Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Co to je "v Praze je"
Z článku nejde jednoznačně rozlišit, jestli to je číslo odvozené z nějakého pochybného sčítání když se jinde v článku hovoří o číslech že sčítání, nebo je myšlen počet registrovaných vozidel...
Z článku nejde jednoznačně rozlišit, jestli to je číslo odvozené z nějakého pochybného sčítání když se jinde v článku hovoří o číslech že sčítání, nebo je myšlen počet registrovaných vozidel...
Pokud je to počet z registru, tak ta auta tam reálně vubec nemusí jezdit, protože tam registrují leasingovky, korporáty a podobně. Naopak, mne příjde, že v Praze přibývá té ekologické a chráněné cyklodopravy, dokonce se jim tak daří, že se ze silnic rozšiřují na chodníky pro chodce, přechody pro chodce, parky, mnohdy se tento druh chráněného živočicha už objeví i v MHD jedoucí v metru, či v obchodním centru.... krásně se nám to mění @rohYpnol
Pepa_007
Nedokončený okruh.
Nové a nové kolonie domů kolem Prahy.
Špatné dojíždění do Prahy MHD.
Nové a nové kolonie domů kolem Prahy.
Špatné dojíždění do Prahy MHD.
Peter Barca
Máme v rodině dvě auta. Obě jsou registrovaná v Praze. Ale v Praze jsou maximálně 1x za rok. Většina ojetin, které si kupují soukromý zakazni má pražskou SPZ.
×
Sdílení komentáře
×
Víc než pozink za to mohou desítky nových kolonií domečků na polích v okolí Prahy, odkud se efektivně k civilizaci dá dostat mnohdy jen autem, což znamená většinou alespoň dvě auta na každý domeček.
Asi moc nedává smysl přičítat meziroční nárusty aut na vrub starým pozinkovaným dieselům, jasně, nadsázka, pokus o žert...
Tomu rozumím, ale když cítí nutnost si ponechat stará auta, starat se o ně, platit STK, povinné ručení, aj. a myslí si, že pro ně mají využití, je to jen na svobodné volbě majitele.
a uplne o stejne volbe je koupit si domecek nekde v ***i a jezdit z nej autem…
Když spolehlivě slouží, je pro ně využití a svůj účel plní je kravina dávat taková auta na vrakac, jen pro to abych si pořídil mistotoho nové.
To je věc, o které se dá diskutovat donekonečna, jedno z jakého pohledu.
...Jsou líní...ano, ale když si vybírali to bydlení na poli x kilometrů od civilizace, tak už počítali ve své rozvaze s tím, že auto nebo dvě. Nepředpokládali, že tam budou chodit pěšky, s plnejma taškama nákupů, s jedním parchantem v kočárku a dalším pobíhajícím okolo a třetí bude chodit pěšky kilometry na autobus každý den o dvě hodiny dřív do školy jako za Marie Terezie a odpoledne na kroužky do té doby, než ho cestou někdo znásilní, zabije a zakope.
Prostě auto - auta do svého života zahrnuli, je to již desítky let běžná součást života, je to jejich volba, platí za to a kolik najedou kilometrů je druhořadá záležitost. Najedou tolik, kolik potřebují. Máš lyže nebo potápěčské brýle, ale také je nepoužíváš den co den.
Tím ovšem neříkám, že nemáš kousek pravdy. Chce to vždy pohled i z druhé strany a snažit se najít rozumný, objektivní názor.
Nikdo by neřekl ani ň, kdyby byli i tito ohleduplní. Že jedou 2-5km autem ke skolce/škole, kde nechají ten studenej motor běžet a smrdet všem kolem, protoze se ten diesel prostě nezahreje a s EV by přeci nedojeli a nemají v tom domečku kde nabíjet. To samé u nákupního centra.
Stačí být ohleduplný a ostatní budou taky.
Především je chyba státu, že tahle stará auta nezpoplatnuje víc a nezatěžuje byrokracií, protoze objektivně poškozují zdraví společnosti víc a nadmíru zbytečně než je nutné.
S lenosti obyvatelstva částečně pravda, v rámci velkých měst MHD není problém. Za jejich hranicemi to už tak jistě být nemusí.
Se zavádění dalších daní a poplatků nesouhlasím, ty by se spíše měly redukovat spolu s počtem státních zamestnancu. To že vlastník auta vůz nevyuziva každý den od rána do večera prostředí a dopravu nijak nezatezuje. Já mám více aut a většinou po městě jezdím na kole. Auta mám jen na výlety či když potřebuji odvést něco co na kole nedovezu. A i když auto moc nevyužívám stejně platím pov, tk a me, servis...