Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
Lituji, ale pohár mé trpělivosti už přetekl.
Tolik času do smrti už já nemám, abych mohl ztrácet třičtvrtě hodiny jednu za druhou. Přečtení psaného testu se stejným množstvím podstatných informací by mohlo trvat tak 5 minut a dobře, když chce pan Vaculík video, tak to, co je potřeba ukázat na videu by se vešlo do dalších max. 5 minut. Třeba ten zvedák je zrovna ok.
Ale už nepotřebuji hollywoodský biják na paloučku o obcházení zadních dveří minulého modelu, dlouhé etudy o pátém vstřiku, o odhozené bundě na zadních sedadlech, o ovládání a vypínání asistenčních systémů, startování mobilem a za jízdy o "utahování šroubů". Vše lze napsat jednou větou, není třeba plýtvat dramatickým uměním pana Vaculíka. No a slibované ceny jsem se za celých 45 minut však nedočkal. Taková nepodstatná maličkost asi do testu nepatří.
A u auta za tu cenu, kterou ale neznáme, já pokládám za fail podpírat otevřenou kapotu železnou hůlkou. To ale asi panu Vaculíkovi nevadí.
Příště si video nechám ujít, pokud nebude max. do 10 minut.
Tolik času do smrti už já nemám, abych mohl ztrácet třičtvrtě hodiny jednu za druhou. Přečtení psaného testu se stejným množstvím podstatných informací by mohlo trvat tak 5 minut a dobře, když chce pan Vaculík video, tak to, co je potřeba ukázat na videu by se vešlo do dalších max. 5 minut. Třeba ten zvedák je zrovna ok.
Ale už nepotřebuji hollywoodský biják na paloučku o obcházení zadních dveří minulého modelu, dlouhé etudy o pátém vstřiku, o odhozené bundě na zadních sedadlech, o ovládání a vypínání asistenčních systémů, startování mobilem a za jízdy o "utahování šroubů". Vše lze napsat jednou větou, není třeba plýtvat dramatickým uměním pana Vaculíka. No a slibované ceny jsem se za celých 45 minut však nedočkal. Taková nepodstatná maličkost asi do testu nepatří.
A u auta za tu cenu, kterou ale neznáme, já pokládám za fail podpírat otevřenou kapotu železnou hůlkou. To ale asi panu Vaculíkovi nevadí.
Příště si video nechám ujít, pokud nebude max. do 10 minut.
@gil54 přesně. Sedim u telky s moji pani, ctu zpravy v mobilu. Neumím si predstavit pustit video. Takže zase nic Martine
@gil54 Vidíš ten svůj pohár jako poloplný, nebo poloprázdný?
@Lenka Čížková
Pokud umíš číst, tak se dočteš, že je už přeteklý, chytráku.
Pokud umíš číst, tak se dočteš, že je už přeteklý, chytráku.
Lenka Čížková
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@gil54 To jsem rad, ze nejsem jedinej.
Videa bojkotuji uz nejakou dobu.
Nechci.
Videa bojkotuji uz nejakou dobu.
Nechci.
@gil54 Vidite, a já si jeho videa vyloženě užívám. Cena je 1,9 nebo 2,1 mega a říká to tam.
@jenyk103
Ok, cenu jsem asi nějak přeslechl, tak beru zpět tedy tu poznámku o ceně.
Každý si zjevně užíváme jiné věci...
Ok, cenu jsem asi nějak přeslechl, tak beru zpět tedy tu poznámku o ceně.
Každý si zjevně užíváme jiné věci...
@gil54
S tímhle souhlasím. Kdyz by to bylo 5-10min video, možná. Ale takovou dobu fakt ne. A i kdyby bylo video na 5 minut, raději bych to četl než poslouchal.
S tímhle souhlasím. Kdyz by to bylo 5-10min video, možná. Ale takovou dobu fakt ne. A i kdyby bylo video na 5 minut, raději bych to četl než poslouchal.
jenyk103
Pěkný test, jako ostatně od Martina Vaculíka vždy. Jen mohu-li mít prosbu - Martine, před použitím anglického termínu si, prosím, ověřte výslovnost. Možná, lépe, je nepoužívejte. Vaše, mírně řečeno zvláštní výslovnost (příklady price positioning, ball bearing), anglicky mluvící hrozně tahá za uši. Děkuji.
hiphop
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@jenyk103 A to je právě ono, snaha být zajímavý za každou cenu (viz používání termínů, které ani neumí vyslovit) je problém většiny recenzí Vaculíka.
@webpaja Skutečně? A můžete uvést nějaké další příklady? Já jsem to zaregistroval jen v této recenzi.
@jenyk103 K anglickým výrazům jsem se vyjadřoval teď, obecně v rámci snahy o co největší kontroverzi se uchyluje k nesmyslným přirovnáním a přehánění tak absurdním (např. 3er vs Octavia), že to nestojí za sledování.
KANKUNEN
Japíci jsou vypatlanější než my. Přesto, že lidi drsné auta rádi, tak mimo LC komplet přestali Off Roady vyrábět a snaží se poptávku ošidit pick-upy. Kolik let se čeká na LC? Čtyři.
@KANKUNEN
Takýto LC môžeš mať kľudne aj zajtra.
Za mňa jediná vada na kráse že tam není pre EU nejaký 6 válec.
Takýto LC môžeš mať kľudne aj zajtra.
Za mňa jediná vada na kráse že tam není pre EU nejaký 6 válec.
@speedfred Je. Viz odkaz. Já spíše želím toho, že v LC už není osmiválec. https://www.dajbych4x4.cz/…land-cruiser-300
@KANKUNEN
Nissan Patrol/Armada, Nissan Pathfinder, Mitsubishi Pajero Sport, Isuzu MU-X, Suzuki Jimny 5-door ... to jsou příklady rámových offroadů z japonské produkce. V našem skanzenu si je ale oficiálně nekoupíš, tady je z pohledu ideologie Green Deal problém prodávat i malého třídvéřového Jimnyho (naopak 3,1 tunový Mercedes G 580 EQ je dle této ideologie dokonalý ekologický produkt).
Nissan Patrol/Armada, Nissan Pathfinder, Mitsubishi Pajero Sport, Isuzu MU-X, Suzuki Jimny 5-door ... to jsou příklady rámových offroadů z japonské produkce. V našem skanzenu si je ale oficiálně nekoupíš, tady je z pohledu ideologie Green Deal problém prodávat i malého třídvéřového Jimnyho (naopak 3,1 tunový Mercedes G 580 EQ je dle této ideologie dokonalý ekologický produkt).
@Tycoon u toho Jimnyho lze jisté nářky pochopit. U těch ostatních, full-size offroadů, pro které je v Česku nulové využití v terénu, které žerou 15-20 na sto... jednotky kusů - třeba ten Patrol byl k mání jako Infiniti a celé Infiniti v EU skončilo, protože jsou to produkty úplně mimo starý kontinent... a světští a rádobymafiáni ty prodeje fakt nevytrhnou
@Man Ký
Určitě je legitimní otázkou, zda jsou velké offroady skutečně využívány, nebo jde jenom o pózu. Ale to můžeš říct i o velkých SUV nebo o tom 3,1 tunovém "ekologickém" Mercedesu.
Docela často vidím, že se klasické offroady, často 10 i více let staré, používají k tažení přívěsů s koněm.
V praxi s čím dál více prodávají auta jako Toyota Hilux, Ford Ranger, Isuzu D-Max, které mají stejnou off-road techniku, žerou ještě o něco více, ale mají homologaci N1, kde má EU mírnější pravidla na CO2.
Určitě je legitimní otázkou, zda jsou velké offroady skutečně využívány, nebo jde jenom o pózu. Ale to můžeš říct i o velkých SUV nebo o tom 3,1 tunovém "ekologickém" Mercedesu.
Docela často vidím, že se klasické offroady, často 10 i více let staré, používají k tažení přívěsů s koněm.
V praxi s čím dál více prodávají auta jako Toyota Hilux, Ford Ranger, Isuzu D-Max, které mají stejnou off-road techniku, žerou ještě o něco více, ale mají homologaci N1, kde má EU mírnější pravidla na CO2.
@Tycoon pro EU úplně zbytečné auta, a to jsem jejich velký fanda, ale s vědomím, že to je na cestě spíš utrpení, výjimkou jsou třeba vojáci nebo lesáci, nebo EON... a ti v drtivé většině vystačí s pick-upem, kterých je na trhu dost.
@KANKUNEN
Na LC de nečeká. Skladové dost, kdyz chceš do výroby, tak cca 4 měsíce. Kde bereš ty 4 roky? Ještě neříkej, že podle uplne jiného modelu.
Za mne spíš škoda, že v konečně líbivém kabátě není použitelný motor. Ale chápu, je to primárně do terénu, i tak by tomu slušel nějaký HEV, phev nebo EV. Beztak většina kupců s tím do terénu nejezdi ani nic netaha na velké vzdálenosti.
Na LC de nečeká. Skladové dost, kdyz chceš do výroby, tak cca 4 měsíce. Kde bereš ty 4 roky? Ještě neříkej, že podle uplne jiného modelu.
Za mne spíš škoda, že v konečně líbivém kabátě není použitelný motor. Ale chápu, je to primárně do terénu, i tak by tomu slušel nějaký HEV, phev nebo EV. Beztak většina kupců s tím do terénu nejezdi ani nic netaha na velké vzdálenosti.
Daniel Je
To auto bych bral, jen ta cena.
@Daniel Je
mne by zase cena nevadila, vadí mi ten motor. Tento LC je první, který se mi i líbí.
mne by zase cena nevadila, vadí mi ten motor. Tento LC je první, který se mi i líbí.
@Mikesus už je v inzercii aj 2,4 hybrid ale cena poskočila a tažné len na 2,7t.
@speedfred
To není hybrid, ale diesel mhev. Takze jen rozšířený startstop u dieselu. To samé má i hilux.
A nema to být 2.8 mhev? Hilux má mhev jen tu 2.8 48V.
To není hybrid, ale diesel mhev. Takze jen rozšířený startstop u dieselu. To samé má i hilux.
A nema to být 2.8 mhev? Hilux má mhev jen tu 2.8 48V.
@speedfred
Jo koukám dajbych přiveze hybrid max. No já z toho pohonu byl v RX docela zklamanej. Jestli to bude lepší tady, tak je to varianta no.
Jo koukám dajbych přiveze hybrid max. No já z toho pohonu byl v RX docela zklamanej. Jestli to bude lepší tady, tak je to varianta no.
@Mikesus
Hybridná Tundra a F150 (obe 3.5l benzín biturbo) sa mi hodne pozdávali. Na elektriku to ide popoťahovať aj vlek.
Hybridná Tundra a F150 (obe 3.5l benzín biturbo) sa mi hodne pozdávali. Na elektriku to ide popoťahovať aj vlek.
Na video dlabu, nicmene toyota furt za jizdy pípa, je jak hysterická Pikaču uz to pípání vnímám jen na pozadí .
LTA nepípá, kdyz je člověk schopen se udržet ve svém pruhu nebo když drží volant jak má.
A s tím je spojeno i EDSS, kdyz nedrzis volant, tak se prostě aktivuje. Všechno to jsou jen asistenti a vyžadují neustálou reakci řidiče, ne že to na nich nechá. Mne na bz, respektive na nejnovějším t-mate vadilo hlavně kamera hledající řidiče, kdyz to pipalo kdykoliv se člověk podíval do pravého zrcátka. Naštěstí to lze trvale vypnout. A pak taky zpomalování tempomatu do zatáček. Tyhle 2 věci nejsou dotazeny a vic otravujou než pomáhají. Zbytek, kdyz jede člověk jako člověk a tak jak má, tak nepipa skoro nikdy nic.