Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Jiří Kalabza
Tak než ty rádoby vkusné a moderní US testy to 100x raději pana Vaculíka. A 90tky nic netrumfne 😊 Jinak tohle Volvo je tedy pro mne dost hrozné jak po stránce designu, tak i svojí užitkovostí, sice jsem s ním nejezdil, mám zkušenost s MG4 a co do designu i prostoru a užitkovosti mi tedy přijde o dost lepší.
Na toho saska sa neda pozerat a este horsie je ho pocuvat. Vaculik by rozhodne videa robit nemal, pozrel som sa parkrat, stacilo.
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
houmer
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
Perfektní video. Krásná ukázka toho, proč BEV prostě nechcete. Krásná ukázka toho, kam to evropský automotive dotáhl. A krásný důkaz toho, že jediným problémem čínských aut je, že je evropský zákazník vnímá jako čínské značky.
Shrnovačka:
1) 20 minut řešíme appku. Vlastně už nikoho nezajímá, jak auto jezdí.
2) ergonomie a ovládání vyžadující týdenní školení pro mladé, a půlroční kurz pro starší... excelentní.
3) Vaculík smyslů zbavený. Malý vůz s prostorností a praktičností horší jak Fabia za cenu 1M+ a rozplýváme se nad zrychlením a kdo to měl v dobách dřívějších... Jenže dřívější doby auto této kategorie a velikosti stálo 1/4 ceny tohoto zázraku...
4) Typický novodobý bateriový podvod. Auto v základu s cenou od s baterií, která je dostatečná sotva pro dojetí k dobujecimu stojanu...
5) Geniální nedomyšlenost a zoufalství budoucího majitele v situaci smrti 12V baterie. Ano, pokud se jen vybije, tak je možnost připojit externě a otevřít vůz. Jenže pokud 12V baterie umře, což se děje dost často, tak se do vozu a ani k baterií nikdo nedostane... To bude nirvána... místo triviální a banální výměny se stane bojovka, jak rozmlátit co nejmíň dílů... 😁
5) Antikorozní ochrana na úrovni UAZu tomu dává korunu...
Úvahy o recyklovaných matroši pro záchranu lednich medvědů nesměla chybět. Bravo. Nejnovější blbost, na co automobilky přistoupili. Nejhloupějši úvaha Vaculíka. Recyklované plasty ať si průmysl využívá a poptává kdekoliv jinde, ale ne v interiérech vozů!!! Tam je rozhodně cpát nedává smysl.
Musím uznat, že to byl krásný důkaz toho, proč běžet pro auta jako je Karoq 2.0 tdi dokud ještě jsou!
Shrnovačka:
1) 20 minut řešíme appku. Vlastně už nikoho nezajímá, jak auto jezdí.
2) ergonomie a ovládání vyžadující týdenní školení pro mladé, a půlroční kurz pro starší... excelentní.
3) Vaculík smyslů zbavený. Malý vůz s prostorností a praktičností horší jak Fabia za cenu 1M+ a rozplýváme se nad zrychlením a kdo to měl v dobách dřívějších... Jenže dřívější doby auto této kategorie a velikosti stálo 1/4 ceny tohoto zázraku...
4) Typický novodobý bateriový podvod. Auto v základu s cenou od s baterií, která je dostatečná sotva pro dojetí k dobujecimu stojanu...
5) Geniální nedomyšlenost a zoufalství budoucího majitele v situaci smrti 12V baterie. Ano, pokud se jen vybije, tak je možnost připojit externě a otevřít vůz. Jenže pokud 12V baterie umře, což se děje dost často, tak se do vozu a ani k baterií nikdo nedostane... To bude nirvána... místo triviální a banální výměny se stane bojovka, jak rozmlátit co nejmíň dílů... 😁
5) Antikorozní ochrana na úrovni UAZu tomu dává korunu...
Úvahy o recyklovaných matroši pro záchranu lednich medvědů nesměla chybět. Bravo. Nejnovější blbost, na co automobilky přistoupili. Nejhloupějši úvaha Vaculíka. Recyklované plasty ať si průmysl využívá a poptává kdekoliv jinde, ale ne v interiérech vozů!!! Tam je rozhodně cpát nedává smysl.
Musím uznat, že to byl krásný důkaz toho, proč běžet pro auta jako je Karoq 2.0 tdi dokud ještě jsou!
@rohYpnol A v karoqu je nebanalna vymena baterie? Mna upozornovali, ze po vymene baterie musim v servise auto znova nakodovat, karoq to ma inac? Toto si aspon tu baterku vie dobit, karoq bude stat, kym sa nevybije a sanca nabit nebude. Na spalovacie auta sme nemali niekolko mesacne skolenia? Ved to bola cista alchymia, vytiahnut sytic, nastartovat, potom pomaly ist, potom ho v spravnom okamihu stiahnut na polku a potom v spravnom okamihu stiahnut uplne :-) To boli kedysi auta, a nehrdzaveli
@xxc
No, zřejmě jsi nepostřehl že auta se spalovacimi motory se dostaly trochu dál než úroveň Š105.
Ad baterie - napsal jsi totální pitomost. Když bude baterie KO, tak u BEV nedobiješ samozřejmě lautr nic.
No, zřejmě jsi nepostřehl že auta se spalovacimi motory se dostaly trochu dál než úroveň Š105.
Ad baterie - napsal jsi totální pitomost. Když bude baterie KO, tak u BEV nedobiješ samozřejmě lautr nic.
@rohYpnol
Hyundai Kona Electric to umí. Tedy nabíjet 12V akumulátor z trakčního akumulátoru.
Hyundai Kona Electric to umí. Tedy nabíjet 12V akumulátor z trakčního akumulátoru.
@Dzinus
Nepochopil.
12V baterie nemusí být jen vybitá, ale velmi často je úplně mrtvá. Nedobiješ nic ani v Koně.
Nepochopil.
12V baterie nemusí být jen vybitá, ale velmi často je úplně mrtvá. Nedobiješ nic ani v Koně.
@rohYpnol Baterka casto mrtva nie je, snad si ju auto kontroluje a nabije. Co taky karoq, ten si v noci v garazi nenastartuje a nedobije ju. Bavili sme sa o starych spalovacich autach, kde nebol displej, tlacitka, stacilo sadnut a ist bez akehokolvek kurzu, ci skolenia :-)
@xxc Prosímtě co to zase plácáš za nesmysly? Auto je od toho, aby jezdilo. Pokud jezdí, nabíjí.
topten
skoro hodina ?
co to je za zoufalce, kteri maj cas na to cumet ??
vidim, ze par jich tady je
proc to nejde shrnout do clanku max na dvou actyrkach ???
co to je za zoufalce, kteri maj cas na to cumet ??
vidim, ze par jich tady je
proc to nejde shrnout do clanku max na dvou actyrkach ???
@topten
Souhlasím, i když videa zcela nezatracuji, ovšem jako doplněk k textu. Musejí mít ale význam, tj. ukazovat věci obtížně nebo složitě popisovatelné slovy a - podle mě - by měla trvat tak 5 min., výjimečně do 10 min. max. Dávno jsem vypustil tato dlouhá videa, několikrát jsem je i kritizoval. Život je příliš krátký na to, abych se 90% času videa díval na vtipného redaktora jak stojí před autem nebo sedí za volantem a jen přemílá řídkou omáčku znaleckých plků, do níž sem tam zamíchá nějaký důležitější fakt. A ano, podstatné informace by se vešly do kratšího, zde obvyklého textu.
(Jednou za 2 -3 měsíce se podívám, jestli se něco nezlepšilo, ne furt stejný.)
Souhlasím, i když videa zcela nezatracuji, ovšem jako doplněk k textu. Musejí mít ale význam, tj. ukazovat věci obtížně nebo složitě popisovatelné slovy a - podle mě - by měla trvat tak 5 min., výjimečně do 10 min. max. Dávno jsem vypustil tato dlouhá videa, několikrát jsem je i kritizoval. Život je příliš krátký na to, abych se 90% času videa díval na vtipného redaktora jak stojí před autem nebo sedí za volantem a jen přemílá řídkou omáčku znaleckých plků, do níž sem tam zamíchá nějaký důležitější fakt. A ano, podstatné informace by se vešly do kratšího, zde obvyklého textu.
(Jednou za 2 -3 měsíce se podívám, jestli se něco nezlepšilo, ne furt stejný.)
@gil54
Video je ve většině případů lepší než text. Video je budoucnost. Text je minulost.
Text má smysl pouze ve vybraných a ojedinělých případech, kdy si autor opravdu dá záležet a opravdu umí.
Video je ve většině případů lepší než text. Video je budoucnost. Text je minulost.
Text má smysl pouze ve vybraných a ojedinělých případech, kdy si autor opravdu dá záležet a opravdu umí.
@rohYpnol
Jak pro koho, ja videa nepoustim.
Vubec, ani jednou za mesic, abych je zkontroloval.
Je to skoda casu. A tim casem se plati za lenost cist, a pochopit napsany text.
Jak pro koho, ja videa nepoustim.
Vubec, ani jednou za mesic, abych je zkontroloval.
Je to skoda casu. A tim casem se plati za lenost cist, a pochopit napsany text.
@rohYpnol
Věc osobního názoru, neberu ti ho a ani to nehodlám dál nějak dál detailně pitvat nebo řešit, jestli by si také i u videí neměl náhodou "autor opravdu dávat záležet a opravdu umět".
Přesto si myslím, že i když to nebyl primární účel mého příspěvku, tak jsem uvedl několik argumentů resp. důvodů proč mi tato zdejší videa nesedí.
Ty jsi neuvedl jediný, snad kromě prázdné floskule o budoucnosti a minulosti.
Věc osobního názoru, neberu ti ho a ani to nehodlám dál nějak dál detailně pitvat nebo řešit, jestli by si také i u videí neměl náhodou "autor opravdu dávat záležet a opravdu umět".
Přesto si myslím, že i když to nebyl primární účel mého příspěvku, tak jsem uvedl několik argumentů resp. důvodů proč mi tato zdejší videa nesedí.
Ty jsi neuvedl jediný, snad kromě prázdné floskule o budoucnosti a minulosti.
@rohYpnol
pro negramota urcite
text muses cist ruzne rychle, preskocit, vynechat, vratit se nazpatek, zastavit, popremejslet...
u videa to je komplikovanejsi, navic nemuzes menit tempo
je videt ze nectes a uz vubec ne technickou dokumentaci
lopata
pro negramota urcite
text muses cist ruzne rychle, preskocit, vynechat, vratit se nazpatek, zastavit, popremejslet...
u videa to je komplikovanejsi, navic nemuzes menit tempo
je videt ze nectes a uz vubec ne technickou dokumentaci
lopata
@topten
Lopata jsi leda tak ty. Opět mě fascinuje, jak z ničeho vytvoříš lež.
Čtu hodně, čtu náročné odborné texty.
Text o autech není nic složitého. Ve videu se můžu vracet úplně lehce. Naopak mi video zprostředkuje mnohem více vjemů, protrže přímo vidím a slyším. To psaný text nikdy nedokáže.
Tak prosté to je.
Lopata jsi leda tak ty. Opět mě fascinuje, jak z ničeho vytvoříš lež.
Čtu hodně, čtu náročné odborné texty.
Text o autech není nic složitého. Ve videu se můžu vracet úplně lehce. Naopak mi video zprostředkuje mnohem více vjemů, protrže přímo vidím a slyším. To psaný text nikdy nedokáže.
Tak prosté to je.
@rohYpnol No to je pěkná hovadina. Nikdo dnes běžně nekouká na hodinová videa. Text mám radši. Můžu se vracet k důležitým faktům, najít si co potřebuji.
@rohYpnol
chtel bych te videt, jak by jsi nasal video, ktery by odpovidalo napr. popisu procesoru na skoro 4tis strankach + 10tis stranek zakladni sw balicek
chtel bych te videt, jak by jsi nasal video, ktery by odpovidalo napr. popisu procesoru na skoro 4tis strankach + 10tis stranek zakladni sw balicek
W.O. PRSCLEY
Jojo elektromobily teď pana Vaculíka dobře živí. Spalováky ho již před časem tak nějak přestaly bavit .... a nebo to bude jinak?
gutex
Perfektní test se zaměřením na poznatky z praxe a celkem podstatné detaily, které se od jiných youtuberů většinou nedozvíte.
Filipcz
Jsem volvista řidič moderních volv ne těch starých a po ex30 jsem pokukoval, ale ted se mi znechutila uživatelským ovládáním. Dotykový volant, jas, keeless na jedněch dveřích, monitorování pohledu řidiče, málo mista na zadních sedačkách (stačilo přidat 5cm), infotainment s vysokou odezvou. Je to takový nedodělek.
Pjenkava
Dva absolutní nerdi se sejdou a porejpou se v tom nejzajímavějším… Miluju tenhle přístup k věci 😌 Snesl bych i dvě hodiny.
Díky moc za hodnotné info!
Díky moc za hodnotné info!
Dyť se na to nedalo posledně dívat (Toyota LC)… existuje přeci tolik fajnovejch YT testů v Evropě nebo US a dá se to odkoukat - jak to dělají, jakou to má strukturu, jak jsou oblečení, jak mluví - prosťe to nejsou devadesátky… chjo. Ten web stojí čím dál více za starou bačkoru…. I poláci to uměj lépe.
Tolik zpětná vazba.
Za mě naopak video docela ok. Ano, je mnoho YT kanálů, mnoho autorů co to dělají jinak a svým způsobem lépe.
Z druhé strany, tady je to takový oldschool, ale dělají to jinak, a zaznívají informace, které jinde nejsou...
Jen tedy 20 minut řešit appku a ergonomii a pak říct jak auto jezdí ve dvou větách... Smutné. Ale svým způsobem to jde a vrub právě BEV. A je to důkaz toho, že BEV zabíjí autoprůmysl a automobilový svět. Z auta se stává jen spotřebič, co je ovládaný appkou...
Za mě video zcela vpořádku. A do textu by toto nikdo nedal. Ode mně má redakce 👍
Tak auto snad má nějaký jízdní projev, ne? (Ano,i BEV stále snad ještě jezdí a snad ma ještě i nějaký jizdni projev...).
Dále např. světla - zmínka nula... To jen tak na okraj.