Ekonomika
Jak to tak čtu, bude pro evropské automobilky lepší se věnovat jinému businesu, třeba vyrábět čínské péra 😊
Popcorn, prosím popcorn. Metráky popcornu. Tuhle megarealityšou naživo o konci západoevropské civilizace miluju a budu se zájmem sledovat až do smrti.
@Roman Horký
Popcorn ti klidně pošlu, ale bojím se, že dřív umřeš na přejedení než na konec západoevropské civilizace.
Popcorn ti klidně pošlu, ale bojím se, že dřív umřeš na přejedení než na konec západoevropské civilizace.
@Horký Rom No já to chápu spíš jako konec EU v téhle podobě jak ji známe. Arogancí lidí ve vedení EU k tomu úspěšně spějeme.
https😐/www.msn.com/…cron/ar-AA1rErYw?…
https😐/www.msn.com/…cron/ar-AA1rErYw?…
@Roman Horký 12.10. bude zasedání ohledně střílení do Ruska. Možná atomová válka je za rohem. 😉
@Pepa_007 Bu bu bu připosranče, radši bys Ukrajinu předhodil masovému vrahovi Putlerovi ke genocidě a vymazání ze světa?
A kdo tady ví, kolik budou stát EV příští rok?
Klid, politici musí dělat to co chtějí lidi, takže jak lid nebude mít auta bude volit toho, kdo je slíbí.
Nařízení EU zásadně mění strukturu nabídky vozidel a jejich pohonů. A také zásadně cenu pro koncového zákazníka.
Pak neříkejte, že EU nic kolem BEV a hybridů nenařizuje.😳
Pak neříkejte, že EU nic kolem BEV a hybridů nenařizuje.😳
Je to jasné jak facka: nesmyslně přísné emisní flotilové limity nejedovatého CO2 je třeba podstatně zvýšit, naopak pokuty za gramy navíc snížit a absurdní zákaz prodeje nových spalovacích vozů od R. 2035 samozřejmě zrušit!!!
Octavia má sice spotřebu 5,5, ale do průměrných emisí se vypočítává ještě ze starého cyklu, akuauto se počítá jako 2 a již zmíněné že těžká auta mají limit posunutý, tak i lehká ho mají přísnější. Postupně některé výjimky do určitého roku skončí a limit bude nedostupnější.
Nebude. 4.10. Fiala slíbil, že se sníží požadavky na emise (greendeal) aby to nemělo vůbec žádný vliv na automobilky a obyvatele.
nemusi byt nic, staci zachytavat emisie zo spalovacich aut a recyklovat ich a mozeme si dalej uzivat moderne spalovacie auta 😄
@xxc
A nebo stačí přestat poslouchat, co nařizují byrokraté z Bruselu.
A nebo stačí přestat poslouchat, co nařizují byrokraté z Bruselu.
@Tycoon pak budeme platit pokuty ze státního. A nebudou euro dotace a závislé firmy jako Agrofernet skončí. A to byste chtěl?
Zoberte si situaciu VW, Passat vyrabaju iba ako kombi a najpredavanejsie auto v Europe Golf chcu prestat vyrabat. Predavaju drahe a tazke kraviny ako ID7. Idu zatvarat tovarne v Nemecku. Co sa stane ? Debilne nariadenia EU otvoria dvere cinskym autam. A teda ja chcem radsej VW Arteon ako nejaky Dongfeng. Arteon samozrejme tiez konci, bohuzel. Politici maju sluzit ludom, a nie likvidovat nas sposob zivota.
@Pavol Gal
To je bohužel pozůstatek strategie, kterou před pár lety prosadil Herbert Diess. Chtěl vsadit vše na elektrickou řadu ID a obětovat všechny modely, které VW dostaly na vrchol evropského automotive. Za pět minut dvanáct byl z vedení vyhozen, ale VW bude s důsledky této strategie bojoval spoustu dalších let.
To je bohužel pozůstatek strategie, kterou před pár lety prosadil Herbert Diess. Chtěl vsadit vše na elektrickou řadu ID a obětovat všechny modely, které VW dostaly na vrchol evropského automotive. Za pět minut dvanáct byl z vedení vyhozen, ale VW bude s důsledky této strategie bojoval spoustu dalších let.
Budou se udržovat stávající auta se spalovaky a nová auta (Ev, Phev), která jsou cenově výše se tolik prodávat nebudou. Trochu jako na ostrově svobody, ale jen trochu.
Ledaže by moderní technologie šly s cenou dolů, coz výrobcům finančně nevychází.
Ledaže by moderní technologie šly s cenou dolů, coz výrobcům finančně nevychází.
Dopad na cenu jednoho vozu pro zakaznika odhaduju by voko 100 tisic Kc plus