Ojetiny
@Nebo Nebo
a opet presne naopak!
Musi to mit aspon 1000koni a 150kwh baterku aby neboares pochopil, ze to je plnohodnotne pouzitelny auto co vypraska skvarek vzdy a vsude, coz sice da snad kazdy ev ale co uz
a opet presne naopak!
Musi to mit aspon 1000koni a 150kwh baterku aby neboares pochopil, ze to je plnohodnotne pouzitelny auto co vypraska skvarek vzdy a vsude, coz sice da snad kazdy ev ale co uz
@DonVito
to neni mozny!!
zadnej sekundarni trh ev neni, nikdo je nechce a navic se baterka nedozije jednoho roku a pak je to horici nebezpecnej odpad co nejde recyklovat!!!
to neni mozny!!
zadnej sekundarni trh ev neni, nikdo je nechce a navic se baterka nedozije jednoho roku a pak je to horici nebezpecnej odpad co nejde recyklovat!!!
@Nebo Nebo
Otazka kolik toho ma jeste před sebou. Jestli 5 let a pak srot tak je to kurefsky drahy
Otazka kolik toho ma jeste před sebou. Jestli 5 let a pak srot tak je to kurefsky drahy
@Arese No právě to, že je uzký 😉 Což je ve městě výhodou, jen cena by mohla být 100k za nový a vykon lehce vyšší, dojezd 60km by stačil. Ideální třeba pro důchodce na nakupy.
Ale benzín by byl lepší, neříkám, že ne.
Ale benzín by byl lepší, neříkám, že ne.
@Nebo Nebo Co je na tomto odporném a extrémně úzkém golfovém vozíku ideální? Vysoká cena? Směšný dojezd? Nebo snad zoufalé jízdní vlastnosti? 🙂
Napr. zde😒br />
https😐/gebrauchtwagen.autobild.de/
Kraftstoff vyplnit elektro.
A po ziskani vysledku seradit podle ceny: Preis austeigend
Mitsubishi MiEV tam pak najdu za 3.500Eur = 87.500Kč...