Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Citroën C3 Aircross má český ceník. Základ od 430 tisíc není pro všechny
35 komentářů
Frfla
Zajimavy koncept. Jeste by to chtelo nejakou fotku toho kufru. Jinak tam bude asi jen ten 1.2l 3-valec, co rvou ve Stellantisu snad do vseho. EV ani komentovat nebudu. Jinak ten zadni sloupek je tragedie, ktera uvnitr vozu jen vyvolava klaustrofobicke pocity. V kazdem pripade se na nej pujdu podivat. Ten 7-sedadlak vypada za ty prachy slibne.
@Frfla EV komentovať nebudeš lebo o tom nič nevieš. To je celkom rozumné, kiež by vás bolo viac.
Pepa_007
V článku chybí info o palivu a počtu válců.
Doplním. Jedná se o PureTech 3 válce. Benzín.
Auto pro důchodce do Kauflandu asi ok. Nedokážu si představit to naložit sedmi lidmi......budu tlačit do kopce.
Škodovka to umí líp.
Doplním. Jedná se o PureTech 3 válce. Benzín.
Auto pro důchodce do Kauflandu asi ok. Nedokážu si představit to naložit sedmi lidmi......budu tlačit do kopce.
Škodovka to umí líp.
@Pepa_007
Skdovce jde líp tlačení do kopce? No dnes jsem potkal 2 na blikackach a s trojuhelnikem, oboje sup3. Tak to tlačení jim moc nešlo.
Skdovce jde líp tlačení do kopce? No dnes jsem potkal 2 na blikackach a s trojuhelnikem, oboje sup3. Tak to tlačení jim moc nešlo.
@Mikesus
Když je nejčastější auto na českých silnicích Škoda, hádej, které auto uvidíš nejčastěji na odtahovce pokud by všichni byli stejně nebo řádově obdobně spolehliví...
Když je nejčastější auto na českých silnicích Škoda, hádej, které auto uvidíš nejčastěji na odtahovce pokud by všichni byli stejně nebo řádově obdobně spolehliví...
@Pepa_007
Pepiku tobe pripada 74 kW malo, ze to nepojede?
O 100kW ani nemluve?
Ujel jsem pres 200 tisic km s 44 kW.
A vis co? Vsechny kopce v pohode. I pres Alpy.
Pepiku tobe pripada 74 kW malo, ze to nepojede?
O 100kW ani nemluve?
Ujel jsem pres 200 tisic km s 44 kW.
A vis co? Vsechny kopce v pohode. I pres Alpy.
Jen tak zevedavosti, ktera skodovka podobne cenove to umi lip a odveze 7 lidi ? Diky @Pepa_007
@Pepa_007 Tak nám prozraď co bys tam chtěl. Za mě srovnám-li toto a 1,6 atmo, tak ta 1,6ka je tragédie.
rohYpnol
Bohužel je to spotřební plečka, kde se šetřilo úplně na všem. Zlatá Dacia.
Nekoupitelné, vyhozené peníze. 20 let stará Fabia Combi TDI udělá víc služby než tohle.
Nekoupitelné, vyhozené peníze. 20 let stará Fabia Combi TDI udělá víc služby než tohle.
Th0r
Jak uz to jde dolu, 680 k za elektrovuz 👍 A ta baterie, 44 kWh, to je tak na 200 km 👍 Ironie.
Arese
Bohužel, jak už se u Stellantisu stalo smutnou tradicí, i tohle je naprosto nekoupitelné kvůli zoufalé nabídce motorů. Základ je slabý tříválec a nad ním už je jen odporný hybrid a absurdní zkraťák! 🤮Samozřejmě bych nakráčel ke Škodovce pro nehybridní čtyřválcový Kamiq 1.5 TSI/110 kW se 6st. manuálem! 🙂👍👍👍
@Arese Kamiq 1.5TSI / 110kW je o 100 tis. výše... za mě nepoměr motoru vůči hodnotě auta. Za 579k už lze mít Octavii Kombi.
@Arese
Nemyslím že 1.2 je primárně slabý. Bohužel je to R3, takže průběh křivek je na houby plus vibrace a zvuk.
Otázka co spolehlivost. Dobré, že to není nesmysl v podobě řemenu v oleji. Otázka jestli už se naučili udělat řetězový rozvod.
Každopádně tohle mělo mít třeba atmosferickou 1.4 do základu a pak atmosféru 1.6 benzín a 1.5hdi Euro6, stalo by to o 100 litrů míň a bylo by to o 200% lepší auto...
Nemyslím že 1.2 je primárně slabý. Bohužel je to R3, takže průběh křivek je na houby plus vibrace a zvuk.
Otázka co spolehlivost. Dobré, že to není nesmysl v podobě řemenu v oleji. Otázka jestli už se naučili udělat řetězový rozvod.
Každopádně tohle mělo mít třeba atmosferickou 1.4 do základu a pak atmosféru 1.6 benzín a 1.5hdi Euro6, stalo by to o 100 litrů míň a bylo by to o 200% lepší auto...
@rohYpnol můžeš srovnat průběh křivek s čtyřválcem o stejném objemu? Proč myslíš, že budou u R3 horší?
@Emel
Primárně jsem necilil na stejný objem.
Všechny R3 co jsem jel jsem nikdy běžel primárně problém s výkonem jako takovým. Ale s průběhem, kdy do doby než se roztočí turbo je to motor do sekačky... obecně downsizing je zlo.
Kdo si pamatuje, jak se jezdilo s atmo r4 2.0, tak ví o čem mluvím. Přitom výkon r3 1.0 nebo 1.2 je v podstatě obdobný...
Primárně jsem necilil na stejný objem.
Všechny R3 co jsem jel jsem nikdy běžel primárně problém s výkonem jako takovým. Ale s průběhem, kdy do doby než se roztočí turbo je to motor do sekačky... obecně downsizing je zlo.
Kdo si pamatuje, jak se jezdilo s atmo r4 2.0, tak ví o čem mluvím. Přitom výkon r3 1.0 nebo 1.2 je v podstatě obdobný...
Flai
Dacia Jogger uplně totéž vozidlo segmetu B tj např Fabia ale s možností 7 míst. Dacia Jogger není totiž nic jiného nežli Dacia Sandero Stepway v kombiku. Redakce má tip na test Dacia Jogger vs Citroen C3 a rád bych viděl test techto vozidel
Flai
Dacia Jogger taktéž nabízí pouze jedny motory třívalce 1,0 TCE bud nepřímý vstřik 100 LPG nebo 110 přímý vstřik Nebo hybrid 1,6 140 ale srovnání techto aut by bylo hodně zajímavé ... Jogger začíná na 425 tis.
3_diamanty
Mensia C3 vyzera byt sikovna ... ale tato vacsia cross verzia by si urcite uz zasluzila aj silnejsi motor plus osobitejsi vzhlad ... ale cely stellantis akosi uz motoricky tapa ( uz od nich fakt tazko vobec nieco vybrat aby to stalo za to ) ... pritom aj taka navonok nevinna fabia vie stale ponuknut aj 1,5tsi 110kw...
@3_diamanty
No, to sice umí ale moc jich prodaných asi nebude. Fabia 1.5 tsi je cenově mimo. Nedává smysl, zvlášť vedle Scaly.
No, to sice umí ale moc jich prodaných asi nebude. Fabia 1.5 tsi je cenově mimo. Nedává smysl, zvlášť vedle Scaly.
Neodpovidaji?
Jsou moc nizko?
Vzdyt je ze vsech srovnatelnych konkurentu nejlevnejsi.
Za mě to funguje vesměs dobře, hlavně co do regulace intenzity stírání při dešti... tj. prší furt, ale ohodí tě kamion tak si to párkrát setře rychleji atd.
Že to občas setře okno jen proto, že někde po straně teče nějakej čůrek... jo, to se stává, kdyžtak se to dá snadno přehodit do manuálu.
Ale dneska to bude spis pne zbytecnosti.
Jo, plechovy kola a plast volant asi jo.
Vlastne mi ani jedno nevadi.
U zakladu.
Svihadla uz by byly dneska "mimo", to je fakt.
Jen říkám, že ta cena je vykoupená dírama ve výbavě.
Kamiq 130let má metlu, liťáky, vyhřejvaný sedačky, kameru, ližiny... samozřejmě koženej volant a elektrický okna... za cenu o 20t vyšší.
Zase má jen pětikvalt a je o kousek menší, za mě je Citroen hezčí, ale prostě... vyloženě levnej citron to není. A fajn, je to novinka, tak asi nemusí.
Ta výbava co jsem vyjmenoval za 20t nepochybně stojí... i za 50t.