Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejluxusnější nové Volvo XC90, jaké můžete v Česku koupit, vypadá takto. Cena se dá pochopit

21 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
"Finální částka za takto vybavený vůz činí 2.749.300 Kč včetně DPH. Je to hodně, nebo málo? Podle nás tak akorát"
Samozřejmě že to je hodně, je to ku.va hodně a to i za tohle plně vybavené Volvo. Je skoro až k neuvěření, kam se za posledních pět let ty ceny vyšplhaly a někomu přijde normální to ještě obhajovat .... Jistě, nová auta mají nějaký ten asistent navíc, ale to je pouze zlomek ceny celého auta a rozhodně to neudělá tak obrovský rozdíl.Spíše mi přijde, že se Volvo jen snažilo za každou cenu dosáhnout cenové parity s elektrickým EX90 😜
Pár let nazpátek by se pravděpodobně i tahle verze vešla lehce nad dva miliony, před tím umělým zdražováním spalovacích verzí napříč všemi automobilkami a byrokratickým nařizováním povinné výbavy ze strany EU.
reality check:https://www.autoblogger.cz/…vo-xc90-b5-2019/
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@del42sa tak už před lety říkal někdo od Renaultu, že spalovací a elektrická auta budou stát stejně. O zdražování spalovacích se nemluvilo, ale taky cesta jak nastavit stejné ceny.

Evropa se potápí, na horních palubach je ještě párty ( vláda a její přidání, atd....) ale v podpalubi již mají lidé mokré kotníky.

2027 rok bude zlomový. Protože emisní povolenky pro obyčejné lidi.
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007
ceník 2019:
Technické údaje
Volvo XC90 B5 (2019)
Ceník výrobce
Cena
Základní cena modelové řady: 1 679 900 Kč
Základní cena testovaného modelu: 1 679 900 Kč
Cena testovaného modelu: 1 860 000 Kč
Motor / Pohon
Typ: Řadový
Počet válců: 4
Palivo: Nafta
Plnění: Turbodmychadlo
Zdvihový objem: 0 cm³
Nejvyšší výkon: 235 k při otáčkách: 4 000/min
Nejvyšší točivý moment: 480 Nm při otáčkách: 1 750/min
Převodovka: Osmistupňová automatická
Pohon: 4x4
Karoserie / rozměry / hmotnosti
Karoserie: SUV
Segment: Velké SUV
Délka: 4 953 mm
Šířka: 2 008 mm
Výška: 1 776 mm
Rozvor: 2 984 mm
Objem kufru (základní): 680 l
Objem kufru (největší): 709 l
Pohotovostní hmotnost: 2 120 kg
Užitečné zatížení: 0 kg
Spotřeba / záruka / servis
Spotřeba kombinovaná: 6,4 l/100 km
Spotřeba ve městě: 0,0 l/100 km
Spotřeba mimo město: 0,0 l/100 km
Spotřeba v testu: 8,6 l/100 km
Stop-start systém: Ano
Emise CO2: 167 g/km
Objem nádrže: 71 l
Záruka na auto: 2 roky
Záruka na lak: 6 let
Záruka proti prorezivění: 12 let
Jízdní výkony
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 7,6 s
Nejvyšší rychlost: 220 km/h

ceny v roce 2015 jsou ještě úplně jinde :

https://www.auto.cz/…dnou-dojde-88300
Th0r
@del42sa akorat pro nekoho, kdo pak bere 30 k cistyho jako novinar 🙂
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Th0r
Máš nějaký osvědčený zdroj informací, kromě tvé agentury pro diskusní roztleskávače na českých diskusních fórech, Petře Čížku alias Jaroslave Metelko?
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@del42sa Jasně že si Volvo chce vydělat na emisní pokuty.
Sranda je že se Volvo kasalo že jejich poslední dieselový motor vyvinul tým žen :-) Tak to mají teď blbý :-) Dyškrymynácyja.
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
@del42sa
U kamaráda ve firmě jezdil management dlouhý roky v XC90, teď koupili mercedesy, s tím, že volvo je moc drahý.
Avatar - Dinar
Dinar
Má to motor? A mohl bych ho vidět?

R4 za cenu konkurenčních R6, to se jistě vyplatí…
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Dinar Mně přijde zajímavé že to někdo koupí. Za tuto cenu a se 4-válcem. Volvo nikdy nebylo v jedné řadě s D3.
MB1975
@W.O. Zakladni ekonomicka poucka je ze realnou prodejni cenu urcuje kupujici bez ohledu na to jaky nesmysl pozaduje prodavajici. Skoda ze se probudili az pote co odstavili diesely. Ty ceny jsou nerealny aby bylo z ceho slevovat.i tak je to nehoraznost. Volvo kupovat jedine ve svedsku.pokud ho vubec ma smysl jeste kupovat
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@MB1975 A to se tak kasali a byli progresivní s tím, že jejich poslední generaci designoval team žen.
SA nic jim nedošlo ani v momentě, kdy se před ukončením dodávek dieselů zvedly jejich prodeje 3x.
Dopad za rok bude velmi tvrdý.
Na Mazdě xc60 a cx80 vidíme, že PHEV v benzínu žerou benzín i s trávou kolem silnice.
Avatar - fOE
fOE
@Dinar ceny nemecko.
- Za 80tis E mohu mit velice pekne vybavene XC90 s zakladnim ctyrvalcem, anebo podobne vykone a podobne vybavene ctyrvalcove GLC nebo X3.
- Za 90tis E mohu mit velice pekne vybavene volvo xc90 s ctyrvalcovym pluginem, anebo stejne pekne vybavene pluginove GLC nebo X3, mozna je sezenu o 5k E levneji, ale Volvo zase umelo lip leasingy, takze to vychazelo vsulnul. Volvo je navic vykonejsi nez 30e.

Na X5 nebo GLE mohu v techto cenach, minimalne v DE, zapomenout a to jak za hotove tak a i na leasing, kde vychazeji o 30-40% draz.

Takze to co pises, minimalne v DE, proste neplati.
Ano, muzes mit od D3 vicevalec, ale pouze v mensim aute. Za me proste xc90 stoji prave tolik aby se vedle D3 porad prodavalo. Vedi ze na to konkurovat velkym SUV od D3 nemaj, tak to nacenili tak, ze to ma bliz strednim SUV, a ty uz dnes taky vetsinove jedou na ctyrvalcich, takze i tahle nevyhoda pada / nebo minimalne neni pravidlem.

Z tech duvodu co jsem vypsal nahore se priznam, ze xc90 zvazuju a chystam se projet. A nakonec to u me muze byt GLC 300d vs. x3 30d vs. xc90, protoze tohle stoji proti sobe v DE. ;)
Avatar - Dinar
Dinar
@fOE V ČR stojí xc90 I4 benzin 250!! koní rovné 2 mil v základu (core), X5 30d 2,07 mil, 40i 2,117 mil, tady není o čem.
kesumb
@Dinar
jenze na X5 dostanes 15% a na Volvo taky 40.. Neni to tak jednoduchy, ikdyz ja bych vedle xc90 dal za x5 klidne dvojnasobek
Avatar - fOE
fOE
@Dinar Nechce se mi to v CR prochaze vybavu po vybave, ale core neni zaklad jako uplny zaklad, tak jak jej zname z premie, navic v DE je druhy vybavovy stupen Volva "plus" jen o necele 3k drazsi a vybavove je roven cca 100k+ E stojici X5. Cena od jednoduse nerika vse a ten odskok tam je.

Kdyz si v DE nakonfiguruju X3 s 30e nebo kdyz tipnu kolik bude stat 30d, tak jsem na 80k E a to sedim na neventilovane kozence, mam zakladni R19 kola a nemam ani adaptivni podvozek. Volvo za 83k nebo za 90k je bud vyrazne vetsi a stejne nebo lepe vybavene, anebo s T8 vyrazne rychlejsi (do 180kmph :D ). A na leasingu to vychazelo vsulnul takova X3 s T8 volvem. Kdyz se ted pokusis vzit do techto realii, porad ti xc90 nedava zadny smysl? ;)

PS: memu srdci je porad blizsi ta 80k X3 s r6, ale klidne sportovne uznam, ze ani to volvo neni za tyhle penize mimo. Je to proste v necem vic a v necem min auta.
Geo Fery
Tak to je šíleně přepálené, to CX 80 vyjde v plné palbě o mega méně a je to srovnatelné auto.
Maxmilian_Von_Mondeo
Práce snů. Šoupat ***í po židli a hrát si s konfigurátory automobilek a čekat, kdy se objeví na konkurenčních webech článek, pomocí google překladače ho obšlehnout a přidat k nadpisu větu "Svezli jsme se ........ exkluzivně"
A pokud se dlouho žádnej článek neobjeví, tak najedeme na bazary a vybereme nějakou Feldu o které napíšeme "Má najeto tolik, stojí tolik a má motor 1.3"
To je úroveň motoristického serveru a jeho redaktorů, to by jeden zaplakal.
Renoo
2,7 mega za číňana :-D
tomas4568
Tak jsem schválně prohrabal staré maily. Volvo XC90 T8 Inscription v max. výbavě jsem v roce 2015 kupoval za ceníkovou cenu 2.814.617 Kč, na kterou importér poskytl slevu 432.032 Kč. Složena inflace za 2015-2023 v ČR byla cca 47 %, takže v reálné ceně je dnes s lepší baterií výrazně levnější.
kesumb
@tomas4568
jo presne tak to je a za tydle penize to melo bw muziku a hralo krasne.
Inflaci nevytahuj, eric panadol a dalsi cekaj, ze jim na to baba da za valeni si kouli nejlip doma..
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A jak to chtějí bez dieselu někomu prodat?