Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Kdo by kupoval takové monstrum. Místo toho, aby Saab rozšířil svou řadu o coupé, které svého času opravdu uměl, tak pouští do výroby takovou hrůzu, která je pro něj stejně v důsledku ztrátová :no: Jen by mě zajímalo, jak je s prodeji nové 9-5. Typoval bych podobný propadák. Ještě pár takových pokusů o hledání sama sebe (nebo průkopnictví? - ať si každý vybere) a můžeme všichni společně Saabu zamávat...
To je asi jako kdybi někdo prodával Bohemia Sekt s nálepkou Moët...
Akorát mi ještě řekněte který fitr to je. Jsou tam tři - fitr sání je u většiny verzí stejný, filtr topení jakbysmet a oboje stojí okolo 500-600 korun. Diesel má navíc filtr paliva, mění se á 30 tisíc. a stojí zhruba podobně jako ty dva zmiňované. Řec je o cenách ve autorizovaném servisu v menším městě.
Jinak praktická zkušenost říká něco o tom, že rozdíly v životnosti na destičkách ap. jsou zanedbatelné a primárně závisí na tom vehementu mezi volantem a sedačkou a né na motorizaci.
Akorát mi ještě řekněte který fitr to je. Jsou tam tři - fitr sání je u většiny verzí stejný, filtr topení jakbysmet a oboje stojí okolo 500-600 korun. Diesel má navíc filtr paliva, mění se á 30 tisíc. a stojí zhruba podobně jako ty dva zmiňované. Řec je o cenách ve autorizovaném servisu v menším městě.
Jinak praktická zkušenost říká něco o tom, že rozdíly v životnosti na destičkách ap. jsou zanedbatelné a primárně závisí na tom vehementu mezi volantem a sedačkou a né na motorizaci.
Nehlede na to, ze rozdil ve vaze mezi soucasnymi benzinovymi a naftovymi motory neni nijak markantni!
Sice je to uplne jine auto, ale jenom pro zajimavost😒br /> Audi A8 : 3.2FSI quattro tiptronic - hmotnost 1785kg, 3.0TDI quattro tiptronic - hmotnost 1830kg = rozdil 45 kg!!! Kdyz bude v nafte ridic co ma 70kg a v benzinu se 120kg, uz bude kupovat pneumatiky castejc >😁
Ne, doufam ze je vsem jasny, ze takhle to brat nelze, opotrebovani toho vseho co mira vyjmenoval zavisi spis na stylu jizdy, povrchu silnice,... Tohle uz dneska opravdu neni relevantni!
Kdyz uz diesel nebrat, tak najdi jiny duvod, proc. Treba zvuk 😉
Vaše aurgumenty mají nějaké opodstatnění leda u malých aut typu C1/P107/Aygo - tam se při současných cenách nafty diesel opravdu vypolácí těžko i při větším km proběhu. Ale u velkoprostorových a terénních aut je zcela logickou uvolbou, kór když uvážme, že tyhle auta si obvykle nekupuje někdo, kdo najede jen 10 nebo 20 tis. km ročně.
Nikdo Vám samozřejmě nebrání jezdit za 12-14 litrů benzínu namísto 9-10 levnější nafty😃)