Videa
@vecernicek2 naprosty souhlas. Velmi povedena rada z hlediska kvality a zivotnosti. Fantasticky interier.skvela antikoro ochrana Posledni tradicni mercedesi interier s krasnyma hodinama mezi budiky. Jen diesel 2,1 je skutecne hlucnejsi ale jinak spolehlivy.
@vecernicek2 Mám na to stejný názor, za mě je to nej "E-klasse", která vznikla. Je to ještě MB ze staré školy a s 350CDI 4matic pecka 😄
@jossalito Tisíc lidí, tisíc chutí. Pro mě je to naopak poslední (snad zatím) pěkný a kvalitní éčko, který nepůsobí jako spotřebič, ale ještě jako stroj. Chvíli jsem jezdil s pofaceliftovým 350 CDI 4 Matic T-model 195 kW, a za mě teda velmi přijemný svezení. Hranatý tvary se mi naopak líbí, taková vzpomínka na W124, ale mnohem modernější. Naopak návrat k baroku u W213 je z mého pohledu krok zpátky a nový W214 s nesmyslnou obří obrazovkou (kvůli které to auto bude klesat na ceně jako blázen) mě až rozesmutnil. Navíc mám rád (a potřebuju, páč mám velký psy, vozím bicí, atd.) kombíky a nový W214 pokračuje v trendu neustálého zmenšování kufru (sakra, proč?) a ještě navíc protlačují hybridy, který ten kufr ještě zmenšujou.
@Ja Prvni 123 W212 se dělal s manuálem. Třeba tady ten https😐/www.sauto.cz/…ridy-e/207324090
@Lukáš Přibyl Pan redaktor je asi tolik"technický specialista" kolik já jsem modelka Victoria's Secret. A mluví jako buran, taky mě to rvalo za uši.
Holt jediný solidní redaktor s technickou odborností je tu Vaculík, toto je nechtěně směšná parodie.
Holt jediný solidní redaktor s technickou odborností je tu Vaculík, toto je nechtěně směšná parodie.
To i ja jako “uzivatel” o w212 vim vic, jak technicky specialista…
Zapomel, ze W212 mohla mit i 9g.tronic.
P.S.ma nejen neprijemnej hlas, ale i dikci.
Zapomel, ze W212 mohla mit i 9g.tronic.
P.S.ma nejen neprijemnej hlas, ale i dikci.
@jossalito To mi nevadi.
Medveda jedine v benzinu.
A s automatem. Tenhle uz se s manualem asi ani nedelal.
Medveda jedine v benzinu.
A s automatem. Tenhle uz se s manualem asi ani nedelal.
Jezdim E coupe 350 CGI, to má sice podvozek C třídy, ale mohu hodnotit převodovku a motor a interiér a v tomto musím jenom chválit. U limuzíny je pro mě kontroverzní maska,, ale ta je po faceliftu v pohodě. Motor 3,5 benzín atmosféra je úžasně příjemný a delší trasy v pohodě pod 8 litrů , převodovka 7G tronic řadí skvěle. Interiér pevný, kvalitní. Hlavně mám normální displej a skvělé ovládání tlačítky a ještě normální budíky před sebou. Kvalita mě přesvědčila. Mám srovnání s legendární r129, c140 a tady jsem s kvalitou interiéru také spokojený.
@jossalito Mě se tato verze naopak líbí nejvíce zvlášť coupe a cabrio, než potom ten kulatý ocucaný bonbón a naopak předchozí generace byla dost retro
Řada W212 mě zajímá, tady jsem se nedozvěděl nic.