Ojetiny
Kvalitar
2
Predpokladam, ze vdaka naftovemu pohonu tohoto "sportoveho" hatchbacku fakt ze u nas ziadne auto tejto serie nejazdi, ze to tak aj ostane. S motorom 1.8 turbo z Oktavie RS, to mohla byt vyborna raketa. Velka skoda.
Barry Lyndon
0
@Kvalitar Díky 1.9 TDI byla Fabia RS ve své době svatý grál českého dieseldezoláta. Ono to totiž jelo a (považte!!!) nežralo 😁
Kvalitar
0
@Barry Lyndon dieseldezolat je krasny terminus technikus. Pokus s dieslovou rs fabiou mi pripomina jeden pribeh na ktory by koncern VW rad zabudol a to 1.4 "double twister", ktory preplnal aj mechanicky kompresor aj pomerne velke turbo. Bol to pohon najprv v Golfe 5 a potom aj v RS Fabii aj Pole 5 Gti a ten motor bola hotova encyklopedia problemov. Proti tomu je aj epizoda starych TSI motorov s natahujucimi sa rozvodnymi retazami len banalita. Je fakt sila, co dokazu taki svetovi skuseni motorari pustit do sveta. Samozrejme neskor prislo poriadne Polo Gti s 2.0 turbomotorom, ktory je vynikajuci a ma aj mensiu spotrebu ako mal "double twister".
Emel
0
@Kvalitar to bylo o mnoho neskor... mezi tím bylo Polo 1.8TSI.
Co se RS modelů týká, neprodalo se jích po GB pak nejvice v Řecku?
@vencelín
Fabií RS určitě ne. V Řecku si mohli auto s dieselem tehdy koupit jen taxikáři a některé další privilegované skupiny, ale pro běžné zákazníky to stát zakazoval.
Fabií RS určitě ne. V Řecku si mohli auto s dieselem tehdy koupit jen taxikáři a některé další privilegované skupiny, ale pro běžné zákazníky to stát zakazoval.