Neposmívejte se, Junior je primárně určen Itálii, Francii a Španělsku, kde ceny budou ještě nižší a kvalitu NĚKTERÝCH plastů řešit nebudou.
Je však třeba mít na paměti, že Stellantis nejvíce trpí v Americe, kam bude muset napřít finanční a organizační pozornost ode dneška na příští 2 roky. Mohlo by se snadno stát, že Tavares brzy přijde o místo, a nyní veřejně potvrzená politika zachování všech 14 značek koncernu může rychle vzít za své. Pak by ovšem Fiat, Alfa i Maserati měly hodně velký problém... Čína si mne ruce!
Je však třeba mít na paměti, že Stellantis nejvíce trpí v Americe, kam bude muset napřít finanční a organizační pozornost ode dneška na příští 2 roky. Mohlo by se snadno stát, že Tavares brzy přijde o místo, a nyní veřejně potvrzená politika zachování všech 14 značek koncernu může rychle vzít za své. Pak by ovšem Fiat, Alfa i Maserati měly hodně velký problém... Čína si mne ruce!
@KANKUNEN sorry jako. Srovnávat to s 205 GTI.....? Tři válce? Tragické jízdní výkony? Vysoká cena? Aušus materiály?
Alespoň Giulietta výdechy klima tam dali. 😉
Alespoň Giulietta výdechy klima tam dali. 😉
Prémiové informace zástupců, prémiový název.
Ve finále Dacia v jiném kabátě, nic moc plasty, název Junior (Skoda Fabia Junior) a korunuje to PureTech ve třech válcích. 🤮🤮🤮
Ani cena tomu neodpovídá.
Ve finále Dacia v jiném kabátě, nic moc plasty, název Junior (Skoda Fabia Junior) a korunuje to PureTech ve třech válcích. 🤮🤮🤮
Ani cena tomu neodpovídá.
Mne sa páči. Vo dverách má rovnaké tlačidlá na otváranie okien a nastavenie späťákov, ako mám v Berlingu, nemusel by som si zvykať... 😁
@Ja Prvni 123 Já si zase držím svou dvoulitrovou 156 a sorry jako, vedle ní je tohle jen zoufalá parodie na Alfu. Já vím, že to jsou nesrovnatelné segmenty, ale když tohodle Juniora srovnáš se 147 nebo MiTem, bohužel dojdeš k úplně stejnému závěru...😢
@Arese Ty vis, ze Alfy muzu... a jednu furt drzim doma.
Ale mne ten trivalec trapnej neprijde.
Technologicky slusnej.
Mozna to bude tim, kolik radosti jsem si uzil s triatricitkama... s boxery, a trivalcovym dieselem.
Vubec jsem se za nej nestydel. Ten prvni byl v pohode.
Ten druhej, s mezichladicem, byl uplne super.
A 33 v kombiku s nim litala jako vitr.
A ze to byla NEJAKA Alfa.
Ale mne ten trivalec trapnej neprijde.
Technologicky slusnej.
Mozna to bude tim, kolik radosti jsem si uzil s triatricitkama... s boxery, a trivalcovym dieselem.
Vubec jsem se za nej nestydel. Ten prvni byl v pohode.
Ten druhej, s mezichladicem, byl uplne super.
A 33 v kombiku s nim litala jako vitr.
A ze to byla NEJAKA Alfa.
@Arese Chtel jsem tim pripomenout, ze i do toho Tipa sel objednat pekny, dvoubarevny interier.
A ani nestal navic tolik penez.
A ani nestal navic tolik penez.
Po 205 GTI je tato Alfa nejlepší počin Peugeotu. Doufám že to auto bude mít úspěch a pak budou prachy na zadokolku. Na tomto autě je patrný i italský podpis, každou Alfu doposud nějak zprasili a tady jen název.
Novou Alfu Romeo Junior jsem si poprvé naživo prohlédl tento víkend na akci "125let značky FIAT" v pražské Troji. Ač jsem celý život skalním příznivcem Italských vozů, tato Alfa je pro mne velkým zklamáním. Přední část vozu s jakousi novou modifikací tradičního loga AR již nevypadá jako Alfa Romeo. Bohužel ne každá inovace, snaha o modernost je to správné řešení, jako v tomto případě. Interier, tvar palubní desky a tvrdé materiály , další velké zklamání. O technice PSA již ani hovořit nebudu. Když jsem se díval na staré Fiaty, napadlo mne jediné. Kam se FIAT a jeho značky dostal? Kdysi slavné značky, udávající směr v designu i technice, dnes pod vedením novodobých koncernů bohužel umírají. Kde jsou sliby Stelantisu, obnovit slávu těchto značek? Tímto způsobem? To asi určitě ne !!! Kdyby auta z posledních 20 let, nebo i více, viděli bývalí konstruktéři Fiatu, AR, Lancie, nebo sám Giovanni Agneli, museli by se stydět za své potomky. Tak zbývá už jediné, ještě věřit v bájného Fenixe, který je zase zvedne z popela. Ještě, že nám zásluhou fanoušků zůstává alespoň ta slavná historie.
@Ja Prvni 123 Jenže ten pohon 4xe u Jeep je tragedie, provnával jsem svůj Renegade 2016 4x4 Active drive 2 pohonem co mám s 9ZF vs toto elektro a mělo to problém už na lehké lesní cestě
@Arese, jen nám tu hezky pověz, co jsi koupil domů, auto jako je tato Alfa, malé tříválcové SUV.
Trosku preplacany face.... starsia sestra mokka vyzera za mna lepsie ... ale alfe takyto model stejne moze len pomoct
P.S. Aspoň že ten design se jim stále daří, ale sám o sobě k prodejnímu úspěchu fakt nestačí...