Bezpečnost
Že se zlepšuje? Jaksi jste zapomněli, že když pomineme nepodstatné asistenty, tak v klíčové disciplíně, tedy ochraně dospělé posádky při nárazovém testu se zhoršuje, 1. gen. 74% tedy fiasko, 2. gen 71%, 3. gen 70% tedy superfiasko.
@Gvick2 ale kulovy. Metodika se vyrazne zprisnila. To auto je normalni bezpecna kara. Do ktery se rozhodne nemusi majitel bat posadit rodinku. Za me Dacia super vysledek.
@ryccardo
Váha je důležitá, ale jak nám ukázalo tohle, u starého auta nemusí vůbec nic znamenat.
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
Je jen škoda, že to vše jsou relativně stará auta. Rád bych viděl takový test se starším autem, které už má rok výroby po r.2000. Tam ten posun v bezpečnosti byl zásadní.
Váha je důležitá, ale jak nám ukázalo tohle, u starého auta nemusí vůbec nic znamenat.
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
Je jen škoda, že to vše jsou relativně stará auta. Rád bych viděl takový test se starším autem, které už má rok výroby po r.2000. Tam ten posun v bezpečnosti byl zásadní.
Clanok silne zavadza. Sef EuroNCAP odporucal pozriet sa po inom aute 😊
Na hnedo sfarbena hrud testovacej figuriny pri teste s mobilnou progresivne sa deformujucou barierou hovori o vysokom riziku fatalnych poraneni. Metodika priradenia farieb podla pretazenia, resp. tlaku na hrudny kos sa nemenila.
A problem nema len Duster III. Mrknite na Symbioz, a to je auto inej cenovej kategorie. Kde zabozruti urobili chybu ???
Od Dusteru III je momentalne menej bezpecny uz iba poaledny Swift.
Analyza detailneho reportu EuroNCAP je tu : https😐/www.topspeed.sk/…ebezpecna-/25291
Alebo tu : https😐/magazin.autobazar.eu/dacia-duster-fiasko-v-crash-teste-euro-ncap-clanok8380.html
Na hnedo sfarbena hrud testovacej figuriny pri teste s mobilnou progresivne sa deformujucou barierou hovori o vysokom riziku fatalnych poraneni. Metodika priradenia farieb podla pretazenia, resp. tlaku na hrudny kos sa nemenila.
A problem nema len Duster III. Mrknite na Symbioz, a to je auto inej cenovej kategorie. Kde zabozruti urobili chybu ???
Od Dusteru III je momentalne menej bezpecny uz iba poaledny Swift.
Analyza detailneho reportu EuroNCAP je tu : https😐/www.topspeed.sk/…ebezpecna-/25291
Alebo tu : https😐/magazin.autobazar.eu/dacia-duster-fiasko-v-crash-teste-euro-ncap-clanok8380.html
NCAP, NCAP... to je ten kdysi uzitecny spolek, co dneska znamkuje za barvu hlasu asistenta a pocet nalepek?
Ne, dekuji.
Ne, dekuji.
Vsechny dacie alespon z posledni doby maji v hodnoceni pasivni bezpecnosti - narazu cervene pole, prelozeno do cestiny - smrtici, devastujici zraneni. Vubec neresim asistenty, ale konstrukce auta (vsech dacií bez vyjimky), ze si to muze koupit nebo jezdit s tim je naprosty ma*or, resp. clovek, ktery si nevazi sveho zivota nebo zivota ostatnich, ktere veze..
@praptak Testování pasivní bezpečnosti se změnilo zásadně, stejná není ani rychlost a přesah čelního střetu.
@Adam Pěkný Když tím nahrazuješ shnilou O1, tak je to pořád velký posun vpřed. Ale nemá cenu si nalhávat, že se u Dacie nešetří i na bezpečnosti. Kecy o stejné platformě s Renaultem byly jen kecy a auta mají ošulené výztuhy do té míry, aby jakš takš prošla homologací a NCAPem.
@Mikesus Jo zázrak to není, ale bezpečnost je za mě naprosto dostatečná. Je to velký těžký auto, takže no stress.
A upřímně ani v tomhle bych se dnes nebál jezdit. To je stejně bezpečný i po 20 letech.
https😐/www.euroncap.com/…vw/touareg/15657
A upřímně ani v tomhle bych se dnes nebál jezdit. To je stejně bezpečný i po 20 letech.
https😐/www.euroncap.com/…vw/touareg/15657
Až na to, ze i testy se zprisnuji. Takze se nezhorsil a žádné fiasko to není. Jen pro toho, který kouká jen na procenta nebo hvězdičky a nezjistuje si fakta.
Například testy byly odlišné a hodnocení též. Nebyl naráz celou celni plochou do nedeformovatelne překážky, nebyl dynamický test proti pohybující se překážce. Neřešila se interakce mezi pasažéry při bočním nárazu.
Jen namátkou, strzene body za ochranu dospělých za žádnou ochranu mezi předními sedadly, nebo že nemá dostatečnou ochranu v případě potopení vozidla. To v roce 2011 vůbec nikdo neřešil. A další pak mnohem náročnější nárazové testy. Ale to zde určitě každý ví, protoze se o auta a jejich bezpečnost alespoň trochu zajímá a jen nepíše o něčem, o čem nemá tušení.