Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Pařížský okruh snížil rychlost na 50 km/h. Už se rozdávají pokuty

23 komentářů

gil54
"...obvykle projíždí mezi auty takzvanou uličkou dárců orgánů. Je to sice nelegální, ale velmi časté a dvě třetiny mrtvých na okruhu tvoří právě mladí lidé na dvoustopých vozidlech."

To se nedivím, když se cpou mezi auta s dvoustopými vozidly. S jednostopými by se tam vešli daleko líp. A nevěřím, že tam všichni jezdí na Qadro4.
https😐/www.motorbike-czech.cz/…na-evropsky-trh/
traveldrive
@gil54 Prečo sa tomu nedivím? Asi som si už zvykol, že okrem výnimiek, ktoré sa dajú spočítať aj na prstoch pravej ruky starého stolára, sedia v redakcii neschopné jelitá.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
I já sám musím přiznat, že jsem tak líný, že se mi nechce MHD. Ale je to neudržitelné, všude jsou narvané cesty v zácpách a v autě sedí po jednom člověku. Nějaká ta pravidla se budou muset zavézt.
traveldrive
@KANKUNEN
A kam chceš tie pravidlá pozavážať? 😁
houmer56
@KANKUNEN Ve špičkách je ale plná i ta MHD. Třeba by pomohlo lepší rozložení začátku a konce pracovní doby. Když v průmyslové zóně všechny fabriky začínají přesně ve stejnou hodinu, tak problém s dopravou bude vždy. To samé v centrech.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@houmer56 ikdyz v pražském metru by nebylo špatné zavést značky, radary (max 6km/h)a semafory. Teď jsem jím jel a je vysloveně nebezpečné pobíhat mezi lidmi, chodit v protisměru či běhat protisměrem. Spousta lidí se také ve frontách u eskalátorů a schodů dost tlačí a předbíhá. Nějaké pokusy již jsou (značka jednosměrky na Můstku a jinde) ale nikdo to nedodržuje.
Potom, v extrému, lidem brát povolení k chůzi - za opakované porušení.
gil54
@Pepa_007 ...ano a ještě kontrolovat hloubku vzorku na podrážkách a povinný zimní boty.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pepa_007 ona to je nadsázka. Ale lidé která tato omezení připravují většinou nejsou dostatečně informováni a schvalují nesmysly.
Miorolo
@KANKUNEN Tak v první řadě za to může nedostupné bydlení v centru měst. Hezky je to vidět i u nás v Praze. V práci nemám jediného kolegu, který by bydlel v Praze.
gil54
@Miorolo

Bydlím víc jak padesát let v Praze. Prakticky v centru lépe v širším centru.
Když chceš bydlet v Praze, můžeš, jen nesmíš bejt lakomej a línej přemýšlet, protože je to věc osobního rozhodnutí a priorit.

Někdo raději postaví psí boudu na poli 30km od Prahy a do smrti bude splácet hypotéku a úvěry na dvě káry, a bude furt sekat trávník, vymetat okapy, odklízet sníh a řešit vytápění, žumpu, vodu z kohoutku, možná i vometání solárních zázraků, řešit kapacitu bateriového úložiště a k doktorovi, do krámu, do kina, do divadla, do práce, do školy a vůbec do jakékoliv civilizace to má hodinu tam a hodinu zpátky. Ale za odměnu bydlí v "přírodě", no a někdo si zase pronajme nebo koupí byt v Praze podle svých představ a možností.

Na domek na poli já už jsem moc starej, všechno si raději voběhnu pěšky do čtvrt hodinky a auto mám vlastně ne z bezpodmínečné nutnosti, ale spíš z rozmařilosti, pro radost a na dálky. Akorát nemám solár, tak musím jezdit s V osmou.

A kdoví jak by to dopadlo, kdyby se to všechno podškrtlo a zodpovědně sečetlo.

Nemáš jediného kolegu, který by bydlel v Praze. Já zase mám 90% všech kámošů co v Praze bydlí.

Vymejvat mozek se mi snažili 40 let, dnes s tím už začínat nebudu a ani nechci.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@gil54
No, jestli to není PRÁVĚ tím že 50 let bydlíš v Praze.
Kdybys chtěl do Prahy NOVĚ dnes, tak když umíš počítat tak bys právě bydlel v té psí boudě 30 km za Prahou...
gil54
@rohYpnol

Samozřejmě že vím, co stojí nájmy a koupě bydlení v Praze v průběhu let až do dneška.

Víc k tomu asi nemám potřebu sdělovat, snad jedině že počítat umím a že jsi možná přehlédl, že to považuji za věc osobního rozhodnutí a priorit.
Miorolo
@gil54 Hmmm, 50 let bydlíš v Praze. To bude ono. Zkus se vžít do 20-25letého člověka, který se chce osamostatnit a žít v Praze dneska. Pokud něco nezdědil nebo nepochází z "lepších poměrů", tak stěží sežene peníze na měsíční nájem v 3+kk. A kdyby náhodou chtěl něco koupit, tak přeji hooodně štěstí. Bez hypotéky nereálné a získat hypotéku na nový byt v Praze a být schopen ji splácet, to nejde ani s průměrným pražským platem.
gil54
@Miorolo

Hmmm...

...zkus se vžít do 20-25letého člověka, který se chce osamostatnit a žít v Praze v roce 1974...

...nový byt (jakýkoliv byt)...hypotéka... průměrný pražský plat...v roce 1974...???

Proti dnešku procházka parkem, byty se de facto rozdávaly všem zdarma. A nabídka volných bytů ihned k nastěhování taková, až oči přecházely. No, možná si sem tam něco přečti, zavzpomínej, máš-li na co, a občas si povyprávěj s lidmi, kterým věříš, jsou vzdělaní, vážíš si jich a kteří zároveň něco pamatují.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@gil54 později zjistíš, že ta práce je vlastně relax, udržuje tě v kondici, přivádí na jiné myšlenky, a děti, co vyrostou, jak ty říkáš "na poli" budou mít daleko šťastnější dětství, než ty z bytovky...
ericn
@KANKUNEN A to jako proč? Opět omezování a zákazy? řekl bych, že současná Pařížská vládnoucí levice na to dojede a stejně tak pokud něco podobného vymyslí ten zelený komunista Hřib...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Je obrovský rozdíl jezdit MHD v Praze a jezdit MHD někde v Jihlavě nebo nedej bože ještě větší díře.

V Praze se dá s MHD fungovat a vesměs je to rychlejší, efektivnější a pohodlnější (až na to že se člověk motá mezi lidmi což je často ne moc stravitelné). Člověk neřeší kdy co jede ale řeší mnohem víc kudy a čím pojede.

Ale nelze posuzovat 95% země podle jednoho hlavního města.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@KANKUNEN Dneska jsem se prokousaval Brnem.
Je to presne jak rikas, ale navic tak 3 z 5 aut jsou velike SUV.
A v nich jeden clovek... vetsinou zenska.

Nejlepsi bylo 5 SUV najetychna dlazbe pred skolou - matinky jely pro ditka.

Hruza trepe chalupou.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Ja Prvni 123 Ani ne tak veliká SUV, jako spíše vysoká. A ta výška, ta výška nemá vůbec žádný vliv na prostor na silnici😊 Takové ty mid-size SUV mají pod pět metrů, stejně jako každý druhý sedan a do šířky taky nejsou větší. Jediné, co se počítá, je délka, bylo by fajn, kdyby všichni jezdili ve čtyřmetrových a menších městských autíčkách, ale všechny tyhle auta alespoň jednou za týden mají uplatnění a vezou více lidí. A kupovat si druhé auto do města je podobný ekonomický nesmysl /plus pojištění, plus pořízovací cena, plus parkování/, že většině lidí nedává smysl mít " městské auto". Ale pokud by se to skutečně podařilo, a jezdilo více "krátkých" aut, jediné, čeho by se reálně dosáhlo budou o dvacet procent kratší kolony😊
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jestli by nebylo lepší jít na 30km/h?? Prodloužení časů dojezdu o 5 min nikoho nezabije.
Také Praha, což zavést 30km/h po celé Praze?
ericn
@Pepa_007 Jako ironie dobrý, jinak nesmysl...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@ericn ona to je nadsázka. Ale lidé kteří tato omezení připravují většinou nejsou dostatečně informováni, jsou zaslepení, nevidí realitu a schvalují nesmysly. Takže i 30km/h v Praze nás čeká pokud bude u vedení města ti co tam jsou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, a na takovy okruh je preci logicky idealnim autem tritunove SUV, s minimalne 600 kW...