Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První pohled na rodinný Hyundai Ioniq 9: Tři řady sedadel a známá technika dorazí už brzy

13 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Rodiny cim dal tim mensi, cim dal tim vic lidi uplne bez deti nebo dokonce singl.

Ale auta cim dal tim vetsi.
Lomime rukama, jak je malo mista... ale kupujeme cim dal tim vetsi mrchy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ja Prvni 123
Právě že taková auta skoro nejsou. Už jen aby to udržely a vešly se 3 detske sedačky vedle sebe. Pokud někdo nemá rodinu, malých aut pro 2 tu je spousta.
No a pak taky aby to nebylo hnusné jako poslední hyundai výtvory.
ericn
@Mikesus Souhlas, vetší auta jako by zmizeli. Nicméně, otázkou bude design, cena a bohužel pohon... Ioniq naznačuje jen elektro = pro 95% českého trhu mimo...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Tak elektro vůbec nevadí. Je to rodinné auto, ne každodenní dalnicni dostavnik pro obchodní cestující. Já tedy nenajedu moc, kolem 40-45tis ročně a v pohodě by to bylo i na rodinné výlety. Jestli to bude jako ev9, byla by to varianta. Pro rodinné auto je důležité, aby se tam ta rodina vešla, jestli bude mít dojezd 500, 1000 nebo 1500km je naprosto nerelevantni, kdyz je kde po cestě nabíjet. Kdo má děti tak ví, že takovou vzdálenost stejně nevydrží a je potřeba zastavovat.
ericn
@Mikesus Na pohonu se neshodneme, elektro neprodává a pořád to automobilkám nedochází. Normální rodina tohle nechce řešit. Dětí mám dost a stavit se musí, to je jasný, ale většinou jen na čůrání a když je to potřeba a kdekoliv je to potřeba, na pár minut. Ne podle toho, kdy potřebuje auto na nabíjení :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Elektro se neprodává jak by si nekteri predstavovali, protoze je pořád na pořízení dražší. Kupuje ho ten, který má na auto aspoň milion, protote ty levnější EV jsou o ničem. Až bude nějaké kolem 600 a nebude to temer nepouzitelna elektrická čtyřkolka jako spring, pak se začne i lepe prodávat.
ericn
@Mikesus Elektro se nekupuje hlavně kvůli jeho nevýhodám - nízký dojezd, dlouhé nabíjení, nedostatečná infrastruktura a díky ceně samozřejmě taky :-) Spousta lidí chce ale taky řadit a řídit, navíc k tomu chce slyšet motor...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Nízký dojezd nebo delší nabíjení jsou spíš výmluvy. O zvuku motoru, to už je jen trapná výmluva pár jedinců. Chtějí slyšet motor a proto neustále nadávají na špatné/horší odhlučnění.
Těch lidí, kteří jezdí 1000km denně fakt není tak velké množství. Ale to souhlasim, pro ně to zatím není.
ericn
@Mikesus výmluvy to nejsou, stačí si vyzkoušet veřejné nabíjení a hned zjistíš jaký je to opruz 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Mikesus Treba BMW X6, to je fakt...

😂
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ja Prvni 123
Nějak jsem si nevšiml, že by bylo x6 na každém rohu a nic jiného nebylo možné koupit.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Na lidových modelech s nízkou marží si nevydělají prakticky nic. Zisk přichází z těchto větších a dražších vozů, které financují vývoj a inovace, jež pak mohou aplikovat i u dostupnějších modelů. Proč myslíte, že Tesla začínala právě s pětimetrovými mastodonty?

Hyundai Ioniq 9 bude v USA jistě trhákem 👍
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Snad to zabrání dalšímu zastavování výroby z důvodu nízkých prodejů.