Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Mitsubishi ASX? Ale no tak, spíš Renault Captur ...☹️
@Arese Je takova doba.
Audine taky nerikas Golf, ne?
Audine taky nerikas Golf, ne?
Ozzman
A je to tady ! Nová měrná jednotka je zpět. Mitsubishi ASX, rodinný ideál, poměřovač všech aut v testech, byť tentokráte ho postavil Renault a o to bude lepší.
Pro pamětníky diskuzí:
1 vybavená Karoq = 2 ASX
1 Škoda Kodiaq = 2,5 ASX
1 Gelandenwagen = 6,6 ASX
K čemu Kodiaq, když mužeš mít 2,5 Mitsubishi ASX!
Pro pamětníky diskuzí:
1 vybavená Karoq = 2 ASX
1 Škoda Kodiaq = 2,5 ASX
1 Gelandenwagen = 6,6 ASX
K čemu Kodiaq, když mužeš mít 2,5 Mitsubishi ASX!
@Ozzman
Pockej. To je karoq tak drahej, ze je jen o půl asx levnější než kodiaq?
Pockej. To je karoq tak drahej, ze je jen o půl asx levnější než kodiaq?
Tak si naklikej solidní Karoq ve výbavě, jsi na milionu :) To jsou 2 ASX @Mikesus
@Ozzman
Tak to je hustý. Ja na ty ceny přestal koukat, kdyz to prostorově nedostačuje rodinným potřebám.
Kodiaq si bral asi základ ne?
Tak to je hustý. Ja na ty ceny přestal koukat, kdyz to prostorově nedostačuje rodinným potřebám.
Kodiaq si bral asi základ ne?
Tak jasně, ten Karoq se dá třeba za 750-800 skladovka s nějakym 1.5TSI, ale ve výbavě i tohle je za 900 s DSG, když pak přidáš 4x4 a TDI a výbavu, je to +/- jak píšu. Kodiaq ano, mluvím o základu, ve výbavě je to pak 3 ASX :D @Mikesus
@Ozzman Čechům to evidentně moc nevadí, na to je Karoq příliš skvělé auto! 🙂
https://www.idnes.cz/…46_automoto_lobl
https://www.idnes.cz/…46_automoto_lobl
@Arese
čechům možná ne, ti jsou běžně ovce, ale ve světě nic moc. krásné 246.místo
https://fiatgroupworld.com/…ng-cars-in-2023/
i takovej ioniq5 je žádanější
čechům možná ne, ti jsou běžně ovce, ale ve světě nic moc. krásné 246.místo
https://fiatgroupworld.com/…ng-cars-in-2023/
i takovej ioniq5 je žádanější
@Ozzman: dobrý :-)
Cokoli řídí Renault, způsobuje sesterským značkám potíže. Čím méně Renaultu, tím lépe ale trend je jasný, tedy v ČR jim na to neskočili a Nissan a Mitsubishi umírají na nemoc zvanou "Renault".
Cokoli řídí Renault, způsobuje sesterským značkám potíže. Čím méně Renaultu, tím lépe ale trend je jasný, tedy v ČR jim na to neskočili a Nissan a Mitsubishi umírají na nemoc zvanou "Renault".
Otázka je, jestli je cílem Renaultu je zaříznout, nebo je to pro ně alespoň možnost, jak mít aktuální modely, já mám zkušenost s posledním ASX a to auto bylo příšerné, ono je vlastně dokonalé jen jako levná ojetina pro někoho, kdo dříve jezdil Felicií a nechce nic více, zkoušel sem Outlander PHEV, prostorný, ale vlastně jinak vším auto z přelomu tisíciletí, na nástupce se čeká, kdežto moderní Renault má co nabídnout, dotáhli podvozky, mají skvělé interiéry, motory TCE jsou takttéž dobré, 1,33 byla vyvíjena s Mercedesem, hybridy si taky razí cestu.. Nissan je na tom podobně, naopak příchod prvního QuashQuaie (nebo jak se to sakra píše) prodloužil jeho evropské trápení o řadu let a ten už byl v alianci s Renaultem, motory byly Renault... a jak se prodával dobře... @W.O. PRSCLEY
@W.O. PRSCLEY Renault si len asi nepriznava, ze v Aliancii trpii aj ked sa z nej snazi tazit co to da.
Nefunguje im to mozno aj kvoli tomu ze doba je tazka, lebo mi prislo ze si to po dlhom case nastavili tak nejak rozumne. Dlho si okresavali hrany medzi sebou, myslim ze to mohlo trochu vyzriet.
STellantis je na tom este horsie podla mna a tam nevidim ani nadej zatim. No snad sa z toho spamataju a ponuknu zakaznikom rozdiely, ktore su medzi znackami adekvatnejsie.
Nefunguje im to mozno aj kvoli tomu ze doba je tazka, lebo mi prislo ze si to po dlhom case nastavili tak nejak rozumne. Dlho si okresavali hrany medzi sebou, myslim ze to mohlo trochu vyzriet.
STellantis je na tom este horsie podla mna a tam nevidim ani nadej zatim. No snad sa z toho spamataju a ponuknu zakaznikom rozdiely, ktore su medzi znackami adekvatnejsie.
Ja Prvni 123
Muze mi nekdo vysvetlit, no co je v aute dobrej obchod Google Play?
Mapy chapu, i kdyz mne uplne vyhovuje navigace na telefonu, ale Google Play?!
🧐
Mapy chapu, i kdyz mne uplne vyhovuje navigace na telefonu, ale Google Play?!
🧐
@Ja Prvni 123
Predpokladam, ze ten infotainment bude bezat na androide ,takze si do auta budes moct nainstalovat aplikacie podobne ako do smartfonu. Napriklad inu navigaciu (mapy.cz, waze), iny prehravac multimedii, daku tu obd-diagnostiku, apku na prepojenie s dash-cam, atd, atd.
Kolega ma v aute dake 2din-autoradio z ciny co bezi na androide, a to som teda pozeral, co vsetko sa s tym da robit. To ja s tym paskvilom android-auto mozem len zavidiet...
Predpokladam, ze ten infotainment bude bezat na androide ,takze si do auta budes moct nainstalovat aplikacie podobne ako do smartfonu. Napriklad inu navigaciu (mapy.cz, waze), iny prehravac multimedii, daku tu obd-diagnostiku, apku na prepojenie s dash-cam, atd, atd.
Kolega ma v aute dake 2din-autoradio z ciny co bezi na androide, a to som teda pozeral, co vsetko sa s tym da robit. To ja s tym paskvilom android-auto mozem len zavidiet...
lamal
Čaptúrovi dizajn prednej casti prospel, do konca viac svedci ASXu. Zadna cast je sklamanim, "polovicny facelift" je na oko jasnym setrenim. Setrenie nema byt vidiet.
3_diamanty
V colte/cliu ten liter turbo by som povedal ze este ok ( v colte mozno aj ideal ) ale v ASX/capture to uz bude na hrane.. ale ta vacsia 1,3ka uz vyzera slusne...
@3_diamanty Liter bude v pohode aj pre ASX, nezabudaj ze to je lepsi pohon nez atmo 1.6ka a hlavne tento ich s nepriamym vstrekovanim :-)
Ta šestnáctka byla strašně marná, umím si ji představit v Coltu, to by asi bylo fajn, ale na staré ASX to nemělo @lamal
@Ozzman Neviem nejazdil som s 1.6, mne by na mesto a okresky zmysel davala. Zalezi co cakas od takeho auta, motor je spolahlivy a vlastne cele ASX sa nedavno v Carwow umiestnilo medzi 3 najspolahlivejsimi jazdenkami. V colte by bol GTi :D
Ano, v režimu ve kterém nic nečekáš to funguje, je to spolehlivé, to píšu výše, dává to smysl někomu, kdo jezdí pár km a chce spolehlivý motor, jenže to auto tehdy stálo jako moderní SUV (ja myslim, že v době, kdy jsme to poptával a zkoušeli, se za to dal koupit i Karoq 1.5TSI/Kuga Ecoboost/Korejci a podobně) s mnohem pružnějšími motory (a hlavně podvozky, které nevytřásly duši z řidiče a posádky) a tam už to takový smysl nedává. Jak říkám, je to super jako ojetina, pokud nezačne reznout, ale ojetina pro člověka, co chce jet z bodu A do bodu B a nestarat se o to... @lamal
@Ozzman V reale sa nepredavala 1.6 za ceny Karoqa 1.5TSi ,ten bol vzdy drahy, pod nim boli este 1.0 TSi.
Vy mate k tomu svoju story, no realny zakaznik kt vyberal medzi Dusterom si s ASX urcite polepsil vo vsetkych smeroch. A mozno ten realny zakaznik vedel pracovat s (dlhsou) manualnou prevodovkou a bol zvyknuty na to, ze trochu zatahu bude medzi 4-6tis ot tak ako s kazdou 1.6kou. :-)
Zhruba ako Clio 1.0 TCe
https://www.youtube.com/watch…
Vy mate k tomu svoju story, no realny zakaznik kt vyberal medzi Dusterom si s ASX urcite polepsil vo vsetkych smeroch. A mozno ten realny zakaznik vedel pracovat s (dlhsou) manualnou prevodovkou a bol zvyknuty na to, ze trochu zatahu bude medzi 4-6tis ot tak ako s kazdou 1.6kou. :-)
Zhruba ako Clio 1.0 TCe
https://www.youtube.com/watch…
K té ceně, tohle nebyl ceník, ale auto jsme poptávali na prodejně, bylo to tehdy kolem 600 tisíc, v té době Kuga Titanium s 110kw stála 550, Karoq k těm 600 taky byl sehnatelnej, vše manuály. Hele, volit mezi tehdejším Dustrem a ASX ? To je dost složité, ale já bych asi viděl, že za cenu ASX by byl hodně fajn Duster s 150TCE 4x4 .. nevím, naštěstí jsem před touto volbou nestál :D @lamal
@Ozzman Pisal som real ceny, za ktore sa predaval, nie nejaku kachnu z predajne na zaklade, ktorej ste postavili hate na ASX :-)
https://www.auto.cz/…00-000-kc-102314
"Modernizované Mitsubishi ASX zdražilo. Stále se však vejde pod 400.000 Kč"
1.6
Cena Inform [Kč] 385.000
Cena Invite+ [Kč] 439.850
Cena Intens+ [Kč] 518.850
Cennikove ceny, isto slo ukecat aj menej.
Zalezi ako sa pozeras na auta, ASX je oproti Dusterovi bezpecnejsie, spolahlivejsie a aj lepsie odhlucnene, ma lepsie sedacky, interier a platforma je z Lancera 10g tj skutocne robustna technika. Okrem toho lepsie vypada nez láca.
Optika najnizsej ceny a najvacsej dynamiky je platna bazarovemu koloritu :-))
https://www.auto.cz/…00-000-kc-102314
"Modernizované Mitsubishi ASX zdražilo. Stále se však vejde pod 400.000 Kč"
1.6
Cena Inform [Kč] 385.000
Cena Invite+ [Kč] 439.850
Cena Intens+ [Kč] 518.850
Cennikove ceny, isto slo ukecat aj menej.
Zalezi ako sa pozeras na auta, ASX je oproti Dusterovi bezpecnejsie, spolahlivejsie a aj lepsie odhlucnene, ma lepsie sedacky, interier a platforma je z Lancera 10g tj skutocne robustna technika. Okrem toho lepsie vypada nez láca.
Optika najnizsej ceny a najvacsej dynamiky je platna bazarovemu koloritu :-))
@lamal
Kvality ( robustnost ) asx nerozporuju, cenu přesně si nepamatuju, ale byl jsem tam s Ozzym.
To auto bylo tak tragické, ze jsem ani nepotřeboval za volant a stacilo mi sedět vzadu. O komfortu se vůbec nedalo mluvit, bezpečnost určitě lepší než Duster. Sedačky byly děs ( ale to nemám srovnání s Dusterem), motor mrtvej ( jeli jsme ve 3 dospělých) a i když se ozzy snažil o honbu otáček a super požitek jízdy s manuálem v SUV.
Pro mne výsledkem byl ten, že pokud bych kupoval auto na důchod jako poslední, tak tohle jo, protoze to přežije. Pokud bych chtěl v něm vozit rodinu, pak se ohlédnout treba k té skodovce i za cenu, ze vydrží jen zlomek co tohle auto.
Kvality ( robustnost ) asx nerozporuju, cenu přesně si nepamatuju, ale byl jsem tam s Ozzym.
To auto bylo tak tragické, ze jsem ani nepotřeboval za volant a stacilo mi sedět vzadu. O komfortu se vůbec nedalo mluvit, bezpečnost určitě lepší než Duster. Sedačky byly děs ( ale to nemám srovnání s Dusterem), motor mrtvej ( jeli jsme ve 3 dospělých) a i když se ozzy snažil o honbu otáček a super požitek jízdy s manuálem v SUV.
Pro mne výsledkem byl ten, že pokud bych kupoval auto na důchod jako poslední, tak tohle jo, protoze to přežije. Pokud bych chtěl v něm vozit rodinu, pak se ohlédnout treba k té skodovce i za cenu, ze vydrží jen zlomek co tohle auto.
@Mikesus
Na motor by som si urobil nazor sam, ma dlhe prevody co sa chce vyjazdit aby si sa s tym naucil, duplom ked ho zatazis.
V Dustere tiez nemas komfort, je to hlucne auto a podvozok je stavany na teren.
Mysak stal 385tis (pred modernizaciou 369tis) a "v základu dostanete sedm airbagů, manuální klimatizaci, centrální zamykání a dálkovým ovládáním, rádio s MP3, CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory".
Ked si to zjednal na 350tis a zapocital vsetky pozitiva, bol to super kauf a nie 1.6ka za 600tis v cene Karoqa s 1.5TSi.
Na tej cene moc zalezi, kazdy pre rodinu potrebuje daco ineho, niekto si vystacil s Fábiou...
Na motor by som si urobil nazor sam, ma dlhe prevody co sa chce vyjazdit aby si sa s tym naucil, duplom ked ho zatazis.
V Dustere tiez nemas komfort, je to hlucne auto a podvozok je stavany na teren.
Mysak stal 385tis (pred modernizaciou 369tis) a "v základu dostanete sedm airbagů, manuální klimatizaci, centrální zamykání a dálkovým ovládáním, rádio s MP3, CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory".
Ked si to zjednal na 350tis a zapocital vsetky pozitiva, bol to super kauf a nie 1.6ka za 600tis v cene Karoqa s 1.5TSi.
Na tej cene moc zalezi, kazdy pre rodinu potrebuje daco ineho, niekto si vystacil s Fábiou...
Nektery litrovy trivalce spatne nejedou.
Tenhle teda neznam, ale apriory ho neodsuzuju.
A cena jako za Fabii.
Sokujici?