Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Experti Světa motorů proklepli nejprodávanější elektrické Volvo

34 komentářů

Avatar - KOUDELKA
KOUDELKA
Klucí, prosím hlavně ne ty experty, nemůžete raději k tomu napsat jednoduchý test?
Dyť se na to nedalo posledně dívat (Toyota LC)… existuje přeci tolik fajnovejch YT testů v Evropě nebo US a dá se to odkoukat - jak to dělají, jakou to má strukturu, jak jsou oblečení, jak mluví - prosťe to nejsou devadesátky… chjo. Ten web stojí čím dál více za starou bačkoru…. I poláci to uměj lépe.
Tolik zpětná vazba.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KOUDELKA

Za mě naopak video docela ok. Ano, je mnoho YT kanálů, mnoho autorů co to dělají jinak a svým způsobem lépe.

Z druhé strany, tady je to takový oldschool, ale dělají to jinak, a zaznívají informace, které jinde nejsou...

Jen tedy 20 minut řešit appku a ergonomii a pak říct jak auto jezdí ve dvou větách... Smutné. Ale svým způsobem to jde a vrub právě BEV. A je to důkaz toho, že BEV zabíjí autoprůmysl a automobilový svět. Z auta se stává jen spotřebič, co je ovládaný appkou...

Za mě video zcela vpořádku. A do textu by toto nikdo nedal. Ode mně má redakce 👍
Avatar - xxc
xxc
@rohYpnol A co tam viac pri jazde rozoberat? Auto vraj jazdi dobre. Ovela vacsi problem bude ta aplikacia. A prave naopak, z auta sa snad casom stane dalsi clen rodiny a nie len hlupe auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@xxc

Tak auto snad má nějaký jízdní projev, ne? (Ano,i BEV stále snad ještě jezdí a snad ma ještě i nějaký jizdni projev...).

Dále např. světla - zmínka nula... To jen tak na okraj.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@xxc jsi k smíchu, pokud ti postačí že "auto jezdí dobre". .-) :-):-)
Avatar - xxc
xxc
@W.O. PRSCLEY Co viac si priat, ako dobre jazdiace auto :-) Jedine, aby svietilo, co toto volvo nesvieti a fungujucu klimatizaciu. Ale to je nepodstatne pre normalneho cloveka, kedysi auta klimatizaciu nemali a nesvietili a vtedy boli auta lepsie. Cize najdolezitejsie je, ze to dobre jazdi.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Koukam, ze staci mit jednoho univerzalniho experta.
Jiří Kalabza
Tak než ty rádoby vkusné a moderní US testy to 100x raději pana Vaculíka. A 90tky nic netrumfne 😊 Jinak tohle Volvo je tedy pro mne dost hrozné jak po stránce designu, tak i svojí užitkovostí, sice jsem s ním nejezdil, mám zkušenost s MG4 a co do designu i prostoru a užitkovosti mi tedy přijde o dost lepší.
wings
Na toho saska sa neda pozerat a este horsie je ho pocuvat. Vaculik by rozhodne videa robit nemal, pozrel som sa parkrat, stacilo.
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
houmer
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Perfektní video. Krásná ukázka toho, proč BEV prostě nechcete. Krásná ukázka toho, kam to evropský automotive dotáhl. A krásný důkaz toho, že jediným problémem čínských aut je, že je evropský zákazník vnímá jako čínské značky.
Shrnovačka:
1) 20 minut řešíme appku. Vlastně už nikoho nezajímá, jak auto jezdí.
2) ergonomie a ovládání vyžadující týdenní školení pro mladé, a půlroční kurz pro starší... excelentní.
3) Vaculík smyslů zbavený. Malý vůz s prostorností a praktičností horší jak Fabia za cenu 1M+ a rozplýváme se nad zrychlením a kdo to měl v dobách dřívějších... Jenže dřívější doby auto této kategorie a velikosti stálo 1/4 ceny tohoto zázraku...
4) Typický novodobý bateriový podvod. Auto v základu s cenou od s baterií, která je dostatečná sotva pro dojetí k dobujecimu stojanu...
5) Geniální nedomyšlenost a zoufalství budoucího majitele v situaci smrti 12V baterie. Ano, pokud se jen vybije, tak je možnost připojit externě a otevřít vůz. Jenže pokud 12V baterie umře, což se děje dost často, tak se do vozu a ani k baterií nikdo nedostane... To bude nirvána... místo triviální a banální výměny se stane bojovka, jak rozmlátit co nejmíň dílů... 😁
5) Antikorozní ochrana na úrovni UAZu tomu dává korunu...

Úvahy o recyklovaných matroši pro záchranu lednich medvědů nesměla chybět. Bravo. Nejnovější blbost, na co automobilky přistoupili. Nejhloupějši úvaha Vaculíka. Recyklované plasty ať si průmysl využívá a poptává kdekoliv jinde, ale ne v interiérech vozů!!! Tam je rozhodně cpát nedává smysl.

Musím uznat, že to byl krásný důkaz toho, proč běžet pro auta jako je Karoq 2.0 tdi dokud ještě jsou!
Avatar - xxc
xxc
@rohYpnol A v karoqu je nebanalna vymena baterie? Mna upozornovali, ze po vymene baterie musim v servise auto znova nakodovat, karoq to ma inac? Toto si aspon tu baterku vie dobit, karoq bude stat, kym sa nevybije a sanca nabit nebude. Na spalovacie auta sme nemali niekolko mesacne skolenia? Ved to bola cista alchymia, vytiahnut sytic, nastartovat, potom pomaly ist, potom ho v spravnom okamihu stiahnut na polku a potom v spravnom okamihu stiahnut uplne :-) To boli kedysi auta, a nehrdzaveli
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@xxc
No, zřejmě jsi nepostřehl že auta se spalovacimi motory se dostaly trochu dál než úroveň Š105.

Ad baterie - napsal jsi totální pitomost. Když bude baterie KO, tak u BEV nedobiješ samozřejmě lautr nic.
Avatar - Dzinus
Dzinus
@rohYpnol
Hyundai Kona Electric to umí. Tedy nabíjet 12V akumulátor z trakčního akumulátoru.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Dzinus

Nepochopil.
12V baterie nemusí být jen vybitá, ale velmi často je úplně mrtvá. Nedobiješ nic ani v Koně.
Avatar - xxc
xxc
@rohYpnol Baterka casto mrtva nie je, snad si ju auto kontroluje a nabije. Co taky karoq, ten si v noci v garazi nenastartuje a nedobije ju. Bavili sme sa o starych spalovacich autach, kde nebol displej, tlacitka, stacilo sadnut a ist bez akehokolvek kurzu, ci skolenia :-)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Dzinus umí, ale dělala to tak blbě, že ji stejně za pár let odrovnala.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@xxc Prosímtě co to zase plácáš za nesmysly? Auto je od toho, aby jezdilo. Pokud jezdí, nabíjí.
topten
skoro hodina ?
co to je za zoufalce, kteri maj cas na to cumet ??
vidim, ze par jich tady je

proc to nejde shrnout do clanku max na dvou actyrkach ???
gil54
@topten

Souhlasím, i když videa zcela nezatracuji, ovšem jako doplněk k textu. Musejí mít ale význam, tj. ukazovat věci obtížně nebo složitě popisovatelné slovy a - podle mě - by měla trvat tak 5 min., výjimečně do 10 min. max. Dávno jsem vypustil tato dlouhá videa, několikrát jsem je i kritizoval. Život je příliš krátký na to, abych se 90% času videa díval na vtipného redaktora jak stojí před autem nebo sedí za volantem a jen přemílá řídkou omáčku znaleckých plků, do níž sem tam zamíchá nějaký důležitější fakt. A ano, podstatné informace by se vešly do kratšího, zde obvyklého textu.

(Jednou za 2 -3 měsíce se podívám, jestli se něco nezlepšilo, ne furt stejný.)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@gil54

Video je ve většině případů lepší než text. Video je budoucnost. Text je minulost.

Text má smysl pouze ve vybraných a ojedinělých případech, kdy si autor opravdu dá záležet a opravdu umí.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol
Jak pro koho, ja videa nepoustim.

Vubec, ani jednou za mesic, abych je zkontroloval.

Je to skoda casu. A tim casem se plati za lenost cist, a pochopit napsany text.
gil54
@rohYpnol

Věc osobního názoru, neberu ti ho a ani to nehodlám dál nějak dál detailně pitvat nebo řešit, jestli by si také i u videí neměl náhodou "autor opravdu dávat záležet a opravdu umět".

Přesto si myslím, že i když to nebyl primární účel mého příspěvku, tak jsem uvedl několik argumentů resp. důvodů proč mi tato zdejší videa nesedí.

Ty jsi neuvedl jediný, snad kromě prázdné floskule o budoucnosti a minulosti.
topten
@rohYpnol
pro negramota urcite
text muses cist ruzne rychle, preskocit, vynechat, vratit se nazpatek, zastavit, popremejslet...
u videa to je komplikovanejsi, navic nemuzes menit tempo
je videt ze nectes a uz vubec ne technickou dokumentaci
lopata
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@topten
Lopata jsi leda tak ty. Opět mě fascinuje, jak z ničeho vytvoříš lež.
Čtu hodně, čtu náročné odborné texty.
Text o autech není nic složitého. Ve videu se můžu vracet úplně lehce. Naopak mi video zprostředkuje mnohem více vjemů, protrže přímo vidím a slyším. To psaný text nikdy nedokáže.
Tak prosté to je.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@rohYpnol No to je pěkná hovadina. Nikdo dnes běžně nekouká na hodinová videa. Text mám radši. Můžu se vracet k důležitým faktům, najít si co potřebuji.
topten
@rohYpnol
chtel bych te videt, jak by jsi nasal video, ktery by odpovidalo napr. popisu procesoru na skoro 4tis strankach + 10tis stranek zakladni sw balicek
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Jojo elektromobily teď pana Vaculíka dobře živí. Spalováky ho již před časem tak nějak přestaly bavit .... a nebo to bude jinak?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@W.O. PRSCLEY

Prestaly zivit...

🙄
ericn
@Ja Prvni 123 Přesně tak a přepřáhl na EVčka a ještě blbě “pindá” 😋
gutex
Perfektní test se zaměřením na poznatky z praxe a celkem podstatné detaily, které se od jiných youtuberů většinou nedozvíte.
Filipcz
Jsem volvista řidič moderních volv ne těch starých a po ex30 jsem pokukoval, ale ted se mi znechutila uživatelským ovládáním. Dotykový volant, jas, keeless na jedněch dveřích, monitorování pohledu řidiče, málo mista na zadních sedačkách (stačilo přidat 5cm), infotainment s vysokou odezvou. Je to takový nedodělek.
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Dva absolutní nerdi se sejdou a porejpou se v tom nejzajímavějším… Miluju tenhle přístup k věci 😌 Snesl bych i dvě hodiny.

Díky moc za hodnotné info!