Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord zastaví výrobu elektrických pick-upů F-150 Lightning. Není o ně zájem
27 komentářů
Arese
Poslední měsíce přichází z levičáky vnucovaného zkratoautosvěta samé dobré zprávy! 🙂👍 Jen tak dál! 😁
Anonym
Čím menší dopravní prostředek s menším akčním rádiem, tím více výhod přináší elektrický pohon s bateriemi. To je technická logika. U paletového vozíku nikoho ani nenapadne dělat u něj spalovací pohon.
Když na to jde někdo opačně, nejde o technickou logicku, ale o rozmařilost a/nebo politiku.
Když na to jde někdo opačně, nejde o technickou logicku, ale o rozmařilost a/nebo politiku.
@Tycoon Souhlas. Nedokázal bych si představit, že by paletový vozíček byl slyšet a cejtit po benzínu/naftě ve stavebninách.
Tu je ta elektrika opravdu to nejlepší, to samé u golfového vozíčku.
Tu je ta elektrika opravdu to nejlepší, to samé u golfového vozíčku.
@Nebo Nebo Nemáš pravdu, tedy částečně.
Vysokozdvihy se nekupují podle toho aby jakože nebyly cítit benzínem nebo naftou ale podle toho na co a kde jsou zapotřebí.
Takže se stále prodávají vysokozdvihy hlavně na naftu a že jich je.
Vy chlapci pořád zapomínáte na to, že nebýt uhlí a nafty, nemohli bychom si dnes hrát na elektromobilitu.
Z uhlí se stále vyrábí neskutečné množství elektrické energie, která potom pohání i ty slavné elektromobility.
Na poli nenajdete elektrické traktory či kombajny.
Na stavbách nenajdete elektricky poháněné náklaďáky a stavební stroje.
Nafta vládne, benzín je do počtu a pouze pro osobní auta.
Elektromobilita je k smíchu, když vidím kolik se do ní nacpalo peněz a jaké jsou reálné výsledky.
Vysokozdvihy se nekupují podle toho aby jakože nebyly cítit benzínem nebo naftou ale podle toho na co a kde jsou zapotřebí.
Takže se stále prodávají vysokozdvihy hlavně na naftu a že jich je.
Vy chlapci pořád zapomínáte na to, že nebýt uhlí a nafty, nemohli bychom si dnes hrát na elektromobilitu.
Z uhlí se stále vyrábí neskutečné množství elektrické energie, která potom pohání i ty slavné elektromobility.
Na poli nenajdete elektrické traktory či kombajny.
Na stavbách nenajdete elektricky poháněné náklaďáky a stavební stroje.
Nafta vládne, benzín je do počtu a pouze pro osobní auta.
Elektromobilita je k smíchu, když vidím kolik se do ní nacpalo peněz a jaké jsou reálné výsledky.
@W.O. PRSCLEY
Měl jsem na mysli paletové vozíky, ne vysokozdvihy. Ty druhé se samozřejmě stále vyrábějí i s dieselovým nebo plynovým pohonem.
Co se týče traktorů a kombajnů, tak platí to, co jsem napsal u prvního příspěvku.
Měl jsem na mysli paletové vozíky, ne vysokozdvihy. Ty druhé se samozřejmě stále vyrábějí i s dieselovým nebo plynovým pohonem.
Co se týče traktorů a kombajnů, tak platí to, co jsem napsal u prvního příspěvku.
@Tycoon
Je to tak. Na městské poskakovani cajk. Na mezimestske a dlouhé jízdy jsou lepší způsoby pohonu.
Podobné pro těžkou práci a tahání přivesu.
Je to tak. Na městské poskakovani cajk. Na mezimestske a dlouhé jízdy jsou lepší způsoby pohonu.
Podobné pro těžkou práci a tahání přivesu.
apoho
sakra! Tak to budu muset sebou hodit a koupit hned dva kousky! 🤡😂
jersey.se
Prej “překvapivě slabá poptávka”. Víc jsem se už dlouho nenasmál 😂
@jersey.se tak tak prodeje přímo peckovní. "Automobilka včera oznámila, že jeho odbyt za 10. letošní měsíc klesl meziročně o dalších 49,8 % na pouhých 1 863 aut. "
Doslova HIT :)
Jde nyní o suverénně nejhůř prodávaný Ford ze všech modelů značky, dokonce i sportovního Mustangu se prodalo skoro o 1 000 kusů víc. Druhý elektrický propadák jménem Mach-E se sice prodával lépe, ani jeho 23% růst ale nezachránil celkový odbyt elektrických Fordů před meziročním propadem o 8 % na pouhých 6 264 vozů.
Z celkem prodaných 172 756 v Americe, což je mimochodem zásluhou spalovacích modelů velmi dobré číslo, o 15,2 % vyšší než loni, tak elektrické modely tvoří pouhá 3,2 % všech dodaných vozů
Doslova HIT :)
Jde nyní o suverénně nejhůř prodávaný Ford ze všech modelů značky, dokonce i sportovního Mustangu se prodalo skoro o 1 000 kusů víc. Druhý elektrický propadák jménem Mach-E se sice prodával lépe, ani jeho 23% růst ale nezachránil celkový odbyt elektrických Fordů před meziročním propadem o 8 % na pouhých 6 264 vozů.
Z celkem prodaných 172 756 v Americe, což je mimochodem zásluhou spalovacích modelů velmi dobré číslo, o 15,2 % vyšší než loni, tak elektrické modely tvoří pouhá 3,2 % všech dodaných vozů
Ale nějak to nevychází... Kde nastala chyba? Na straně zákazníku nebo politiku?
Teď doufám, že až přijde na řadu Ford "Fake" Capri, tak Ford si uvědomí, že tudy cesta nevede.
Tva dedukce nejak nekoresponduje s timto:
https://news.gm.com/…001-gmsales.html
GM's U.S. Q3 sales numbers show another record quarter for EVs
October 1, 2024
General Motors and its dealers increased retail sales by 3% year over year and delivered 659,601 total vehicles, down 2%, in the U.S. in the third quarter of 2024. The company achieved another record quarter of EV sales with 32,095 total deliveries, up 60% year-over-year and up 46% 🤪compared to the second quarter of 2024.
Zpet ke konkretnimu tematu (namisto hloupeho zobecnovani): Samozrejme ze to Lightning bude mit proti Cybertrucku tezky.
🤫
"Samozrejme ze to Lightning bude mit proti Cybertrucku tezky."
Jasně, zejména když ty Fordy za cenu Cybertrucku máš pomalu dva.
GM prodává 8 typů elektrických aut. Prodá jich 32 000 za kvartál.
Tesla prodává 5 typů elektrických aut a prodá jich za kvartál 150 000 v USA (respektive 460 000 celkově).
Nemyslím si, že by ackionáři GM nad prodejními výsledky měli skákat radostí. Dá se předpokládat, že to je pro GM dosti ztrátové.
GM executives say the company is close to breaking even on its electric cars. Last week, GM reported a $3 billion profit for the third quarter, about the same as a year earlier. Its full year earnings are likely to approach or surpass $10 billion, which could set a record. “We’re making substantial progress on our EV journey toward profitability,” its chief financial officer, Paul Jacobson, said in a conference call last week.
Vis co to znamena, ze je GM "close to breaking point"??
Urcite ne "dosti ztratove"!
Radeji vic cti a min predpokladej. 😉
A zkus si prelozit vetu: We’re making substantial progress on our EV journey toward profitability.
👍
Já bohužel nejsem expert na newspeak amerických manažerů, takže to přeložit do normální luvy neumím, ale expert Edison Yu z Deutsche Bank ano:
Yu said GM's outlook that its 2025 financial results will be flat this year "provides some comfort to investors expecting a decline." But he noted a large portion of GM's savings next year involve lower EV losses of $2 billion to $4 billion.
Takže GM prodělává cca půl milionu Kč na každém BEV. To ti přijde málo ztrátové? BEV přinesou GM ztrátu 4 mld. USD, avšak GM má zisk z klasických aut a ostatních aktivit 14 mld. USD, takže nakonec bude v plusu 10 mld. USD.
Nie som odporca EV ale ako reálny kupec pikapu tak ma ani nenapadne uvažovať o takejto elektrickej oblude. Elektrika je na ťahanie moc dobrá ale už nie na profil a dĺžku mojich jázd.
To nikdo nerozporuje.
Kup si kludne benzinovy pick-up.
Jeste mame deset let vyvoje na poradny elektricky pick-up na tahani...
Chces nam tu tvrdit, ze vsichni majitele F150 jezdi 1000 mil tydne??
A navic vzdy s poradnym privesem?
😀
Trh odmitl??
WTF
Cybertruck tedy taky???
https://www.carscoops.com/…3rd-favorite-ev/
Best Selling EVs Of 2024: Cybertruck Blasts Past Mach-E Into 3rd Place For Q3
Ti všichni najedou bud hodně nebo potřebují fungovat i v náročných podmínkách.
Proto to všichni kupují s V6 a V8 benzín případně silná nafta pro silnější a těžší verze a řady.