Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen chce zdvojnásobit produktivitu

16 komentářů

uz by tie svine mali zacat robit aj sami na seba
Taky souhlasím.
Ovšem odbory už nejspíš pochopili, že je třeba vyhodit třetinu manažerů a zbývajícím snížit platy taky o třetinu, snad s platem pro 10 normálních lidí dokáží vyžít. Teď už zbývá to jen prosadit.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já věděl, že se ozveš. 😄 :yes:
Klaudius
presne :yes:
Klaudius
Mas aktualnejsie informacie 😉. Ja som tam bol zopar rokov dozadu a len som zasol, ako si tam ziju. Vyslovene jak prasce v zite. A my v Bratislave sme na takych darebakov makali. Nastastie som po nedlhom case dal zbohom tejto fabrike a vobec to nelutujem. :yes: Nemci si spravili taku svoju malu obmenu toho, co im mal zabezpecit Adolf a jeho politika - dobre si zit z toho, co na nich okolity svet zarobi... Zlate casy koncia. Uz musia makat aj sami, aby neskoncili o zobrackej palici...
Nie je to celkom tak ako vravis, pracovny cas od 1.1.07 je 34 hodin tyzdenne, co je 6:48 hod denne pri 5dnovom pracovnom tyzdni. Volne piatky su teda minulostou... Planovaci vo vyrobe tvrdia, ze z WOBu uz viac aut nevytiahnu (nehovorim o Auto 5000, ktore montuje Touran a Tiguan, tam je to kriticke vraj uz dnes). Nehovorim, ze vo WOBe nie je lezernejsie tempo ako v BA, ale aj to sa pomaly meni (aspon vo vyrobe, my v nepriamom sektore sme na tom o trochu lepsie :-! ) Platy a celkova uroven pracovneho prostrediu ale ostavaju kapitolou samou pre seba 😉
>😁 >😒] :yes: 😉
jj, vo tom tady furt plám - koncern je sice v zisku, ale ne v dobré kondici! Musí s sebou mrsknout dokud je čas a dokud má sílu a prostor. Bude záležet zejména na silných německý odborech, jestli "pochopí nebo potopí"..
Klaudius
povedal by som, ze medzi servisim, obchodakom a vyrobnou fabrikou su nepatrne rozdiely... 😉 .....v tescu ta budu kasirovat vzdy pomaly, lebo v kasach sedia brigadnici za par supiek, ktori to za prve nevedia a za druhe sa za tie peniaze ani nijak netrhaju...
Sorry, vypadol mi podpis - MildeSorte4
Tak to si mal zlú skúsenosť - nie je to pravidlo. Ja som voľakedy robil v nemeckej firme (strojárstvo), my sme makali jak ďasi, aby sme stíhali zákazky pre nemcov (dodacia lehota najlepšie včera...), ale oni nás mali na háku - ISO 9001 neznamená nič...
Je to nerovnocenný "boj".
mne je ze vsech techto firem na grc i kdyz maji rekordni miliardove vyhry stale jsou nespokojeni a chteji setrit na zamestnancich. Jejich predstava je podobne jak v asii aby se pracovalo za 5euro na hodinu 7dni v tydnu. Jen turci si tu toyotu corollu (kde se vyrabi) za ten 400eurovy plat urcite nekoupi, podobne jak si slovensky zamestnanec VW nekoupi noveho golfa. Ja jsem zato aby automobilky prodavali auta tam kde je vyrabi a pri vyvozu do zapadnich zemi dostali 30% dan, potom by si to rozmysleli z vyrobou na ukrajine a pod.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To by se ale musel nechat koupit Toyotou. 😉 >😒] >😒] >😒]
pleskate blbosti, VW dilny meli historicku povinost se ke svojim zamestnancum chovat korektne,tak aby je z prichodem automatizace nemuseli vyhodit dohodli kratke pracovni casy. Pracovni tempo v D a CZ_SK se ani nahodou neda porovnat staci kdyz jdu z autem v bratislave nebo plzni do dilny i kdyz tam nemaji co delat odpoledne uz mi nikdo nepomuze, vymena tlumicu trva i 8 hodin mezitim se pije tancuje na hudbu, jednou mi dokonce ukradli nove brzdove desticky atd... to nemluvim o prodavackach zatimco v plzenskem tescu kasiruje jednoho zakaznika v nemeckem aldi uz jich ma 4. Pomalost a lenivost zamestnancu v slavistickych zemi je neuveritelna sranda je kdyz prijsou na zapad tak zas delaji opacny extrem a behaji jak sasci
Jj, presne tak. Nemecký management vie plieskať bičom iba na východ od Deutschlandu, doma by im to spočítali... :no:
Klaudius
Zdvojnasobit produktivitu...nie je to mozno ani take tazke ako by sa na prvy pohlad zdalo. 6-hodinova pracovna doba, len jeden piatok v mesiaci pracovny, a lezerne tempo, aby sa nedajboze ludia nezapotili alebo neubavili, lebo im to odbory spocitaju. A platy priam kralovske. Nech sa pridu pozriet do svojich vlastnych fabrik mimo Nemecko, ako sa robi. Cesi, Slovaci aj ini ich to naucia. Potom produktivita stupne. Lebo momentalne nemozu stihat aj namiesto toho stada darebakov...