Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRaritní Škoda Superb Edition 100 je na prodej. Kromě V6 láká i zajímavou cenou
8 komentářů
KITTbx
0
Koukám stále stejná písnička, Superb je údajně vyšší střední třída a Octavia je střední třída, jenomže ne nejsou, oba patří o stupeň níže a nic na tom nezmění ani fakt, že si je tam Škodovka zařazuje nebo to podporují prodejci a někteří novináři. Co je fakt, je to, že Škoda Auto umí kouzlit nejen s názvoslovím, ale také s prostorem což je super, nic méně natažená karosérie plnohodnotnou vyšší třídu nedělá.
gil54
Když je to tedy "raritní" a "vzácné", tak bych asi očekával v první řadě informaci o počtu vyrobených kusů.
Jan Čech
Kupoval jsem je dvě najednou v roce 2012. JEDNA 2.5 TDI V6 120 KW naj.260tis.km. a druhou 2.8 V6 naj.taky cca 250 tis.Ježdění super,spotřeba u Tdi 8,5l/100 km.ale tdi v zimě mělo problémy v se startováním (měnil jsem jenom žhavící svíčky ) a benzín byl živější ,spotřeba taky do 9l./100km ale do 3 měsíců měl benzín problémy s motorem.Pokud by tyto problémy nebyly,tak ty auta mám dodneška. Tdi stálo 87 tis.benzín 75 tis.Honza
Maxmilian_Von_Mondeo
Škoda, že u Vás v redakci není žádný korektor, když samotný redaktor nemá absolutně žádnou páru o čem píše.
Ona to zase taková vzácnost není, ale i kdyby, tak informace o počtu vyrobených kusů k takovému článku bezpochyby patří. Nicméně, pokud se na trhu objeví kousek se zmiňovanou naftovou "osmnáctistovkou", tak to nejspíš rarita bude, ale nikoliv z fabriky.
Ona to zase taková vzácnost není, ale i kdyby, tak informace o počtu vyrobených kusů k takovému článku bezpochyby patří. Nicméně, pokud se na trhu objeví kousek se zmiňovanou naftovou "osmnáctistovkou", tak to nejspíš rarita bude, ale nikoliv z fabriky.
Xifarg
Ten jsem měl služební s 2.0TDI. Kroutilo se to jak prchající had a motor byl klasickej koncernovej dunící kadlak…
Klouzan
Edition 100 byl 1,9 Tdi 96kW a taky 2,0Tdi 103kW, ten jedinej byl pouze s 6 st. manuálem a byl dost hlučnej.