Novinky
Zas tu chýba širší kontext, tak aj ja doplním: Leapmotor je čínsky startup do ktorého Stellantis nalial 1,5 miliardy eur. Ten istý Stellantis s tým istým Tavaresom, ktorý tu pred časom plakal, že nás zaplavia čínske autá.
Na druhej strane Tavares pekne vybabral s Európskou úniou, pretože jednak z toho Leapmotoru Stellantis niečo vyťaží, až by som povedal, že ich môže zachrániť. Druhá vec je, že ten malý model T03 sa bude skladať z dovezených dielov v Poľsku, takže to uhrajú na európsku výrobu. Čo je však ešte dôležitejšie, že keď to nanútia kadejakým carsheringom a krajinám kde sú dotácie na elektro, tak si zlepšia priemer flotilových emisií a môžu predávať viac spaľovákov.
Otázne len je, prečo toto nevedia spraviť s vlastnými modelmi - elektrickou C3 a Pandou, keď tvrdili, že ich vedia predávať s celkom nízkymi cenami. Asi by pri nich prerábali alebo majú fakt problémy s výrobou.
Na druhej strane Tavares pekne vybabral s Európskou úniou, pretože jednak z toho Leapmotoru Stellantis niečo vyťaží, až by som povedal, že ich môže zachrániť. Druhá vec je, že ten malý model T03 sa bude skladať z dovezených dielov v Poľsku, takže to uhrajú na európsku výrobu. Čo je však ešte dôležitejšie, že keď to nanútia kadejakým carsheringom a krajinám kde sú dotácie na elektro, tak si zlepšia priemer flotilových emisií a môžu predávať viac spaľovákov.
Otázne len je, prečo toto nevedia spraviť s vlastnými modelmi - elektrickou C3 a Pandou, keď tvrdili, že ich vedia predávať s celkom nízkymi cenami. Asi by pri nich prerábali alebo majú fakt problémy s výrobou.
@Avantime No neviem, ako sa s tým uchytia, na druhé alebo tretie auto do rodiny to nejako nevidím. Za tie prachy mimo tie carshringy, čo si spomínal, to asi dieru do sveta nespraví. Zdá sa mi, že vo svojej dobe aj Tico vyzeralo lákavejšie.
Lord Owl
Příspěvek podléhá schvalování.
Něco tak směšně vypadajícího, čínského a navíc elektrického si žádný Evropan se zdravý rozumem nepořídí. 🙂
Bude to sjíždět ze Stellantis / Fiat fabriky v polských Tychách. Tam kde se vyráběl třeba Fiat Cinquecento, Fiat 500 / Abarth nebo Jeep Avenger. Co bude tímto stylem řízení evropských autodomů sjíždět za pár let z Mladé Boleslavi? EV od Xiaomi?
Za kolik se to prodává mimo EU, v Asii, v Jižní Americe?
Dokonce Indové mají BEV 4350 mm za cenu 20 000 a Brazilci jsou na tom podobně.
Tedy EU opravdu krachuje.
Dokonce Indové mají BEV 4350 mm za cenu 20 000 a Brazilci jsou na tom podobně.
Tedy EU opravdu krachuje.
Proc tady furt tlacite cinske stacky?!!
Cinaje otevreny nepritel a vubec se tim netaji.
Prumerna mzda cinskeho delnika v automobilce jsou 3 dolary.
Prumerna mzda delnika v automobilce v CR je 21 euro.
Nemuzete chtit ceske platy, ale cinske ceny.
To je cele.
https😐/www.novinky.cz/…y-zacal-40490374#…
Cinaje otevreny nepritel a vubec se tim netaji.
Prumerna mzda cinskeho delnika v automobilce jsou 3 dolary.
Prumerna mzda delnika v automobilce v CR je 21 euro.
Nemuzete chtit ceske platy, ale cinske ceny.
To je cele.
https😐/www.novinky.cz/…y-zacal-40490374#…
@Ja Prvni 123 Nechci obhajovat čínské elektromobily, ani nepopírám, že čína se "přátelí" jen s tím, kdo podporuje její byznysové zájmy. Ovšem ten čínský dělník s 3 dolary na den vyžije. Evropský by s nimi chcípnul hlady. Cenové úrovně životních nákladů jsou rozdílné. Evidentně to "respektují" i číňané, když nám tady prodávají svoje elektroauta za evropské, nikoli čínské ceny.
Nechápu na základě jakých kritérií vybírali státy kde ta auta budou prodávat. Malta je čistý dovozce aut, malá a tudíž z hlediska automobilového trhu nevýznamná.
Česko je výrobcem aut a z hlediska velikosti větší a tudíž výzmamnější.
Česko je výrobcem aut a z hlediska velikosti větší a tudíž výzmamnější.
Vtipné už je jen to, že tenhle golfový vozík za 18900eur někdo označí za auto. Ano, má to volant, 4 kola, okna i dveře, ale opravdu to někam dojede? Tahle kategorie městských 4kolek by neměla stát více jak 10tis Eur… Ta cena je výsměch. Kolik asi stojí v Číně? 😋
EDIT: od 8900eur - beru tu 300km variantu (69900RMB)
https😐/cnevpost.com/…is-plant-poland/
EDIT: od 8900eur - beru tu 300km variantu (69900RMB)
https😐/cnevpost.com/…is-plant-poland/
Zajímavé je, že ačkoli se tedy portfolio Stellantisu rozšiřuje, nesmíme zapomenout na nedávné prohlášení Tavarese, jenž hrozil, že nevýdělečné značky ukončí 🤷🏻♂️