Novinky
Opäť jeden nezvládnutý materiál a zahodený potenciál. Článok na pár žobráckych riadkov s výpovednou hodnotou nula.
Vo výbere sa nakoniec ocitli autá úplne mimo realitu, mini do mesta a mikrobusy sú okrajovou záležitosťou a akcelerácia na stovku nie je nijak zvlášť zaujímavá ani primárna vlastnosť. Ak už tu mal byť článok tohto typu, tak tu malo byť niekoľko rebríčkov podľa tried, a mal mať tak 10x väčší rozsah. Žiaľ, ACZ opäť raz neprekročilo svoj tieň.
Vo výbere sa nakoniec ocitli autá úplne mimo realitu, mini do mesta a mikrobusy sú okrajovou záležitosťou a akcelerácia na stovku nie je nijak zvlášť zaujímavá ani primárna vlastnosť. Ak už tu mal byť článok tohto typu, tak tu malo byť niekoľko rebríčkov podľa tried, a mal mať tak 10x väčší rozsah. Žiaľ, ACZ opäť raz neprekročilo svoj tieň.
@Ada je zase tady
Myslis jako tu smradlavou zdechlinu, která tam je na 5.miste a měla by odvézt spoustu nákladu nebo třeba 7 lidi i se zavazadly?
Myslis jako tu smradlavou zdechlinu, která tam je na 5.miste a měla by odvézt spoustu nákladu nebo třeba 7 lidi i se zavazadly?
Nejdřív mám autor sdělí, jak jsme všichni blbí, že sledujeme zrychlení z 0 na 100 a potom podle tohoto kritéria vybírá pět chcípáků. Zítra 5 aut s nejmenší maximálkou, pozítří s nejmenším kufrem, nádrží, ...
Článek se pěkně hodí do společnosti malůvek dvorního grafika.
Článek se pěkně hodí do společnosti malůvek dvorního grafika.
@vor
Ale emise SDI byly asi tisicinasobne.
Od castic pres, HC az po NOxy.
1.4MPI nemel zadny problem.
Ale emise SDI byly asi tisicinasobne.
Od castic pres, HC az po NOxy.
1.4MPI nemel zadny problem.
@Mikesus nejvíc kouře generovaly načipovaný Fabie I RS TDI 😊 To byly kamna, Tatra 815 hadr 😊
Netreba zabúdať, že na vrchol tejto hitparády by kedysi patrila, napriek maximálnemu odľahčeniu 😄 Škoda Fabia Junior s časom 21,6s !
U aut do města je důležitý údaj 0-50 km/h, tam se občas malým autům docela daří… naopak nájezd na dálnici tak častý nebude. Každopádně čekal jsem víc, ty akcelerace 0-50, 50-90, 90-130 by byly pro české podmínky docela zajímavé. U městských aut je to spíše 0-20/30/50, 20-50, 50-70, 50-80…
@Barrichello 1,9 SDI mala voňavých 18,9s,
takmer zhodne s 1,4 MPI (18,5s),
ale na Juniora veru nemá ani jedna z nich 😉
takmer zhodne s 1,4 MPI (18,5s),
ale na Juniora veru nemá ani jedna z nich 😉
@Barrichello
Tak ta fabia tdi se nemusela ani cipovat, aby hulila víc než tatra. Ten čip tomu jen ještě přidal a parní lokomotiva se mohla stydět.
Tak ta fabia tdi se nemusela ani cipovat, aby hulila víc než tatra. Ten čip tomu jen ještě přidal a parní lokomotiva se mohla stydět.
Taky jsme čekal neoc víc než zkopírování 5 čísel z katalogu. A přitom by to bylo fakt zajímavé.