Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

První test v ČR: Nová Toyota Land Cruiser 250 očima Martina Vaculíka

37 komentářů

Avatar - KOUDELKA
KOUDELKA
Ty kráso, svět se fakt už zbláznil.... začátek testu si super tester stěžuje na pípání po zamknutí... bóžínku... mein got takový fajnový auto a nedá se na to dívat, chjo chjo.
Avatar - Zetti
Zetti
@KOUDELKA
Na video dlabu, nicmene toyota furt za jizdy pípa, je jak hysterická Pikaču uz to pípání vnímám jen na pozadí .
Avatar - Ozzman
Ozzman
Víš, že se to dá povypínat? :D @Zetti
Avatar - Zetti
Zetti
@Ozzman LTA a EDSS v bezetku nevypnes. LTA pipa i vypnuty a stejne cuka volantem. Pak tam obcas pipa i neco co nevim co je, na displ. se objevi na sekundu napis spotreba energie, nema to s nicim souvislost, dela to i pri deceleraci, jak rikam, ignoruju to
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Zetti
LTA nepípá, kdyz je člověk schopen se udržet ve svém pruhu nebo když drží volant jak má.
A s tím je spojeno i EDSS, kdyz nedrzis volant, tak se prostě aktivuje. Všechno to jsou jen asistenti a vyžadují neustálou reakci řidiče, ne že to na nich nechá. Mne na bz, respektive na nejnovějším t-mate vadilo hlavně kamera hledající řidiče, kdyz to pipalo kdykoliv se člověk podíval do pravého zrcátka. Naštěstí to lze trvale vypnout. A pak taky zpomalování tempomatu do zatáček. Tyhle 2 věci nejsou dotazeny a vic otravujou než pomáhají. Zbytek, kdyz jede člověk jako člověk a tak jak má, tak nepipa skoro nikdy nic.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak na corolle to vypnout jde, ale mimo adaptiv, kdy dávám ruku z volantu, to na mne nidky nepípalo, občas udělá korekci, když najedu na krajnici na úzké cestě, ale nepípá@Zetti
gil54
Lituji, ale pohár mé trpělivosti už přetekl.

Tolik času do smrti už já nemám, abych mohl ztrácet třičtvrtě hodiny jednu za druhou. Přečtení psaného testu se stejným množstvím podstatných informací by mohlo trvat tak 5 minut a dobře, když chce pan Vaculík video, tak to, co je potřeba ukázat na videu by se vešlo do dalších max. 5 minut. Třeba ten zvedák je zrovna ok.

Ale už nepotřebuji hollywoodský biják na paloučku o obcházení zadních dveří minulého modelu, dlouhé etudy o pátém vstřiku, o odhozené bundě na zadních sedadlech, o ovládání a vypínání asistenčních systémů, startování mobilem a za jízdy o "utahování šroubů". Vše lze napsat jednou větou, není třeba plýtvat dramatickým uměním pana Vaculíka. No a slibované ceny jsem se za celých 45 minut však nedočkal. Taková nepodstatná maličkost asi do testu nepatří.

A u auta za tu cenu, kterou ale neznáme, já pokládám za fail podpírat otevřenou kapotu železnou hůlkou. To ale asi panu Vaculíkovi nevadí.

Příště si video nechám ujít, pokud nebude max. do 10 minut.
Avatar - Zetti
Zetti
@gil54 přesně. Sedim u telky s moji pani, ctu zpravy v mobilu. Neumím si predstavit pustit video. Takže zase nic Martine
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@gil54 Vidíš ten svůj pohár jako poloplný, nebo poloprázdný?
gil54
@Lenka Čížková

Pokud umíš číst, tak se dočteš, že je už přeteklý, chytráku.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@gil54 To jsem rad, ze nejsem jedinej.

Videa bojkotuji uz nejakou dobu.

Nechci.
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123 Jak přesvědčit lidi a donutit je k tomu, co chceš ty?
webpaja
@Ja Prvni 123 Souhlas, ne že by to bylo nezajímavé, ale moderátor, jakkoliv technicky vzdělaný tomu dává na frak.
jenyk103
@gil54 Vidite, a já si jeho videa vyloženě užívám. Cena je 1,9 nebo 2,1 mega a říká to tam.
gil54
@jenyk103

Ok, cenu jsem asi nějak přeslechl, tak beru zpět tedy tu poznámku o ceně.

Každý si zjevně užíváme jiné věci...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@gil54
S tímhle souhlasím. Kdyz by to bylo 5-10min video, možná. Ale takovou dobu fakt ne. A i kdyby bylo video na 5 minut, raději bych to četl než poslouchal.
jenyk103
Pěkný test, jako ostatně od Martina Vaculíka vždy. Jen mohu-li mít prosbu - Martine, před použitím anglického termínu si, prosím, ověřte výslovnost. Možná, lépe, je nepoužívejte. Vaše, mírně řečeno zvláštní výslovnost (příklady price positioning, ball bearing), anglicky mluvící hrozně tahá za uši. Děkuji.
Avatar - hiphop
hiphop
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
@jenyk103 A to je právě ono, snaha být zajímavý za každou cenu (viz používání termínů, které ani neumí vyslovit) je problém většiny recenzí Vaculíka.
jenyk103
@webpaja Skutečně? A můžete uvést nějaké další příklady? Já jsem to zaregistroval jen v této recenzi.
webpaja
@jenyk103 K anglickým výrazům jsem se vyjadřoval teď, obecně v rámci snahy o co největší kontroverzi se uchyluje k nesmyslným přirovnáním a přehánění tak absurdním (např. 3er vs Octavia), že to nestojí za sledování.
Wolfalack
@jenyk103 Přesně tak. "bolbírink" fakt tahá za uši
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Japíci jsou vypatlanější než my. Přesto, že lidi drsné auta rádi, tak mimo LC komplet přestali Off Roady vyrábět a snaží se poptávku ošidit pick-upy. Kolik let se čeká na LC? Čtyři.
Avatar - speedfred
speedfred
@KANKUNEN
Takýto LC môžeš mať kľudne aj zajtra.
Za mňa jediná vada na kráse že tam není pre EU nejaký 6 válec.
jenyk103
@speedfred Je. Viz odkaz. Já spíše želím toho, že v LC už není osmiválec. https://www.dajbych4x4.cz/…land-cruiser-300
Avatar - Anonym
Anonym
@KANKUNEN
Nissan Patrol/Armada, Nissan Pathfinder, Mitsubishi Pajero Sport, Isuzu MU-X, Suzuki Jimny 5-door ... to jsou příklady rámových offroadů z japonské produkce. V našem skanzenu si je ale oficiálně nekoupíš, tady je z pohledu ideologie Green Deal problém prodávat i malého třídvéřového Jimnyho (naopak 3,1 tunový Mercedes G 580 EQ je dle této ideologie dokonalý ekologický produkt).
Man Ký
@Tycoon u toho Jimnyho lze jisté nářky pochopit. U těch ostatních, full-size offroadů, pro které je v Česku nulové využití v terénu, které žerou 15-20 na sto... jednotky kusů - třeba ten Patrol byl k mání jako Infiniti a celé Infiniti v EU skončilo, protože jsou to produkty úplně mimo starý kontinent... a světští a rádobymafiáni ty prodeje fakt nevytrhnou
Avatar - Anonym
Anonym
@Man Ký

Určitě je legitimní otázkou, zda jsou velké offroady skutečně využívány, nebo jde jenom o pózu. Ale to můžeš říct i o velkých SUV nebo o tom 3,1 tunovém "ekologickém" Mercedesu.
Docela často vidím, že se klasické offroady, často 10 i více let staré, používají k tažení přívěsů s koněm.
V praxi s čím dál více prodávají auta jako Toyota Hilux, Ford Ranger, Isuzu D-Max, které mají stejnou off-road techniku, žerou ještě o něco více, ale mají homologaci N1, kde má EU mírnější pravidla na CO2.
Man Ký
@Tycoon pro EU úplně zbytečné auta, a to jsem jejich velký fanda, ale s vědomím, že to je na cestě spíš utrpení, výjimkou jsou třeba vojáci nebo lesáci, nebo EON... a ti v drtivé většině vystačí s pick-upem, kterých je na trhu dost.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
Na LC de nečeká. Skladové dost, kdyz chceš do výroby, tak cca 4 měsíce. Kde bereš ty 4 roky? Ještě neříkej, že podle uplne jiného modelu.
Za mne spíš škoda, že v konečně líbivém kabátě není použitelný motor. Ale chápu, je to primárně do terénu, i tak by tomu slušel nějaký HEV, phev nebo EV. Beztak většina kupců s tím do terénu nejezdi ani nic netaha na velké vzdálenosti.
Daniel Je
To auto bych bral, jen ta cena.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Daniel Je
mne by zase cena nevadila, vadí mi ten motor. Tento LC je první, který se mi i líbí.
Avatar - speedfred
speedfred
@Mikesus už je v inzercii aj 2,4 hybrid ale cena poskočila a tažné len na 2,7t.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@speedfred
To není hybrid, ale diesel mhev. Takze jen rozšířený startstop u dieselu. To samé má i hilux.
A nema to být 2.8 mhev? Hilux má mhev jen tu 2.8 48V.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@speedfred
Jo koukám dajbych přiveze hybrid max. No já z toho pohonu byl v RX docela zklamanej. Jestli to bude lepší tady, tak je to varianta no.
Avatar - speedfred
speedfred
@Mikesus
Hybridná Tundra a F150 (obe 3.5l benzín biturbo) sa mi hodne pozdávali. Na elektriku to ide popoťahovať aj vlek.