Design
Renault si dá pauzu od současné retro vlny. Ne každý model zaslouží oživit, říká šéfdesignér
18 komentářů
Asi by to chcelo uplnu pauzu... aspon na 5 rokov... a nikto by si to na trhu aj tak nevsimol... ved okrem clia a capturu ( ktore urcite este dalsich 5 rokov potiahnu ) tam niet fakt nic podareneho ani renaultackeho
Všechny oživené jsou verze elektro. Takže proto obava, že budou prodeje slabé.
Řekl bych, že se toho měl držet Fiat, než začal dělat deset opuchlých verzí hezké malé pětistovky.
Tak jsem se těšil na oživení 4 CV, R8, R16, Avantime nebo Fuega a zase prd.
Když dojde invence tak hurá do muzea. Honem, honem, než všichni, co si ta tehdy úspěšná auta ještě pamatují, pomřou.
Když dojde invence tak hurá do muzea. Honem, honem, než všichni, co si ta tehdy úspěšná auta ještě pamatují, pomřou.
@gil54 No ono to oživování mrtvol silným elektrickým proudem a vysokým elektrickým napětím funguje asi tak že to vlastně nikdo nechtěl, byl to jen vlhký sen vedoucích manažerů značky.
A ani oživování čichnutím k hadru napuštěného benzínem by myslím nefungovalo.
Tady někdo netrefil terč a rovnou 2x.
Měli by se hluboce zamyslet nad tím jaké auto skutečně chtějí potenciální zákazníci. Vnucování ještě nikdy v historii byznys úspěch nepřineslo.
A ani oživování čichnutím k hadru napuštěného benzínem by myslím nefungovalo.
Tady někdo netrefil terč a rovnou 2x.
Měli by se hluboce zamyslet nad tím jaké auto skutečně chtějí potenciální zákazníci. Vnucování ještě nikdy v historii byznys úspěch nepřineslo.
@gil54 Jenže bez spalovacích motorů je to stejně střelba zcela mimo terč. Extrémně drahá střelba, která Renault ekonomicky zničí.
@Arese
Můj ironický příspěvek se týkal designu.
"Jenže bez spalovacích motorů..." - jistě, ale volba a preference druhu pohonu je další a dlouhý příběh. To se netýká ovšem pouze Renaultu nebo i jiných automobilek, ale zejména různých zájmových uskupení (politických, ekonomických, ekologických resp. enviromentálních) a tím i celých států, unií a pomalu i kontinentů. Hlavně do všeho po hlavě bez brzd a zdravého rozumu, nejprve udělat - nařídit a vyhodnotit až pak...
Agresivní ne příliš bystří křiklouni se zpravidla v konfliktech prosazují lépe před vzdělanými kultivovanými lidmi, kteří jsou schopni vyhodnotit situaci do všech důsledků předem. A ti křiklouni těží z toho, že jednoduchá většina jim fandí, protože jednoduchost a agresi je pohodlnější pochopit a snazší, než se vzdělávat.
Taková malá nevýhoda demokratických modelů. Většina - a obrazně jedno že polodementní - vítězí nad vzdělanou menšinou.
Můj ironický příspěvek se týkal designu.
"Jenže bez spalovacích motorů..." - jistě, ale volba a preference druhu pohonu je další a dlouhý příběh. To se netýká ovšem pouze Renaultu nebo i jiných automobilek, ale zejména různých zájmových uskupení (politických, ekonomických, ekologických resp. enviromentálních) a tím i celých států, unií a pomalu i kontinentů. Hlavně do všeho po hlavě bez brzd a zdravého rozumu, nejprve udělat - nařídit a vyhodnotit až pak...
Agresivní ne příliš bystří křiklouni se zpravidla v konfliktech prosazují lépe před vzdělanými kultivovanými lidmi, kteří jsou schopni vyhodnotit situaci do všech důsledků předem. A ti křiklouni těží z toho, že jednoduchá většina jim fandí, protože jednoduchost a agresi je pohodlnější pochopit a snazší, než se vzdělávat.
Taková malá nevýhoda demokratických modelů. Většina - a obrazně jedno že polodementní - vítězí nad vzdělanou menšinou.
Kdyby ti bylo s atmosférou 1,3 od Mercedesu, tak by to byl trhák. Ale s baterkou to bude na baterky🙂
Byl by to skvělé doplnění k manželčině R5 E-Tech Electric 150 Comfort Range 👍
R25 či Safrane ano, s 3,0 V6 či alespoň s 2,2. Rozhodně ne s bzucakem. Ten by dané charisma naprosto dehonestoval.