Přestože obecně preferuji, i vzhledem ke svým potřebám, sedany před kombíky (a to aniž bych chtěl popírat jejich některé výhody), tak v tomto konkrétním případě mi přijde kombík oproti sedanu po designové stránce lepší, resp. hezčí.
KANKUNEN
0
@gil54 To bude tím jak auta narůstají. E61 vypadalo jak sedan s batohem, teď to vypadá jak uřezaný kombík.
Arese
3
@gil54 Souhlas, sedan trpí přílišným sklonem víka kufru - směrem dozadu se výrazně snižuje. Kombík tímto nepěkným designovým prvkem pochopitelně netrpí. Ale i tak ho lze těžko považovat za pěkné auto... 😞(( Nemluvě o opravdu hnusné přístrojové desce... Časy pěkných a střízlivě elegantních BMW jsou prostě dávno pryč. 😞((((
P.S. Největší katastrofou současné M5 je ovšem jeho hybridní pohon, který je pro sportovní sedan naprosto nevhodný. Jeho výsledkem je totiž opravdu obludná, doslova skandální hmotnost.
gil54
3
@Arese
Záměrně jsem se omezil pouze na rozdíl v designu a estetickém vjemu mezi současným sedanem M5 a kombíkem M5.
Interiér, přístrojovku jakož i volbu europohonu spolu s eurohmotností u M5, v minulosti lehkonohé ikonické královně sportovně laděné vyšší střední, jsem raději nekomentoval.
Abych, jako dlouholetý fanda a majitel báva nemusel decentně odvracet zrak.
Nebo blít...
adamzprahy
1
@gil54 na tak velkou plochu se povedla silueta touringu o něco lépe. U M5 navíc pomáhá o 7 cm širší rozchod a blatníky (platí i pro sedan), takže proporčně zlepšení a vypadá to pak lépe.
Druhá věc je, že M5 má 1970mm bez zrcátek, tj. o 7 cm širší než předchozí M5 a o 10 cm víc než měla standardní G30. To je docela šílené a na okresku už se s tím u nás prostě nevejdeš, resp. brousíš kolama krajnici při míjení ostatních což je u nízkého auta s nízkoprofilama dost na nic - v porovnání s X7 s podobnou šířkou kde kolo bez újmy zvládne sjet ze silnice. K tomu ta hmotnost 2.5t...
ericn
0
@adamzprahy Jen k tomu dodat přezdívku - tlustá Berta...
Th0r
2
Oranzovy sedacky s tim zelenym lakem jsou slusnej bizar
trapid
0
@Th0r
To je u BMW tradiční kombinace. Takovou kombinaci měla první M3 E30 ve které jsem se před více než 20 léty svezl. Byť ta zelená i červená byly tmavší.
petr malecek
1
Je nádherný
Man Ký
1
@petr malecek jo, povedlo se to. kolega občas přibrzdí s tou elektrickou verzí a krom svítícího "chladiče" tomu moc nemám co vytknout. pořádnej macek.
P.S. Největší katastrofou současné M5 je ovšem jeho hybridní pohon, který je pro sportovní sedan naprosto nevhodný. Jeho výsledkem je totiž opravdu obludná, doslova skandální hmotnost.
Záměrně jsem se omezil pouze na rozdíl v designu a estetickém vjemu mezi současným sedanem M5 a kombíkem M5.
Interiér, přístrojovku jakož i volbu europohonu spolu s eurohmotností u M5, v minulosti lehkonohé ikonické královně sportovně laděné vyšší střední, jsem raději nekomentoval.
Abych, jako dlouholetý fanda a majitel báva nemusel decentně odvracet zrak.
Nebo blít...
Druhá věc je, že M5 má 1970mm bez zrcátek, tj. o 7 cm širší než předchozí M5 a o 10 cm víc než měla standardní G30. To je docela šílené a na okresku už se s tím u nás prostě nevejdeš, resp. brousíš kolama krajnici při míjení ostatních což je u nízkého auta s nízkoprofilama dost na nic - v porovnání s X7 s podobnou šířkou kde kolo bez újmy zvládne sjet ze silnice. K tomu ta hmotnost 2.5t...