Ekonomika
@kesumb
Presne jsi to trefil přestávají vyrábět, protoze do toho dávají malé motory a hybridy a nikdo to nechce. Hlavně u toho duranga je ta 1.3 a ten hybrid příčinou.
Presne jsi to trefil přestávají vyrábět, protoze do toho dávají malé motory a hybridy a nikdo to nechce. Hlavně u toho duranga je ta 1.3 a ten hybrid příčinou.
@Mikesus Stellantis je široký pojem, ale 1,2PT v P3008/5008 zrovna statistiky netrhá a v tak velkém autě to vážně nechceš...
@Mikesus Tak první generace P5008 se prodávala poměrně dobře, plná řada motorů a kombinací výbav - dodnes jich jezdí poměrně dost. 2G výrazně zdražila a stalo se z ní SUV s cingrlátkovým vnitřkem + e😜eriment iCockpit. No a třetí bez motorů nemá co nabídnout 😄
Tj nedivím se 😄 I mě Peugeot odradil svou změnou a šel jsem jinam...
Tj nedivím se 😄 I mě Peugeot odradil svou změnou a šel jsem jinam...
Durango končí podle plánu, vlastně se asi prodává déle než mělo. Ale co nechápu na Stellantisu v USA je jak zařezává úspěšné modely Charger, Challenger, Durango. Resp. s nějakou roční pauzou mezi novými modely s minimem informací, absolutně nechápu.
Grand Cherokee je 12. nejprodávanější v USA, to mi na prémiové SUV nepřijde špatné, ale asi o 10% klesají prodeje, nevim jestli to je zrovna důvod pozastavovat výrobu.
Spíš mi to přijde tak, že Stellantis má v USA pěkný bordel a zřejmě to vře mezi místníma a vedením ve Francii. Je to celé zvláštní.
Grand Cherokee je 12. nejprodávanější v USA, to mi na prémiové SUV nepřijde špatné, ale asi o 10% klesají prodeje, nevim jestli to je zrovna důvod pozastavovat výrobu.
Spíš mi to přijde tak, že Stellantis má v USA pěkný bordel a zřejmě to vře mezi místníma a vedením ve Francii. Je to celé zvláštní.
@Nebo Nebo Přesně tak, 2l 4hrnek v 2,5t+ krávě nechceš, ač hybridní... Do Grandu patří velký motor 😄
Tak u Jeepu Grand Cherokee se to dalo čekat - O hybrid 2.0 a 3.0 Hurricane zřejmě není zájem. Tam má být V8...
A Durango? Když Stellantis pohrozil, že ukončí výrobu HEMI, tak se není čemu divit... Navíc už dělá jen poslední kousky "Last Call"
A Durango? Když Stellantis pohrozil, že ukončí výrobu HEMI, tak se není čemu divit... Navíc už dělá jen poslední kousky "Last Call"
@Mikesus
Cože 1,3 v Durangu???? No svět se v zadek obrací. Degradovat svého času jedině kompaktní SUV s V8 takto, to je na zastřeleni toho kdo tam tuto atrapu motoru dostal.
Cože 1,3 v Durangu???? No svět se v zadek obrací. Degradovat svého času jedině kompaktní SUV s V8 takto, to je na zastřeleni toho kdo tam tuto atrapu motoru dostal.
@Barrichello až tam konštruktér nespravil nejakú fatálnu chybu tak o výdrž by som sa nebál. Nový Huricane som už skúšal a za mna je to lepšie ako Hemi.
@adamzprahy Dealeři v USA nemaj pomalu co prodávat. Doprodávají skladové zásoby 300C, Chargeru a Challengeru, a jinak maj 1-2 modely jako Pacifica, letité Durango a Hornet, který nikdo moc nechce.
Novej Charger ještě není u dealerů a jako EV to prodejní hit nebude, takže čekaj na příští rok na tu R6 benzín verzi, ale mezitím nemaj co prodávat, ceny vysoké takže je jasné že je velká enspokojenost a prodeje padaj
Novej Charger ještě není u dealerů a jako EV to prodejní hit nebude, takže čekaj na příští rok na tu R6 benzín verzi, ale mezitím nemaj co prodávat, ceny vysoké takže je jasné že je velká enspokojenost a prodeje padaj
@Mikesus Měl sem několik V6 od Chrysleru i GM a můžu ti říct, že V8 je ve všem lepší. Takže asi tak.
@Mikesus za slabé prodeje může neustálé zdražování, které Stellantis provádí u modelů se zážehovými motory a pak taky omezená nabídka motorů, kde ty V8 jsou prkaticky dostupné jen v rámci limotvaných Last Call edicích, které jsou drahé
@Mikesus
6 a 8 válec je ešte ok, menej by som u takéhoto auta nechcel. Ford aj Toyota majú hybridné pick-up a jazdí to vcelku zaujímavo aj na elektriku, len tá cena....
6 a 8 válec je ešte ok, menej by som u takéhoto auta nechcel. Ford aj Toyota majú hybridné pick-up a jazdí to vcelku zaujímavo aj na elektriku, len tá cena....
@Mikesus
No už jsem se lekl.
Dneska ráno jsem natrafil na videorecenzi na AMG GLC s cenou za necelých 70 tis USD. A on tam byl doplej čtyřvál 2,0.... To samé je prý i u AMG 63 s odhadovanou cenou kolem 100 tis. Děs
Ono zmenšování motorů je ale velkým faktorem poklesu prodejů. Osobně bych měl asi problém se u Lvíčete v dnešní době vybrat motorizaci. Ze zážehových výběr žádný, ze vznětových velmi podobné. Už i třeba E😜ert je bzučák bez solidního motoru.
No už jsem se lekl.
Dneska ráno jsem natrafil na videorecenzi na AMG GLC s cenou za necelých 70 tis USD. A on tam byl doplej čtyřvál 2,0.... To samé je prý i u AMG 63 s odhadovanou cenou kolem 100 tis. Děs
Ono zmenšování motorů je ale velkým faktorem poklesu prodejů. Osobně bych měl asi problém se u Lvíčete v dnešní době vybrat motorizaci. Ze zážehových výběr žádný, ze vznětových velmi podobné. Už i třeba E😜ert je bzučák bez solidního motoru.
Ne není tam. Nejmenší má V6.
Je to výsměch lidem, kteří tvrdí, že za propad prodejů u Stellantisu můžou male motory.