Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní pohled na rodinný Hyundai Ioniq 9: Tři řady sedadel a známá technika dorazí už brzy
13 komentářů
Horký Rom
Na lidových modelech s nízkou marží si nevydělají prakticky nic. Zisk přichází z těchto větších a dražších vozů, které financují vývoj a inovace, jež pak mohou aplikovat i u dostupnějších modelů. Proč myslíte, že Tesla začínala právě s pětimetrovými mastodonty?
Hyundai Ioniq 9 bude v USA jistě trhákem 👍
Hyundai Ioniq 9 bude v USA jistě trhákem 👍
Ale auta cim dal tim vetsi.
Lomime rukama, jak je malo mista... ale kupujeme cim dal tim vetsi mrchy.
Právě že taková auta skoro nejsou. Už jen aby to udržely a vešly se 3 detske sedačky vedle sebe. Pokud někdo nemá rodinu, malých aut pro 2 tu je spousta.
No a pak taky aby to nebylo hnusné jako poslední hyundai výtvory.
Tak elektro vůbec nevadí. Je to rodinné auto, ne každodenní dalnicni dostavnik pro obchodní cestující. Já tedy nenajedu moc, kolem 40-45tis ročně a v pohodě by to bylo i na rodinné výlety. Jestli to bude jako ev9, byla by to varianta. Pro rodinné auto je důležité, aby se tam ta rodina vešla, jestli bude mít dojezd 500, 1000 nebo 1500km je naprosto nerelevantni, kdyz je kde po cestě nabíjet. Kdo má děti tak ví, že takovou vzdálenost stejně nevydrží a je potřeba zastavovat.
Elektro se neprodává jak by si nekteri predstavovali, protoze je pořád na pořízení dražší. Kupuje ho ten, který má na auto aspoň milion, protote ty levnější EV jsou o ničem. Až bude nějaké kolem 600 a nebude to temer nepouzitelna elektrická čtyřkolka jako spring, pak se začne i lepe prodávat.
Nízký dojezd nebo delší nabíjení jsou spíš výmluvy. O zvuku motoru, to už je jen trapná výmluva pár jedinců. Chtějí slyšet motor a proto neustále nadávají na špatné/horší odhlučnění.
Těch lidí, kteří jezdí 1000km denně fakt není tak velké množství. Ale to souhlasim, pro ně to zatím není.
😂
Nějak jsem si nevšiml, že by bylo x6 na každém rohu a nic jiného nebylo možné koupit.