Novinky
Vážený pane Bednaří,
můj dotaz směřuje především k oficiálnímu dovozci Renault pro Českou republiku😒br />
Proč je možné již nyní objednat model Renault 5 E-Tech na německém konfigurátoru, zatímco na českých stránkách Renaultu tento model zatím není dostupný?
Děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem,
HR
můj dotaz směřuje především k oficiálnímu dovozci Renault pro Českou republiku😒br />
Proč je možné již nyní objednat model Renault 5 E-Tech na německém konfigurátoru, zatímco na českých stránkách Renaultu tento model zatím není dostupný?
Děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem,
HR
@Horký Rom Na to ti môžem aj ja odpovedať. Ide hlavne o cenu a dopyt. Na západe to vedia predávať drahšie a je tam po tom väčší dopyt, takže tamojšie trhy majú prednosť. U nás by boli zatiaľ dlhé čakacie doby na dodanie.
Druhý dôvod je špecifikum výbav pre rôzne trhy. Centrála Renaultu má napríklad vyhodnotené, že u nás musia mať autá silnejšie kúrenie a vyhrievané sedadlá či volant. To sú prvky výbavy, ktoré nabiehajú neskôr.
Druhý dôvod je špecifikum výbav pre rôzne trhy. Centrála Renaultu má napríklad vyhodnotené, že u nás musia mať autá silnejšie kúrenie a vyhrievané sedadlá či volant. To sú prvky výbavy, ktoré nabiehajú neskôr.
Pre mna je novodoby Renault 5, specialne v zltej farbe najvyraznejsou novinkou roka 2024. Bol vystaveny pred dvomi tyzdnami aj na Nitrianskom autosalone a mal myslim velky uspech. Urcite bu som si prial aj benzinovu motorizaciu.
Auto za tie peniaze pre koho? Pre seniorov a rodiny z deťmi určite nie!
@jam2015 Hej, lebo rodiny sa dnes idú utĺcť za autom B segmentu.
@Avantime Dnes si nejaký ostrý. Je všetko OK?
@Avantime jj tohle je pro singles nebo jako třetí auto “na zábavu”, pro rodinu je moc malé a proto se nebude moc prodávat a slušel by mu spíš benzin 😋
@Avantime Preco by si to rodiny s detmi kupovat nemohli? 2 deti vojdu do Citiga v pohode, keby mal ten Renault aspon taky priestor, ako je v Citigu a nejake moderne technologie za dobru cenu, tak nevidim problem. Ale aj Megane je mensi ako Citigo vo vnutri, tak uvidime. A technologie to urcite mat nebude, necital som este clanok, ale urcite ladia pre nas trh zvysenu hlucnost 😄 Aj pri novom Scenicu sa novinar stazoval na hluk na dialnici. Proste clovek nepochopi, co ich k tomu vedie takto navrhovat auta.
@xxc když máš 2 děti, tak tě taková blbost jako cpát je do Citigo apod., ani nenapadne… takže proto 😋
@ericn Ale napadne, je to super auto do mesta. Len tomu chyba vykon, pohon vsetkych kolies, vyssia svetla vyska, komfort a svetla. Som zvedavy, ci to Renault ponukne. Inak pre zenu s 3 detmi je to mozno este pohdlnejsie, ked jedno dieta sadne dopredu a 2 si sedia kralovsky vzadu. V ID4 alebo Enyaqu sa 3 deti tlacia vzadu a nadavaju. To su proste tie teorie bez realnych skusenosti.
@xxc nikto si to pre rodinu nekúpi, dnešné rodiny s 1-2 deťmi nebudú dávať vytúžené dieťa do sedačky vzadu - ako ho tam dáš a zapneš mu pás? v predklone? kde dáš kočík, alebo neskôr kolobežku, bicykel?
@ericn @pallas
Chlapci, už ste niekedy videli, aby xxc vypotil niečo logické alebo zmysluplné?
Chlapci, už ste niekedy videli, aby xxc vypotil niečo logické alebo zmysluplné?
@pallas Deti sedia normalne vzadu zapnute pasom, kolobezku v Citigu bezne vozim, dokonca aj detsky bicykel vojde do kufra. Na ostatne bicykle som kupil nosic na strechu 😄 Proste to su ludia, co sa v tom v zivote neviezli. Aj ked je pravda, ze ma to svoje limity a velky kocik do toho nevojde, ale ako sekundarne auto je to vhodne aj pre rodinu. Preto aj ten Renault tu ulohu mohol splnat, nebyt toho, ze hned v drhuej vete sa autor clanku stazuje na miesto v interieri 😄
Mě by zajímala jen maličkost. Velikost zavazadlového prostoru a jestli je průvlak na lyže? Protože Elroq se chlubí lidovou cenou spalovaku. Ale když chci průvlak na lyže tak jsem na ceně přes milion korun 😂
Kolik je mista vzadu na nárty pod přední sedačkou?
Jak jsou vysoko kolena vzadu?
Jiný úložný prostor než zadní kufr?
Přední náhon (tuším) je dobře odladěný nebo umí hrabat kdykoli a kdekoli v zatáčce?
Skutečná hmotnost?
Odhlučnění podvozku
Jinak klasika dojezd a nabíjení.
Jak jsou vysoko kolena vzadu?
Jiný úložný prostor než zadní kufr?
Přední náhon (tuším) je dobře odladěný nebo umí hrabat kdykoli a kdekoli v zatáčce?
Skutečná hmotnost?
Odhlučnění podvozku
Jinak klasika dojezd a nabíjení.
1) jak rychle lze povypínat otravné asistenty?
2) co ten přetlustý displej? Trochu kaňka ...
3) nepřehřívá se ten displej? viz Mercedes
4) jak rychle nabíhá infotainment?
5) nemůžete se zeptat, proč udělali tu část displeje před řidičem tak titěrnou? Vypadá to strašně a spolu s celkově mimořádně tlustým displejem je to vyloženě celý ohyzdnost
6) můžete srovnat komfort na těch 18" kolech s jinými EV?
7) to asi nebude mít tepelné čerpadlo, že?
😄 má to automatický předehřev baterky?
2) co ten přetlustý displej? Trochu kaňka ...
3) nepřehřívá se ten displej? viz Mercedes
4) jak rychle nabíhá infotainment?
5) nemůžete se zeptat, proč udělali tu část displeje před řidičem tak titěrnou? Vypadá to strašně a spolu s celkově mimořádně tlustým displejem je to vyloženě celý ohyzdnost
6) můžete srovnat komfort na těch 18" kolech s jinými EV?
7) to asi nebude mít tepelné čerpadlo, že?
😄 má to automatický předehřev baterky?
Dobrý večer,
Dotaz: Jakou verzi baterky budete mít, 40 nebo 52 kWh? Pokud budete mít 40 kWh, dojede R5 na jedno nabití např. z OC Nový Smíchov v Praze do OC Šantovky v Olomouci, trasa po D11 a D35, cca 260 km? Nebo pokud budete mít verzi s 52 kWh, tak dojede tato verze R5 z Prahy do Brna a zpět po D1, tj. cca 400 km na jedno nabití. Renault R5 považuje za moderní elektromobil s moderní technikou, tak by mě zajímalo, zda již uváděné dojezdy odpovídají skutečnosti. Děkuji.
Dotaz: Jakou verzi baterky budete mít, 40 nebo 52 kWh? Pokud budete mít 40 kWh, dojede R5 na jedno nabití např. z OC Nový Smíchov v Praze do OC Šantovky v Olomouci, trasa po D11 a D35, cca 260 km? Nebo pokud budete mít verzi s 52 kWh, tak dojede tato verze R5 z Prahy do Brna a zpět po D1, tj. cca 400 km na jedno nabití. Renault R5 považuje za moderní elektromobil s moderní technikou, tak by mě zajímalo, zda již uváděné dojezdy odpovídají skutečnosti. Děkuji.
@Modrý blesk Pokud pojedete po té dálnici 80 - 100 km/h, tak zřejmě dojedete.
Je to jako ptát se, zda auto s průměrnou spotřebou 4,6 l/100 km (Citroen C1) ujede na plnou nádrž (35 litrů) z Prahy do Olomouce a zda ujede těch 760 km. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že možná, pokud pojedu sám rychlostí tak 80 km/h.
Pokud pojedu 150 km/h a plně naloženej, ujedu max. 500 km.
Je to jako ptát se, zda auto s průměrnou spotřebou 4,6 l/100 km (Citroen C1) ujede na plnou nádrž (35 litrů) z Prahy do Olomouce a zda ujede těch 760 km. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že možná, pokud pojedu sám rychlostí tak 80 km/h.
Pokud pojedu 150 km/h a plně naloženej, ujedu max. 500 km.
Dovětek k mému dotazu ohledně deklarovaného dojezdu v reálném provozu.
R5 je 3,9 metrů dlouhý, Favorit měl 3,8 metrů a dala se sním sjezdit Evropa a dále R4 bude mít shodnou techniku, má mít 4,1 metrů a má navazovat na původní R4 i prostorností. U EV je problém vedle ceny a hmotnosti právě udávaný dojezd, který je "až". Dokud automobilky nebudou u EV udávat i minimální "zaručený" dojezd, tak to je z mého pohledu stále klamání uživatele...
R5 je 3,9 metrů dlouhý, Favorit měl 3,8 metrů a dala se sním sjezdit Evropa a dále R4 bude mít shodnou techniku, má mít 4,1 metrů a má navazovat na původní R4 i prostorností. U EV je problém vedle ceny a hmotnosti právě udávaný dojezd, který je "až". Dokud automobilky nebudou u EV udávat i minimální "zaručený" dojezd, tak to je z mého pohledu stále klamání uživatele...
Velmi jsem.se těšil na Renault 5 , konečně kompaktní EV, ale proč je to proboha předokolka když to stavěli primárně jako elektro vůz?!?
Dotaz: bude mít tepelné čerpadlo i základní verze?
Dotaz: bude mít tepelné čerpadlo i základní verze?
>Ptejte se, co vás zajímá
Zajímá mě, zda-li tento dizajnově povedený francouzský elektromobil spoléhá na ohřev baget v interiéru archaickým PTC ohřevem nebo používá systém tepelného čerpadla schopného běžet ve ztrátovém režimu.
Zajímá mě, zda-li tento dizajnově povedený francouzský elektromobil spoléhá na ohřev baget v interiéru archaickým PTC ohřevem nebo používá systém tepelného čerpadla schopného běžet ve ztrátovém režimu.
Dokud toto pohledné autíčko nedostane skvělý motor 1.33 TCe + 6st. manuál, tak mě vůbec nezajímá, pojízdné elektrospotřebiče totiž zásadně nekupuji! Slyšíš, Renaulte?
Na pohled je to hezke, ale proc je to vyhradne na baterky?
Takze pro vetsinu lidi nepouzitelne.
Mam tedy jedinou otazku: nebudi se ze sna hruzou z trestu osudu, ze ikonickou "petku" takhle zneuzili a znasilnili?!
Takze pro vetsinu lidi nepouzitelne.
Mam tedy jedinou otazku: nebudi se ze sna hruzou z trestu osudu, ze ikonickou "petku" takhle zneuzili a znasilnili?!
Kdo a kde pro něj vyrábí baterie. Stejná otázka platí i na motor.
Jakou má čelní plochu a jaký je koeficient odporu vzduchu.
Má tepelné čerpadlo?
Jaká je dálniční spotřeba při tachometrové 130.
Jakou má čelní plochu a jaký je koeficient odporu vzduchu.
Má tepelné čerpadlo?
Jaká je dálniční spotřeba při tachometrové 130.
Inak za mňa až tak dobre nevyzerá, zvonka mi to príde kvapku prekombinované, hlavne spredu. Kolesá by sa zišli o chlp menšie a tá kľučka zadných dverí v stĺpiku...
V interiéri ma zaujali asi len sedadlá, a k nim by smerovala moja jediná otázka, či sa v nich sedí rovnako famózne ako vyzerajú. nepochopím volant, štvorec, s ramenami plnými tlačidiel, pôsobí vyslovene odpudzujúco.
Vždy som Renaultu fandil a jeho modely sa mi páčili. Dnes neviem, či by som si u Renaultu vôbec vybral.
Ako povzdych to beriem, všetci dobre vieme prečo v tom nie je benzínový motor.