Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Twingo: První jízdní dojmy

Jestli je malý i hezký, měl by být nový Renault Twingo magnetem na zamilované pohledy. Byli jsme se za ním podívat ve Slovinsku a víte co? Nějaké sympatické výrazy vám budou ukradené, když zjistíte, jak „projekt X44“ jezdí.
Zpět na článek
21. 6. 2007 09:24
neregistrovaný "avantime"
21. 6. 2007 16:38
neregistrovaný "JoeQR"
21. 6. 2007 09:57
neregistrovaný "manitou"
21. 6. 2007 09:58
neregistrovaný "manitou"
21. 6. 2007 23:57
neregistrovaný "yaroukh"
21. 6. 2007 10:29
neregistrovaný "VDC"
21. 6. 2007 12:15
neregistrovaný "Tajda"
21. 6. 2007 13:18
neregistrovaný "e"
21. 6. 2007 12:58
anonym
21. 6. 2007 13:15
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 13:40
neregistrovaný "xl"
21. 6. 2007 22:14
neregistrovaný "ve3"
21. 6. 2007 14:55
neregistrovaný "patrik"
21. 6. 2007 15:37
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 16:37
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 17:17
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 17:21
neregistrovaný "Ada"
23. 6. 2007 09:45
neregistrovaný "Jiřik"
21. 6. 2007 17:04
neregistrovaný "Caligula"
21. 6. 2007 16:43
neregistrovaný "ro70"
22. 6. 2007 14:34
neregistrovaný "Zdeněk"
21. 6. 2007 15:07
anonym
21. 6. 2007 15:27
neregistrovaný "6mps"
21. 6. 2007 15:49
anonym
21. 6. 2007 16:40
anonym
21. 6. 2007 16:55
anonym
21. 6. 2007 15:51
anonym
22. 6. 2007 10:42
neregistrovaný "ponq"
22. 6. 2007 13:34
22. 6. 2007 14:03
neregistrovaný "ponq"
21. 6. 2007 17:21
anonym
21. 6. 2007 17:43
21. 6. 2007 19:02
neregistrovaný "Mackulín"
21. 6. 2007 21:24
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 6. 2007 14:05
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 6. 2007 04:59
anonym
23. 6. 2007 04:59
neregistrovaný "Realista."
21. 6. 2007 21:40
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 6. 2007 14:16
neregistrovaný "astros"
22. 6. 2007 08:35
neregistrovaný "avantime"
22. 6. 2007 22:23
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 23:49
anonym
22. 6. 2007 09:03
neregistrovaný "Spacehacker@seznam.cz"
25. 10. 2007 13:22
neregistrovaný "Fuchsie"
15. 12. 2007 15:22
anonym
neregistrovaný "avantime"
21. 6. 2007 09:24
společně s "pětistovkou"král třídy
perfektní auto,jak design,tak celkově.Bylo by vynikající,kdyby
jako první auto své třídy mělo v crashtestu všech pět hvězd
Rozbalit vlákno
4
21. 6. 2007 10:17
Re: společně s "pětistovkou"král třídy
Mna trochu sklamal ten "dospely dizajn". Jednopriestorova karoseria mi ucarovala viac, niekto v Twingu videl sikovnu malu mysku, dalsi mileho medvedika....takyto look novemu Twingu chyba. :-|
Avatar - Pekelná Micinka
21. 6. 2007 10:23
Re: společně s "pětistovkou"král třídy
Tak to máš asi pravdu, že nemá ty "kukadla", ale ono je milé jiným způsobem, to co dělalo to původní milé, tak to už se holt nenosí. Nicméně mě osobně přijde nové Twingo velice sympatické a líbí se mi.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 6. 2007 10:25
Re: společně s "pětistovkou"král třídy
U nás spíše král třídy. Cena si troufám odhadnout bude začínat opovážlivě níž a zejména u nás na ní budou lidé slyšet. Co se týká počtu, tipuju tak 4:1 ve prospěch Twinga.
neregistrovaný "JoeQR"
21. 6. 2007 16:38
Re: společně s "pětistovkou"král třídy
mne sa teda dizajn zvnutra vobec nepaci. vypada to ako auticko z kindervajca. auto pre deti. detsky dizajn.
neregistrovaný "manitou"
21. 6. 2007 09:57
OT: TAK MISTŘE MARKO, BUDE ?
forums.streetfire.net/showthread.php?t=1…
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "manitou"
21. 6. 2007 09:58
Re: OT: TAK MISTŘE MARKO, BUDE ?
za tím rovnítkem má být 11 ;-)
21. 6. 2007 17:24
Re: OT: TAK MISTŘE MARKO, BUDE ?
Ano bude. Uz to bolo aj v mojom prehlade "Buducnost znacky Ford v Europe" :-) ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
21. 6. 2007 23:57
Re: OT: TAK MISTŘE MARKO, BUDE ?
jééé, už aby to bylo :-)
neregistrovaný "VDC"
21. 6. 2007 10:29
Neni to spatne...
...ale asi to nebude vypadat sveze i po 15 letech jako Twingo predchozi. Popravde si myslim, ze Twingo 1 je jediny auto moderni doby, ktere se stalo (stane) legendou. S trochou nadsazky treba jako Kachna. Kvalita nic moc, ale kazdej o ni vi. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tajda"
21. 6. 2007 12:15
palubovka
Proč serou budíky do prostřed...je to opravdu hnus ..jinak z venku pěkné.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "e"
21. 6. 2007 13:18
Re: palubovka
:yes: :yes: presne nepochopim budiky ve prostred...hold francouzske buzny. >:D
anonym
21. 6. 2007 12:58
Interier
Jo, interier, ten Renault neumel snad nikdy...to je humus toto... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 13:15
Humus
Nechapu, proc se zde objevil clanek, ktery by mel byt spise v sekci placene reklamy. Vzdyt prece vime, ze ve skutecnosti:
a) vetsine ridicu se zveda zaludek z interieru, ve kterem nejsou veci na svem miste. Umistit kaplicku s palubnimi pristroji doprostred jen proto aby varianta pro levotranny provoz byla levnejsi, je ultrafialovy hnus.
b) stare Twingo, ostatne jako vsechny rendliky, vynikaji mimoradne vysokou poruchovosti, nizkou kvalitou a spatnym servisem. Myslite, ze u tohoto modelu to bude jinak? Ani nahodou!
c) celkove negativni dojem podporuje to, ze v CR se nebude prodavat naftova verze (logictejsi by bylo, pokud by se neprodavala benzinova verze), absence beznych narazniku (tohle vozitko bude proto za chvili pri parkovani ve meste osklive obouchane. O nepraktickych klikach, prilis male svetle vysce a celkove bezpohlavnim bramboroidnim zjevu ani nemluve.
Je pro mne nepochopitelne, jak si nekdo tuhle hruzu koupit. VW Polo je proti tomu uzasny krasavec, navic velmi prakticky a provozne prijemny a levny.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "xl"
21. 6. 2007 13:40
Re: Humus
Jééé, Vy jste ale pesimista! Vždyť je to rozkošné autíčko. ;-) a ta palubovka je sílou zvyku. A poruchovost: jezdím desátým rokem Meganem. Bez poruchy, jen měním olej a baterky v klíčku. VW Polo? Málo muziky a hodně peněz. Nu což, co člověk to názor. >:D
21. 6. 2007 13:49
Re: Paradicka v podani Renaultu
Absolutne nechapem, naco sem pises prispevok, ked nechapes zmysel clanku o novom Twingu. A navyse tu pises blbiny, ktore vydavas za skutocnosti:

a)Pristroje v strede maju dnes mnohe auta - a vacsine vodicov to nevadi, je to prvok, na ktory sa da vpohode zvyknut. Priklady: Fiat Multipla, Fiat Idea, Fiat Ullyse, Citroen C4,, Xsara Picasso, C4 Picasso, C8, Peugeot 807, Hyunai Matrix...

b)Keby boli vsetky Renaulty take poruchove ako pises, dnes by uz po cestach nejazdil ani jeden a znacka Renault by bola uz len v muzeu alebo v nasich spomienkach. Neviem, kde si prisiel na taku blbost, ze ked bol nejaky starsi model poruchovy, musi to byt tak aj u noveho novy. Vyvoj ide stale dopredu aj kvalitou vsetky automobilky doradu dotahuju na naozaj slusnu uroven. Pozri na korejske auta, donedavna boli na smiech, dnes sa plne vyrovnaju konkurentom renomovanych znaciek.

c)Ty si ziskal z tohto clanku negativny dojem? To mi Ta je luto, asi si medzi riadkami vycital nieco, co tam nikto iny neprecital. Naftovaverzia sa ZATIAL ponukat nebude, takze vylucene to nie je. A nie je to tiez chyba auta. Narazniky nikoho trapit nemusia, na takmer vsetkych sucasnych autach uz dnes absentuju akekolvek gumove listy, deleny naraznik kvoli mensim nakladom na opravu je uz raritou. O males svetlej vyske sa mozme bavit pri mnohych autach, pri tych so znakom VW tiez. Klucky su stylove podla predchodcu a ten "bramboroidny"zjav je dnes proste moderny. Na rozdiel od tej zastaranej hranatej krabice menom Polo, ktora v slusnejsej vybave stoji majland a voci Renaultu je to skaredy kostitras. Ako si niekto moze kupit Renault a nie VW mozno pochopis casom, ked vyrasties (odpustite trochu nadsadzky, priatelia).

d)Vzhladom na to, ze poznam Tvoje prispevky a ak zareagujes, tak viem asi ako, nerobim si iluzie, ze tento moj prispevok pochopis. Ale snad aspon niekoho pobavi.

e)Pre ostatnych - novy Renault Twingo ma nijak zvlast nenadchol, teda hlavne vzhladovo som cakal nieco ine. Piseme o tom inde, Pekelna Micinka, aj ja. Kazdy mame iny vkus a paci sa nam nieco ine. Inak ho povazujem za fajn auticko pre mladych, ale kludne aj pre starsi par bez malych deti, v starom Twingu som casto videl aj takych majitelov. Kazdopadne to bude celkom vitane osviezenie nasich ciest, lebo si nemyslim, ze by ho potopili nevhodnou cenou. :-) :-) :-)
neregistrovaný "ve3"
21. 6. 2007 22:14
Re: Paradicka v podani Renaultu
ale si mu dal :yes: :yes: :yes: :-)
neregistrovaný "patrik"
21. 6. 2007 14:55
Re: Paradicka v podani Renaultu
Řeknu ti to asi takhle: zaplaťpámbu za Renault a jeho úlety, jinak by auta dost často byla děsná nuda. Jestli je Renault v něčem tvůrce automobilů, tak právě v tom, že vždycky znova pohodí na stůl nějakou provokaci nebo aspoň legrácku, aby zkrátka ježdění bylo zábava. Zatímco tobě se zdá, že to Renault přepísknul, mně (a asi taky Klaudiovi a možná někomu dalšímu) se naopak zdá, že ten externí design měl být odvážnější - trochu víc chaosu a u***ismu, takhle to skoro vypadá, že se nové Twingo chce brát vážně. O poruchovosti a nafťáku ti to už přesně napsal Klaudius. A kdo si tu hrůzu koupí - zajeď si tak za půl roku do Francie a sedni si s ostatními dědky na chvíli před bistro, uvidíš. V ČR jednak nemáme pořádný bistra, jednak budeme tou dobou všichni usínat ve stoje z Fabie II. >:D
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 15:37
Re: Paradicka v podani Renaultu
Já byh rád věděl, co by asi tak vymysleli za krasavce u např. VW a nejen, když by Renault nepředstavil Twingo 1, nebo Espace, nebo M.Scenik atd...No vono udělat rakev Passat, nebo prostě zaoblenou popelnici, Golg,Polo,a všechny jejich subprodukce, jak by asi vypadali naše silnice.
Zlatej Renault, ikdyby by měl být poruchový, jak se zcela neoprávněně píše. Asi se někdo bojí konkurence že.
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 16:37
Re: Paradicka v podani Renaultu
Replika cloveka, ktery si za nick mohl zvolit nazev jedne z nejhorsich automobilnich kreatur, je tedy opravdu fundovany...
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 17:17
Re: Paradicka v podani Renaultu
Podivej se Ado. Hodnotit člověka podle zvoleného nicku, potažmo názvu auta, no to se přiznám,to skutečně vyžaduje ale pořádnou porci odvahy. Jestli je takto povrchní tvůj svět, jsem na cestě k pochopení Tvých názorů na Renault a obhajoby stejně se vyjadřující svým image koncern VW.
Měj se hezky Adikua přeji ti mnoho úspěchů ve Tvém barevném světě přeludů a ošálení.
PS: Vyléčit se dá ledacos Ado, ale medvěd zůstane medvědem!
neregistrovaný "Ada"
21. 6. 2007 17:21
Re: Paradicka v podani Renaultu
:-) Medved zustane medvedem a rendlik rendlikem...
neregistrovaný "Jiřik"
23. 6. 2007 09:45
Re: Paradicka v podani Renaultu
Šašku hloupý, Satise znáš jen diskuzí. Měl jsi ho někdy? Seděl jsi v něm? Jezdil s ním? Spíš jsi na něj jen tupě čuměl někde na parkingu. Satis je mezi vozy jako drahokam. Jsi opravdu trouba. Jen tak mlátíš hubou, protože na to nemáš.
neregistrovaný "Caligula"
21. 6. 2007 17:04
Re: Paradicka v podani Renaultu
Říkáš to dobře a snad to obránce Vlčího hradu pochopí.
Sice na malý autíčka nejsem, ale Renaultů jsem měl několik a nikdy jsem s nimi neměl jediný problém. V servisu jsou mnohem lepší, než co mi říkal známý o WV servisu v K. Varech. Má novýho Passata a je s ním víc v servisu jak na ulici. Začal jezdit na opravy radši do "rajchu". WV jsou těžce nudný, ale u nás už to asi jiný nebude a plno tzv. znalců bude vyznávát jen "dojčekvalitét", ikdyž už to dávno není pravda. Kdyby byly Renaulty tak špatný jak tady znalci píšou, tak - jak říká Claudius - by jich už moc nejezdilo. A co se týká bezpečnosti, tak WV jen dohání, ale náskok nemá ani náhodou.
neregistrovaný "ro70"
21. 6. 2007 16:43
Re: Paradicka v podani Renaultu
Naprosto souhlasím jako když mi mluvíš z duše. :yes:
neregistrovaný "Zdeněk"
22. 6. 2007 14:34
Re: Paradicka v podani Renaultu
Další Germanofil na obzoru!!! Měl jsem žluté Twingo Easy s otvírací střechou a nalítal na něm 100 tisíc. Nedám na něj dopustit-ani jednou mne nevypeklo a nenechalo na holičkách. Velký vnitřní prostor, nízká spotřeba. Zažilo opravdu hodně a o tom, že je to kvalitní auto svědčí i to, že je stále v plném provozu a to má už najeto opravdu hodně.
anonym
21. 6. 2007 15:07
OK!
Keď som videl oficialné fotky, myslel som si, že taký úspech to v designe nebude. Ale už som to povedal pred časom. Fotky z testov sú vždy "reálnejšie". A tak sa mi zdá, že nové TWINGO pôjde v šľapajách predchodcu. :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "6mps"
21. 6. 2007 15:27
Re: OK!
:yes:
anonym
21. 6. 2007 15:49
Re: OK!
;-) :-) :-) ;-)
anonym
21. 6. 2007 16:40
Re: OK!
Vždyť je to úplně jiné auto.
Přehnaně velký čumák, přehnaně vejké přední sklo, a nepřehnaně méně místa ve předu. Zadní místa zvětšili i když se nepoužívají, a cena bude rozhodně dost dlouho o dost vyšší než u lepší jedničky.
anonym
21. 6. 2007 16:55
Re: OK!
Já som povedal, že môže byť rovnako úspešné. Nie, že je rovnaké!!!
anonym
21. 6. 2007 15:51
/ok
Aj keď v interiéru sa mi to zdá horšie. Asi aj to je dôvod, že Renaultu sa nedarí. Prečo také tvrdé plasty? A toľko veľa? ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ponq"
22. 6. 2007 10:42
Re: /ok
Myslíš, že mít v portfoliu nejprodávánější evropský vůz roku segmentu (clio) je známka toho, že se automobilce nedaří? Nebo nedej bože použití tvrdého plastu? Směšné...
22. 6. 2007 13:34
Re: /ok
Vysvetlovat nieco Danielovi je zbytocne...
neregistrovaný "ponq"
22. 6. 2007 14:03
Re: /ok
Pravda, mě to hned nedošlo ;-) >:D
anonym
21. 6. 2007 16:19
autíčko z venku pěkné, ale zevniř naporostá katastrofa
autíčko z venku pěkné, ale zevnitř naprostá katastrofa je to škoda :-( A to je auto asi v plné jak bude vypadat v základu to nechci vidět
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ro70"
21. 6. 2007 16:53
Re: autíčko z venku pěkné, ale zevniř naporostá katastrofa
Mislím že se interiéri moc lišit nebudou tak jek je to u jiných modelu Renault stačí nahradit digi klimu za obič.To není Škodovka kde není v základu vubec nic jan díry v palubce.
neregistrovaný "mates"
21. 6. 2007 20:58
Re: autíčko z venku pěkné, ale zevniř naporostá katastrofa
co se týká škodovky,palubovky a plastů, tak oproti renaultu hraje první ligu >:D >:D
neregistrovaný "e"
22. 6. 2007 00:05
Re: autíčko z venku pěkné, ale zevniř naporostá katastrofa
:yes: v poctu der..... >:D >:D
anonym
21. 6. 2007 17:21
TWINGO
Předek se vážně povedl, ale na zádi vozu mi něco chybí !!! :D Jinak opravdu pěkné ..........
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2007 17:43
TWINGO GO GO GO
Těžké... navázat na ikonu, navázat na legendu... Udělat auto za tři mega, to umí skoro každej, udělat ovšem pojízdnou tašku, to mimo Fiatu s Pandou I snad nikdo tak dokonale nezvládl, jako Renault. Jo, nezbývá než doporučit, aby přestali s pokusy stvořit prémiovou konkurenci sedmičkovému bavorovi a soustředili se na to, co umí - na malá levná auta. A podle tohoto TWINGA to tedy setsakra umí. Někomu tu nahoře vadí kaplička ve středu (možná i ve čtvrtek). No, nezapomínejme, že tohle není auto pro evropské bejky, tohle je květinka pro štíhlé krásné dívky z Francie. Jo... bageta, jejíž délka u tebe vyvolává lehkej komplex, minerálka v papírový tašce, navrchu svazek mrkví a jeden dokonalej parfém od Diora. Tak o tom to je. BRAVO RENAULT :yes: P.S. Ty židle... ty se tedy povedly.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Mackulín"
21. 6. 2007 19:02
Re: TWINGO GO GO GO
Ba že,tohle Rencek umí ;-) ,souhlas,povedené...,snad na okraj -> vinšuji Laguně vše nej...,jinak dobré GTI :-)
21. 6. 2007 20:09
Re: TWINGO GO GO GO
;-) :yes:
Avatar - VDC
21. 6. 2007 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 6. 2007 21:53
Re: TWINGO GO GO GO
Tak nežasni... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 21:24
Re: TWINGO GO GO GO
Musím Ti gti oponovat.
Renaultu vůbec nejde o stvoření auta konkurující třeba 7 bávu.
Je vidět, že nechápeš jejich svět. Vymyslet Espace,M.Scenic, Avantime, Vel Satis, být jiný. To nedokáže kždý. respektive málo kdo. V tomhle ohledu musím, ano misím smeknout celý obchod klobouků v Kotvě před kreativitou, invencí,chutí riskovat, hledan nové směry. Snad krom ještě Italů neznám jiné automobilky. sestrojit pojízdnou krabici na 4 kolech umí kde kdo. Ale improvizace? Proto jsou mi mnohem, mnohem blíž než ostatní. Musíš tam žít, pochopit. :yes:
21. 6. 2007 21:57
Re: TWINGO GO GO GO
Hezky jsi to napsal. Jistě, že pro toho, kdo žije ve Francii může produkce Renaultu znamenavt více. Jenže já myslím, že auta nejsou kroje. Auto musí být především zařaditelné z hlediska jeho stylu, určení a nikoliv podle země původu. A ona ta aspirace Renaultu na velké lux modely tedy vůbec v poslední době nevychází...
22. 6. 2007 13:38
Re: TWINGO GO GO GO
Preco myslis ze podla stylu? Ani podla krajiny povodu. Ale proste podla znacky. Mozno vel Satis nie je pekny, ale nikdy si ho s nicim nepomylis, je svojsky a nezamenitelny. To je to, co Renault ma a mnohi ini zial nie. Ze mu to s velkymi autami nevychadza no co uz, kazdy spas nieco stoji a kazdy priekopnik musi ratat aj s neuspechom. Niektore auta sa nerobia v prvom rade pre zisk, ale pre budovanie mena a pozicie znacky. ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 6. 2007 14:05
Re: TWINGO GO GO GO
Přeji každému Kladudie, Gti a ostaní, mít možnost si povodit třeba Vel Satis, Avantime, Espace ...
Jiný rozměr, jiná dimenze, jiný svět. A jestli nemáš pocit Gti, že (když připustím), nelze Renault zařadit podle stylu, ikdyž bych se nerad v tomto případě pouštěl do polemiky, tak právě tady jsi vedle jak ta jedle. Úplný opak je pravdou.
Kdo rozezná ,jestli vidíš ve zpětném Passata, nebo Superba, Polo nebo Fabku atd..Všechny jsou na jedno brdo. Vel Satise, ano toho VELKÉHO Satise, naprosto designově dokonalého komfortního pohodlného mazlila silnic, tak toho identifikuš na 100%. Stejně jako nádhernou 159.
anonym
23. 6. 2007 04:59
Re: TWINGO GO GO GO
Vole, espajse máme vo firmě. Je to největší plečka ci tam kdy byla. Ve 250.000 km třetí výměna motoru a jestli nejsmekaždej měsíc v servisu tak je to zázrak. to stejný pažouty 307, v benzínu plečka na druhou, v HDI celkem v pohodě.Jezdíme třu Roomstery za první rok min. 35000Km a ... nic, žádná oprava o fabii a oktávici nemluvě. Ať jdou ti marokánci za žabinova do p.r.d.e.l.e.........................
25. 6. 2007 06:35
Re: TWINGO GO GO GO
Tak to by som rad videl tych drevorubacov, co s tym jazdia takym sposobom, ze odpisu motor. Ono totiz treba aj vediet jazdit a starat sa o tie auta. Takym by som nedal do ruky ani 20-rocny traktor tyzden pred zosrotovanim...a tebe asi tiez nie... :-|
neregistrovaný "Realista."
23. 6. 2007 04:59
Re: TWINGO GO GO GO
Vole, espajse máme vo firmě. Je to největší plečka ci tam kdy byla. Ve 250.000 km třetí výměna motoru a jestli nejsmekaždej měsíc v servisu tak je to zázrak. to stejný pažouty 307, v benzínu plečka na druhou, v HDI celkem v pohodě.Jezdíme třu Roomstery za první rok min. 35000Km a ... nic, žádná oprava o fabii a oktávici nemluvě. Ať jdou ti marokánci za žabinova do p.r.d.e.l.e.........................
Avatar - Falco
21. 6. 2007 21:29
Re: TWINGO GO GO GO
:yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 6. 2007 21:40
Re: TWINGO GO GO GO
O.K. Dík :yes:
neregistrovaný "astros"
22. 6. 2007 14:16
Re: TWINGO GO GO GO
:yes: :yes: :yes: >:D
fakt dobré
23. 6. 2007 10:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
21. 6. 2007 20:46
Jsem renaultista
V Brně jsem si Twingo prohlédl, je dokonalé. Pročetl jsem si celou diskusi, a musím reagovat na pár věcí. Děkuji všem příznivcům Renaultu, zdravím GTIho. Adu komentovat nemůžu, sebrali by mu papíry na řepu.
Jenom se vyjádřím k tachometru ve středu přístrojovky. Má to své výhody. Představte si tvar lidského oka. A je to! Do stran máme větší zorné pole, než nahoru a dolů. Najezdil jsem s Avantimem přes 120000 km, tachometr umístěný na střed jsem mohl sledovat za jízdy bez problémů s naprostým přehledem situace před sebou. Když se za jízdy v Rangeru podívám na tachometr, tak ztratím více času a přehledu před sebou. Představte si, kdyby se navigace umístila k volantu- průšvih! Proč se navigace dává častěji na střed přístrojovky? Ten kdo takové umístění odsuzuje, nemá s takovým tachometrem zkušenost, nenapsal by totiž takovej blábol. Já bych chtěl mít u auta opět tachometr uprostřed, je to skutečně lepší, 120000 km by mělo být důkazem...
Rozbalit vlákno
6
21. 6. 2007 22:05
Re: Jsem renaultista
Také tě zdravím. Absence kapličky před volantem... to je pro mně nepřijatelné. Ta navigace se dává na střed, neb nikam jiam by se nevešla. Za sebe tvrdím, že kdykoliv se podíváým na středový panel na radio či klimačku, vždy mě to odvádí od jízdy více, než pohled na otáčkoměr před sebou. Jsou auta, která vybrané údaje promítají přímo na sklo před řidiče... BMW, C6... určitě ví, kam to promítat. Jinak je tvá úvaha o zorném poli nepochybně zajímavá...
22. 6. 2007 06:37
Re: Jsem renaultista
Pohlad na radio alebo panel klimy je iny ako pohlad do stredu palubky az niekam k hrane celneho skla. V prvom pripade musis otocit hlavou a pohlad premiestnit z diania na ceste uplne len na stredny panel, v druhom pripade staci ciastocne sklopit zrak, ak mas dobre periferne videnie, tak ani to nie. V tom je dost velky rozdiel. VW je dost konzervativny, ale ktovie, mozno to tiez niekedy skusia. Premietanie udajov na celne sklo je vskutku zaujimava novinka, a ci je to pred vodicom priamo, alebo o par cm vpravo uz nie je az taky velky rozdiel. ;-)
Avatar - Dylan McKay
22. 6. 2007 07:39
Re: Jsem renaultista
Ano, tachometr uprostřed je v úrovni hrany čelního skla. Můžeš na něj koukat a jet jak daleko chceš, opravdu vidíš před sebe. Na klasický tachometr musíš sklopit zrak, ale hned se podívat zpět před sebe- nelze se dívat se sklopeným zrakem a jet zároveň. Samozřejmě je to věc vkusu, ale doporučuji jet třeba Espacem, tam se to snadno pochopí. Nemám zkušenost s promítáním tachometru na čelní sklo, ale bude to bezpochyby nejzajímavější...
neregistrovaný "avantime"
22. 6. 2007 08:35
Re: Jsem renaultista
zdravim,chci se zeptat,za kolik si prodal Avantima?
neregistrovaný "Ada"
22. 6. 2007 22:23
Re: Jsem renaultista
Jsi rendlikovec? Uprimnou soustrast! >:-[]
Avatar - Dylan McKay
23. 6. 2007 07:59
Re: Jsem renaultista
Děkuji, ale žiju s tím už 32 let... ;-)
anonym
21. 6. 2007 23:49
über-nuda
;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Spacehacker@seznam.cz"
22. 6. 2007 09:03
No na auto u kterého už podle symbolu na masce víte, že v mě
..není špatné, ale stejně se mi líbilo otvírací tlačítko na kufru u předchozí generace. Pěkně do symbolu kosočtverce si šáhneš, abys sis otevřel kufr, no to je super, hned alespoň víš co jsi, když sis koupil takové krásné autíčko.... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "routa"
7. 7. 2007 22:57
Re: No na auto u kterého už podle symbolu na masce víte, že
To nejní 3,14ča, ale "routa", pokud se ti to plete,jdi do školy a žádej školné...! :-!
neregistrovaný "Zdenda"
22. 6. 2007 09:24
Proč se tak dobře prodávalo i bez dieslu??? Je to miniauto!!
Do toho je montovat diesel kravina!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda"
22. 6. 2007 09:36
Proč se tak dobře prodávalo i bez dieslu??? Je to miniauto!!
Do miniaut toho je montovat diesel kravina i dnes - viz prodejnost dieslových kolíňat!!!
Rozbalit vlákno
1
22. 6. 2007 13:40
Re: Proč se tak dobře prodávalo i bez dieslu??? Je to miniau
Kravina je predavat miniauto s dieslom za cenu o triedu vacsich aut...
neregistrovaný "Fuchsie"
25. 10. 2007 13:22
GTI- gratuluji
Lépe jste to nemohl napsat - minerálka v papírové tašce, svazek mrkve a parfém od Diora - úžasné!!!
S Twingem jezdím 7.rok(nikdy jsem neměla, tak dlouho jedno auto),prostě se s ním nemohu rozloučit.Nikdy nemělo jedinou poruchu- pouze výměna žárovky!Jeho vlastnosti jsem ocenila ještě víc po přestěhování z Prahy na vesnici- všechno s ním odstěhuji (kuchyňskou linku ,1O pytlů kůry,televizor,pračku ap.).Je to nejlepší auto,které jsem ,kdy měla.Proto jsem čekala na nové Twingo. Exterier nemá chybu ale, co ten interier? Mám pocit,že sedím u neuklizeného stolu.Ten budík na volantu mi připomíná budík u starého kotle na pevná paliva.Pocit chaosu!Škoda- asi si ještě pár let nechám to staré Twingo.
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 12. 2007 15:22
grc
:-(

...mam uz druhe twingo a nemozem si to auticko vynachvalit...ale o novom twingu ked citam recenzie tak nechapem kde na to ti redaktori chodia...v starom nesedelia vypisuju kraviny o vacsom priestore v kabine a kufri...uz som to pisal na nasom webe www.twingomania.sk a tak to len zhrniem...aky je real teda podla mna? :

...takže sme sa boli previesť na novom Twingu 1.2 TCE t.j Turbo verzii...exterier aj interier mate aj vy napozerany z fotiek aj autosalonov takze fakty a dojmy :

- auto je dlhsie o 17 cm - 3601 mm oproti 3433 mm
- auto je vyssie o 5 cm – 1472 mm oproti 1420 mm
- auto je sirsie o 1 cm – 1640 mm oproti 1630 mm

...napriek tomu ma nove twingo mensi (!!!) zakladny i celkovy batozinovy priestor ako stare twingo 168/261/1096 litrov oproti 165/285/959 litrov v novom twingu....v oficialnych papieroch sa pise ze priestor na hlavu cestujucich sa zvysil o 26 mm...neviem ako je potom mozne, ze zatial kazdy kto sedel v novom twingu vpredu/vzadu sa stazuje na to ze si sucha hlavu o strop!!!...mam 176 cm...celkovo je kabina objektivne mensia ako v starom twingu...

- prazdna hmotnost sla hore z 840 kg az na 980 kg = + 140 kg (!!!)
- uzitocna hmotnost ale stupla z 340 kg na 440 kg

...pri tychto parametroch ma fascinuje jedno...v zakladnej motorizacii 1.2 8V a 16V uplne identicke motory zo stareho twinga tahaju o 85-140 kg tazsiu karoseriu(podla verzie) + posadku...co to znamena?...no hmotnostne a vykonovo jazda v novom twingu v zakladnej motorizacii a obsadeni dvoma ludmi je to iste ako jazda v starom twingu obsadenom troma ludmi...a dynamika plne nalozeneho noveho twinga(1345 kg) znamena dynamiku stareho twinga obsadeneho 4 ludmi (1180 kg) s dalsimi 165 kg v kufri – v porovnatelnej verzii a motorizacii....vykon motora sa nezmenil !!!...ale max.hmotnost je povolena o 165 kg vyssia !!!...

...toto su podla mna hlavne dovody zavedenia motora 1.2 TCE...poskytuje dostatocny vykon na rozhybanie takejto kasne nakolko starsie motory nestihaju...celkovo sa podla mna motor chova ako kompresorovy nie ako turbo...proste taha a poskytuje vykon v celom spektre otacok...tam kde pri zlom rozhodnuti pri predbiehani s motorom 1.2 8V uz stupate k nebu premeneny na etericku bytost, tam s TCE zosliapnete v zufalstve plyn a auto dokonci predbiehaci manever...dalsou vyhodou je pre lenivych to ze ked v plnom aute stupaju hore Donovalmi, nemusia mat 3. stupen a plny plyn ale mozu tam nechat trosku osolenu 4-ku po cely cas...toto vsetko zakryt pod verziu „sportove“ oznacenie GT chce ozajstne promoGULE...

...BRZDY !!!...dat 100 konovemu autu na zadnu napravu bubnove brzdy je setrenie na nespravnom mieste !!!...

...inak je auto nedotacave jak svina, vysoke tazisko sposobuje naklananie karoserie v zatackach...ale take je aj stare twingo...interier je plastovy a caluneny, vsetky plechy su milosrdne ukryte...vyzera to pekne a interier je ovela tichsi...to je plus...zmensuje to ale priestor...plast je na dnesne pomery low-end t.j. rovnako tvrdy ako v starom twingu...palubka je modusovska – nielen designom ale aj pouzitymi komponentami – je to oproti originalnej palubke stareho twinga skoda....volant ma prilis velky priemer a tenky veniec – dane tym ze je to koncernovy diel pouzity vo vacsine modelov...

...sedadla su pohodlnejsie ako v starom twingu, ale obrovska chyba je mechanizmus sklapania sedadiel...vodicovo je rovnake ako v starom twingu ale spolujazdcovo je „jednopovelove“...da sa len sklopit operadlo a nasledne dalsou pakou posunut vpred cele...to iste opacne...mechanika zo stareho, kde sa jednym pohybom sedadlo sklopilo aj posunulo a nasledne vratilo do povodnej polohy tu chyba...sedadlo zostane v prednej polohe a musite ho stale hrkat hore-dole....to je velke minus...zadne sedacky su v pohode, samostatne posuvne a sklapatelne zadne sedadla povazujem dokonca za vyborne...

...zvonku twingo vyzera ako zmensene clio...uz to nie je monospace s unikatnym designom a vyzorom...nicim nezaujme ale ani neurazi...len to uz nie je twingo...

...celkovy zaver – stare twingo bolo designovo vynimocne auto ktore zalozilo svoju triedu a malo svoje plusy i minusy...preto ho vsetci milujeme...nove twingo nema vyslovene dobre ani vyslovene zle vlastnosti - je vo vsetkom priemerne a to dnes nestaci....howgh

p.s. : jedina vec co sa mi na n om paci je sklenena elektricka strecha aj ked ta predna sietka(vetrolam) je grc....

p.s.2 : pocas celeho testu mi nieco nesedelo a nevedel som co mi vadi. cestou domov na starom twingu som na to prisiel...radenie noveho twinga je „gumene“...nejednoznacne a dlhe drahy...stare twingo/po r.00/ ma radenie ovela lepsie – kratsie a definovane drahy s odporom v N...

...inak aby to nebolo celkom nefer, ja som jazdil vo ZV aj na novom twingu v motorizacii 1.2 8V takze mam s cim porovnavat to TCE aj voci staremu...neviem si predstavit tu dynamiku 1.2 8V s 43 kW a 93 Nm/2500ot/m s plne nalozenym autom...preto vsade do testov tlacia TCE a nie zaklad...1.2 16V ma 55kW a 105Nm/4250ot/m ale plne nalozene nove twingo je o 140 kg tazsie ako plne nalozene stare twingo s tym istym motorom a vykon je ten isty...

...jedine rozumne motorizacie su ten TCE 73kW a 145Nm/3000ot/m a potom kachle 1.5 dCi s výkonom 47 kW/65 koní a krútiacim momentom 160 Nm pri 1900 ot./m...

...tolko strucne k novemu twingu....
Rozbalit vlákno
0