Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Citroën C3 Aircross má český ceník. Základ od 430 tisíc není pro všechny

35 komentářů

Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Jsem z nabídky na rozpacích. Jeden benzínový motor ve sto "různých" autech, co se liší pouze logem, přístrojovou deskou a (možná) nastavením podvozku. Stellantis ušetří, zákazník vlastně ostrouhá. Navíc ceny neodpovídají....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ringhofer
Neodpovidaji?
Jsou moc nizko?
Vzdyt je ze vsech srovnatelnych konkurentu nejlevnejsi.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Ja Prvni 123 Za auto této velikosti a s uvedenými pohony je cena zhruba o 20 - 25 % přestřelená. Srovnání se sourozenci nemá na tento můj názor žádný vliv.
Avatar - Emel
Emel
@Ja Prvni 123 cena není špatná... ale ten základ je teda celkem holátko... švihadla vzadu, plecháče, bez dešťového senzoru, pokud to správně chápu tak bez rádia, plastový volant a tak.
Avatar - xxc
xxc
@Emel Ved o tom to je, motorista sa ma venovat riadeniu bez nejakych rusivych zasahov dazdoveho senzora. Este prekryt displej, ale asi ho tam ani nedali.
Th0r
@Emel destovy senzor k nicemu. Mam ho uz ve 4 aute a nikdy to nefuguje, jak bych si predstavoval. Bud to dre jak o zivot suchy okno nebo to zase nestira, kdy je potreba.
Avatar - Emel
Emel
@Th0r a co to je za auta?
Za mě to funguje vesměs dobře, hlavně co do regulace intenzity stírání při dešti... tj. prší furt, ale ohodí tě kamion tak si to párkrát setře rychleji atd.
Že to občas setře okno jen proto, že někde po straně teče nějakej čůrek... jo, to se stává, kdyžtak se to dá snadno přehodit do manuálu.
Avatar - Pipacek
Pipacek
@Emel Mě to funguje dobře, v minulém to mělo mouchy, ale v novém v pohodě.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Emel Jeste jsem ho nevidel, tak nevim.

Ale dneska to bude spis pne zbytecnosti.

Jo, plechovy kola a plast volant asi jo.
Vlastne mi ani jedno nevadi.
U zakladu.

Svihadla uz by byly dneska "mimo", to je fakt.
Avatar - Emel
Emel
@Ja Prvni 123
Jen říkám, že ta cena je vykoupená dírama ve výbavě.
Kamiq 130let má metlu, liťáky, vyhřejvaný sedačky, kameru, ližiny... samozřejmě koženej volant a elektrický okna... za cenu o 20t vyšší.
Zase má jen pětikvalt a je o kousek menší, za mě je Citroen hezčí, ale prostě... vyloženě levnej citron to není. A fajn, je to novinka, tak asi nemusí.
traveldrive
@Emel 20 tisíc nie je nula, stojí tá výbava, čo si vymenoval, za tie peniaze? Kamiq je dosť výrazne menší, na dĺžku o 150 mm a na výšku o 100 mm, na vnútornom priestore to určite poznáš. naviac porovnávať akčnú výbavu Škody s cenníkovým základom Citroenu mi nepríde celkom kóšer,
Avatar - Emel
Emel
@traveldrive - však v pořádku, já neříkám, že má být novinka levnější, než akční výbava u konkurence... jen reaguju na Já První, který píše, že "je ze srovnatelných konkurentů nejlevnější" - to je pravda, ale za cenu výbavy osekané víc, než je dneska zvykem, viz třeba švihadla vzadu nebo absence rádia. Pokud si někdo ten ceník neotevřel, třeba mu moje doplnění přijde vhod.

Ta výbava co jsem vyjmenoval za 20t nepochybně stojí... i za 50t.
Frfla
Zajimavy koncept. Jeste by to chtelo nejakou fotku toho kufru. Jinak tam bude asi jen ten 1.2l 3-valec, co rvou ve Stellantisu snad do vseho. EV ani komentovat nebudu. Jinak ten zadni sloupek je tragedie, ktera uvnitr vozu jen vyvolava klaustrofobicke pocity. V kazdem pripade se na nej pujdu podivat. Ten 7-sedadlak vypada za ty prachy slibne.
Avantime
@Frfla EV komentovať nebudeš lebo o tom nič nevieš. To je celkom rozumné, kiež by vás bolo viac.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
V článku chybí info o palivu a počtu válců.
Doplním. Jedná se o PureTech 3 válce. Benzín.
Auto pro důchodce do Kauflandu asi ok. Nedokážu si představit to naložit sedmi lidmi......budu tlačit do kopce.
Škodovka to umí líp.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Skdovce jde líp tlačení do kopce? No dnes jsem potkal 2 na blikackach a s trojuhelnikem, oboje sup3. Tak to tlačení jim moc nešlo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Když je nejčastější auto na českých silnicích Škoda, hádej, které auto uvidíš nejčastěji na odtahovce pokud by všichni byli stejně nebo řádově obdobně spolehliví...
Avatar - Flai
Flai
@Pepa_007 Dacia Jogger 7 místná taktéž používá litrové třívalce,dokonce s LPG a fungujou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Pepa_007

Pepiku tobe pripada 74 kW malo, ze to nepojede?

O 100kW ani nemluve?

Ujel jsem pres 200 tisic km s 44 kW.
A vis co? Vsechny kopce v pohode. I pres Alpy.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Ja Prvni 123 věřím. Lidi to udělali i s 33kw motorem. Jen to auto nemělo 1.9 tuny.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen tak zevedavosti, ktera skodovka podobne cenove to umi lip a odveze 7 lidi ? Diky @Pepa_007
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Pepa_007 Tak nám prozraď co bys tam chtěl. Za mě srovnám-li toto a 1,6 atmo, tak ta 1,6ka je tragédie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel je to spotřební plečka, kde se šetřilo úplně na všem. Zlatá Dacia.

Nekoupitelné, vyhozené peníze. 20 let stará Fabia Combi TDI udělá víc služby než tohle.
Th0r
Jak uz to jde dolu, 680 k za elektrovuz 👍 A ta baterie, 44 kWh, to je tak na 200 km 👍 Ironie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Th0r
Ano, to je to zlevnění EV a cenová parita... 🤣🤣🤣
Arese
Bohužel, jak už se u Stellantisu stalo smutnou tradicí, i tohle je naprosto nekoupitelné kvůli zoufalé nabídce motorů. Základ je slabý tříválec a nad ním už je jen odporný hybrid a absurdní zkraťák! 🤮Samozřejmě bych nakráčel ke Škodovce pro nehybridní čtyřválcový Kamiq 1.5 TSI/110 kW se 6st. manuálem! 🙂👍👍👍
multicar
@Arese Kamiq 1.5TSI / 110kW je o 100 tis. výše... za mě nepoměr motoru vůči hodnotě auta. Za 579k už lze mít Octavii Kombi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Nemyslím že 1.2 je primárně slabý. Bohužel je to R3, takže průběh křivek je na houby plus vibrace a zvuk.

Otázka co spolehlivost. Dobré, že to není nesmysl v podobě řemenu v oleji. Otázka jestli už se naučili udělat řetězový rozvod.

Každopádně tohle mělo mít třeba atmosferickou 1.4 do základu a pak atmosféru 1.6 benzín a 1.5hdi Euro6, stalo by to o 100 litrů míň a bylo by to o 200% lepší auto...
Avatar - Emel
Emel
@rohYpnol můžeš srovnat průběh křivek s čtyřválcem o stejném objemu? Proč myslíš, že budou u R3 horší?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel
Primárně jsem necilil na stejný objem.
Všechny R3 co jsem jel jsem nikdy běžel primárně problém s výkonem jako takovým. Ale s průběhem, kdy do doby než se roztočí turbo je to motor do sekačky... obecně downsizing je zlo.
Kdo si pamatuje, jak se jezdilo s atmo r4 2.0, tak ví o čem mluvím. Přitom výkon r3 1.0 nebo 1.2 je v podstatě obdobný...
Avatar - Flai
Flai
Dacia Jogger uplně totéž vozidlo segmetu B tj např Fabia ale s možností 7 míst. Dacia Jogger není totiž nic jiného nežli Dacia Sandero Stepway v kombiku. Redakce má tip na test Dacia Jogger vs Citroen C3 a rád bych viděl test techto vozidel
Avatar - Flai
Flai
Dacia Jogger taktéž nabízí pouze jedny motory třívalce 1,0 TCE bud nepřímý vstřik 100 LPG nebo 110 přímý vstřik Nebo hybrid 1,6 140 ale srovnání techto aut by bylo hodně zajímavé ... Jogger začíná na 425 tis.
Meky
To čo je za žebrotu?
Ani len adaptívny tempomat to nemá.

Zlata skodovka!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mensia C3 vyzera byt sikovna ... ale tato vacsia cross verzia by si urcite uz zasluzila aj silnejsi motor plus osobitejsi vzhlad ... ale cely stellantis akosi uz motoricky tapa ( uz od nich fakt tazko vobec nieco vybrat aby to stalo za to ) ... pritom aj taka navonok nevinna fabia vie stale ponuknut aj 1,5tsi 110kw...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@3_diamanty
No, to sice umí ale moc jich prodaných asi nebude. Fabia 1.5 tsi je cenově mimo. Nedává smysl, zvlášť vedle Scaly.