Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLexus LS 400 měl být postrachem luxusních sedanů. Založil svou značku, vzniklo přes 450 prototypů
7 komentářů
Stejsn
Na mě udělal tenkrát opravdu dojem, Rozkopal jsem jich spousty, ve Street Fighterovi na Amize 😊
Ještě bych dodal, že v Japonsku se to auto jmenovalo Toyota Celsior.
Ještě bych dodal, že v Japonsku se to auto jmenovalo Toyota Celsior.
Ta revoluce spočívala a) v přístupu prodejců k zákazníkům. V případě MB a BMW se tradoval nadřazený, arogantní a typicky "americký" přístup k zákazníkovi: ber nebo běž dál. Lexus zavedl princip příjemného a zájemci vstřícného přístupu, jenž přivedl do showroomu také hodně žen; b) v koncepci showroomů zaměřující se na vytvoření prodejního prostředí připomínajícího samotné auto: luxusní materiály, design a příjemné světl👋ticho.
Čili nejen kvality samotného auta, ale také kvality prodeje udělaly z Lexusu to, čím je dnes. A tak ho MB, BMW, Cadillac, Continental začaly napodobovat.
Po pár desítkách minut keců typu, pané, tohle je úplně něco jínýho než ty Němcí, jsem se dostal k projetí, a musel hodně tlačit, abych se dostal za volant, protože nejdřív mě chtěli max svézt. Za volantem jsem zjistil, že mi RX jízdně nesedí, uvnitř je menší než vypadalo na obrázku, tak jsem poděkoval a odešel. Že bych se ale v zastoupení Lexe cítil víc jako zákazník, zákazník zvyklý hlavně na české dealery BMW, to tedy určitě ne, ale jak říkám, byla to čistě moje osobní zkušenost.