Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOtec Priusu vstupuje do automobilové síně slávy. Jeho dítě předjelo dobu
23 komentářů
KANKUNEN
Jeden trotl táhne doleva, druhý doprava. Jeden by rád benzín bez katu, druhý by benzín zakázal. Za mě je HEV skvělá volba v naší době, kdy baterku už umíme, ale čistě na auto to ještě není. A mám rád dieslový PHEV.
@KANKUNEN Hybridy zásadně nebrat!
Manualy zasadne nebrat !@Arese
Ares, to je divné, máš názory prorusácké sebranky a přitom zlo poznáš. Moderní automat a HEV jsou fajň.
@Ozzman Reaguju nikoliv na Ozzmana, ale na Kankunena: Já že mám názory proruSSácké sebranky? Jak jsi na takovou kolosální lež přišel?
@Arese
Presne. A proto, kdyz nekdo z manuálu presedne do automatu, hned po rozjezdu se placne o čelní okno, protoze zvládá lépe ovládat auto.
Presne. A proto, kdyz nekdo z manuálu presedne do automatu, hned po rozjezdu se placne o čelní okno, protoze zvládá lépe ovládat auto.
Jejich hybridy jsou obrovskym prinosem automotive.
Kez by se Toyota chovala inovativne i dnes.
Na solid state baterie ma Toyota snad nejvic patentu.
Bohuzel misto rozvoje elektromobility se soustredi temer vyhradne na rozvoj spalovaku (hybridu).
Argument o mnozstvi surovin pro hybridy vs BEV je ryzi greenwashing.
Protoze tezba ropy pro provoz Toyota hybridu je vyrazne horsi.
Prokazatelne...
PS Je dojemna starost o deti v Africe. Ale rafinace ropy v Cesku neni problem?
https😐/www.blesk.cz/…a-zachovana.html
Noční požár chemičky Orlen Unipetrol v Litvínově
Kdyby Toyota videla takovou zarnou budoucnost v EV tak je chrli jako VW, ktere na ne vsadilo a ted placou.
Hybridy jsou dobra cesta jak zefektivnit fungovani spalovaku. Ze to porad zere ropu neni podstatny. S primerene velkou baterkou muzes jezdit po meste na EV a mimo mesto v hybridnim modu. To staci. Vic netreba hrotit.
Hybridy jsou dobra cesta jak zefektivnit fungovani spalovaku.
ano
Toho se drz.
Vic radeji nekomentuju.
Pripadne postuduj treba tady a pak prijd rozdavat rozumy.
https😐/youtu.be/AtwerqYDiAI?si=pezxtYeSXzl85q1n
Morkuse i Macka jsem si vyslechl. Je to snuska hlouposti od lidi s minimalnimi zkusenostmi s EV.
https😐/zdopravy.cz/…lektriny-227352/
Hlasaji uplny nesmysly. Zkus si porovnat nezaujatou studii VUT s timto clankem plnym polopravd nebo rovnou lzi. Ne baterka Hyundai Kona se fakt nememi po 160.000km!!!
https😐/realisticka.cz/…elektromobilite/
Macek s Morkusem dostali od VUT na ***.
😀
Tezko neco rozporovat na studii VUT.
Narozdil od brutalne ohnutych dat Morkuse.
Pravda vitezi
vědci. 👍
Zároveň vyvracejí obavy ze zvýšení celkových emisí a nákladů výměny baterie v důsledku její degradace během provozu. „Tyto obavy nejsou relevantní. Životnost baterie i u menší baterie (39 kWh) by měla několikanásobně překročit průměrnou životnost vozidel,“ shrnují autoři.
Tohle tvrdi SKUTECNI vedci.
Dale SKUTECNI vedci uvadeji smazani emisniho dluhu z vyroby u nas cca po 20.000 - 40.000km.
Narozdil od Morkuse, ktery se snazi podsouvat i vlivem smyslene vymeny baterky, ze ke smazani dluhu nedojde nikdy.
Ale tomu muzou verit jen lidi, kteri danemu oboru vubec neruzumi, anebo lidi, keri tomu zkratka slepe verit chteji.
A Tesla to dela tak spatne, ze je cenou akcii nejhodnotnejsi automobilkou.
🙂
Nedavnou byl nejvetsi automobilkou VW. 😉
https😐/www.denik.cz/…zy-20190130.html
Volkswagen zůstává největší automobilkou na světě
O cem to vypovida?
Akcie Tesly jsou nekolikanasobne hodnotnejsi nez akcie Toyoty.
Tak hlavne nespadni ty, ze zidle.
😀
Psali to i na acz...
Mam rad vecne diskuze.
Napsal jsem ti, ze velikost Toyoty je asi tak stejne irelevantni jako velikost VW.
Obe automobilky muzou byt za par let uplne jinde.
Kdyz se neprizpusobi.
Status quo je pomerne irelevantni.
Napsal jsem to srozumitelne?
Tak cau
PS Ja jsem ten posledni, kdo by tu obhaloval svoji garaz. Vynasel jsem tu hybridy do nebes i kdyz jsem nikdy zadny hybrid nevlastnil. 😀 Uznavam kvality Tesly i kdyz zadnou nevlastnim. Propagoval jsem EV jezdic spalovakem...
Zatím je, ale to Nokia byvala taky a víme jak se stavěli k inovacím a také jak dopadla.