Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Tak vas zaujala vic elektrika.
No, to mate blby...
👻
No, to mate blby...
👻
@Ja Prvni 123 Ne asi 😂😂😂 dodávka s dojezdem 320km při 100%, při 80% nějakých 256km a to ještě je jen papírově... Reálně to může být tak 190km. A to je to, co chceš, aby denně rozváželo zásilky, popřípadě poštu.
@Nebo Nebo + je nutno započíst i nějaký ten pokles kapacity. U nás po testech vyšel zimní dojezd kolem 170 km pokud se nechávala malá rezerva na dojetí či stání v koloně v zimě a započítala se degradace baterie 6 % za 6 let (optimisté...). To bylo bez dálnice a bez nástavby. S nástavbou pro větší poštovní zásilky by zůstali na 150 km? Všimněte si a případně se poptejte u dealerů na zapůjčení dodávky s nástavbou. U ICE je pro společnosti s větším fleetem seženou jak nic, ale v případě EV ne. To se vymlouvaj, že je zapůjčená apod 😁 To by tak hrálo, kdyby se profláklo, že to je úplně na hov**.
@Renoo
Naopak, kdyz potrebuju půjčit dodávku, tak EV je vždy k dispozici. A jestli sis nevšiml, toyota nemá dodávky bez nástavby.
Naopak, kdyz potrebuju půjčit dodávku, tak EV je vždy k dispozici. A jestli sis nevšiml, toyota nemá dodávky bez nástavby.
Renoo
Zajímavé, takže najednou jde zdvihnout pohotovostní hmotnost ze 3,5 tuny na 4,25 jak nic. Kdyby zdvihli u ICE ph na 4,25 tuny, tak by to byl trhák. Hned nám jich bude u firmy stát 30 v řadě a pár k tomu jen tak na koukání.
Lidi tyhle elektrický dodávky prostě chtěj. Nemohou se jich nabažit. I ten "levný" čínský Maxus má na trhu minimální podíl.
Lidi tyhle elektrický dodávky prostě chtěj. Nemohou se jich nabažit. I ten "levný" čínský Maxus má na trhu minimální podíl.
@Renoo
A ono už těch 4,25 tuny je? Podle mě ne.
Ono se to nezdá, ale na těch 3,5 tuny byly nastaveny třídy aut, povinné ručení, mýta, dálniční známky, zákazové značky, řidicské průkazy a kdo ví co všechno a změnit v každé zemi všechny tuto legislativu i nelegislativní omezení nebude snadné.
A ono už těch 4,25 tuny je? Podle mě ne.
Ono se to nezdá, ale na těch 3,5 tuny byly nastaveny třídy aut, povinné ručení, mýta, dálniční známky, zákazové značky, řidicské průkazy a kdo ví co všechno a změnit v každé zemi všechny tuto legislativu i nelegislativní omezení nebude snadné.
@Tycoon no bohužel tohle se zdá se nezměnilo a nezmění, protože všechny ty věci nejsou v zákonech zakotvené na typ řidičáku, ale "nad 3.5 tuny", takže zatím jsem pochopil, že posun na 4.25 tuny u dodávek na B řidičák vůbec nic neřeší.
Gratuluji, překonali jste všechny rekordy v zaťatosti.
Co kdybyste nám přestali podstrkávat to co zajímá vás a nás nezajímá.
Jestli jste si nevšimli, právě takovýto hloupý přístup způsobil řadě automobilek těžké spaní a obrovské prodělky směřující k zavírání továren a krachu.
Tak jen tak dál, električtí jezdci, piště hlavně o tom co zajímá 1% populace.