Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Tak tento Seat mi do oka nikdy nepadl... Ovšem koncernová sestřenice Škoda Kamiq taky ne.
@Arese
Kamiq je fakt proporcne divny... aj ked asi top zo vsetkych ( t cross taigo arona kamiq ) ... arona je u mna najkrajsia ( zvlast ta outdoorova xperience verzia ) .... ale co z toho ked seat uz po boku cupry nema moc buducnost
Kamiq je fakt proporcne divny... aj ked asi top zo vsetkych ( t cross taigo arona kamiq ) ... arona je u mna najkrajsia ( zvlast ta outdoorova xperience verzia ) .... ale co z toho ked seat uz po boku cupry nema moc buducnost
@3_diamanty Přesně tak, Kamiqu by stačil trochu delší zadní převis a to auto by vypadalo mnohem líp. A mělo by slušný kufr...
milous
Auta s litrovým motorem by měli dostat nebo možnost si koupit všichni statni zaměstnanci co podporují Gren mimo policistu !Dále elektrické auta by si měli koupit nebo používat všichni v Europarlamentu co prosazuji toto šílenství a to v četně jejich rodinných příslušníku !Ato s přirážkou 200 % mají na to výdělky !! Pracující v továrně v obchodě v bývalé východní Evropě na to nemá a nikdy si ho nekoupí
lamal
Kolega ma pred FL v FR s 1.5 a manualom, vravi ze keby tusil ze ten liter tak dobre ide, ani nekupuje 1.5.... v ramci servisu mal nahradne vozidlo 1.0TSI s manualom :D
@lamal
Litrove tsi by malo v pohode stacit takymto B segmentovym vyvysenym kuskom ... ja v pripade 1,0 tsi ( ci uz by to mala byt fabia scala a pod ) riesim len to ci tu slabsiu verziu ( bez dvojhmotoveho zotrvacinka ) a s 5st m ... alebo silnejsiu s 6st m.... napr scala uz aj v tej slabsej verzii 1,0tsi ma na rozdiel od fabie kotuce aj vzadu ... aj ked ano... to silnejsie bude kusok proste zivsie ... porovnavania v kamiqu ale ukazuju ze ten rozdiel nie je nakoniec nijako citelny ani vyrazny....
Litrove tsi by malo v pohode stacit takymto B segmentovym vyvysenym kuskom ... ja v pripade 1,0 tsi ( ci uz by to mala byt fabia scala a pod ) riesim len to ci tu slabsiu verziu ( bez dvojhmotoveho zotrvacinka ) a s 5st m ... alebo silnejsiu s 6st m.... napr scala uz aj v tej slabsej verzii 1,0tsi ma na rozdiel od fabie kotuce aj vzadu ... aj ked ano... to silnejsie bude kusok proste zivsie ... porovnavania v kamiqu ale ukazuju ze ten rozdiel nie je nakoniec nijako citelny ani vyrazny....
@3_diamanty
skodovacke zadne brzdy v aktualnych modeloch hniju na pockanie a skodka to neuznava akoreklamaciu.
Realne su uplne na***-ziadny prinos.
skodovacke zadne brzdy v aktualnych modeloch hniju na pockanie a skodka to neuznava akoreklamaciu.
Realne su uplne na***-ziadny prinos.
@Meky
No vzdy mas zaruku u noveho ak by nieco ... tak aky problem... ja len ze su rozdiely dokonca aj medzi fabiou a scalou s tym istym motorom v istych detailoch ... samozrejme treba zvazit co este ma zmysel a co nie... napr ja 70 percent jazd robim po meste.. 30 okrska... dialnice skoro nic..
sam sa pytam na co by mi bola 6tka....
No vzdy mas zaruku u noveho ak by nieco ... tak aky problem... ja len ze su rozdiely dokonca aj medzi fabiou a scalou s tym istym motorom v istych detailoch ... samozrejme treba zvazit co este ma zmysel a co nie... napr ja 70 percent jazd robim po meste.. 30 okrska... dialnice skoro nic..
sam sa pytam na co by mi bola 6tka....
@3_diamanty no problem je asi taky, ze na spotrebny material ako brzdy sa ti ziadna zaruka nevztahuje.
@3_diamanty staci, ale 5kvalt by som nebral, nema zmysel ten motor... 6ku mas na dialnicu a inak to mas ako 5kvalt s tym ze v meste das 55 na 4ke... ideál (s 5kvaltom sa na 4 v meste trápi).
Nehovoriac o vykone a krutiacom momente, silnejsia verzia dava vyznam a na dialnici aj pri predbiehani je tych 15kW citit.
Nehovoriac o vykone a krutiacom momente, silnejsia verzia dava vyznam a na dialnici aj pri predbiehani je tych 15kW citit.
@lamal
Ano ... aj drviva vacsina skladovych fabii ci scaly je prave s 1,0 tsi 85kw ... s 6st m pripadne s 7 dsg ... je to defakto ideal pre scalu ale aj fabiu... ktora uz aj vedla mojho pola predoslej generacie vyzera ako o triedu vacsie auto ... inak dnes 30.9. som prave prekrocil 50 tisic km na pole ( foto pridam neskor ) ... ktore v januari 2025 bude mat 8 rokov... ... takze skutocne toho moc rocne nenajazdim... a dialnice minimum... ale tiez to vidim na to silnejsie litrove tsi ( cenovy rozdiel je uz minimalny ) ak by slo o koncernove auto
Ano ... aj drviva vacsina skladovych fabii ci scaly je prave s 1,0 tsi 85kw ... s 6st m pripadne s 7 dsg ... je to defakto ideal pre scalu ale aj fabiu... ktora uz aj vedla mojho pola predoslej generacie vyzera ako o triedu vacsie auto ... inak dnes 30.9. som prave prekrocil 50 tisic km na pole ( foto pridam neskor ) ... ktore v januari 2025 bude mat 8 rokov... ... takze skutocne toho moc rocne nenajazdim... a dialnice minimum... ale tiez to vidim na to silnejsie litrove tsi ( cenovy rozdiel je uz minimalny ) ak by slo o koncernove auto
Nechceš si za ty peníze pořídit spíš normální auto, než B segment s tříhrnkem ? Nevím, jaký máš rozpočet, ale když se podívám na toho Seata, tak za to už máš slušnej výběr i kompaktech @3_diamanty
3_diamanty
Arona s 1,0 tsi sa mi po facelifte paci stale ( a je v beznej vybave aj za dobre peniaze ) ... aj bola ako prva volba... ovsem odkedy je buducnost seatu nejasna tak uplne u mna zaujem o nu upadol... a neriesim ju uz... a orientujem sa uz skor na fabiu scalu ... t cross taigo pumu a pod... skoda seatu ako takeho... lebo fakt mal na viac... co uz
×
Sdílení komentáře
×
Tak VW už dávno není lidový a nechává si od oveček připlatit. Dojit se musí dokud to jde.