Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Srovnávací test: Opel Astra 1.6 Turbo Enjoy vs. Volkswagen Golf GT Sport 1.4 TSI

87 komentářů

Na obrazkoch je vyfoteny Golf GT ale v texte sa pise o Golfe GT sport. Ktory to teda bol ? 😐
To máš jedno, vždycky vypadá stejně nudně, Astra je na tom s designem o něco lépe, hlavně ve třídveřové verzi GTC. Motory jsou super, ale asi bych věřil víc bez kompresorovým verzím, takže z této dvojice Astra. ..existuje ale i zajímavější alternativa, než tihle němci.
teda je to vec vkusu (chvalabohu ten má každý iný). Mne sa Opel nepáčí, mám dojem že je tvarovo prepácaný. Ale nič proti názorom iných.
Redakce, prosím, dejte tomu VW rovnocenného soupeře a ne plečku zvanou opel >😒] Taková výhra ani nepotěší, je to jak kopání do mrtvoly >😒] 😄
😉 souhlas...slovy kamarada "...ja rikal auto, ne abyste mi doporucoval Opel !" po te co se mu snazil sef provozu v jejich firme vnutit na dojeti 2 roky jetou Vectru s 21 navstevami v servisu a zastupem na*ranych lidi, ktery se museli dycky nechat odtahnout;-/)))
corsaczek
Jen smula, ze ta "plecka" je nejprodavanejsi auto evropy... Ze by zavist? 😉
Samozřejmě. Je to závist, samozřejmě. >😁 Vždy jsem se chtěl podívat mezi losery a já nemehlo si vždy vyberu kvalitu. Už mně to vážně unavuje, nevím, co s tím. >😒]
RRAAFF
Předpokládám, že sis ale vybral VW ne? Tak to si ale zase odporuje s tím, jak říkáš, že sis vybral kvalitu >😁 😉
corsaczek
Mluvis o kvalite v souvislosti s VW? Tak prece jen takovy lidi jsou, myslel sem ze jste uz vymreli. Tak si tu kvalitu uzivej >😁
Kvalita se neužívá, to prostě je. Vůbec to neregistruješ, nevnímáš ji. Prostě koupíš auto a to slouží, slouží, nic se neser*e, prostě dělá to, co má. Když si koupíš plečku, tak stále jen opravuješ a proklínáš se - a závidíš. Závidíš, že ostatní jedou a ty ne. Tehdy si uvědomuješ svou chybu. To víš, sytý hladovému nevěří a já nemám akcie VW, jen mám své životní zkušenosti. Nejezdil jsem všemi auty světa, ale pár oplistů (hodně je jich již bývalých) znám. Prodejní čísla mne nezajímají, pokud vím, nic moc neznamenají (větnamské tržnice bývají myslím také celkem plné), takže nikomu opel nehaním, jen si píši svůj názor. Neberu to jako souboj. Pokud mohu odhadovat, pere se tu plno lidí za čest a slávu různých značek a domů z práce jedou š120, kadettem nebo R19 z roku raz dva. Nemám akcie VW a nejsem jejich fanda, stejně jako žádné jiné značky. Auto je sluha a dobrý sluha je přiměřeně drahý. To už tak ve světě bývá.
RRAAFF
Tipoval jsem tě na špatného fanatika, ale zřejmě jím nejsi. Tento názor máš OK 😉 :yes😒br />
Jinak mám starší Vectru a v mých 23letech mi plně dostačuje, zatím jezdí dobře a nesere se, proto se z části Oplu zastávám, nemám s nima špatnou zkušenost(i s dříve s Omegou A rodičů, která byla u nás od roku 1992 a zachránila mi v podstatě život při nehodě). Prostě jen nemusím, když někdo nazývá nějakou automobilku šmejdem(ať už VW, Škodu, Opla...,) každé auto má něco do sebe. I ten čínský Briliance >😒] nebo jak se to jmenuje.
corsaczek
U Opelu, stejne jako u VW a vsech znacek vubec, jsou lide spokojeni i nespokojeni. Ty jsi Opel primitivne odsoudil, to o tobe rika vse. Ja mam osobni zkusenost jak s VW, tak s Opelem, takze muzu soudit (mimochodem - jednalo se o nove vozy). Proto vim, ze si Opel a VW, pokud jde o kvalitu, v nicem nezadaji.
RRAAFF
:yes:
pojedu domu autem z roku 2007, nevim, ale lidi tady urážíš jen ty.. (reakce na článek níže.)
Tak speciálně v případě těchto a podobných kreací, není co závidět. Moje zkušenost je, že na německý dálnici, je celkem jedno, kolik ti to skutečně jede. Tam ti cestu v levým pruhu uvolňuje ,,správnej" ksicht auta. Což z těhle dvou, není ani jeden. A jinde si s tím už zase moc nezavrkáš. Samá cedule 50, 30... Nakonec, za ty prachy už je čtyřkolka, což je zase úplně jiný svezení.
Tak bys měl navštívit lékaře, protože ta tvá kvalita a vyjímečnost je jen v tvej hlavě a snech, tady je realita, tak už konečně otevři oči.
ok, v tom případě si posluž a urážej dál. Jediné, co umíš, je posílat lidi k lékaři. Urážej mně, ale ignoruj i můj dotaz ohledně motoru FSi. Nebudu se s tebou bavit.
..nikoho neurážím, ale opěvovat tak nechutně VW je fakt nedůstojný, hlavně když to nemůžeš objektivně podložit. (urážej mě se píše MĚ, nikoli mně)
Pane učiteli češtiny, píše se "nedůstojné".

A jinak - jste směšný, pane učiteli. Na internetu jsou strážci čistoty jazyka směšní. Zvlášť, když sami chyby dělají.
RRAAFF
Jen ho nech, dneska si konečně může povídat s anonymem 193.108.106.xxx, tak třeba tu ještě nějaké užitečné moudro napíše >😁
corsaczek
jj, uvidime co se dozvime 😄
Na obrázcích je GT, tedy modelový rok 07, GT Sport modelový rok 08 má černý "klavírní" lak na přední masce ve stylu GTI, technicky se ale nic nemění, takže z hlediska testu je to jedno.
co ze jste zacali prestiskovat recenze od AutoBildu (nebo AutoTipu, to je jedno)? Navazali jste spolupraci? Jestli mi utekl clanke, kde zminujete, staci odkaz, jinak odpoved😉 diky
corsaczek
je to test z Autobildu, malicko dosperkovana nepravdivymi informacemi 😄
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Tak to opravdu nakonec vypadá na sportovní náčiní od VW!! Nečekal jsem, že se toho dočkám 😄 Asi největší překvapení pro mě jsou otáčky na 123 stupen.. 7500?!! To je nádhera!! není nic lepšího, než možnost motor chytit pod krkem a ždímat ho do omezovače.. Pokud ovšem zasahuje již 6tis, je radost poloviční a nezbývá než poslouchat jak sviští turbo a mít radost maximálně z hodnot na rychloměru ;-\ BRAVO VW! A ted ho dejte do fábie, at ta mrnavá úzká mrcha ukáže co umí! 😉
Klaudius
Este na akom cisle sa zastavi realna zivotnost tohto motorceka pri tak brutalnom litrovom vykone, vysokych otackach a tom tvojom "zdimani do omezovace"...
Avatar - Dinar
Dinar
Reálně max. 10tis. km, to víš není to kvalita by Kia. :no:
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
eh? >😁 >😁
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Těžko předčasně soudit, ale vzhledem k tomu, kolik dává VW peněz a knowhow do vývoje bych se o to příliš nebál 😉 Ne vždy nízký litrový výkon znamená vyšší životnost a naopak 😉 jako fanoušek a majitel Hondy to můžu potvrdit 😉 😉
MikyJ
Hmm, no kdyby to bylo 8500 tis. tak bych to ocenil, ale myslim, ze 7500 neni na vic nez 100Kw motor nic neobvykleho 😊 :yes:
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
nejde jenom o otacky, ale o charakter v nich...na VW je to vic nez slusny pokrok 😉
MikyJ
Tak to, ze z predpotopnich motoru, za poslednich rekneme cca 5 let udelali motor kde spojili vyhody kompresoru a turba (Mimochodem, tahle kombinace se u Fiatu resp. Abarthu a Lancie delala uz v 70 letech 😁) a dodali svoje prime vstriky, ktery uprime nebyly zrovna dira do sveta a uz vubec nebyl VW prvni s primym vstrikem u benzinu, jak tady okolo nekteri tvrdi, tak rozhodne je to posun vpred, to nikomu neupiram, ale zase si nemyslim, ze to bude takova vyhra treba i proti tomu Fiatu, ktery s Turbem na benzinovych motorech ma nekolikanasobne sirsi zkusenosti. Takze zase bych v tom takovou slavu nevidel. Neupiram, ze charakteristiky ma ten motor skvele, jenze kdyz srovnavame motor s kompresorem a turbem s motorem co ma jenom to turbo a priznivni tech koncernovych krabic tady nad tim jasaji, tak to opet pro me znamena, ze to zase nijak zvlast asi dobry nebude, no 😊
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
...mno právě proto sis mohl všimnout, že ho nesrovnávám a jenom říkám, že na VW je to zajímavý krok směrem k jízdním zážitkům.. 😉 S Fiatem a Lancií máš pravdu 😄 zajímalo by mě srovnání !srovnatelného! FIATu vs. VW 😄 hlavně po stránkách zábavnosti, dynamiky, spotřeby...Jednou to příjde a pak tu bude konečně zajímavá diskuze 😉
..na to se těším, ale nevím, jestli k tomu vůbec dojde, protože co kdyby se moc ztrapnilo auto jako je Golf, to by pak někteří příznivci nepřežili. A nebo by se už konečně probudili do reality.
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
...ale dojde, neboj se 😉 Na světě nejsou jen příznivci VW 😉 a i ti objektivní z nich budou chtít vidět, jak si jejich značka doopravdy stojí :😉
Koukám sem po chvilkách, co vzbuzuje to nadšení, ale nějak nechápu, o jaký krok směrem k jízdním zážitkům se tu jedná. Proč bych měl dát takový prachy za takhle křehkou dvoukolku s orlojem kolem motoru, a bát který ventil se po..., jako první, když je za +/- totáž, stejně velká ( malá ) a +/- stejně výkonná, úplně jednoduchá a robustní čtyřkolka? Dá se to pár slovy objasnit?
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Mno, to nadšení pramení z toho, že VW vyrobilo po dlouhé době motor, který je svou charakteristikou sportovní ve smyslu, jak ho chápu já, tedy vrcholová špička a víc otáček, než 7tis.. Po FSI a TFSI, které byly sice báječně ploché průběhemn točivého momentu i výkonu, ale i bohužel i vášní :no: Neobhajuji auto, jen jsem rád ze sportovnější charakteristiky motoru.. 😄 Stačí? 😉
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Mno, to nadšení pramení z toho, že VW vyrobilo po dlouhé době motor, který je svou charakteristikou sportovní ve smyslu, jak ho chápu já, tedy vrcholová špička a víc otáček, než 7tis.. Po FSI a TFSI, které byly sice báječně ploché průběhemn točivého momentu i výkonu, ale i bohužel i vášní :no: Neobhajuji auto, jen jsem rád ze sportovnější charakteristiky motoru.. 😄 Stačí? 😉
nevim o tom ze by se 1.4fsi delala v 59kW...
..na FSI zapomeň, stejně jako na něj chce zapomenout celej VW, jen kecy, hluk, žádnej výkon, vysoká spotřeba. (1.4 FSI stejně neexistuje.)
Než se tě zeptám, z čeho soudíš, tak bych rád věděl, jestli jsi auto s FSI motorem řídil a k čemu motor FSI přirovnáváš (že je tak špatný). Nerýpu, chci objektivní názor, pokud možno tvůj, nikde neopsaný. Díky
Tento dotaz prosím ignoruj. Přijmu maximálně něco jako odeslání do Bohnic na vyšetření, to umíš A2 dokonale. Víc neumíš, tak se zbytečně neunavuj. Na tvé !odborné" příspěvky nejde reagovat. Díky
Prosím uveď mi nějaký hlučný FSI motor. FSI jsou naopak motory velmi tiché, pro někoho až moc - leckdo hodnotí jejich zvukový projev jako příliš nevýrazný. Jinak VW v žádném případě nechce na FSI motory zapomenout, akoráž že s turbem jsou ještě lepší. Bojím se, že tvůj příspěvek byl motivován spíše odporem k jedné značce než skutečnými zkušenostmi a znalostmi.
Ano, motor 1.6 FSI 85kw v Octavi 2, s ním mám velice bohaté zkušenosti, jeho zvukový projev opravdu není uchu lahodící, výkonově jsem ho například porovnával (a nejen já) s obyčejnou atmosf. 1.4 60kw jedné z evropských značek a dopadl opravdu bídně: Akcelerace horší, pružné zrychlení takřka na stejné úrovni, jako by tam z těch deklarovaných 115 koní tak 30 chybělo. Váhový rozdíl byl v neprospěch O2 asi 95 kg, přesto bych čekal lepší výsledky.
"pružné zrychlení takřka na stejné úrovni, jako by tam z těch deklarovaných 115 koní tak 30 chybělo"
a pak ses probudil s napruženym bleskem >😁 a zjistils, že o neexistenci 1.4FSI se ti jenom zdálo >😒]
Ty seš vtipnej frajer, víš, že má auto čtyři kola?
asi by ses divil holobrádku, přes 30 let v oboru je znát, nechceš soukromý doučování, sem levnej 😉
Ale moc na to nevypadáš, když píšeš takový bláboly. Já ten test prováděl s dalšími třemi lidmi.
Já ti dám taky školu. Např. podle tebe 1,4FSI neexistuje. Existuje.

Ono když nerozeznáš v autě rozdíl přes 30PS, nejsi moc důvěryhodný chlapec. Kopeš, to jo, ale není těch kopanců trochu moc najednou?

Já bych řekl, že test jsi dělal s dalšími ne třemi, ale šesti - ale nebyli to lidé, ale medvědi. I s Cibulkou. Jdi se trochu projít na vzduch, přečti si, cos napsal a pak nám to vysvětli. Jestli to zmákneš. Zatím nula, zero.

Jo - a jezdím vectrou, třeba tě to potěší, jsem taky opelista. Takoví, jako jsi ty, nám ovšem moc dobrou vizitku nedělají. Naprav to. A moc tě prosím, jestli jsem napsal nějakou gramatickou blbinu, oprav mi to. Doučím se od tebe češtinu a já tě naučím něco o autech. Myslím, že můžem být nakonec dobří kamarádi, když už jsme ti "stájoví" kolegové. No ne? :yes:
Ty seš fakt kus, akorát, že já nikdy opelista nebo jak tomu říkáš nebyl a ani nebudu tyto automobily ve mně opravdu nic nevzbuzují, snad kromě třídv. Astry GTC, inklinuji úplně k jiným značkám, ne k německé studenosti.. Je to težký těch 30 koní tam poznat, pokud jsou jen na papíře s iniciálem FSI, možná je tam poznají ti, co sní sen jménem VW..
Avatar - Dinar
Dinar
Astra 1,6T vůbec není špatné auto, o to víc vedle velmi dobře zvládnuté přeplňované šestnáctistovky vynikne unikátnost 1,4TSI. Kritizovat, zpochybňovat nebo srovnávat např. s 1,4T od Fiatu může opravdu jen ten, kdo se s tímto motorem nesvezl. 😉
MikyJ
Kritizovat motor od Fiatu muze opravdu jen ten, kdo se s tim motorem nesvezl.
Avatar - Dinar
Dinar
Nevím co může dělat ten, kdo se s tím motorem nesvezl, já jsem se už svezl, motor Fiatu nekritizuju, ale pokud jde o projev, je to pořád klasický malý motor s turbem se vším co k tomu patří, z projevu TSI nejde přeplňování skoro poznat, ten motor je prostě unikum.
MikyJ
Tady jde o tu samozrejmost, motor s kompresorem a turbem bude mit holt uz z principu asi lepsi charakteristiky nez motor co ma jenom Turbo. Takze v podstate mluvime o tom samem.
..až se to unikum podělá, pak to bude super, mechanické připojování a odpojování kompr., to není běh na dlouhou trať. Neni potřeba nastupovat v 1700 ot. (max. toč.m.), stačí ve 2500ot., ale pak plochá v max. až k 5000 ot., jo to je Fiat 1.4T..
Avatar - Dinar
Dinar
To jsou samé "až se..." a dohady a předpovědi. Odborníci zdejších diskusí jsou vždy chytřejší než inženýři automobilek, ale koho to ještě překvapí. :-! Odkudpak sypeš své soudy, A2? Z poza volantu dvacet let starého Tipa, tipuju? A pokud jde o ty bláboly o max. momentu, od 2500ot.? Proč tak dole? Stačí od 3500 ne? Pořádnému sportsmanovi za volantem níž přece ani otáčky spadnout nemůžou, stačí dodat třeba výkřik "sti rulezzzz" nebo něco podobného. Jenže 1,4TSI je motor do konzumních aut, vys. toč. moment v nízkých otáčkách je jednou z jeho hlavních předností, motor se ve spod chová jako solidní 2,5l šestiválec, žádná turbodíra, jen tah od skoro volnoběhu, a pořád pryč lineárně. Na přeplňovaný motor skvělá reakce na plyn, prakticky nulový turboefekt, tohle prostě žádný jiný přeplňovaný motor srovnatelného objemu neumí. :yes:
Já vím, že je dobrej, ale co se týče konstrukce, byl bych radši jen pro turbo, toť vše. Jezdím v autě rok výroby 2007, takže Tipo to asi nebude.
no jestli se na unikátní 1.4TSI budou * kompresory a turba jako váhy a turba na tdi, tak potěš koště...
místo hnězdičky si doplň S R Á T
Avatar - Dinar
Dinar
Jestli a kdyby a bla bla.
mzt2
PRECITAJTE SI TUTO STRANKU A ZISTITE ZE GOLF JE NAJPOMALSI . KAZDE AUTO HO PREDBEHLO A VASA KRITIZOVANA ASTRA JE SUVEREJNE NAJLEPSIA. www.autorevue.cz/default.aspx?…… JA MAT GOLFA A TOTO SA DOZVEDIET ODRZU HO DAM ZOSROTOVAT . NASTASTIE MAM OPEL.
corsaczek
Ale v tomto testu jde o uplne jine motory... Navic to neni jen o rychlosti, takze to jsi trochu mimo. Radsi sesrotuj ten svuj prispevek :no:
Navíc existují i jiné testy jistých zahraničních magazínů, kde golf naopak vyhrál. A co ty, mmzztt, necháš sešrotovat svůj vůz při každém dalším vydání nějakého plátku? Jestli tvůj příspěvek vypovídá o IQ průměrného oplisty, tak už chápu... Ale jsem si jistý, že je i spousta rozumných majitelů Oplů, jen mmzztt mezi ně prostě nepatří.
corsaczek
Jezdim Opelem a jak sem napsal uz vys, tenhle prisevek je hodny maximalne blbce.
upřímnou soustrast >😒]
No super, dalsi preklad testu zo zahranicneho casopisu, kde su na auta kladene ine poziadavky, testuju sa inak, hodnotia sa bodmi za kazdu somarinku navyse a tak. A vyraz slabsie brzdy u Astry...hm, objektivne je testovat brzdy s rovnakymi pneu a rozmermi kolesa. P.S. - tieto auta si vyberie tak 5% zo vsetkych zaujemcov o Astru/Golf v Zapadnej Europe.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jozki
A preco by tu mal byt ? Nechaj ho tak - aj tak vieme co napise. >😒] >😒] >😒]
lancer24
pozrite sa takto každý si najde niečo čo ho zaujme v Golfe,alebo Astre čo sa tyka jazdných vlastností,detailou ,kvality tak každé auto ma svoje rezervy niektore viac iné menej,to sa podpisuje na výbave a cene...jednoznačne sa podľa môjho názoru nedá povedať,ktoré auto je najlepšie a ktore najhoršie...Astra má sviežejší a športovnejší dizajn,tiež ma lepšie ceny ako golf...Golf je zas stelesnená kvalita /je to fakt a ak sa vam nepáči vaša vec,renaulty,citroeny a peugeoty sa nemôžu zrovnavať ani zdaleka.../ lepšie jazdne vlastnosti a tiež lepšie meno ,ktore určite zaváži pri kúpe
MikyJ
No uprime, muj nazor je to, ze zustalo jen to jmeno. Ale jinak je mi to fuk, ani jedno z jmenovanych aut bych si nekoupil...
lancer24
...že sa do vedenia tejto spoločnosti dostal manažment,ktory určitym spôsobom hadže všetko o čo sa snažil VW dlhe roky atym kazí meno Volkswagenu...v snahe o čo najväčšie zisky zabúdaju na tých od ktorých idu tie peniaze,ale treba dúfať,že to nebude tak navždy
GTI
Dobrej testík. Potvrzuje se, že cesta VW je cestou vítězů. Nechci tu nadšeně opakovat výsledek, vždyť všichni víme, že GOLF je kláda, ale víme i to, že Astra v této motorizaci je výborné auto. Vyhrál GOLF, jistě. Vyhrává už dlouho. Co bych si ovšem dnes dovolil akcentovat, to jsou výsledky hlasování. Takřka 67 procent hlasujících kolegů (tedy včetně mně) by vybralo GOLF. Tohle je pravda o postojích ke Golfu. BRAVO SUPERMAINSTREAM, BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Nemyslím si totéž. Mě testík tak akorát říká, kolik lidí, by si ze dvou možností, jak utratit třičtvrtě mega, vybralo kterou. A to za předpokladu, že není jiné volby a dále, že by jim na to někdo dal. Pokud by je totiž měli vážně koupit ze svých vlastních peněz, tak se o tyhle dvě auta, bude zajímat jen zlomek z nich. Tohle je jen takové marketingové hraní na: z který ruky chceš? Když se srovná, pár podobně silných a velkých aut, +/- ve této ceně, tak si lze vybrat i lépe. 😄
GTI
Nehledej v tom přílišné složitosti. Nehledej v tom boj o prvenství. Ze dvou aut (nadto v lehkých sportovních mutacích) by si prostě většina vybrala tohoto Golfa. To je všechno. To, že podle tebe si lze vybrat lépe, to je tvrzení kontextově zcela nesmyslné. Zde jde jen o tyto tva vozy. A hlas hlasujících se ztotožňuje s výsledky testíku. Tedy - první dle testu a přitažlivější pro kolegy, kteří hlasovali je GOLF.
Ja jsem taky volil mensi zlo, Astru. Ale i tak bych si to auto nikdy nekoupil. GTI, mozna hledame prilisne slozitosti, ale mozna taky nemusime hledat rozum.

To, ze je zde vyber pouze ze dvou vozu je u vyberu auta zcela nesmyslne, budouci majitel vozu teto kategorie vybiral z mnohem sirsi nabidky vozu a nepochybuji o tom, ze by Golf asi nebyl na prednich mistech. Pokud by ovsem dotycny clovek nebyl zaslepenym fanatikem VW jako ty 😉 Sorry, muj nazor, neber to jako urazku.
MikyJ
to sem byl ja..
GTI
Velmi se mýlíš, pokud mě považueš za fanatika. Shodně s mamlasem jsi nepochopil anketní otázku. Zde je porovnávačka dvou aut a logicky tedy se hlasuje o tom, které z aut více oslovilo tebe, když víme, které více oslovilo autora testu. Zde nejde o konrétní výběr ze sportovních kompaktů, jde než o to, kterému autu z těchto dvou (musí být velká fuška to pochopit...) dáváme přednost. Nejde vůbec o to, co by kdo za cenu těchto aut koupil, nekoupí, koupit může či musí. Jde jen o to, vyjádřit se ve zkratce k těmto dvěma vozům. A to ty a ještě asi 200 dalších učinilo. Včetně mně. Golf byl upřednostněn jak v testu tak v anketě. To je vše.
Me na tobe bavi, ze vsichni kdo maji nazor jiny nez ty nepochopili podstatu veci. A to ze jsi VW fanatik, to ti tady nikdo neodpare, sorry... obcas se blysknes zajimavym nazorem, ale jinak sed a nuda typu VW je lepsi nez vsichni ostatni...

Pochopil jsem tuto anketu a take jsem ji tak jak jsem ji pochopil zpochybnil, tot vse co jsem chtel rict.
MikyJ
zase ja..
MikyJ
Jinak je to jak uz jsem psal vyse, pokud VW aby udelalo konkurence schopny motor potrebuje kompresor i Turbo tam kde ostatni maji jenom Turbo a to proto aby byli lepsi nez konkurence, pak to zas az tak velke vitezstvi neni. Uznas-li tento fakt, muzeme se bavit dale. Je pochopitelne, ze pokud dam motoru neco navic bude zabirat drive a lepe nez konkurence, jak jiz jsem psal vyse, coz mimochodem neni zadna novinka, protoze motor Turbo+Kompresor pouzivala treba Lancia potazmo Fiat uz v 70 letech minuleho stoleti. Kdyz chces mluvit o tom jak je VW super, srovnejme dve srovnatelne veci. Takze jak tento test, tak tuto anketu dle meho nazoru po pravu lze velmi snadno zpochybnit. Kde je pravda, kdo vi? Ani jeden z nas jsme ani jednim autem nejel. Ale Mluvit timto stylem: "Vidite ja jsem to rikal, VW bude vzdycky to nejlepsi" je podle me uplne mimo misu, bohuzel je to to jedine co od tebe GTI slychavame. hough...
...vždyť všichni víme, že GOLF je kláda... Ale fuj GTI. Ty snad máš *, jak vjezd do pískovny? Něco menšího a měkčího bys neměl. Nemyslím mozek, tolik naděje v tebe zase nedávám. 😄
Proboha, co to je SUPERMAINSTREAM? 😲
GTI
Sakra, dCi, takový voko, a takové mezery... [odkaz] Tohle prostě musíš dohnat 😉
Ahááá, já chodil jen k marimu (btw nevíš proč už nepíše ty své fantastické limuzíny?) :-! Každopádně víš moc dobře, že nějakému kategorizování dávám vždy subjektivní váhu. Už jsem psal, že VW ve mne vždy (i za oponou) evokoval láci, věcnou i myšlenkovou. Pochromovaný Passat a měkčené plasty pod podlahou pro mne nejsou dostatečným impulzem pro změnu. :-! Jde o to, že nevidím úspěch v přiblížení se BMW, Mercedesu, či Audi. Viděl bych jej spíš ve snaze přiblížit se Lancii, Alfě, Saabu (do konce výroby první 9-3 a 9-5 před faceliftem), Volvu. A to, víme to oba, prostě a jednoduše nejde. A to že to nejde, to je ta pravá podstata síly jejich image. :-!
GTI
Jestli to není tím, jak tak koukám na tvůj příspěvek, že nemáš ty správné brýle 😄 Nevím proč mari nepíše... je to škoda.
marianek
V dane motorizaci neni na trhu prilis na vyber. Vysokovykonny motor male kubatury se jeste v teto tride moc nenosi. Tyto male motory davaji vskutku docela poradny kopanec. Obe auta maji vyborne jizdni vlastnosti a stejne vykonne brzdy (0,7m neni rozdil). Rozdily v jizdnich vlastnostech jsou az v extremech, ktere si i za svizne jizdy na verejnych komunikacich nikdo nevyzkousi. Zkouseni absolutnich extremu sveho auta si nech na uzavrene okruhy k tomu urcene. Takze po tom vsem zde mame 2 podobne auta za podobnou cenu. Kdybych si MUSEL zvolit z techto 2 vozu, volil bych Astru. Ridil bych se podle oka a Astra aspon k necemu vypada. Kdybych nemusel a chtel bych vuz dane tridy, pockal bych si na Bravo s podobnym motorem.
rád se přidám k tvému výběru a potvrdím tak starou známou pravdu, že všechno toto jest pouze věcí subjektivních názorů a priorit. Já bych jednoznačně volil opačnou možnost.