Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Nebo Nebo
Video jsem neviděl, jelikož nemám čas. Ale mými slovy: Nenahradí, nenahradí ten pocit z toho, v čem jedeš, nenahradí ten pocit kompresoru, nenehradí ten pocit silného motorů, nenahradí ty emoce, nenehraní řev V8, který nicméně v základu vůbec neřve, tam by ten šestiválec nevadil, ovšem by to musel být V6 od Dodge a ne nějaký nový neprověřený Hurricane od Stellantisu, beztak to je 2x spojený puretech dvakrát přeplnenej...
@Nebo Nebo
At ti nepraskne zilka, nejak ses nechal unest...
Jestli ten motor delali Italove, tak vubec nemusi byt spatnej.
🙄
Ale s videem souhlas: k nicemu.
Na to se budou divat jen negramotni nebo nezamestnani, co nevi co s casem.
Mozna obcas nejakej duchodce.
At ti nepraskne zilka, nejak ses nechal unest...
Jestli ten motor delali Italove, tak vubec nemusi byt spatnej.
🙄
Ale s videem souhlas: k nicemu.
Na to se budou divat jen negramotni nebo nezamestnani, co nevi co s casem.
Mozna obcas nejakej duchodce.
@Ja Prvni 123 Kdyby ho dělali pouze Italové... dělali ho zřejmě jak Italové, Francouzi, tak i Němci... je to motor od Stellantis... těch značek, který má, je mnoho, tudíž nelze říct, kdo ho vyvinul.
@Nebo Nebo není to V6, ale je to R6, který třeba u BMW (obecně) funguje velmi dobře. V8 má charakter a ten HEMI nejvíc, ale dobře udělaný moderní R6 ho nahradí točivostí a dole si pomůže turbem, že ani nepoznáš že je to přeplňovaný motor. U R4 už je to jiná, protože ta koncepce má víc mezer z principu. V Ramu V8 jsem něco najel a funguje tam dobře, ale nový R6 po zkušenostech s BMW bych nezatracoval. I ve velké X5 40i funguje dobře, X3M je taky "jen" R6 (byť to už je o dost menší auto).
@adamzprahy
S Hemi som namotal 175t km bez zaváhania, a po vyskúšaní by som do budúcna bral radšej túto biturbo R6. Motor je hodne dobrý a príjemný .
S Hemi som namotal 175t km bez zaváhania, a po vyskúšaní by som do budúcna bral radšej túto biturbo R6. Motor je hodne dobrý a príjemný .
@speedfred ted je otázka ta spolehlivost toho twinturba. A další věc ještě tažná síla, dost důležitá věc i pickupu. A tam si myslím že bude v obou případech lepší HEMI
@Nebo Nebo nenahradí ten pocit kompresoru? v Hemi je nějaký kompresor?:)
tady je srovnání toho "silného" motoru
https://www.youtube.com/watch?…
jede líp, spotřeba klesla /Vaculík v tom testu 14 litrů LPG, což je cca 11-12 litrů benzínu a směšné náklady i ve srovnání s dieselovým třílitrem/ - co chtít víc?
test jsem shlédnul, trvalo mi to 15 minut, když jsem vyfiltroval nepodstatné věci, doporučuju všem silně vytíženým manažerům:)
tady je srovnání toho "silného" motoru
https://www.youtube.com/watch?…
jede líp, spotřeba klesla /Vaculík v tom testu 14 litrů LPG, což je cca 11-12 litrů benzínu a směšné náklady i ve srovnání s dieselovým třílitrem/ - co chtít víc?
test jsem shlédnul, trvalo mi to 15 minut, když jsem vyfiltroval nepodstatné věci, doporučuju všem silně vytíženým manažerům:)
Man Ký
úžasná kára. dvě věci: US price. a potom, že takové auto nikdo v EU nevyrábí, ani se o to nepokouší, ani ani ani... full size truck je fajn auto.
sice úplně zbytečné pro většinovou populaci, ale stejně:)
sice úplně zbytečné pro většinovou populaci, ale stejně:)
@Man Ký Když ho miluješ, není co řešit. Svoje zákazníky tady tyhle auta maj, jezdí jich po silnicích hromady a další se stále prodávaj, jak nový tak ojetiny co se tahaj z USA nebo Dubaje
Barrichello
HEMI je legenda, HEMI nic nenahradí. I když výkon a krouták má ten Hurricane pěkný, ale zvuk a charakter a tažná síla, to už tam není. A ještě uvidíme co spolehlivost, až to najezdí pár set tisíc km
ale chapu, ze pro negramoty je video lepsi nez text, jak jsme tady nedavno probirali ...