Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
Jaké spalovací motory mohou ještě hrát roli, když se automobilový průmysl transformuje přímo před našima očima a společnost CATL přepisuje pravidla hry tím, že představila baterii s životností 2,8 milionu kilometrů? 👍
https://www.catl.com/…n/news/6288.html
https://www.catl.com/…n/news/6288.html
@Horký Rom
Tentokrát dobrý odkaz, Horký Rome. Je aktuální a týká se tématu.
CATL však v této tiskové jede reklamštinu nejvyššího kalibru, jak už je holt v tomto businessu zvykem.
Například "4C peak charging rate, allowing for a 70% charge in just 15 minutes", kde se chlubí 4C špičkovým nabíjením, ale bez udání informací, kdy a za jakých podmínek k němu může dojít. Z dodatečných dat vidíme, že 70 % lze nabít průměrnou rychlostí 2,8C.
Životnost je popsána jako "an exceptional lifespan of up to 15 years or 2.8 million kilometers." Čili CATL prezentuje maximální životnost "up to", nikoliv však minimální, nebo průměrnou. Navíc s principem neurčitosti "or", kdy nevíme, jak moc klesá časový údaj při maximálním nájezdu a opačně.
,
Tentokrát dobrý odkaz, Horký Rome. Je aktuální a týká se tématu.
CATL však v této tiskové jede reklamštinu nejvyššího kalibru, jak už je holt v tomto businessu zvykem.
Například "4C peak charging rate, allowing for a 70% charge in just 15 minutes", kde se chlubí 4C špičkovým nabíjením, ale bez udání informací, kdy a za jakých podmínek k němu může dojít. Z dodatečných dat vidíme, že 70 % lze nabít průměrnou rychlostí 2,8C.
Životnost je popsána jako "an exceptional lifespan of up to 15 years or 2.8 million kilometers." Čili CATL prezentuje maximální životnost "up to", nikoliv však minimální, nebo průměrnou. Navíc s principem neurčitosti "or", kdy nevíme, jak moc klesá časový údaj při maximálním nájezdu a opačně.
,
@Tycoon
Ano, plně s tebou souhlasím – CATL je skutečně vynikající a progresivní!
Spalovací motory dosáhly svého evolučního konce a jejich vývoj dospěl na samý vrchol, i pro takzvané „gaučové experty“ jako jsi ty, kteří ani nemají řidičský průkaz.
Ano, plně s tebou souhlasím – CATL je skutečně vynikající a progresivní!
Spalovací motory dosáhly svého evolučního konce a jejich vývoj dospěl na samý vrchol, i pro takzvané „gaučové experty“ jako jsi ty, kteří ani nemají řidičský průkaz.
DonVito
ale ne ne
Poptavka po spalovacich klesa?
Za to muze EU.
V Cine i USA obzvlast....
A ted vazne.
Cim by podle odpurcu elektromobility mel VW konkurovat v Cine??
Kdyz:
"v Číně jde elektrifikace rychle vpřed."
Poptavka po spalovacich klesa?
Za to muze EU.
V Cine i USA obzvlast....
A ted vazne.
Cim by podle odpurcu elektromobility mel VW konkurovat v Cine??
Kdyz:
"v Číně jde elektrifikace rychle vpřed."
Dokonce i v Indii, Brazilii, Vietnamu, ... .
Kdyby šlo jenom o Čínu, tak je VW v pohodě.
Kdyby šlo jenom o Čínu, tak je VW v pohodě.
@DonVito
Nevím jak odpůrci elektromobility, ale já jako odpůrce politického vnucování technologií pohonu aut bych to viděl takto.
Pro úspěch je potřeba se vždy přizpůsobit podmínkám místního trhu. Jinými slovy VW by měl v Číně nabídnout elektromobily podle čínského vkusu (technologie, vzhled atd) vyvíjená čínskými designéry a inženýry a nikoliv se snažit jim vnutit evropská auta jako je VW ID.3. Krom toho by měl ve výrobě držet i své klasické čínské bestsellery jako je VW Lavida.
Nevím jak odpůrci elektromobility, ale já jako odpůrce politického vnucování technologií pohonu aut bych to viděl takto.
Pro úspěch je potřeba se vždy přizpůsobit podmínkám místního trhu. Jinými slovy VW by měl v Číně nabídnout elektromobily podle čínského vkusu (technologie, vzhled atd) vyvíjená čínskými designéry a inženýry a nikoliv se snažit jim vnutit evropská auta jako je VW ID.3. Krom toho by měl ve výrobě držet i své klasické čínské bestsellery jako je VW Lavida.
@Tycoon
Tak ID rada podle vzhledu je spise pro cinsky vkus.
Prijde ti ze ohromny technologicky rozvoj baterii a EV je “vnucovani technologie”?
Tak ID rada podle vzhledu je spise pro cinsky vkus.
Prijde ti ze ohromny technologicky rozvoj baterii a EV je “vnucovani technologie”?
@Hendly
Nejsem znalec čínského vkusu, ale podle toho, co čtu, tak je Číně zvykem dělat každoroční facelifty exteriéru, tak jako bylo zvykem třeba v USA v 60. letech. To nejde dohromady s evropskou modelovou řadou VW, kde se počítá s 7-8 letým výrobní cyklem s jedním malým faceliftem. V interiéru opět skoro každoroční změny a důraz na různé tvary, velikost displeje apod. Prostě jiný automobilový trh.
Ne, vnucování technologie je třeba to, co dělal hlavní architekt Green Dealu Frans Timmermans. Tady je jeho řeč v europarlamentu, kde protlačuje jednu technologii na úkor jiné technologie snižování emisí:
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/CRE-9-2022-06-07-ITM-007_EN.html
Nejsem znalec čínského vkusu, ale podle toho, co čtu, tak je Číně zvykem dělat každoroční facelifty exteriéru, tak jako bylo zvykem třeba v USA v 60. letech. To nejde dohromady s evropskou modelovou řadou VW, kde se počítá s 7-8 letým výrobní cyklem s jedním malým faceliftem. V interiéru opět skoro každoroční změny a důraz na různé tvary, velikost displeje apod. Prostě jiný automobilový trh.
Ne, vnucování technologie je třeba to, co dělal hlavní architekt Green Dealu Frans Timmermans. Tady je jeho řeč v europarlamentu, kde protlačuje jednu technologii na úkor jiné technologie snižování emisí:
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/CRE-9-2022-06-07-ITM-007_EN.html
@Tycoon
Takze pises o tom, ze VW v Cine nestiha.
V te reci neni nic o protlacovani jedne technologie.
Takze pises o tom, ze VW v Cine nestiha.
V te reci neni nic o protlacovani jedne technologie.
@Hendly
Když je VW v Číně ve spalovacích autech na prvním místě, zatímco v elektromobilech paběrkuje v poli poražených, tak je evidentní, že "nestíhá", resp. nemá konkurenceschopnou nabídku elektromobilů pro Čínu.
Když je VW v Číně ve spalovacích autech na prvním místě, zatímco v elektromobilech paběrkuje v poli poražených, tak je evidentní, že "nestíhá", resp. nemá konkurenceschopnou nabídku elektromobilů pro Čínu.
@DonVito
Já chápu, že ty a další eurohujeři máte za vzor země jako Čína, kde svoboda názoru a volby neexistuje. Vaším vzorem jsou totality.
Já chci žít ale ve svobodné zemi.
Já chápu, že ty a další eurohujeři máte za vzor země jako Čína, kde svoboda názoru a volby neexistuje. Vaším vzorem jsou totality.
Já chci žít ale ve svobodné zemi.
@rohYpnol
Klasický hejtovací muItitroII nebonebo/tycoon/rohypnol je na místě.
ACZ - tady jsem člověkem 👍
Klasický hejtovací muItitroII nebonebo/tycoon/rohypnol je na místě.
ACZ - tady jsem člověkem 👍
@Horký Rom
Ano, my chápeme, že se jako Homo neanderthalensis chceš pochlubit tím, že jsi také člověkem.
Tohle je však diskuze pro Homo sapiens automobilis, tak zalez do jeskyně nebo na emimino, tady na tebe není nikdo zvědavý.
Ano, my chápeme, že se jako Homo neanderthalensis chceš pochlubit tím, že jsi také člověkem.
Tohle je však diskuze pro Homo sapiens automobilis, tak zalez do jeskyně nebo na emimino, tady na tebe není nikdo zvědavý.
@Tycoon
Budu tam, kde chci být, a tvůj názor pro mě nemá žádnou váhu, stejně jako tvoje přítomnost tady je pro mě naprosto bezvýznamná.
Zkus se s tím smířit, hochu, a přestaň reagovat na mé příspěvky.
Jsem tvůj doktor, doktor Ajbolit, petře.
Budu tam, kde chci být, a tvůj názor pro mě nemá žádnou váhu, stejně jako tvoje přítomnost tady je pro mě naprosto bezvýznamná.
Zkus se s tím smířit, hochu, a přestaň reagovat na mé příspěvky.
Jsem tvůj doktor, doktor Ajbolit, petře.
rohYpnol
Velmi správně.
Žádný VW. Ale SAIC-VW.
A upřímně, je mi Čína dost ukradená. Mě zajímá Evropa. V Číně ať si jezdí třeba na jednokolkách nebo ať si klidně nařídí vlastnictví EV jako povinnost pro každou rodinu.
V Evropě chci svobodnou volbu a svobodnou soutěž technologií a poptávku tvořenou zájmem zákazníků a ne schválenými dotacemi.
Žádný VW. Ale SAIC-VW.
A upřímně, je mi Čína dost ukradená. Mě zajímá Evropa. V Číně ať si jezdí třeba na jednokolkách nebo ať si klidně nařídí vlastnictví EV jako povinnost pro každou rodinu.
V Evropě chci svobodnou volbu a svobodnou soutěž technologií a poptávku tvořenou zájmem zákazníků a ne schválenými dotacemi.
@rohYpnol Souhlas. V Číně doma na to mají věci, tj. např. výroba elektromotorů, baterií, lithium atd...
Tady v EU bychom si zničili průmysl a byli bychom závislí na totalitním státě - Číně.
Tady v EU bychom si zničili průmysl a byli bychom závislí na totalitním státě - Číně.
Nebo Nebo
Tu se najednou seběhlo haterů spalovacích vozů... Ale je to v pořádku...
Kdyby se nadávalo na EV, hned každý EV fanatik brečí, jak je to výborná a moderní technologie a že není třeba ji kritizovat (:
Kdyby se nadávalo na EV, hned každý EV fanatik brečí, jak je to výborná a moderní technologie a že není třeba ji kritizovat (:
kesumb
a i pres to ze to panadol nepochopi, v eu se za chvili zacne dit totez…
Hendly
Nokia.. ťuky ťuk…
ta rychlost zmen v automotiv je ohromna.
Nove baterie, kompletni prechod na IT v aute, lisovani celych dilu auta, autonomni rizeni atd…
No jen evropsky automotiv vychvaluje spalovak, rika jak je EV k nicemu a ztraci trh za trhem…
ta rychlost zmen v automotiv je ohromna.
Nove baterie, kompletni prechod na IT v aute, lisovani celych dilu auta, autonomni rizeni atd…
No jen evropsky automotiv vychvaluje spalovak, rika jak je EV k nicemu a ztraci trh za trhem…
@Hendly
Ano, přirovnání k mobilům je příznačné přirovnání ukazující, jak hujeři a EV bezmozci nedokáží rozlišit hrušky od jablek a jak jsou jejich úvahy trapně ubohé.
On někdo zakazoval tlačítkové telefony?!? On někdo nařizoval, jestli Symbian, Windows nebo Android?!?
Ne, to byl úplně jiný příběh ... 😎
Ano, přirovnání k mobilům je příznačné přirovnání ukazující, jak hujeři a EV bezmozci nedokáží rozlišit hrušky od jablek a jak jsou jejich úvahy trapně ubohé.
On někdo zakazoval tlačítkové telefony?!? On někdo nařizoval, jestli Symbian, Windows nebo Android?!?
Ne, to byl úplně jiný příběh ... 😎
@rohYpnol
A koho bude zajimat jestli nekdo neco zakazoval?
Az prijde Tesla nebo Cinan s Fabii o 20 tis levnejsi, s polovičním nakladem na provoz a nulovym servisem a se zarukou 10 let na baterku tak kolik lidi si priplati za spalovak?
Evropsky automotiv ma posledni sanci dohnat svet v EV. Navrat ke spalovakum je odsouzeni do celkem kratke agonie.
A koho bude zajimat jestli nekdo neco zakazoval?
Az prijde Tesla nebo Cinan s Fabii o 20 tis levnejsi, s polovičním nakladem na provoz a nulovym servisem a se zarukou 10 let na baterku tak kolik lidi si priplati za spalovak?
Evropsky automotiv ma posledni sanci dohnat svet v EV. Navrat ke spalovakum je odsouzeni do celkem kratke agonie.
@Hendly
Naprostý blábol. On někdo zakazuje vyvíjet, nabízet a prodávat EV????
Ne, že...
Přesně ukazuješ tim co píšeš naprostou hloupost a tupost hujerů.
Naprostý blábol. On někdo zakazuje vyvíjet, nabízet a prodávat EV????
Ne, že...
Přesně ukazuješ tim co píšeš naprostou hloupost a tupost hujerů.
@rohYpnol
Představme si tu absurdnost, kdyby třeba v roce 2010 europarlament stanovil, jaké operační systémy se mají používat třeba v úřadech. Přitom některé tehdejší systémy dnes už dávno ani neexistují (Windows Phone, BlackBerry OS), takže by dnes úředníci neměli čím telefonovat.
Představme si tu absurdnost, kdyby třeba v roce 2010 europarlament stanovil, jaké operační systémy se mají používat třeba v úřadech. Přitom některé tehdejší systémy dnes už dávno ani neexistují (Windows Phone, BlackBerry OS), takže by dnes úředníci neměli čím telefonovat.
@Tycoon
Znova.
Chapes, ze je uz uplne jedno jestli to nekdo narizoval nebo ne.
Ten vlak uz jede a zrychluje.
PS: to prirovnani je samozrejme spatne.
Je to spis jako by nekdo v roce 2010 rekl, konec papiru a ted budem max podporovat digitalizaci a v roce 2025 bude zakazan na uradech papir
Mozna skoda, ze to někdo nerekl…
Znova.
Chapes, ze je uz uplne jedno jestli to nekdo narizoval nebo ne.
Ten vlak uz jede a zrychluje.
PS: to prirovnani je samozrejme spatne.
Je to spis jako by nekdo v roce 2010 rekl, konec papiru a ted budem max podporovat digitalizaci a v roce 2025 bude zakazan na uradech papir
Mozna skoda, ze to někdo nerekl…
@Hendly
Jistě. Ten vlak zrychluje proto prodej EV v EU upadá.... 🤣
No, jakou lež tam máš dal?
Jistě opět vytáhneš Čínu, kde prodeje EV rostou, co? No samozřejmě že rostou, když jsou dotovány!!! Jenže všichni ví, co udělají prodeje když ty dotace pominou. To už všichni, i ti hodně pomalejší a jednodušší, už vědí !!!
Jistě. Ten vlak zrychluje proto prodej EV v EU upadá.... 🤣
No, jakou lež tam máš dal?
Jistě opět vytáhneš Čínu, kde prodeje EV rostou, co? No samozřejmě že rostou, když jsou dotovány!!! Jenže všichni ví, co udělají prodeje když ty dotace pominou. To už všichni, i ti hodně pomalejší a jednodušší, už vědí !!!
@Hendly
Ano, jak je tomu obvykle, evoluce spotřební elektroniky představuje ten nejlepší a nejpřístupnější příklad pokroku. To ovšem neplatí pro ty, kdo zůstali zakotveni v minulosti a nechtějí přijmout současné inovace a vývoj, a mají ukrutný strach ze všeho nového.
Ano, jak je tomu obvykle, evoluce spotřební elektroniky představuje ten nejlepší a nejpřístupnější příklad pokroku. To ovšem neplatí pro ty, kdo zůstali zakotveni v minulosti a nechtějí přijmout současné inovace a vývoj, a mají ukrutný strach ze všeho nového.
@Horký Rom Co konkrétního je na EV nové? Baterie? To je jako když nahradí benzin syntetickým benzinem, takze nic noveho na tom není (:
@Horký Rom
100% blábol jsi opět napsal.
Je zcela zjevné jak hloupé jsou ty "argumenty" co uvádíš.
Nemá smysl rozepisovat. Kdo používá mozek, je mu to jasné hned.
TECHNOLOGICKÝ pokrok (evoluce spotřební elektroniky) X POLITICKÁ IDEOLOGIE EV mobility.
To je celé.
100% blábol jsi opět napsal.
Je zcela zjevné jak hloupé jsou ty "argumenty" co uvádíš.
Nemá smysl rozepisovat. Kdo používá mozek, je mu to jasné hned.
TECHNOLOGICKÝ pokrok (evoluce spotřební elektroniky) X POLITICKÁ IDEOLOGIE EV mobility.
To je celé.
@Horký Rom
Samozřejmě že pořád stejná. Protože realita a pravda je pořád stejná a je jedna.
Samozřejmě že pořád stejná. Protože realita a pravda je pořád stejná a je jedna.
@rohYpnol
Domnívám se, že je rozdíl mezi pravdou a realitou, Tycoone.
Pravdu u realitu vnímáme někdy jinak. Jednoduchý příklad:
Štěká pes – vnímám štěkot, ale psa nevidím. Pravda.
Ale nemusí štěkat skutečný pes, může jí o záznam štěkotu – realita.
Pravda – shoda představ se skutečností.
Realita – to co existuje objektivně.
Pravda vítězí – husitské heslo, viděli skutečnost podle sebe. Masaryk – pragmatik, pravda byla pro něho to, co bylo užitečné.
Takže o jakou pravdu jde podle nápisu na standartě? Shoduje se tato pravda s realitou?
Pokud žádný rozdíl neexistuje, tak by nápis na prezidentské standartě mohl znít:„Realita vítězí“ – místo: „Pravda vítězí“.
Domnívám se, že je rozdíl mezi pravdou a realitou, Tycoone.
Pravdu u realitu vnímáme někdy jinak. Jednoduchý příklad:
Štěká pes – vnímám štěkot, ale psa nevidím. Pravda.
Ale nemusí štěkat skutečný pes, může jí o záznam štěkotu – realita.
Pravda – shoda představ se skutečností.
Realita – to co existuje objektivně.
Pravda vítězí – husitské heslo, viděli skutečnost podle sebe. Masaryk – pragmatik, pravda byla pro něho to, co bylo užitečné.
Takže o jakou pravdu jde podle nápisu na standartě? Shoduje se tato pravda s realitou?
Pokud žádný rozdíl neexistuje, tak by nápis na prezidentské standartě mohl znít:„Realita vítězí“ – místo: „Pravda vítězí“.
@rohYpnol
Obdivuji, jak rychle a pohotově dokážeš reagovat, multitroIIe.
Netrpělivě čekám na tvůj další sIint, Tycoone🤣
Obdivuji, jak rychle a pohotově dokážeš reagovat, multitroIIe.
Netrpělivě čekám na tvůj další sIint, Tycoone🤣
@Hendly
VW nebude druhá Nokia. Automotive má menší dynamiku než spotřební elektronika. A navíc, akcionáři a odbory VW mají větší pud sebezáchovy. Autor špatné strategie Herbert Diess byl poměrně rychle vyhozen. Akcionáři a odbory Nokie držely v křesle autora špatné strategie Stephena Elopa až do hořkého konce.
Jinak lisování celých dílů auta, to může být slepá ulička. Zvyšuje to průměrné TCO (nemožnost/nerentabilnost oprav po nehodách atd). V EU se poměrně velká část aut pronajímá přes operativní leasing.
VW nebude druhá Nokia. Automotive má menší dynamiku než spotřební elektronika. A navíc, akcionáři a odbory VW mají větší pud sebezáchovy. Autor špatné strategie Herbert Diess byl poměrně rychle vyhozen. Akcionáři a odbory Nokie držely v křesle autora špatné strategie Stephena Elopa až do hořkého konce.
Jinak lisování celých dílů auta, to může být slepá ulička. Zvyšuje to průměrné TCO (nemožnost/nerentabilnost oprav po nehodách atd). V EU se poměrně velká část aut pronajímá přes operativní leasing.
@Tycoon
Zatim to scenar Nokia zacina silne pripominat.
Kde jsou ty reci o tom, jak Tesla skonci hned jak klasicke znacky prijdou s EV?
Asi tam co plany VW byt jednička v elektromobilite…
Odbory zatim moc racionalne nejednaji.
Zatim to scenar Nokia zacina silne pripominat.
Kde jsou ty reci o tom, jak Tesla skonci hned jak klasicke znacky prijdou s EV?
Asi tam co plany VW byt jednička v elektromobilite…
Odbory zatim moc racionalne nejednaji.
@Hendly
Nepřipomíná, už jen kvůli té dynamice. Steven Elop nastoupil do Nokie na podzim 2010, už za 5 měsíců otočil kormidlem směr Windows Phone a pak následoval neuvěřitelný pád. Během pouhých 2 let Nokia z pozice jedničky na trhu smartphonů klesla na desáté místo. Na podzim 2013 prodala Nokie skomírající divizi mobilních telefonů Microsoftu. Tohle se v automotive stát nemůže.
Nepřipomíná, už jen kvůli té dynamice. Steven Elop nastoupil do Nokie na podzim 2010, už za 5 měsíců otočil kormidlem směr Windows Phone a pak následoval neuvěřitelný pád. Během pouhých 2 let Nokia z pozice jedničky na trhu smartphonů klesla na desáté místo. Na podzim 2013 prodala Nokie skomírající divizi mobilních telefonů Microsoftu. Tohle se v automotive stát nemůže.
@Tycoon
Kdyz myslis ze nemuze…
Ja jen ze se bavime pod clankem o zavirani tovarny…
Je jasne, ze to u produktu s zivotnim cyklem 8 let je trochu pomalejsi nez u telefonu s cyklem 1 rok, ale rysy to ma stejne.
Totalni podcenění konkurence a technologickeho smeru.
Kdyz myslis ze nemuze…
Ja jen ze se bavime pod clankem o zavirani tovarny…
Je jasne, ze to u produktu s zivotnim cyklem 8 let je trochu pomalejsi nez u telefonu s cyklem 1 rok, ale rysy to ma stejne.
Totalni podcenění konkurence a technologickeho smeru.
@Tycoon
Tohle me vazne pobavilo:
"A navíc, akcionáři a odbory VW mají větší pud sebezáchovy. Autor špatné strategie Herbert Diess byl poměrně rychle vyhozen."
W T F
Zajimava uvaha o VW, Diessovi a odborech... 👎
https://www.idnes.cz/…749_ekoakcie_rts
Německý Volkswagen může čekat zeštíhlení. Odboráři propouštění odmítli
středa 13. října 2021
Po letech se ukazuje, ze Diess mel samozrejme pravdu.
Ale diky odborum byl odejit.
Kdyby se tak nestalo, mohl na tom byt VW lip.
https://www.auto.cz/…-je-tesla-141462
4. listopadu 2021 · 16:50
V centru sporu jsou Diessovy obavy, že by Volkswagen mohl ztratit pozici přední světové automobilky, pokud nezrychlí tempo reforem, aby mohl lépe konkurovat nejen Tesle, ale i novým výrobcům elektromobilů z Číny.
"Často se mě ptají, proč nás pořád srovnávám s Teslou. Já vím, že někoho už to otravuje," řekl Diess. "Ale i když už nebudu o Elonu Muskovi mluvit, tak on tam pořád bude, pořád bude v našem odvětví dělat revoluci a rychle bude získávat větší konkurenční výhodu," upozornil šéf Volkswagenu.
Tohle me vazne pobavilo:
"A navíc, akcionáři a odbory VW mají větší pud sebezáchovy. Autor špatné strategie Herbert Diess byl poměrně rychle vyhozen."
W T F
Zajimava uvaha o VW, Diessovi a odborech... 👎
https://www.idnes.cz/…749_ekoakcie_rts
Německý Volkswagen může čekat zeštíhlení. Odboráři propouštění odmítli
středa 13. října 2021
Po letech se ukazuje, ze Diess mel samozrejme pravdu.
Ale diky odborum byl odejit.
Kdyby se tak nestalo, mohl na tom byt VW lip.
https://www.auto.cz/…-je-tesla-141462
4. listopadu 2021 · 16:50
V centru sporu jsou Diessovy obavy, že by Volkswagen mohl ztratit pozici přední světové automobilky, pokud nezrychlí tempo reforem, aby mohl lépe konkurovat nejen Tesle, ale i novým výrobcům elektromobilů z Číny.
"Často se mě ptají, proč nás pořád srovnávám s Teslou. Já vím, že někoho už to otravuje," řekl Diess. "Ale i když už nebudu o Elonu Muskovi mluvit, tak on tam pořád bude, pořád bude v našem odvětví dělat revoluci a rychle bude získávat větší konkurenční výhodu," upozornil šéf Volkswagenu.
@DonVito
Diessova strategie vůbec nevyšla.
Softwarová divize Cariad byla a je největší brzdou koncernu. Divize PowerCo se ve spolupráci s Northvoltem se marně snaží vymyslet levnější typy článků a zajistit si kompletní dodavatelský řetězec, zatímco skoro všichni ostatní, včetně Tesly, jsou cestou nákupu článků u CATLu a jiných asijských dodavatelů. VW v Diesseových snech utopil obrovské peníze, ale nic z toho není, VW se nestal druhou Teslou.
Diessova strategie vůbec nevyšla.
Softwarová divize Cariad byla a je největší brzdou koncernu. Divize PowerCo se ve spolupráci s Northvoltem se marně snaží vymyslet levnější typy článků a zajistit si kompletní dodavatelský řetězec, zatímco skoro všichni ostatní, včetně Tesly, jsou cestou nákupu článků u CATLu a jiných asijských dodavatelů. VW v Diesseových snech utopil obrovské peníze, ale nic z toho není, VW se nestal druhou Teslou.
Barry Lyndon
Tak dlouho kolaborovali s proruZáckou Říší zla, až si je nakonec namazala na chleba :-)
@Barry Lyndon
Musim poukazat na opacne zajmy Ciny a Ruska v automotive.
Rusko je vyvozce ropy a tudiz (jemne receno) elektromobilitu nepodporuje.
Cina je spolu s Teslou tahounem elektromobility.
A posledni veta na zaver.
Podpora elektromobility neni rovnitkem k podpore Ciny.
Musim poukazat na opacne zajmy Ciny a Ruska v automotive.
Rusko je vyvozce ropy a tudiz (jemne receno) elektromobilitu nepodporuje.
Cina je spolu s Teslou tahounem elektromobility.
A posledni veta na zaver.
Podpora elektromobility neni rovnitkem k podpore Ciny.
@DonVito Tak i když jsme na auto.cz, tak svět není jen o autech. Fakt je, že Čína Rusko podporuje (a zároveň kolonizuje), čímž (mimo dalších věcí) se prostě stala definitivně naším nepřítelem...
@Barry Lyndon
Viz moje posledni veta, predchoziho prispevku.
A jeste uvaha:
Zavislosti na Cine se urcite nezbavime tim, ze zustaneme u spalovaku...
Vazne si lidi budou ochotny kupovat drazsi min spolehlivy spalovaky nakladnejsi na provoz i udrzbu?
PS Ja mam srovnani nakladu, protoze me predchozi auto jezdilo na benzin.
Viz moje posledni veta, predchoziho prispevku.
A jeste uvaha:
Zavislosti na Cine se urcite nezbavime tim, ze zustaneme u spalovaku...
Vazne si lidi budou ochotny kupovat drazsi min spolehlivy spalovaky nakladnejsi na provoz i udrzbu?
PS Ja mam srovnani nakladu, protoze me predchozi auto jezdilo na benzin.
jersey.se
Tak ono by se slušelo říct, že Číňan prostě povolení na spalovací auto nedostane, takže si ho nekoupí. Proč Čína takhle tlačí na elektrodebilitu? No ekologie to nebude, když kvůli ní staví pomalu dvě uhelné elektrárny týdně…
×
Sdílení komentáře
×
Víme jak to dopadne,
jaká je budoucnost.
VW staví továrnu ve Španělsku na 3 000 000 aut.
Tuto továrnu okopíruje i do Čech. Polovina lidí musí na wander.
Dále budoucnost z Číny. Xiaomi zavedlo továrnu na mobily zcela bez montážníků, nyní toto zavádí i u aut.
A nejen Xiaomi, i Foxconn.
VW bude moci zakoupit od Foxconnu hotovou AI factory bez lidí, jako kdokoliv jiný.
Takže
když tuto.
Továrnu.
Okopíruje i do Čech, tak bude uplně stejná, jako ve Španělsku i vzhledově? Zdroj?