Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KITTbx
0
Tak rozhodně je to dobrá myšlenka, sice to nebude asi prodejně super TOP, ale zase to nebude jako každý druhý výrobce. Jen je mi záhadou, co potom byla/je DS9, asi jen mírná retro inspirace. Chtěl bych vidět opravdu retro DS/ID 19/21. A hlavně to nesmí zabít nějakým tří hrnkem o obsahu nula nic, nebo plnou elektrifikací.
Arese
Tak na novou retro DéEsku jsem fakt zvědavý, to by snad mohl být první model této značky, který by dával smysl... Tak hlavně ať nepodělají zkratophohonem, to by byly vyhozené peníze...
Ykroh namoR
Marek Staněk
To by se napřed museli naučit dvě dost podstatný věci.
1) udržet technologickou kvalitu
2) prodat to.
U citráka neumí ani jedno.
1) udržet technologickou kvalitu
2) prodat to.
U citráka neumí ani jedno.
gil54
DS jako luxusní značka moc nefunguje a podle mě ani fungovat nebude.
Nepomůže ani avizovaný pokus s reinkarnací původního Citroënu DS, ostatně to nebylo luxusní auto, bylo to běžné komerční dostupné auto střední třídy, plast a koženka. V podvědomí není DS historicky spojena s luxusem, čímž nechci snižovat mimořádnost tohoto auta jak co se týká konstrukce, tak co se týká pohodlí nebo zejména faktoru "value for money", v měřítku doby vzniku a aktivního života.
Ale nikdy to nebyl luxus.
Pokud se chtějí dnes frantíci pustit na strastiplnou cestu luxusu, mohli využít historické značky, které opravdu luxusní auta vyráběla. Například Delage, Delahaye, Talbot nebo i Bugatti (ta je dnes ovšem už pro frantíky jaksi passé) a hlavně Facel Vega. Kdo neměl v šedesátých letech Facel Vega tak jakoby ani nebyl.
Ať to nemusíte hledat - ve Facel Vega jezdili například Pablo Picasso, Ringo Starr, Christian Dior, Herb Alpert, Joan Collins, Anthony Quinn, Fred Astaire, Ava Gardner, Max Factor Jr, Joan Fontaine, Tony Curtis, Herb Alpert, několik saúdských princů, Dean Martin, Fred Astaire, Danny Kaye, Louis Malle, prezident Mexika, François Truffaut, Robert Wagner, Hassan II, Marocký král, Debbie Reynolds, íránský šáh, Frank Sinatra, Maurice Trintignant, Brian Rix nebo Stirling Moss.
Nepomůže ani avizovaný pokus s reinkarnací původního Citroënu DS, ostatně to nebylo luxusní auto, bylo to běžné komerční dostupné auto střední třídy, plast a koženka. V podvědomí není DS historicky spojena s luxusem, čímž nechci snižovat mimořádnost tohoto auta jak co se týká konstrukce, tak co se týká pohodlí nebo zejména faktoru "value for money", v měřítku doby vzniku a aktivního života.
Ale nikdy to nebyl luxus.
Pokud se chtějí dnes frantíci pustit na strastiplnou cestu luxusu, mohli využít historické značky, které opravdu luxusní auta vyráběla. Například Delage, Delahaye, Talbot nebo i Bugatti (ta je dnes ovšem už pro frantíky jaksi passé) a hlavně Facel Vega. Kdo neměl v šedesátých letech Facel Vega tak jakoby ani nebyl.
Ať to nemusíte hledat - ve Facel Vega jezdili například Pablo Picasso, Ringo Starr, Christian Dior, Herb Alpert, Joan Collins, Anthony Quinn, Fred Astaire, Ava Gardner, Max Factor Jr, Joan Fontaine, Tony Curtis, Herb Alpert, několik saúdských princů, Dean Martin, Fred Astaire, Danny Kaye, Louis Malle, prezident Mexika, François Truffaut, Robert Wagner, Hassan II, Marocký král, Debbie Reynolds, íránský šáh, Frank Sinatra, Maurice Trintignant, Brian Rix nebo Stirling Moss.
PetrPetruzmrd
Příspěvek podléhá schvalování.
@gil54
No trošku se pletete, ta původní DS byla autem vyšší střední třídy a rozhodně nebyla vybavena podúroveň. Materiály použité na DS té doby byly kvalitní, a to auto nebylo rozhodně tuctovka pro běžného zájemce. Pro zájemce s nižším příjmem byla nakonec vyráběna poněkud ořezaná ID i když vzhledově stejná, ale s poněkud horší výbavou.
Co se týče dále zmíněných značek tak ano jde o prémiovky své doby, ale u většiny by to bylo retro dost velké něco jako Gordon, což by bylo zase pro velice úzkou klientelu.
No trošku se pletete, ta původní DS byla autem vyšší střední třídy a rozhodně nebyla vybavena podúroveň. Materiály použité na DS té doby byly kvalitní, a to auto nebylo rozhodně tuctovka pro běžného zájemce. Pro zájemce s nižším příjmem byla nakonec vyráběna poněkud ořezaná ID i když vzhledově stejná, ale s poněkud horší výbavou.
Co se týče dále zmíněných značek tak ano jde o prémiovky své doby, ale u většiny by to bylo retro dost velké něco jako Gordon, což by bylo zase pro velice úzkou klientelu.
Alpha Tango
S C6 jim to nevyslo. Tak si zkusi nabit hubu podruhe...
@Alpha Tango
No C6, je stará písnička a je to/byl to Citroën, který se přestal vyrábět ještě dříve než naše C5 X7. Pokud by se dalo mluvit o námětu na retro pro DS, byla/je to DS9 a ač velký příznivec, řekl bych, že to není zrovna největší prodejní hit značky.
No C6, je stará písnička a je to/byl to Citroën, který se přestal vyrábět ještě dříve než naše C5 X7. Pokud by se dalo mluvit o námětu na retro pro DS, byla/je to DS9 a ač velký příznivec, řekl bych, že to není zrovna největší prodejní hit značky.
del42sa
myslím, že to bylo jen špatně interpretováno. DS nechce vyrábět retro auta, ostatně to už několikrát zdůrazňovali, ale naopak řekli, že představí velký vůz který ponese retro prvky nějakého ikonického Citroenu a ten podle mě už představili jako SM Tribute koncept , nic víc nic míň. Ostatně dle aktuální roadmapy se má koncem roku představit DS8, což je moderní sedan na baterky a v roce 2027 Velké 7 místné luxusní SUV. Ani jedno nemá vypadat jako DS nebo jako SM ....
https://www.passionnement-citroen.com/…-de-d%C3%A9tails
Roadmapa DS do roku 2028:
• DS4 E-Tense électrique : 2024
• DS8 (crossover coupé D85) : fin 2024
• DS7 II : fin 2025
• DS3 III (D34) : 2026
• Grand SUV 7 places (D95) : 2027
• DS4 III : 2028
Nicméně pokud by opravdu chtěli vytvořit retro automobil v duchu původní DS, byl by to docela velký obrat v plánech a v představě, čím měla DS vlastně být. Na druhou stranu, možná by to byl lepší pokus než to co předvádějí teď a pokud by to mělo hydrauliku, mělo by to i větší šanci někoho oslovit
https://www.passionnement-citroen.com/…-de-d%C3%A9tails
Roadmapa DS do roku 2028:
• DS4 E-Tense électrique : 2024
• DS8 (crossover coupé D85) : fin 2024
• DS7 II : fin 2025
• DS3 III (D34) : 2026
• Grand SUV 7 places (D95) : 2027
• DS4 III : 2028
Nicméně pokud by opravdu chtěli vytvořit retro automobil v duchu původní DS, byl by to docela velký obrat v plánech a v představě, čím měla DS vlastně být. Na druhou stranu, možná by to byl lepší pokus než to co předvádějí teď a pokud by to mělo hydrauliku, mělo by to i větší šanci někoho oslovit
trader-krakra
Tak todle
SM Tribute
https://www.youtube.com/watch?…
vypadá skvěle, až na ten zadní blatník....
Předek vypadá skvěle.....
SM Tribute
https://www.youtube.com/watch?…
vypadá skvěle, až na ten zadní blatník....
Předek vypadá skvěle.....
×
Sdílení komentáře
×