Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Otec Priusu vstupuje do automobilové síně slávy. Jeho dítě předjelo dobu

23 komentářů

DonVito
Kloboucek Toyote!
Jejich hybridy jsou obrovskym prinosem automotive.

Kez by se Toyota chovala inovativne i dnes.

Na solid state baterie ma Toyota snad nejvic patentu.
Bohuzel misto rozvoje elektromobility se soustredi temer vyhradne na rozvoj spalovaku (hybridu).
Argument o mnozstvi surovin pro hybridy vs BEV je ryzi greenwashing.
Protoze tezba ropy pro provoz Toyota hybridu je vyrazne horsi.
Prokazatelne...

PS Je dojemna starost o deti v Africe. Ale rafinace ropy v Cesku neni problem?
https😐/www.blesk.cz/…a-zachovana.html
Noční požár chemičky Orlen Unipetrol v Litvínově
ryccardo
@DonVito strc si ty svoje zeleny blitky za klobouk.

Kdyby Toyota videla takovou zarnou budoucnost v EV tak je chrli jako VW, ktere na ne vsadilo a ted placou.

Hybridy jsou dobra cesta jak zefektivnit fungovani spalovaku. Ze to porad zere ropu neni podstatny. S primerene velkou baterkou muzes jezdit po meste na EV a mimo mesto v hybridnim modu. To staci. Vic netreba hrotit.
DonVito
@ryccardo

Hybridy jsou dobra cesta jak zefektivnit fungovani spalovaku.

ano

Toho se drz.
Vic radeji nekomentuju.
ryccardo
@DonVito Hlavne se toho drz ty a svuj greenwashing si prezentuj v nejaky komunite troubu kde ti to zerou.

Pripadne postuduj treba tady a pak prijd rozdavat rozumy.

https😐/youtu.be/AtwerqYDiAI?si=pezxtYeSXzl85q1n
DonVito
@riccardo

Morkuse i Macka jsem si vyslechl. Je to snuska hlouposti od lidi s minimalnimi zkusenostmi s EV.

https😐/zdopravy.cz/…lektriny-227352/
Hlasaji uplny nesmysly. Zkus si porovnat nezaujatou studii VUT s timto clankem plnym polopravd nebo rovnou lzi. Ne baterka Hyundai Kona se fakt nememi po 160.000km!!!
https😐/realisticka.cz/…elektromobilite/

Macek s Morkusem dostali od VUT na ***.
😀
Tezko neco rozporovat na studii VUT.
Narozdil od brutalne ohnutych dat Morkuse.

Pravda vitezi
DonVito
@riccardo
vědci. 👍
Zároveň vyvracejí obavy ze zvýšení celkových emisí a nákladů výměny baterie v důsledku její degradace během provozu. „Tyto obavy nejsou relevantní. Životnost baterie i u menší baterie (39 kWh) by měla několikanásobně překročit průměrnou životnost vozidel,“ shrnují autoři.
Tohle tvrdi SKUTECNI vedci.

Dale SKUTECNI vedci uvadeji smazani emisniho dluhu z vyroby u nas cca po 20.000 - 40.000km.

Narozdil od Morkuse, ktery se snazi podsouvat i vlivem smyslene vymeny baterky, ze ke smazani dluhu nedojde nikdy.

Ale tomu muzou verit jen lidi, kteri danemu oboru vubec neruzumi, anebo lidi, keri tomu zkratka slepe verit chteji.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, Toyota to dělá tak strašně špatně, že je roky nejprodávanější automobilkou na světě 😁 @DonVito
DonVito
@Ozzman

A Tesla to dela tak spatne, ze je cenou akcii nejhodnotnejsi automobilkou.
🙂

Nedavnou byl nejvetsi automobilkou VW. 😉
https😐/www.denik.cz/…zy-20190130.html
Volkswagen zůstává největší automobilkou na světě

O cem to vypovida?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tesla spadla (vice zdroju), Toyota ji predbehla (nekde se uvadel i Mercedes) , ale to je fuk, protoze pokud maji prodeje a neklesaji, znaci to zajem zakazniku 😉 proste delaji, co lidi chteji, cena akcii se nutne neodviji od produkce, to by si mohl vedet, navic Tesla porad jeste nemuze konkurovat kvalitou a vystupni kontrolou, v tomhle jsou porad startup.. @DonVito
DonVito
@Ozzman

Akcie Tesly jsou nekolikanasobne hodnotnejsi nez akcie Toyoty.
Tak hlavne nespadni ty, ze zidle.
😀
Psali to i na acz...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja chvalil prodeje Toxoty davno predtim, nez sem si ji koupil, sice odpovidas teochu mimo, snazis se to zase hodit do osobni roviny a urazeni (nebrecel si tu minule, ze se navazom do tebe, tak jen jestli ti doslo, ze si to tady rozpoutal ty - a ne poprve 😉 ), ale to nemeni nic na faktu, ze Toyote prodeje nepadaji, je to nejvetsi automobilka sveta, takze jeji stretegie nebude tak spatna? Jak to vidis 😊 P.S s Teslou uz mam osobni zkusenosti a i s problemy kolem toho.. mne se to jinak docela i libilo, ale to by nezapadlo do tveho chapani, ze kazdy nemusi obhajovat svou garaz, ja se citim byt porad Fordakem 😉, kterej ma taky dobre HEv a jeden je na ceste i k nam 😊 @DonVito
DonVito
@Ozzman
Mam rad vecne diskuze.
Napsal jsem ti, ze velikost Toyoty je asi tak stejne irelevantni jako velikost VW.
Obe automobilky muzou byt za par let uplne jinde.
Kdyz se neprizpusobi.
Status quo je pomerne irelevantni.
Napsal jsem to srozumitelne?
Tak cau
PS Ja jsem ten posledni, kdo by tu obhaloval svoji garaz. Vynasel jsem tu hybridy do nebes i kdyz jsem nikdy zadny hybrid nevlastnil. 😀 Uznavam kvality Tesly i kdyz zadnou nevlastnim. Propagoval jsem EV jezdic spalovakem...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za par let muze krachnout i Tesla, zvlaste kdyz se nezvladne prizpusobit zakaznickym pristupem, takze asi tak. Ano, v dobe kdy sem HEV nemusel to byla dost odlisna auta 😊 @DonVito
ericn
@Ozzman Souhlas 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Zatím je, ale to Nokia byvala taky a víme jak se stavěli k inovacím a také jak dopadla.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jeden trotl táhne doleva, druhý doprava. Jeden by rád benzín bez katu, druhý by benzín zakázal. Za mě je HEV skvělá volba v naší době, kdy baterku už umíme, ale čistě na auto to ještě není. A mám rád dieslový PHEV.
Arese
@KANKUNEN Hybridy zásadně nebrat!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Manualy zasadne nebrat !@Arese
Arese
@Ozzman Ano, řidičským nemehlům a lenochům bych je taky nedoporučoval!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ares, to je divné, máš názory prorusácké sebranky a přitom zlo poznáš. Moderní automat a HEV jsou fajň.
Arese
@Ozzman Reaguju nikoliv na Ozzmana, ale na Kankunena: Já že mám názory proruSSácké sebranky? Jak jsi na takovou kolosální lež přišel?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Presne. A proto, kdyz nekdo z manuálu presedne do automatu, hned po rozjezdu se placne o čelní okno, protoze zvládá lépe ovládat auto.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Toyota bola vzdy inde ako zbytok sveta .. takze v tomto nic nove