Novinky
No tak to je propadák století. Nasoukat virtuálně legendu filmu, rychlejch kol a tvrdejch pohledů do šlapacího autíčka... to snad udělal někdo naschvál ne? Mrkni se vedle... tam je Bullittův svět. Tohoto draka moh´ klíďo píďo řídit kačer Donald. A navíc by to sedlo.
Pamatuji si, kdyz jsem v roce 1997 videl tu reklamu v televizi, uz tenkrat se mi to spojeni americke legendy a kupe na bazi Fiesty nelibilo. Ale GTI, pozor, Ford Puma patri mezi auta s nejschopnejsimi podvozky vubec. Mozna by te ten drak, jak rikas, mohl nekdy prekvapit. Pokud bys nahodou tu moznost nekdy mel, svez se s ni 😉
GTI kdyby melo nekdy neco od VW tak dobry podvozek jako "propadak" Puma tak by si konecne zazil realne co je tahla leva 😉) zatim ti ale musi stacit tahla a blba.
Jinak jak jsem rikal nahore staci se podivat kolik je v CR zaregistrovanych Pum dnes po cca 4 letech konce vyroby je to velmi pekne cislo na to ze se tu oficialne neprodavala. Typuji ze to cislo je daleko veci jak u tveho uspesneho GTI.
Jinak jak jsem rikal nahore staci se podivat kolik je v CR zaregistrovanych Pum dnes po cca 4 letech konce vyroby je to velmi pekne cislo na to ze se tu oficialne neprodavala. Typuji ze to cislo je daleko veci jak u tveho uspesneho GTI.
Urcite jich tu zas tak malo nejezdi. Ford ji k nam ale se sedmnactistovkou oficialne dovazel :yes:
jses si tak jisty 😉
Naprosto. Majitelum Fordu posilalo ceske zastoupeni zdarma casopis Svet Fordu. V roce 1997, kdyz byla Puma nova, tam vysel jeji test. Krome toho jsem jeji testy cetl tenkrat v AT a AMS (tenkrat jeste Auto magazin). Vsechno byly puvodni ceske clanky. A jestli si to dobre pamatuji, za novou Pumu u nas tenkrat chteli kolem 550 000,- Kc.
jj 1,7 se prodavala ostatni ne, ach ta pamet ale co si papatuji dobre byla cena kolem 700 tis zadnych 550😉
magazin.auto.cz/…ford-puma-1-7-di… />Rok 2000
Cena v testované výbavě: 687 700,- Kč
magazin.auto.cz/…ford-puma-1-7-di… />Rok 2000
Cena v testované výbavě: 687 700,- Kč
Tak teď ses projevil jako trouba GTI. Já Pumu mám a je pro mne potom utrpení řídít firemní Mondeo. A to už vůbec nemluvím o našich Oktávkách nepo Passatu. Je to stejný pocit jako bych přesedl do traktoru nebo kombajnu.
Vypadá jak vypadá, zkus si někdy Pumu půjčit a projet se v ní.
Vypadá jak vypadá, zkus si někdy Pumu půjčit a projet se v ní.
A tady je novější pokus, kde je McQueen aspoň s Mustangem😒br /> [odkaz]
A fakt, že Puma byla neúspěchem, můj názor SPÍŠE potvrzuje.
Jak rikam nehodnotte neco o cem namate te ani paru.
Zrovna ta reklama na Pumu je po technice strance to nejlepsi co se povedlo, ma to vtip, techniky posprodukcne dobra prace.
Ten Mustang neni tak posprodukcne dotahnuty.
"anonym" [89.176.116.XXX]aspon mam naky
(A na to, že je to jen 5 let staré auto, jich opravdu moc nejezdí.)
> Jak rikam nehodnotte neco o cem namate ani paru.
> Zrovna ta reklama na Pumu je po technice strance to
> nejlepsi co se povedlo, ma to vtip, techniky
> posprodukcne dobra prace.
A KDO MLUVIL O TECHNICKÉM ZPRACOVÁNÍ? Čteš vůbec to, na co "reaguješ"? (Víc se soustřeď a drž se tématu, nebo se reakcemi na mé názory vůbec nezdržuj.)
McQueen+Mustang je macho. Je Ford Puma macho?
(A na to, že je to jen 5 let staré auto, jich opravdu moc nejezdí.)
Staci si najit udaj dopravky a to pocet registraci v CR najdes to na www.ford-puma.cz, pozor aby si se nedivil. jestli jich vidis porad malo jezdit tak asi potrebujes pravidelnou navstevu ocare.
Proste si nepochopil nadsazku ktera je v kazde dobre raklamne, tu nadsazku mas i u toho Mustangu, nebo jako kazdy amik si dela na poli asfaltku pro Mustanga asi ne ze.
Misto tz namochrovane reci o inteligenci zamet nejdrive u sebe doma.
Kritizovat muze tak akorad Steve s GT
>😁 >😁 >😁
Teoreticky mělo být nástupcem Pumy StreetKa.
[odkaz]
Takže se omluv a vypadni...
(Hádám, že svého času byla i větší Calibra úspěšnější, byť to byl prý krásnej klumpr.)
Navíc mám takové info, že se s ní Ford spálil. (Říká se tomu tuším "odpověď na otázku, kterou nikdo nepoložil". 😊 Ten segment v tu dobu prostě asi moc nejel, jediným konkurentem byla Pumě Tigra (a to Tigře ještě lichotím)..
Mám k Fordu od dětství srdeční vztah, tak je snad kua nabíledni, že si nebudu negativa související s FoMoCo (jmenovitě to o prodělečnosti projektu Puma) VYMÝŠLET.
Taky z toho celkem přirozeně vyplývá, že když nějakou Pumu potkám, určitě to registruju. Proto jsem se opovážil napsat, že jich tu moc nejezdí. (Nikdy jsem ale netvrdil, že to je proto, že jí Ford zmrvil.)
i vizuelne je to moc pekny kus srovnatelny i s top designem Mustangu.
Bohuzel nikdo zvas s ni asi nejel, mozna ani s 1,7 VCT.
Navic ja auta podle vzhledu primarne zasadne nepozuzuji ale vy dva ano, no mate na to pravo. >😒]
Puma hlavne nejela treba v CR kvuli sve nemale cene skoro 700 taliru 😉)
Ale dnes za cenu kolem 100tis je to super kara pro mlade, rikam navstiv Puma club a budes cumet kolik jich v CR je nekolik tisic 😉)
Proto si myslim ze opravdovy priznivec znacky ma rad jak Mustanga to tu podivnou Streetku od Pininfarina. A tve zamery opravdu nedela proc taky.
Nektere ty devcata mozna ridi lepe nez vy.
To člověk jenom zítá...
Sdile komponenty neznamenaji ze Kacko postavene cele na dilech Fiesty je nastupce Pumy ani dnesni ST 150 neni nastupce Pumy ani jedno totiz nema kastly ala male kupe, jetli ti to nedochazi.
Jinak ze by mela Stretka podovzek z pumy nebo prevodovku tak ne. Protoze to puvodne cele pochazi z Fiesty 😉))))) Tak ze tak.
Ale nekdo videl kulatou hlavici racidici paky jako u Pumy a tet ma pocit ze to je to same auto 😉))))
Pokud nekdo z Vas ohrnuje nos nad Pumou asi by si mel precist neco o ST 160 atd.,
i vizuelne je to moc pekny kus srovnatelny i s designem Mustangu.