Novinky
Mne vadi to, ze je na baterky.
A ze je mimoradne tuctova.
Jedna z mnoha, temer nerozlisitelnych.
A ze je mimoradne tuctova.
Jedna z mnoha, temer nerozlisitelnych.
zrovna nedávno na nějakým auto webu byly zmíněny výsledku průzkumu co se týká designu. a dost zákazníků EV nechce ufo auta, ale chtějí zhruba stejný design jako u spalováku. takže žádná design divočina může být plus.
jinak displey na nejpoužívanější věci je mor kdekoliv, zlatý knoflíky, to souhlas. a ještě když se do něj opře boční podzimní slunce a vidíte otisky prstů místo obrazu, to je radost
jinak displey na nejpoužívanější věci je mor kdekoliv, zlatý knoflíky, to souhlas. a ještě když se do něj opře boční podzimní slunce a vidíte otisky prstů místo obrazu, to je radost
@Zababa
Má něco společného «žlababa” https😐/www.auto.cz/…kuse/56157/Array
P.S. Ano, má! Je tam muItiwebpaja 👍
Má něco společného «žlababa” https😐/www.auto.cz/…kuse/56157/Array
P.S. Ano, má! Je tam muItiwebpaja 👍
Redakce si vsimla, ze design Skody je malo kreativni… ze automobilka 10 let recykluje jeden design, o tom nikdy ani slovo, ale ted, kdyz konecne prijde s necim novym, je malo kreativni
Mně vadí ty malé základní baterky 50 a 60kWh. Ty jsou dobré kolem komína.
@PowerHouse Ved to nie je povinnost to kupovat, niekomu mozno aj mala baterka staci. Horsie je to potom s tym vykonom, ten je nedostatocny.
Na novém Elroqu mě na rovinu nejvíc vadí marketing a PR kolem modelu.
Velmi mi to připomíná svého času Vošického u Hyundaie.
Od Škody neočekávám a nechci, aby mně Škoda podsouvala správné názory, pocity a myšlenky. Nechci, aby na mě značka hovořila nespisovným jazykem. Takhle prostě ne.
Velmi mi to připomíná svého času Vošického u Hyundaie.
Od Škody neočekávám a nechci, aby mně Škoda podsouvala správné názory, pocity a myšlenky. Nechci, aby na mě značka hovořila nespisovným jazykem. Takhle prostě ne.
Trochu zbytečný článek. O Enyaqu toho bylo napsáno dost, takže vše co autorovi vadí na Enyaqu bude vadit i u Elroqu a navíc mu může vadit menší kufr.
Elroq totiž bohužel není nic jiného než Enyaq s amputovaným kufrem.
Elroq totiž bohužel není nic jiného než Enyaq s amputovaným kufrem.
@trapid
článek je vydán aby se o Elroqu stále mluvilo, proto se najdou "tři drobné nedostatky". O hlavních nedostatcích, jako vysoká cena a nízká kapacita akumulátoru a s tím spojení mrzký reálný dojezd zejména u verze s kapacitou 50 kWh. Z mého pohledu nezajímavé auto s nezajímavými technickými parametry, které má reálnou cenu kolem 12 - 13 tis. USD. Nic víc, nic míň,
článek je vydán aby se o Elroqu stále mluvilo, proto se najdou "tři drobné nedostatky". O hlavních nedostatcích, jako vysoká cena a nízká kapacita akumulátoru a s tím spojení mrzký reálný dojezd zejména u verze s kapacitou 50 kWh. Z mého pohledu nezajímavé auto s nezajímavými technickými parametry, které má reálnou cenu kolem 12 - 13 tis. USD. Nic víc, nic míň,
Můžeme odvádět pozornost od problému jak chceme, psát článků kolik chceme, ale skutečné problémy aplikovanou psychologií neodstraníme.
Skutečný problém je archaický platforma MEB a příšerná váha.
Obojí je řešitelné, ale obojí stojí úsilí a čas. Přičemž nástup nové platformy (SSP alias Trinity/Apollon) se neustále posouvá. Aktuální se hovoří o zavedení do výroby až okolo roku 2031. Dokážeme si představit, kde v té době bude Tesla a její technologické klony z východu?
Skutečný problém je archaický platforma MEB a příšerná váha.
Obojí je řešitelné, ale obojí stojí úsilí a čas. Přičemž nástup nové platformy (SSP alias Trinity/Apollon) se neustále posouvá. Aktuální se hovoří o zavedení do výroby až okolo roku 2031. Dokážeme si představit, kde v té době bude Tesla a její technologické klony z východu?
https😐/www.idnes.cz/…418_mob_tech_vok
Dosaďme si Apple = Tesla, iPhone = Tesla Model Y, Android = Čína, MeeGo = Trinity, Symbian = MEB/MEB+ a vyjde nám totožný scénář.
"Jenže už krátce poté ztratila trochu směr. Firma začala chrlit přehršel modelů a snažila se zaplnit každou mezeru na trhu, a to i tu neexistující."
"A pak přišel v roce 2007 Apple s prvním iPhonem, který měl sice proti tehdejším chytrým telefonům od Nokie omezenou sadu funkcí, ale vynikal snadným ovládáním s revolučním kapacitním dotykovým displejem a spolehlivým a plynulým systémem. O rok později přišel první smartphone s operačním systémem Android. A Nokia najednou musela dotahovat."
"A to jí moc nešlo. Firma měla v rukávu moderní platformu MeeGo, místo toho ovšem do roku 2008 znovu překopávala Symbian ... Není divu, že se Symbian ukázal v této podobě jako nekonkurenceschopný a i přes snahu o jeho vylepšení najednou sláva telefonů finské značky upadala."
Dosaďme si Apple = Tesla, iPhone = Tesla Model Y, Android = Čína, MeeGo = Trinity, Symbian = MEB/MEB+ a vyjde nám totožný scénář.
"Jenže už krátce poté ztratila trochu směr. Firma začala chrlit přehršel modelů a snažila se zaplnit každou mezeru na trhu, a to i tu neexistující."
"A pak přišel v roce 2007 Apple s prvním iPhonem, který měl sice proti tehdejším chytrým telefonům od Nokie omezenou sadu funkcí, ale vynikal snadným ovládáním s revolučním kapacitním dotykovým displejem a spolehlivým a plynulým systémem. O rok později přišel první smartphone s operačním systémem Android. A Nokia najednou musela dotahovat."
"A to jí moc nešlo. Firma měla v rukávu moderní platformu MeeGo, místo toho ovšem do roku 2008 znovu překopávala Symbian ... Není divu, že se Symbian ukázal v této podobě jako nekonkurenceschopný a i přes snahu o jeho vylepšení najednou sláva telefonů finské značky upadala."
@Xprcek
Rozdíl je v tom, že zatímco dotykové telefony se rychle staly majoritou trhu skoro ve všech cenových segmentech kromě nejlevnějších přístrojů, kde zůstaly tlačítkové telefony, tak v případě aut zde bude velmi dlouhá doba, kdy elektromobily budou mít minoritní část trhu, zatímco auta se spalovacími motory (včetně hybridů) budou stále majorita.
Pro automobilky jako VW je to mnohem těžší situace než u Nokie. Ta mohla přejít na Android a byla by dodnes jedničkou trhu. Nebo zkusit s MeeGo porazit Android, případně s ním uhrát alespoň remízu, a dnes bychom tu měli tři systémy.
VW na jedné straně musí udržovat svou pozici na majoritním trhu, ale zároveň se potřebuje uchytit se svými kapříky v minoritním, ale atraktivním elektromobilním rybníčku, kde však plavou dravé štiky z Číny a žralok jménem Musk.
Rozdíl je v tom, že zatímco dotykové telefony se rychle staly majoritou trhu skoro ve všech cenových segmentech kromě nejlevnějších přístrojů, kde zůstaly tlačítkové telefony, tak v případě aut zde bude velmi dlouhá doba, kdy elektromobily budou mít minoritní část trhu, zatímco auta se spalovacími motory (včetně hybridů) budou stále majorita.
Pro automobilky jako VW je to mnohem těžší situace než u Nokie. Ta mohla přejít na Android a byla by dodnes jedničkou trhu. Nebo zkusit s MeeGo porazit Android, případně s ním uhrát alespoň remízu, a dnes bychom tu měli tři systémy.
VW na jedné straně musí udržovat svou pozici na majoritním trhu, ale zároveň se potřebuje uchytit se svými kapříky v minoritním, ale atraktivním elektromobilním rybníčku, kde však plavou dravé štiky z Číny a žralok jménem Musk.
V základu to nemá tepelné čerpadlo, 4 parkovací senzory a vytápěné sedačky. A když to tam přidáte, začnete nebezpečně atakovat cenu Tesly...
Elroq je velkostne sikovny ale problem vidim inde... asi nielen mne by sa pacilo keby😒br />
1. Okrem baterky ponukal aj tsi motory 1,0 a 1,5
2. Na kapote aj volante mal logo skody miesto ( inak sterilneho ) napisu skoda
3. Mal skodovacku masku ako ine skody... enyaq... scala... fabia...
4. Trosku stavnatejsi dizajn.. elroq na mna podobi celkovo ako zatial vizualne najnudnejsia skoda bez nejakych typickych skodovackych crt ( je to prave aj kvoli chybajucemu logu aj tej prapodivnej novej tmaske)
Zhrnute a podciarknute... s tymto neskodovackym uni dizajnom a na baterky to zdaleka neoslovi to auto tolko zakaznikov ako by mohlo ... vidim tu nevyuzitu prilezitost inak velkostne dobre posadeneho auta
Inak zaujimave ze povedzme jeep avenger ak uz "horelo" tak zrazu ma aj spalovak... tato flexibilita pri vyvoji ale skode chyba... lebo len ciste elektro dnes vieme ze este nema sancu oslovit nejake sirsie masy zakaznikov aj s patricnym ziskovym efektom
2. Na kapote aj volante mal logo skody miesto ( inak sterilneho ) napisu skoda
3. Mal skodovacku masku ako ine skody... enyaq... scala... fabia...
4. Trosku stavnatejsi dizajn.. elroq na mna podobi celkovo ako zatial vizualne najnudnejsia skoda bez nejakych typickych skodovackych crt ( je to prave aj kvoli chybajucemu logu aj tej prapodivnej novej tmaske)
Zhrnute a podciarknute... s tymto neskodovackym uni dizajnom a na baterky to zdaleka neoslovi to auto tolko zakaznikov ako by mohlo ... vidim tu nevyuzitu prilezitost inak velkostne dobre posadeneho auta
Inak zaujimave ze povedzme jeep avenger ak uz "horelo" tak zrazu ma aj spalovak... tato flexibilita pri vyvoji ale skode chyba... lebo len ciste elektro dnes vieme ze este nema sancu oslovit nejake sirsie masy zakaznikov aj s patricnym ziskovym efektom
Aby bylo co psát? Já vidím povedený design/styling, slušnou cenu a stále nadměrně vysokou hmotnost. To je vše.
Design je svébytný až moc, Enyaq je hezčí a jestli škodovka hodlá dělat všechny modely s maskou a lá Kamiq s blinkry na kapotě, hlavními světly nízko u silnice a kusem plechu mezi tím tak se teda máme na co těšit.
Co se týče smart dials, už jsem tu někde psal, že byla velká chyba je nepoužít do FL Octavie, u Elroqu platí to samé.
Co se týče smart dials, už jsem tu někde psal, že byla velká chyba je nepoužít do FL Octavie, u Elroqu platí to samé.
Nojo, to je ta trida aut, kde je nevetsi konkurence a nejvic zakazniku. A dobra marze.
Takze ve VW premysleli a premysleli, co teda s tim, az to vymysleli - Karoq nebude.
A jak na to prisli? No jeden slovak jim to poradil, jenze to spatne pochopili - on rikal, ze kdyz to takhle pujde dal, tak tuna vsici budeme chodit “električkou” 😄
Takze ve VW premysleli a premysleli, co teda s tim, az to vymysleli - Karoq nebude.
A jak na to prisli? No jeden slovak jim to poradil, jenze to spatne pochopili - on rikal, ze kdyz to takhle pujde dal, tak tuna vsici budeme chodit “električkou” 😄
Pokud chce Evropská unie zmírnit závislost na Číně, musí zrušit plán zakázat od roku 2035 nová auta se spalovacím motorem. Na mezinárodním autosalonu v Paříži to dnes řekl šéf německé automobilky BMW Oliver Zipse.
Probuď se, Petře.
EV nejsou budoucnost,
EV jsou už současnost 👍
Ano, nepříjemný omyl současnosti. Prodeje klesají, nikdo je nechce.
Vyjmenuj dva nebo tři výrobce sloučeniny LiFePO4 (kladná hmota pro LFP baterie) v Evropě.
Děkuji.
Škoda sa baviť s trotlom. Asi ešte stále nevidí do späťákov, lebo mu vŕzga sedadlo...